Hetzelfde heb ik dus ook maar dan met mijn vriendin, die is dietist. Vooral over de whey shakes. Ach ja, ze heeft het goed voor met mij.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:50 schreef De_Wout het volgende:
Voor de nog bij hun ouders wonenden onder ons: worden jullie ook wel eens gek van dat gezanik door ouders over het vele eten en in de weer zijn met voedingssupplementen? Als ik een whey shakie maak of creatine inneem krijg ik alweer te horen: "waar is dat nou weer goed voor dan?" "Is gewone voeding niet genoeg?"
En als je dan eindelijk een beetje massa hebt opgebouwd krijg je te horen dat je te vatsig en te zwaar wordt. Schijtziek wordt ik er van.
ik heb het wel gehad, niet dat ik suplementen gebruikte. maar ze vonden het apart dat ik 50 eieren per week kookte, en kwark kocht enzo. maar naar een tijdje werden ze wel relaxter, ze vonden het alleen niks als ik te droog werd. want dat kon nooit gezond zijn volgens hun.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:50 schreef De_Wout het volgende:
Voor de nog bij hun ouders wonenden onder ons: worden jullie ook wel eens gek van dat gezanik door ouders over het vele eten en in de weer zijn met voedingssupplementen? Als ik een whey shakie maak of creatine inneem krijg ik alweer te horen: "waar is dat nou weer goed voor dan?" "Is gewone voeding niet genoeg?"
En als je dan eindelijk een beetje massa hebt opgebouwd krijg je te horen dat je te vatsig en te zwaar wordt. Schijtziek wordt ik er van.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:50 schreef De_Wout het volgende:
Bij mij waren het niet echt mn ouders, maar meer mn omgeving. Mijn huisgenoten keken er raarder van op dan mn moeder, die vond het allemaal wel bestquote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:50 schreef De_Wout het volgende:
Precies zo lang je de buikspieren maar ziet zal het me een rotzorg zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:49 schreef diep-in-de-war het volgende:
ik doe er niet aan, ik kijk gewoon naar me buikspieren. daar aan zie ik of ik droog ben of niet.
4500/5000kcal voor in de bulk is normaal.quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:38 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik heb een vraagje mbt calorie inname...
Ik wil graag een voedingsschema in elkaar zetten maar ik worstel een beetje met m'n dagelijks verbruik. Ik heb met wat BRM rekensommetjes berekend dat ik op trainingsdagen 4408 kcal en op niet trainingsdagen 3900 kcal verbruik.
Dat lijkt me eigenlijk wel een beetje erg veel, zeker als ik in de bulk er nog eens 500 bij optel.
Dat wordt wel heel erg veel vreten en ik heb het idee (al zou ik daarvoor natuurlijk mn BF een paar keer moeten laten opmeten) dat ik met mn huidige dieet al wat vet aanzet.
Ik ben 1.83 en weeg 76 kg. BF schat ik op 15-20% maar das dus niet zo 1,2,3 te zeggen. Ik train nu een jaar en ben sinds een maand of 3 pas echt goed bezig met eten (al zou dat volgens dat rekensommetje dus nog vrij weinig zijn). Ben in die 3 maanden zo'n 3 kg aangekomen.
Ik zou graag wat vergelijkingsmateriaal hebben van mensen met hun stats derbij. Dan kan ik een beetje vergelijken.
Ja, omdat je heel vetarm eet. Moet je eens kijken als je 1 patatje neemt..... dat schiet tenminste op qua caloriënquote:Op vrijdag 21 januari 2005 07:42 schreef Pappie_Culo het volgende:
Verbazingwekkend hoeveel je kan vreten voor je op die grens van het voedingscentrum zit
niet dat ik buikspieren het belangrijkst vind ofzo. maar gewoon als je buikspieren duidelijk zichtbaar zijn dan ben je droog.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:23 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Precies zo lang je de buikspieren maar ziet zal het me een rotzorg zijn.
Zo bedoelde ik het ookquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:30 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
niet dat ik buikspieren het belangrijkst vind ofzo. maar gewoon als je buikspieren duidelijk zichtbaar zijn dan ben je droog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |