Mjah ik weet het, maar ik weet gewoon zeker dat ik er dan niet meer aan begin..zover ben ik inmiddels wel. Nee hoor, dr zusje Pquote:Danosa schreef int vorige bankje
Clauwheee, soms zit het mee, soms zit het tegen! Het is hier al vaker geopperd maar misschien moet je school ff aan de kant zetten. Als je met een fris hoofd weer begint zie je vast minder beren op de weg. was Miran jarig?
NOpequote:Op dinsdag 14 december 2004 11:53 schreef bixister het volgende:
beter zo dan andersom ET, dat je met ijspegels in je haren thuiskomt.en is de post al gearriveerd?
bron: www.pietpaulusma.nlquote:LANGE TERMIJN:
De lange termijnverwachting tot en met de kerst ziet er vanaf het komende weekend flink kouder uit. Vanaf zondag 19 december kunnen wij een wat wisselend, maar meest winters weerbeeld verwachten. De kansen op een winterse kerst lijken groter te worden. Maar, of het dan ook wit zal zijn is nog maar de vraag. Op 23 of 24 december kan er wel eens sneeuw vallen. Het is net wel of net niet: ik hou jullie op de hoogte, het blijft spannend.
Nee, ik weiger!quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:00 schreef E.T. het volgende:
witte kerst zou wel leuk zijn natuurlijk!![]()
Misschien had iemand het pak kaarten verstopt en konden ze daardoor niet klaverjassen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:12 schreef coolbabe het volgende:
Groep 3dat gaat echt hard zeg!
Hier was de pliesie alcoholcontrole aan het houden, op dinsdagmorgen om half twaalf
Nou ik zou het wel weten Dutchie. Als je thuis werkt kan je het gemiste toch ook inhalen als je jezelf iets beter voelt? Vanavond bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:15 schreef dutchie het volgende:
Mijn gezondheid past zich aan aan het weer.Zit tegen een verkoudheid aan te hikken, ben vreselijk moe en heb barstende hoofdpijn. Ga maar even plat denk ik. Een half uurtje en hopen dat het over is. Kan dat vinden jullie tijdens werktijd?
Heb immers een uur pauze en werk thuis. Of is dat raar?
Maar heb je dan niet het idee dat het te koud is dan? Ik heb het megawarm tijdens zo'n wandelingetje maar zij zit natuurlijk stil. Maar misschien verkijk ik me er ook op. De wagenzak ligt nu op zolder, zal straks eens kijken wat ik doe. Ik vond die wagenzak trouwens veel te groot, maar jadey is natuurlijk in dat jaar ook gegroeidquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:25 schreef coolbabe het volgende:
Ik heb Tom niet meer in de wagenzak, trek hem wel een maillot onder zijn broek aan als we naar buiten gaan
Ja, er komen na de kerstvakantie weer een paar leerlingen bij in groep 1 (ze zit nu in groep1-2) en zo vinden ze de groep te groot worden, 26 manquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:13 schreef danosa het volgende:
huh zo midden in het schooljaar?
Les op maat krijgen ze hierquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:47 schreef Rewimo het volgende:
Mous, wat goed joh, maar blijft ze dan 1,5 jaar in groep 3? Ze kan toch niet steeds halverwege het schooljaar doorstromen?
1 niet, maar daar maken ze nooit zo'n probleem van. René is sowieso al meer bevriend met meiden uit groep 3quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:52 schreef melonovy het volgende:
Wat zal Rene zich stoer voelen, erg leuk! Gaan haar vriendinnetjes ook naar groep 3??
quick pizza zit in een potje, te koop bij de supermakt, afdeling broodbeleg of pizzasausen. Je smeert een beetje op een boterham, beetje kaas erover, even in de pan/ oven of op de crispplaat en smullen maar!quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:53 schreef Syrena het volgende:
Hihi Chiara, wat lekker joh!! Receptje?
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:29 schreef moussy het volgende:
Oh ja, irc, waar je een andere kijk krijgt op ikeaik zal het ook weer eens op mn pc gooien
Da's moeilijk, Clauwheee... ik denk dat je moet afwegen waar je spijt van gaat krijgen, dat je wel of dat je niet gegaan bent. Als er meer mensen gaan hebben jullie in elk geval steun aan elkaar. Maar als je bang bent dat je er zelf weer meer door van slag raaktquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:36 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb net ook nog maar weer een lekkere warme douche genomen. Heerlijk voor de spieren en ff stomen! Ziet hier ook lekker lelijk te wezen, haar op half zeven, dikke wallen, in mn huispak![]()
Ja balen is dat hè Dutchie.
Komende donderdag is de rechtzaak van Marisse's moord. We zitten hier zo te twijfelen wat we moeten doen. Heen gaan of niet. Veel familie gaat wel, ook als soort verwerkingsproces. Maar ja alles komt boven tafel en het zal erg confronterend zijn. Ik ben net een beetje van die enge dromen af. Gelukkig heb ik nog anderhalve dag.
Zolang ze zich niet gaat vervelen lijkt me dat een prima oplossingquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:50 schreef moussy het volgende:
Les op maat krijgen ze hierzoals ik het inschat gaat ze gewoon lekker 1,5 jaar groep-3en
dat zien we dan wel weer. Er is iig in groep 3 meer extra te stimuleren dan in groep 2quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zolang ze zich niet gaat vervelen lijkt me dat een prima oplossing
dat doet ze dan maar in dr eigen tijd, want dat wil ik doenquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:55 schreef Rewimo het volgende:
Da's waar. Dik kans dat ze binnenkort Cas gaat voorlezen
whaaaa, dat is een kant die ik helemaal niet achter jou had gezocht!quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:00 schreef moussy het volgende:
[..]
dat doet ze dan maar in dr eigen tijd, want dat wil ik doen
Maar jij weet ook niet hoe ik dat doequote:Op dinsdag 14 december 2004 14:06 schreef Kleintje het volgende:
[..]
whaaaa, dat is een kant die ik helemaal niet achter jou had gezocht!
Consider it done!!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:37 schreef babyfeet het volgende:
kleintje zou je me ff willen mail op kyllian@dutchweb.nl ?
Ik heb 2 krukkenquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:39 schreef Kleintje het volgende:
F*ck fok!
Al een paar keer dat ik een reactie schrijf en dat ie er dan even uitklapt.
Geweldige opmerking van Luca!
Alhoewel ik me zo kan voorstellen dat jij het genegeer wat minder prettig vond
Neva... neem iets mee waarvan de tandarts bang is, dan kijken ze wel uit om je pijn te doen! Ik heb de laatste keer toen ik bij de tandarts was verteld dat als ze me pijn zou doen, dat ik haar ook pijn zou doen. Was toen helemaal alleen, was net na de scheiding, daarvoor ging mijn man altijd mee omdat ik nooit alleen durfde..
Sterkte morgen. Hoe laat moet je? Meld je jezelf daarna snel zodat we weten dat het goed met je gaat en dat je nog leeft....
gewoon in de wasmachine op centriguren stand, hoe lomp kan je zijnquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:13 schreef snoopy het volgende:
denk dat het konijn van Jolie per ongeluk gekrompen is in de droger Rewimo
Drogisterij.net bood uitkomst, hij bestaat !! en kost 36 euro. Nu baal ik dat het niet allemaal daar heb besteld, want de Gucci was daar goedkoper.... Naja. Ik ga de Absolu wel bij de Etos halenquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:00 schreef clauwheee het volgende:Join the club Bar
Syrena volgens mij issie iets van 30-35 euro. Kweet niet zeker of wij hem ook verkopen. Franchise enzo. We hebben hier nog een grotere Etos en die heeft um wel voor zover ik weet. Kun je online niet vinden wat ie ongeveer kost?
Oh nou hopelijk keuren ze dit wel goed!! Ik moet trouwens ook eens hard op zoek gaan naar een afstudeerplek, ik hoor van anderen dat het niet opschiet!quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:43 schreef clauwheee het volgende:
Nou gelukkig maar Jessie!
Vernieuwde versie afstudeeropdracht is op de meel gegaan net. Ben benieuwd! Zabb, nog ff terugkomen op je vraag, ze vonden de eerdere versie te instrumenteel, het moet strategischer ja, ja..
Alweer ?? Je blijft maar aan het doorsukkelen zo . . .quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:14 schreef Lois het volgende:
Mag ik even op het ziekenbankje? Ik heb de halve nacht over een teiltje gehangen (maar spugen lukte niet) en de rest van de nacht op de wc gezeten.![]()
Ja, best wel. Op zich is er nog niks aan de hand, maar toch...quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:55 schreef Brighteyes het volgende:
Mixen van de AH zijn erg lekker! Ik heb vanmiddag die foccacia gemaakt!Gewoon in de oven trouwens...
Wright'squote:Op dinsdag 14 december 2004 21:59 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, ik bedoelde een andere bij de AH... weet alleen even de naam niet en de verpakking zit al in de container...
Idd! Van Lu!quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:00 schreef Spindizzy het volgende:
[..]Jij hebt met Lula zitten smoezen... Je zou denken dat ze aandelen in die meuk heeft, joh
Drie keer raden waar ze het voor het eerst heeft gegetenquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:27 schreef Zabb het volgende:
Ik zit nu lekker Hummus te eten met pitabrood!
Ik heb genoeg hoor!quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:32 schreef clauwheee het volgende:
Jaaa hallo zeg!! Ik had al lekkere trek!!
He? In zo'n grote stad zullen ze toch wel Soezie verkopen? Anders moet je een keer op zaterdag hier in Dordt naar de molen gaan. Die verkopen het wel.quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:35 schreef jessie het volgende:
Soezie dat hebben ze hier nergens.
Ik koop het altijd bij de Welkoop, raar maar waar!quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:35 schreef jessie het volgende:
Soezie dat hebben ze hier nergens.
Heb uit pure noodzaak maar mn laatste gevulde koek opgegetenquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:36 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ik heb genoeg hoor!Is veel te veel voor mij alleen, mijn vriend lust het namelijk niet!
Ik zou hem na overmorgen niet meer eten, denk ik.quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:40 schreef Zabb het volgende:
Ik vraag me alleen af hoe lang ik de Hummus kan bewaren??
...of Zabbie moet al een vervroegde kerstvakantie willenquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:41 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik zou hem na overmorgen niet meer eten, denk ik.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:41 schreef clauwheee het volgende:
Zeg Zabb spam je gerechtensite hier nog es stiekum
Dank u vriendelijkquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:47 schreef Zabb het volgende:
[..]
Mijn gerechten voor de geinteresseerden. Het zijn er niet zoveel hoor.
Haha! Het lijkt me idd niet verstandig om dit lang te bewaren. Dan moet ik het morgen wel opeten, wat vervelend nou!quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
...of Zabbie moet al een vervroegde kerstvakantie willen
Hij is gebookmarkedquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:47 schreef Zabb het volgende:
[..]
Leuk idee!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:52 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Hij is gebookmarkedBen ook bezig met een (vego)receptensite met fotorecepten. Geen idee of hij ooit ook echt online komt
Leuk! Doenquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:54 schreef Zabb het volgende:
Binnenkort willen we nog wel een aparte site van de gerechten maken!![]()
FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:21 schreef Lois het volgende:
*zich aansluit bij Karin*
Eva vond Saskia ook geweldig, ze stond helemaal met haar mondje open om Saskia na te doen.![]()
dr staat geen hummus opquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:47 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ik heb zo'n donkerbruin gevoel dat ik niet veel zal missen . . .quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:01 schreef lady-wrb het volgende:
dr staat geen hummus op
nou weet ik nog niet wat het is....:{
Hummus is een dip gemaakt van kikkererwten.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dr staat geen hummus op
De Hummus staat er idd (nog) niet op!quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:01 schreef lady-wrb het volgende:
dr staat geen hummus op
Bij ons in het centrum (op de Molendijk) zit een kaaswinkel en die verkoopt iig die pakken Soezie. Ze vielen mij op naar aanleiding van al die bbm verhalen hierquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:05 schreef jessie het volgende:
Waar dan Easy? En hoe zien die dingen er uit?
Officieel niet nee!quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:23 schreef bixister het volgende:
lekker hummus!maar van wittebonen? dan is 't geen hummus meer!
Nee! Echt?quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:29 schreef Zabb het volgende:
Ik kocht de hummus eerst ook weleens bij de AH van het merk Merzo ofzoiets, maar die hebben ze uit het assortiment gehaald.
Dat is een stuk beter dan wat er net op wasquote:Op woensdag 15 december 2004 00:06 schreef jessie het volgende:
Ik zet hem net aan maar zie de mannetjes van rtl boulevard
Voordat je het weet gaat ze samen met wat vriendinnen op vakantie in Salou of zo . . .quote:Op woensdag 15 december 2004 00:10 schreef jessie het volgende:
En dan te bedenken dat ik 3 jaar geleden al met weeen liep![]()
Dat doe je dan toch ??quote:
Huh wat bedoel jequote:
Oh nou, hier wordt af en toe in de friemel-periode groepen door René dat ze dáár een pukkel heeftquote:
oe, leukquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:47 schreef Zabb het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2004 00:19 schreef moussy het volgende:
sexuele voorlichting voor een meisje
Hoe kom je d'r op ...quote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 10:38 schreef Sugar het volgende:
Welke film gaan jullie kijken, Spindizzy?
Goed zo! Ik ben zooooo weg van die filmquote:Op woensdag 15 december 2004 10:59 schreef Sugar het volgende:
Kill Bill () beide delen pas nog gezien voor de 2e keer. Geweldig!
Deel 2 heb ik nu ook, deel 1 moeten we nog kopen.
En ik vind Tarantino de meest overschatte regisseur sinds Woody Allen dus ik ga de Kill Bills niet eens kijkenquote:Op woensdag 15 december 2004 11:08 schreef texelonia het volgende:
Ik vond Kill Bill echt één van de slechtste films die ik ooit heb gezien
Dat heb ik altijd met topics over vegetarisme. Niet over veganisme want tegen veganisten kun je wat mij betreft niet rot genoeg doenquote:Op woensdag 15 december 2004 11:12 schreef Zabb het volgende:
* Zabb noteert voor zichzelf dat ze nooit meer in topics gaat kijken die over de Horeca gaan!!!
Daar wordt ik altijd zo chagerijnig van!
Maar Pulp Fiction vond ik wél een hele goede film! Maar daardoor had ik toch echt wel wat meer verwacht van Kill Bill...quote:Op woensdag 15 december 2004 11:10 schreef Spindizzy het volgende:
En ik vind Tarantino de meest overschatte regisseur sinds Woody Allen dus ik ga de Kill Bills niet eens kijken![]()
Ik ben in slaap gevallen bij Pulp Fiction.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:16 schreef texelonia het volgende:
Maar Pulp Fiction vond ik wél een hele goede film!
Probeer het eens op DIG.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:16 schreef lady-wrb het volgende:
over twee maanden loopt mijn abonnement af van mijn mobiel. ik heb nu t-mobile. weet iemand welke het beste abonnement heeft met de leukste gratis telefoon erbij?
(of op welk forum ik dit moet vragen?)
quote:Op woensdag 15 december 2004 00:19 schreef moussy het volgende:
sexuele voorlichting voor een meisje
Ik kan niet tegen al dat gezeik over de hoge prijzen! Mijn ouders hebben een eigen horeca-bedrijfquote:Op woensdag 15 december 2004 11:14 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd met topics over vegetarisme. Niet over veganisme want tegen veganisten kun je wat mij betreft niet rot genoeg doen
Laat me raden: "ik geef geen fooi want ze hadden ook een vak kunnen leren'?
Je kunt bij T-Mobile ook een abbo nemen met Sim Only. Dan krijg je geen nieuw mobieltje maar kun je wel veel goedkoper bellen!quote:Op woensdag 15 december 2004 11:16 schreef lady-wrb het volgende:
over twee maanden loopt mijn abonnement af van mijn mobiel. ik heb nu t-mobile. weet iemand welke het beste abonnement heeft met de leukste gratis telefoon erbij?
quote:Op woensdag 15 december 2004 11:33 schreef kozakken het volgende:
En toen was de pauze voorbij en begon 't pas goed![]()
quote:
Wij hadden 'm uit de videotheek. We zaten met open mond te kijken van: WTF ?!?! toen het goed losbarstte. Wel gelachen ja.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:33 schreef kozakken het volgende:
From Dusk till Dawn ging ik in de bios met een stel vrienden bekijken. (Ik wilde naar the juri ofzo.. maar ja, met alleen maar mannen)
Ik wist totaal niet waarover de film ging. Dus ik in de pauze roepen: "nou, valt me hard mee hoor!!" Leuke film. En toen was de pauze voorbij en begon 't pas goed![]()
www.bestelmaar.nlquote:Op woensdag 15 december 2004 11:16 schreef lady-wrb het volgende:
Defintly een ochtendhummetje . . .quote:Op woensdag 15 december 2004 08:42 schreef Syrena het volgende:Ben ik net 2 minuten binnen staat er alweer zo'n trutmuts te zeiken: Ik kan het niet viiiihiiiinndeeeenn... Nou, het is er wel, en ik ga NIET opstaan om het met je te zoeken. Zet je luiken maar ff open!
2 minuten later: Mag ik dat ff op de gang kopieeren?? Ik: NEEHEEEEEEEEE. Zij: Ze zijn bezig daar!
Ik: NEE! Vraag maar of je tussendoor mag.
Na zes kwaaie blikken en drie minuten vertrekt de hele zooi weer ?! Zonder boekje.
Ik haat dit soort dagen. Dan hebben ze een deadline wat ze al een half jaar weten en vervolgens komen ze bij ons op de dag zeiken voor uitzonderingen te maken![]()
Verklaar u nader. Noemt u nou uw kinderen kitscherig?quote:Op woensdag 15 december 2004 12:40 schreef coolbabe het volgende:
Ik heb het meest kitscherige voorraam van allemaalMet vakjes, ballen in de planten, ijspegels ervoor en huisjes met lampjes erin in de vensterbank
Jasper en Tom staan er al de hele tijd voor te dansen en alles aan te wijzen
Oh bah Neva! Dat klinkt alles behalve prettig!quote:Op woensdag 15 december 2004 12:56 schreef Neva het volgende:
oke.. terug van de tandarts.. 15 spuiten narcose in me en 10 kiezen lichter... me wang is net zo dik.. ik kwijl niks als bloed.. maar (nog) geen pijn.. mag de hele dag niet roken.. dat vind ik nog wle het ergste..maar is beter.. even paar uurtjes aankijken hoe het gaat en dan naar huis of anders hier blijven..
Volgens mij kan je beter daar blijven . . .quote:Op woensdag 15 december 2004 12:56 schreef Neva het volgende:
oke.. terug van de tandarts.. 15 spuiten narcose in me en 10 kiezen lichter... me wang is net zo dik.. ik kwijl niks als bloed.. maar (nog) geen pijn.. mag de hele dag niet roken.. dat vind ik nog wle het ergste..maar is beter.. even paar uurtjes aankijken hoe het gaat en dan naar huis of anders hier blijven..
Blij dat je jezelf even meldt!quote:Op woensdag 15 december 2004 12:56 schreef Neva het volgende:
Heel voorbeeldigquote:Op woensdag 15 december 2004 13:01 schreef Neva het volgende:
ennuh.. ik kreeg nmog net geen stickertje op wat tranen tijdens de spuiten na.. heb ik me voorbeeldig gedragen![]()
nope.. niks gevoeld.. hij heb echt veel prikken gezet en goed verdoofd.. mijn muziekje opgezet.. hij zei meid.. ik vind je dapper..quote:Op woensdag 15 december 2004 13:05 schreef Kleintje het volgende:
Heeft ie je verder geen pijn gedaan? Heb je hem niet geslagen?
quote:Op woensdag 15 december 2004 12:35 schreef Kleintje het volgende:
[..]
www.bestelmaar.nl
kan je zelfs een gratis telefoon + geld terugkrijgen.
Is van een vriendje van me!
Staat erg goed bekend op internet!
Nou, klinkt idd niet als een slagerquote:Op woensdag 15 december 2004 13:08 schreef Neva het volgende:
[..]
nope.. niks gevoeld.. hij heb echt veel prikken gezet en goed verdoofd.. mijn muziekje opgezet.. hij zei meid.. ik vind je dapper..en deed heel rustig.. en als ik time out deed deed die ff wachten..
Ideaal... ik zoek nog een nieuwe tandarts... waar zit deze helemaal???quote:Op woensdag 15 december 2004 13:08 schreef Neva het volgende:
[..]
nope.. niks gevoeld.. hij heb echt veel prikken gezet en goed verdoofd.. mijn muziekje opgezet.. hij zei meid.. ik vind je dapper..en deed heel rustig.. en als ik time out deed deed die ff wachten..
OMGquote:Op woensdag 15 december 2004 12:56 schreef Neva het volgende:
Mijn kinderen zijn best kitscherig jaquote:Op woensdag 15 december 2004 12:51 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Verklaar u nader. Noemt u nou uw kinderen kitscherig?
Of doel je op die mooie kerstversiering?
Dit vraagt om een foto.quote:Op woensdag 15 december 2004 13:16 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn best kitscherig ja
maar die kerstversiering doet ut um
helmond.. bij eindhoven..quote:Op woensdag 15 december 2004 13:13 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ideaal... ik zoek nog een nieuwe tandarts... waar zit deze helemaal???
quote:Op woensdag 15 december 2004 13:17 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Dit vraagt om een foto.
Wat zeg ik.... het is geen vraag meer... het is bijna een verplichting!
Vanavond als de lampjes aan zijn zal ik foto`s makenquote:Op woensdag 15 december 2004 13:17 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Dit vraagt om een foto.
Wat zeg ik.... het is geen vraag meer... het is bijna een verplichting!
Je kan ook de foto gaan fotosoepen en de illusie creëren dat ze aanstaan . . .quote:Op woensdag 15 december 2004 13:50 schreef coolbabe het volgende:
vriendje moet een verlengsnoer voor me meenemen want die heb ik niet, wat een armoe![]()
Dus niet echt beter voor het milieu op die manierquote:Op woensdag 15 december 2004 14:34 schreef jessie het volgende:
Ik heb me katoenen luiers binnen voor Bo voor de nacht (en als t bevalt voor Janneke overdag) Zien er leuk uit! Ben ze nu aan t wassen (moet ongeveer 5 keer dan absorberen ze beter) Ik ben dus gelijk me was aan t wegwerken
Welk milieu ?? Je ziet toch dat ze uit een heel goed milieu komt ??quote:Op woensdag 15 december 2004 14:37 schreef snoopy het volgende:
Dus niet echt beter voor het milieu op die manier![]()
Mijn moeder is suiker patiente dus die heb zo´n apparaatje.. 4.2 maar hij´s soms wel eens 17.4 of 1.8 op nuchtere maag.. verscheidenen keren bloed laten prikken op suiker en dan is er niets te vinden.. ik heb als kind kinder diabetes gehad vandaar dat ik misschien soms zulke schommelingen heb..quote:Op woensdag 15 december 2004 14:42 schreef Kleintje het volgende:
jessie, voor mij hoef je niet te wassen, dat vind ik niet zo erg, dat werk doet de wasmachine.
maar wil je niet voor mij gaan strijken????
Oeh, vind ik toch wel aardig heftige waardes hoor Neva, zou hier zeker niet mee doorlopenquote:Op woensdag 15 december 2004 14:49 schreef Neva het volgende:
[..]
Mijn moeder is suiker patiente dus die heb zo´n apparaatje.. 4.2 maar hij´s soms wel eens 17.4 of 1.8 op nuchtere maag.. verscheidenen keren bloed laten prikken op suiker en dan is er niets te vinden.. ik heb als kind kinder diabetes gehad vandaar dat ik misschien soms zulke schommelingen heb..
Ikquote:Op woensdag 15 december 2004 14:59 schreef Kleintje het volgende:
Loena... wil je toevallig niet 1 broodbakmachine kwijt?
Ik weet wel iemand....![]()
Die was moest ik toch wassen. En van die 2 luiers heb ik niet een machiene meerquote:Op woensdag 15 december 2004 14:37 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dus niet echt beter voor het milieu op die manier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |