Precies. Hij moet doen wat hem zelf het beste lijkt. Nog een lastige keuze ook, zou niet met die jongen willen ruilen.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:37 schreef SCH het volgende:
Eerlijk gezegd maakt het mij niet zoveel uit voor welk land hij kiest - het is zijn keuze en hij is niemand wat verplicht.
Dylan Dog had het over 1 januari.quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:32 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
nou, het is gewoon een officiële door de uefa (of fifa) erkende oefenweds tegen een andere nationale ploeg. Oefenen tegen amateurclubs of profclubs geldt niet als een officiële interland.
Als hij verstandig is wel.quote:Op woensdag 12 januari 2005 18:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik denk dat hij voor Turkije kiest.
*handen in elkaar vouwt en omhoog kijkt*quote:Op woensdag 12 januari 2005 18:08 schreef MaxPower het volgende:
Vandaag zegt ie dat hij gaat kiezen wat het beste voor zijn carriere is. Dat moet welhaast Oranje zijn...
Klopt, en Yildirim is een surrogaat-Beckham.quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:06 schreef methodmich het volgende:
Beckham ook niet.
Klopt ook. Maar dat wisten we toch al?quote:En Castelen is snel, maar kan niet voetballen.
Dat is een andere discussie.quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:24 schreef Radegast het volgende:
Oplossing: spelen zonder rechterspits.
Denk jij nou echt dat Heerenveen net zo hoog had gestaan zonder Yildirim. Die geeft assist op assist. Je zou m de bal maar hoeven geven, hij zet voor en Roy knikt ze erin. Een beter alternatief hebben we niet, en is wat mij betreft ook niet nodig. En we spelen toch wel met 3 aanvallers, dus daarover hoef je niet te zeuren.quote:[b]
Klopt, en Yildirim is een surrogaat-Beckham.
Leuke jongens om mee latje te trappen, maar je wint er geen prijzen mee...
Niet in een 4-3-3 systeem. En dat is wat onze huidige bondscoach heilig verklaart.quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp zou jij Beckham dus ook niet selecteren als hij een Nederlander was en (God verhoede) jij de bondscoach?
Ik denk dat Heerenveen zonder Yildirim niet veel lager op de ranglijst zou staan dan dat ze nu doen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:42 schreef peksin het volgende:
[..]
Denk jij nou echt dat Heerenveen net zo hoog had gestaan zonder Yildirim.
Je hebt gelijk dat hij veel assist geeft. Maar Heerenveen is geen Oranje.quote:Die geeft assist op assist.
Dat dacht Marko van Basten ook over Dave van den Bergh. Viel dat even tegen.quote:Je zou m de bal maar hoeven geven, hij zet voor en Roy knikt ze erin.
Robben rechtsvoor, Van Persie linksvoor en dan nog een centrumspits.quote:Een beter alternatief hebben we niet, en is wat mij betreft ook niet nodig. En we spelen toch wel met 3 aanvallers, dus daarover hoef je niet te zeuren.
Dat vroeg ik niet.quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:58 schreef Radegast het volgende:
Niet in een 4-3-3 systeem. En dat is wat onze huidige bondscoach heilig verklaart.
Beetje gemakkelijk, want daar heeft vooraf niemand om gevraagd.quote:Op woensdag 12 januari 2005 21:08 schreef Radegast het volgende:
Dat dacht Marko van Basten ook over Dave van den Bergh. Viel dat even tegen.
Niet ondenkbaar, maar of dat nou beter is.quote:Robben rechtsvoor, Van Persie linksvoor en dan nog een centrumspits.
Daar is je beter alternatief.
Ik zou Beckham wel selecteren.quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp zou jij Beckham dus ook niet selecteren als hij een Nederlander was?
Neem ook rommedahl!quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:06 schreef methodmich het volgende:
Beckham ook niet.
En Castelen is snel, maar kan niet voetballen.
quote:Op woensdag 12 januari 2005 21:08 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik denk dat Heerenveen zonder Yildirim niet veel lager op de ranglijst zou staan dan dat ze nu doen.
[..]
Mijn god, de beste linksvoor sinds... sinds... (noem maar eens een betere...) en jij wil hem op rechts zetten? Bijna net zo lachwekkend als het experiment om Hasselbaink rechtbuiten te zetten.quote:Robben rechtsvoor, Van Persie linksvoor en dan nog een centrumspits.
quote:Op woensdag 12 januari 2005 21:08 schreef Radegast het volgende:
Robben rechtsvoor, Van Persie linksvoor en dan nog een centrumspits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |