aXL | dinsdag 14 december 2004 @ 13:41 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mijn mening: Wat een prachtige wagen ![]() ![]() | |
pwnd | dinsdag 14 december 2004 @ 13:48 |
lelijk ![]() | |
Gurb | dinsdag 14 december 2004 @ 13:48 |
auto is wel mooi, alleen niet in deze kleur wel een monster trouwens | |
Catch22- | dinsdag 14 december 2004 @ 13:49 |
It's so hot, it's burning![]() | |
Karboenkeltje | dinsdag 14 december 2004 @ 13:52 |
Ik vind hem een beetje "net niet"... (Qua uiterlijk dan.) | |
aKra | dinsdag 14 december 2004 @ 13:52 |
Ik weet niet, een M6 is mooi maar een M5 ook, ik vind M5 een brutere uitstraling hebben, meer zo van: "Pas op!", deze is een beetje poeslief... | |
Mikkie | dinsdag 14 december 2004 @ 13:52 |
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. - [ Bericht 74% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 09:34:14 ] | |
timmeeeh | dinsdag 14 december 2004 @ 13:53 |
vette wagen!! | |
M5 | dinsdag 14 december 2004 @ 13:56 |
Vet ding, maar niet veel beter dan een M5 en waarschijnlijk wordt ie wel duurder dan een M5. | |
fratsman | dinsdag 14 december 2004 @ 13:57 |
mooi ding! quanta costa? (niet dat ik dat kan betalen ofzo... ![]() | |
M5 | dinsdag 14 december 2004 @ 13:59 |
quote:prijs is nog niet bekend. maar reken maar boven de 128.000 euro (in NL) dat is de prijs van de M5. | |
Bond | dinsdag 14 december 2004 @ 14:33 |
Hier nog een stukje met foto's:quote:Bron: http://www.autowereld.com/nieuwsbericht.asp?artikel=1551&pa=&fr=1 ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Youp | dinsdag 14 december 2004 @ 14:35 |
![]() ![]() alleen jammer dat ie toch nog zo zwaar is en dat hij maar een klein beetje sneller is als de M5.... | |
Fugie | dinsdag 14 december 2004 @ 14:42 |
kvind hem gewoon spuuglelijk | |
aXL | dinsdag 14 december 2004 @ 14:45 |
Aaah jij hebt mooiere foto's dan ik ![]() Vind hem gewoon ubervet ![]() ![]() | |
T1andonly | dinsdag 14 december 2004 @ 14:49 |
kben nog niet zo weg van de achterkant | |
erikvw | dinsdag 14 december 2004 @ 14:49 |
jammer van de kleur...net als de 5 serie is de kleur (vind ik) heel erg bepalend. In een donkere kleur zouden ze er veel beter uit zien... | |
leolinedance | dinsdag 14 december 2004 @ 14:55 |
Mooi man! Vette velgen ook! Dit wordt mijn auto! over 15 jaar met een betonmolen erachter | |
Sjaeck | dinsdag 14 december 2004 @ 15:04 |
Maken ze een semi-suoercar, begrenzen ze hem op 250 ![]() En ik vind hem ook niet mooi, maar hij heeft wel wat. | |
Oosthoek | dinsdag 14 december 2004 @ 15:34 |
Die kleur! ![]() | |
Kentaro | dinsdag 14 december 2004 @ 15:57 |
ben benieuwd of dez ook in cabrio komt, dan lijkt het me wel wat vooor de zomer | |
wunderbaum | dinsdag 14 december 2004 @ 16:02 |
Dat hollandse eikenhouten interieur past voor geen meter bij die wagen. Wat een afknapper ![]() | |
bolivian | dinsdag 14 december 2004 @ 16:02 |
Wát een wielen!![]() | |
Chillmeister | dinsdag 14 december 2004 @ 16:19 |
Mooi dat is hij omdat ik de 6 soweiso een mooie bak vind. Maar hij is te soft | |
Blik | dinsdag 14 december 2004 @ 16:33 |
vette bak hoor, maar een iets agressiever uiterlijk was wel mooier geweest | |
RaTz | dinsdag 14 december 2004 @ 17:16 |
Dat rood is maar een saaie lelijke kleur, die blauwe die al in een scoop filmpje te zien was is 10x vetter ![]() Strakke velgen overigens ![]() | |
Automatic_Rock | dinsdag 14 december 2004 @ 17:24 |
quote:Nou.., smaken verschillen blijkt maar weer.. ![]() | |
Threepio | dinsdag 14 december 2004 @ 18:34 |
quote:idd, dat hout staat voor geen meter in zo'n auto. Konden ze daar niet ook nog wat koolstofvezel plakken ofzo? Is nog lichter ook ![]() | |
Chillmeister | dinsdag 14 december 2004 @ 18:46 |
hout is een van de opties neem ik aan. Je kan bijvoorbeeld de M5 ook met hout of metal nemen | |
Steve-O | dinsdag 14 december 2004 @ 19:23 |
Wat een kleine kutpics ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() mooie auto btw ![]() | |
MociN | dinsdag 14 december 2004 @ 19:25 |
Woowww!!! Een M6, die wil ik ook wel hebben!! ![]() ![]() | |
-Muse- | dinsdag 14 december 2004 @ 19:49 |
Buiten andere velgen en dubbele uitlaat zie ik geen verschil met de gewone 6-serie? :S | |
Eyeopener | dinsdag 14 december 2004 @ 20:19 |
In tegenstelling tot de coupé versie, vindt ik de 6-cabio wel een mooie auto. Info over een mogelijke M6 cabrio? | |
Youp | dinsdag 14 december 2004 @ 21:06 |
quote:andere voorbumper, andere achterbumper, andere sideskirts, carbonnen dak, andere spiegels en a lot of M emblemen... | |
Brad_Prit | dinsdag 14 december 2004 @ 21:11 |
pooierbak. | |
Brad_Prit | dinsdag 14 december 2004 @ 21:12 |
ik hou van pooierbakken! | |
Dualdude | dinsdag 14 december 2004 @ 22:18 |
hmneh, doet me niks | |
One_conundrum | dinsdag 14 december 2004 @ 22:50 |
Geil man, ff 150k achterover drukken ergens en kopen maar! | |
Bond | dinsdag 14 december 2004 @ 23:08 |
quote:Denk dat het meer word ![]() | |
Steve-O | dinsdag 14 december 2004 @ 23:14 |
quote:dat denk ik niet de m5 kost 128.900 euro de m6 zal volgens mij echt niet meer gaan kosten dan 140.000 . | |
Tjabbo | dinsdag 14 december 2004 @ 23:15 |
Fantastisch wat een mooie auto. Erg goede afwerking, mooi 1 geheel en een echte coupé imho goed werk BMW! ![]() | |
Catch22- | dinsdag 14 december 2004 @ 23:43 |
quote:de 645 is 110.000 en de 545 79.000, ik denk dat dat verschil ook tussen de M5 en M6 zal zitten. Dan moet de M6 dus rond de 155.000 moet komen zitten | |
chiren | woensdag 15 december 2004 @ 00:28 |
Jezus wat een vette bak hey ![]() | |
Freeloader | woensdag 15 december 2004 @ 00:33 |
Ik vind hem er best stoer uit zien ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 15 december 2004 @ 01:11 |
Alleen de V10 al ![]() ![]() | |
yup | woensdag 15 december 2004 @ 02:12 |
M6 roeleert maar geef mij de M5 maar. Het spreekt me gewoon aan 4 deurs sedan met sportwagen achtige prestaties ![]() | |
Naggelwauz | woensdag 15 december 2004 @ 02:24 |
Strakke bak ![]() | |
mighty_myte | woensdag 15 december 2004 @ 02:37 |
![]() ![]() | |
SpeedyRich | woensdag 15 december 2004 @ 06:05 |
Ik vind het wel een leuke auto ![]() | |
CybPraetorian | woensdag 15 december 2004 @ 11:22 |
best wel vet, maar ik denk dat ik toh kies voor de M5 kvind de achter kant niet top, beetje hoog en te rond... | |
Youp | woensdag 15 december 2004 @ 14:44 |
quote:645Ci = 101k 645Ci S = 112k en de 645Ci S is uit te breiden met opties tot rond de 130k... als er in de m6 standaard veel opties komen kan hij best wel eens 140-150k gaan kosten ![]() | |
Jyrun | woensdag 15 december 2004 @ 14:46 |
quote: ![]() | |
blup | woensdag 15 december 2004 @ 14:52 |
BMW begint 't te leren. ![]() | |
SouthernSun | woensdag 15 december 2004 @ 15:40 |
geile auto ![]() nu hopen dat er snel iemand hiermee bij het hotel langskomt en ik m mag parkeren ![]() | |
Repeat | woensdag 15 december 2004 @ 17:41 |
Dit is gewoon dikke porno ![]() ![]() ![]() ![]() Mooie kar man, en zo bruut, alleen toch een beetje jammer van die kofferbak idd. Doe mij dan maar een SL, maar dat is weer Mercedes, zo jammer is dat ![]() | |
leolinedance | woensdag 15 december 2004 @ 18:18 |
quote:YEP ![]() Als er dan TOCH euro's over de balk gaan, doe mij dan ook maar een SL. Maar dan wel graag deze: ![]() ![]() SL55 AMG ![]() | |
AcidTrance | woensdag 15 december 2004 @ 18:25 |
LoL krijgen we weer posts met "deze is veel mooier" en dan plaatjes van Mercedes, Audi, etc.... ![]() | |
Youp | woensdag 15 december 2004 @ 20:02 |
quote:triest he ![]() | |
leolinedance | donderdag 16 december 2004 @ 00:54 |
quote:ja man ![]() | |
Rool.and.the.Gang | donderdag 16 december 2004 @ 01:39 |
Als ik een 6 zie, en ook nu weer, moet ik meteen denken aan dit bakbeest:![]() Can't help it. De "nieren" zijn vnl. bij de 6 (ook bij de 7) zó plat dat ik 't niet meer mooi vind... Ja specs zijn geil, maar de verpakking, blegh... @ hierboven: SL65 AMG? 1000Nm? SL55 is out-dated, en een SL bljift een Gordon-bak... | |
yup | donderdag 16 december 2004 @ 12:55 |
Dat maakt die 6-serie eng, hij lijkt op een walvis ![]() | |
mvt | donderdag 16 december 2004 @ 13:00 |
Ik dacht dat ik ooit gelezen had dat bij deze bak de begrenser er eventueel uitging en hij over de 300 zou gaan. Jammer dat ie dan alsnog begrensd wordt. Maar het is en blijft een extreem mooie bak | |
AcidTrance | donderdag 16 december 2004 @ 13:53 |
Ja dat schijnt een afspraak te zijn tussen alle Duitse autobouwers ![]() | |
mvt | donderdag 16 december 2004 @ 14:49 |
quote:ja, duh, dat weet ik ook wel. Maar als absolute imagebuilder zou hij eraf gaan | |
markiemark | donderdag 16 december 2004 @ 16:35 |
hij is super geil! als je dat niet vind, ben je een kansloze rukker! | |
Five_Aces | donderdag 16 december 2004 @ 16:38 |
Voor een paar honder euro verdwijnt die 250 km/u limit anders al snel ![]() Machtig mooie wagen, alleen jammer van die rode kleur, en de velgen zijn ook niet echt mijn smaak. Maarja voor dat geld valt daar wel wat aan te doen ![]() | |
sdk | donderdag 16 december 2004 @ 16:48 |
en je 3 jaar garantie oid kan je dan ook naar fluiten ![]() | |
Threepio | donderdag 16 december 2004 @ 16:54 |
quote:idd. Deze limiet is ingesteld om de autobahn limietvrij te houden. Alleen porsche houdt zich hier niet aan. | |
Tjabbo | donderdag 16 december 2004 @ 16:57 |
quote:Dat klopt. Dat heet een Gentlemens overeenkomst. De jappen hebben dat ook, maar die begrenzen de auto's op 280. ![]() (In theorie. De skyline kreeg als specs mee dat de begrenzing op 280 lag maar hij scheen standaard al over de 300 te blazen) | |
Steve-O | donderdag 16 december 2004 @ 17:00 |
quote:280 PK lag dat toch op ![]() | |
Five_Aces | donderdag 16 december 2004 @ 17:00 |
Ik dacht dat de limit bij de jappen op +/- 280 PK lag ipv 280 km/u? Overigens zijn er wel meer uitzonderingen, de Audi RS6+ is op 280 km/u begrensd, en als je een racelicentie hebt kan je de M3 CSL ook zonder limit krijgen. | |
yup | donderdag 16 december 2004 @ 17:16 |
Jappen hebben ook gentlemens agreement. 280 pk limiet hebben ze idd als limiet. Het is geen toeval dat de 350Z, 300ZX (fairlady), Skyline, en nog meer 280 pk hebben... Wat ik dan weer niet begrijp is waarom de Supra twin-turbo 330 pk heeft... | |
mvt | donderdag 16 december 2004 @ 18:03 |
Volgens mij is het in Japan een wettelijke verplichting die maximale hoeveelheid Pk's Net als dat er daar dacht ik dat je daar een voordeel hebt met auto's van een bepaald voormaat, dacht dat het voor een parkeervergunning was. Het resultaat daarvan is bijvoorbeeld de Daihatsu Copen. | |
Ultimora | donderdag 16 december 2004 @ 18:57 |
om even over de japanse PK's door te ouwehoeren ![]() De parkeervergunning hebben ze idd ook. auto's korter als 3.5m (geloof ik) hebben fors belastingvoordeel op parkeervergunningen, die verplicht zijn bij iedere auto aldaar dan hebben ze nog een regeling om hun eigen industrie te ondersteunen en het "milleu te ontlasten", en die is wat onbekender, maar gaat véél verder. het complete remsysteem van elke auto moet om de 3 jaar oid vervangen worden, en aangezien de meeste auto's daar van die goedkope frikandellen zijn, is het vaak voordeliger om hem naar de sloop te brengen en een nieuwe auto te kopen. alleen zijn de sloperijen daar niet van de qualiteit die wij in europa gewend zijn, dus belast het mischien het millieu nog wel meer. maargoed. dat maakt de staat niet uit, want er worden lekker veel nieuwe auto's verkocht, dus de industrie blijft wel lopen ![]() ohja om even ontopic te blijven ![]() ![]() | |
Ger_Hacking | donderdag 16 december 2004 @ 19:13 |
niet meer normaal!! echt super.... | |
leolinedance | donderdag 16 december 2004 @ 22:34 |
quote:SL65 AMG is natuurlijk ubergeil. Alleen daar kon ik geen mooie pics van vinden zo snel. | |
ArmaniMania | donderdag 16 december 2004 @ 22:35 |
![]() ![]() ![]() ![]() | |
hifonics | vrijdag 17 december 2004 @ 13:03 |
quote:je kiest voor de m5? was je van plan deze aan te schaffen dan. | |
Radeon_NL | vrijdag 17 december 2004 @ 13:55 |
Vette bak man, en ja de kleur heb ik ook liever wat anders. Maar toppie kwa design van BMW. | |
ChRoNiC | vrijdag 17 december 2004 @ 14:48 |
Who! Deze is echt super mooi ![]() | |
Rool.and.the.Gang | zondag 19 december 2004 @ 19:59 |
Mhh: de FIA heeft op 10 december de 6-serie gehomologeerd om als GT1 racewagen ingezet te worden. Bron. De M6 zou niet eerder dan in 2007 te zien zijn als racewagen i.v.m. de ontwikkeling van de E90 3-serie toerwagen. Bron. Dacht meldt 't effe. Quote: Theissen confirmed that BMW is seeking rule breaks to develop the 6-series for the new GT1 category, but that there are several problems yet to overcome. “The car is not only heavy, but it is a 2+2 coupe, and very different packaging to a Ferrari, so we would need some freedom.” BMW, we know, are actively seeking rules breaks to allow the M6 to run competitively against the likes of the Ferrari 550 Maranello and Aston Martin DBR9. | |
VOLVOMEISTER | zondag 19 december 2004 @ 23:23 |
quote: | |
liquid-orange | zondag 19 december 2004 @ 23:32 |
![]() | |
Threepio | maandag 20 december 2004 @ 08:51 |
quote:Idd, en voor die 20 kg gewichtsverschil hoef je het ook niet echt te laten. Alleen ligt het zwaartepunt wel een stukje hoger bij de M5 omdat 1. de auto zelf een stuk hoger is en 2. hij een metalen dak heeft | |
Threepio | maandag 20 december 2004 @ 08:55 |
quote:Als je toch een mercedes wilt, neem dan die SL65 AMG ![]() ![]() | |
Five_Aces | maandag 20 december 2004 @ 11:28 |
quote:Nee, maar als je toch poen zat hebt dan kan je ook een CLK DTM AMG kopen, en daaarmee maak je wel een goede kans: ![]() 5.5L, 582 PK, 800 NM en 0-100 in 3.9 sec. | |
Catch22- | woensdag 29 december 2004 @ 12:40 |
De BMW M6 wisselt in ons land voor 156.300 euro van eigenaar. Dat is 27.400 euro méér dan de M5; het sedanbroertje van de 507 pk sterke V10 coupé. http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=3094 Ik zat er 1300 euro naast met mijn voorspelling ![]() | |
VOLVOMEISTER | woensdag 29 december 2004 @ 13:45 |
Knap hoor dat je niet ver stond met je voorspelling. ![]() Ik vraag mij nog steeds af waarom Toyota Supra 330 pk's heeft terwijl andere superwagens zoals Skyline op 280 pk's begrensd zijn? ![]() Wie o wie weet het? Tjabbo of toch Tommy 'de Toyota'? | |
Alfa_Boy | woensdag 29 december 2004 @ 15:33 |
Dat had toch te maken met de wetgeving??? impreza/evo's hangen ook altjd rond de 280 pk | |
Youp | woensdag 29 december 2004 @ 15:47 |
quote:neem dan meteen een M3 GTR... een heel stuk lichter als die merc.. wel zeldzaam en extreem duur maar nog een hele hoop kilo's lichter als de CSL en met een 4 liter 8cilinder er in met 450 pk (voor de emissie in nederland 350pk maar dat is zo weer goedgemaakt ![]() een echte ![]() een schaalmodel ![]() the real deal: ![]() google vind niet veel plaatjes van deze mobiel ![]() | |
Dizzee | woensdag 29 december 2004 @ 15:50 |
Geile bak, die M6 ![]() | |
kikoooooo | woensdag 29 december 2004 @ 16:40 |
supertjegeil! | |
Sterke_Yerke | woensdag 29 december 2004 @ 16:44 |
Deze wil ik dus niet in mijn schuur hebebn staan ![]() | |
leolinedance | woensdag 29 december 2004 @ 17:13 |
quote:nee vast niet. Jij hebt er nu vast iets beters staan ![]() | |
Brammetje | woensdag 29 december 2004 @ 19:22 |
Belachelijk die prijzen in NL, allemaal door die stomme BPM. In duitsland kost de M5 86.200 Euro, incl btw. de M6 zal in duitsland een paar duizend euro duurder zijn. | |
CybPraetorian | woensdag 29 december 2004 @ 19:30 |
quote:YUP! en dat is geen geintje ![]() wanneer ik de oudejaars loterij win ![]() | |
Sterke_Yerke | woensdag 29 december 2004 @ 21:13 |
quote:Eigenlijk wel ![]() | |
Youp | donderdag 30 december 2004 @ 00:02 |
quote:wat dan? foto? | |
ArmaniMania | donderdag 30 december 2004 @ 00:04 |
quote:Damn, hier krijg ik dus een stijve pik van.. ![]() | |
Five_Aces | donderdag 30 december 2004 @ 00:21 |
quote:Dat is sowieso al mijn droomwagen ![]() ![]() | |
yup | donderdag 30 december 2004 @ 00:40 |
Komt er wel een M5/M6 CSL met 550 pk ofzo? Had gehoord ergens dat dat ook zou komen ? | |
MaartenGrendel | donderdag 30 december 2004 @ 00:52 |
quote:De gentlemen's agreement van maximaal 280pk bestaat enkel op papier. In het werkelijkheid heeft de RB26DETT (het motorblok van de Skyline GTR's) standaard ook 300+ pk. Wel zijn bijna alle straatauto's in Japan bij aflevering begrensd op 180km/h. En ontopic; de M6 ziet er erg mooi uit, maar als ik zoveel geld te besteden had aan een auto zou ik toch niet voor een BMW gaan. | |
yup | donderdag 30 december 2004 @ 01:07 |
Uhh ik dacht dat de meeste wagens 180 uit fietsten? Ik dacht dat de 180 km/u gewoon een psychologisch (of hoe je dat spelt ![]() | |
Hellrazor | donderdag 30 december 2004 @ 01:07 |
ik vind em eerlijk niet zo mooi dan vind ik de M5 mooier ![]() | |
DIA | donderdag 30 december 2004 @ 01:10 |
nice | |
Sterke_Yerke | donderdag 30 december 2004 @ 11:54 |
quote:Twee hele vette brommers ![]() ![]() | |
Youp | donderdag 30 december 2004 @ 12:01 |
quote:ik heb ook 2 hele vette brommers... een vette motor en n vette auto... toch verkies ik die niet boven een M6... (omdat ik nou eenmaal bmw-o-fiel ben... maar als t een mercedes van 160k was verkoos ik die er ook boven omdat als ik m verkocht ik nog meer junk kon kopen dan dat ik al heb) | |
Steve-O | donderdag 30 december 2004 @ 12:03 |
quote: ![]() | |
MaartenGrendel | donderdag 30 december 2004 @ 18:05 |
quote:Zelfs de kilometertellers gaan niet verder dan 180. Ziehier bijvoorbeeld een Skyline R33 Gelukkig heeft Nismo hele mooie 320km/h wijzerplaten in het assortiment. ![]() ![]() | |
Dizzee | donderdag 30 december 2004 @ 18:14 |
achterkant is niet zo heel mooi. voor de rest erg leuk. ![]() | |
Sterke_Yerke | donderdag 30 december 2004 @ 20:34 |
quote:Ik wou alleen maar zeggen dat ik hem niet mooi vindt, ook als bmw-liefhebber. Maar jij vindt hem dus wel echt mooi? Eerlijk gezegd had ik dat niet verwacht van een 2002-rijder. Maar goed ![]() | |
Youp | vrijdag 31 december 2004 @ 01:07 |
quote:mjah ik moet wel anders val ik mn pa af ![]() maar ik vind m wel degelijk mooi ja ![]() | |
yup | vrijdag 31 december 2004 @ 01:24 |
quote:Zelfs de L400 bestelbusje had een teller tot 180 km/u ![]() | |
Team_Heinrich | vrijdag 18 februari 2005 @ 18:00 |
heb hem in Sölden zien staan![]() | |
Virus.NL | vrijdag 18 februari 2005 @ 19:51 |
quote:Stuur rechts..... MPH misschien? ![]() | |
LinuxCultVapor | vrijdag 18 februari 2005 @ 23:52 |
![]() ![]() ![]() LCV | |
yup | zaterdag 19 februari 2005 @ 01:08 |
Erg mooi apparaat. Wat ik mij echt afvraag: Gaat er een nog krachtigere en lichtere M5/M6 CSL komen ? Alleen maar speculaties maar geen enkel bewijs van gezien... Lijkt me wel cool een M5/M6 CSL... Heb wel vaak het getal 550 pk gezien (zelfde motor alleen NOG meer verder getuned)... | |
Youp | zaterdag 19 februari 2005 @ 01:10 |
wij gaan er over een tijdje een testritje in maken als het goed is ![]() | |
Youp | zaterdag 19 februari 2005 @ 01:11 |
quote:ik heb het aan de BMW dealer gevraagd... die wist nog van niks ![]() ![]() | |
Threepio | zaterdag 19 februari 2005 @ 01:24 |
quote:Worden emissie-eisen niet via de euro-normen geregeld? Ik geloof niet dat er in NL andere normen zijn dan in duitsland iig.. | |
Youp | zaterdag 19 februari 2005 @ 01:27 |
quote:euhm volgensmij verschilt het een en ander nog wel per land... durf ik niet mn hand voor in het vuur te steken ![]() ik weet wel dat de 'apk' in duitsland helemaal niet streng is in vergelijking met de nerderlandse ![]() | |
Threepio | zaterdag 19 februari 2005 @ 01:36 |
quote:In europa wordt dat toch geregeld via de Euro3/4 norm waaraan alle nieuwe auto's moeten voldoen?? | |
Youp | zaterdag 19 februari 2005 @ 01:38 |
quote:ja klopt.. maar dr zijn natuurlijk ook weer uitzonderingen op de regel en oleidingen en blaat hier en blaat daar... maar daar durf ik niets met zekerheid over te zeggen ![]() | |
Fool | zaterdag 19 februari 2005 @ 12:36 |
![]() | |
Five_Aces | zaterdag 19 februari 2005 @ 14:08 |
550 PK was het getal wat eerst door de wandelgangen ging voor de normale M6, is toch 500 gworden achteraf. | |
Five_Aces | zaterdag 19 februari 2005 @ 14:22 |
quote:De straat M3 GTR is helemaal nooit in NL geweest, er zijn er een tiental gemaakt die naar wat arabieren gegaan zijn, en daar stof staan te verzamelen. Het blok in de race GTR is trouwens echt niet te vergelijken uit de straatversie. Is niet even een simpel chippie plaatsen en je hebt weer 444 PK...hele blok moet dan overnieuw opgebouwd worden. | |
AMD64 | zaterdag 19 februari 2005 @ 16:54 |
Wat een prachtige auto ![]() | |
AMD64 | zaterdag 19 februari 2005 @ 16:57 |
![]() ![]() | |
Youp | zaterdag 19 februari 2005 @ 22:58 |
quote: dat is een 645Ci... in een heel bekende trim ![]() | |
Youp | zaterdag 19 februari 2005 @ 23:01 |
quote:ik weet dat hij niet in nederland is maar de bedoeling was dat hij voor de emissie dan 100pk +- afgevoerd zou worden.. iig de straatversie heeft ook 450pk... trouwens.. in duitsland rijdt er wel eentje ![]() http://www.autogespot.com/viewimages.php?id=0b4dfbea staat dus op autogespot.com en het commentaar wat er bij staat... quote: ![]() ![]() -edit- alhoewel.... ik begin zelf toch ook wel een beetje te twijfelen of het niet gewoon een verneukte CSL is ![]() | |
Neva | zaterdag 19 februari 2005 @ 23:03 |
*roaaaaaaaaaaar* mooie auto ![]() | |
westrtp | zaterdag 19 februari 2005 @ 23:07 |
zeker wel mooie auto!! | |
Five_Aces | zondag 20 februari 2005 @ 02:17 |
quote:Is gewoon een pimpafied E46 M3, geen GTR, en ook nog niet eens een CSL. De bumpers van een GTR zijn al anders, en de CSL heeft een andere kofferbak, en ook andere bumpers. De raceversie heeft nog niet eens 450 PK (444PK) en de straatversie al helemaal niet (350 in de fabrieksuitvoering) Zoals ik eerder al zei, de GTR straatversie zie je niet in het wild. | |
yup | zondag 20 februari 2005 @ 02:53 |
Uitzonderlijk jammer dat ze geen 450 pk versie van verkopen... Ik bedoel dan in het wild, alleen niet met absurd lage productiegetallen... Als het in straattrim bestaat, is dat absoluut mijn favoriete wagen... 6 inlijn 8000 rpm is ziek, te ziek voor mij, maar een schreeuwende V8 race style, dat is de overtreffende trap... | |
Five_Aces | zondag 20 februari 2005 @ 10:43 |
Je moest er destijds ook 250.000 euro voor neertellen in duitsland, elke GTR was handmade..... Is nogal wat niet, als de CSL 80.000 euro kost en nog net zo snel is ook ![]() | |
Youp | zondag 20 februari 2005 @ 16:12 |
quote:waar komt dat dak dan vanaf... t moet toch minstens een CSL zijn... of kan je het dak ook al pimpen tegenwoordig? ![]() trouwens als de GTR toch echt maar 350pk had ben ik fout geinformeerd ![]() ![]() | |
Youp | zondag 20 februari 2005 @ 16:15 |
quote:¤ 121.200...... | |
Five_Aces | zondag 20 februari 2005 @ 21:21 |
Dat is in NL. CSL heb je in belgie en duitsland voor 80.000 euro. Kut he, die BPM. Over die pic: het is en gewone E46 M3, kijk maar naar de kofferbak. Ook heeft een CSL geen zwart dak en zijn ze niet in het geel geleverd. Voorbumper is ook anders als die van een normale E46, met zwarte splitters ipv meegespoten. | |
M5 | zondag 20 februari 2005 @ 21:39 |
quote:die M3 is redelijk getuned, andere remschijven/remklauwen (en dan geen gepruts, maar gewoon kwaliteit), camber op de wielen, semi-slicks, kuipstoelen met iig min. 4-puntsgordels. maar wel een wannabe M3 GTR: ![]() ![]() | |
Brammetje | dinsdag 22 februari 2005 @ 19:14 |
quote:In Duitsland kost een 'gewone' M3 maar 55.00 Euro. Dat zijn nog eens prijzen, jammer dat we hier idd die kut BPM hebben ![]() | |
Threepio | woensdag 23 februari 2005 @ 02:50 |
ik dacht dat dit een M6- topic was? | |
leolinedance | woensdag 23 februari 2005 @ 18:58 |
quote:ja boeiend de rest is toch ook mooi! Misschien maar een algemeen M-technik topic introduceren dan ![]() | |
Giem | woensdag 23 februari 2005 @ 19:38 |
Vind hem eigelijk aan de achterkant vet lelijk. Nee kan er geen stijve van krijgen | |
Catch22- | woensdag 23 februari 2005 @ 20:46 |
quote:vrouwen zijn ook mooi, daar hebben we het hier ook niet over ![]() | |
ChRoNiC | donderdag 24 februari 2005 @ 23:11 |
Mooie bak, hele mooie bak zelfs!!! |