Oh nou, hier wordt af en toe in de friemel-periode groepen door René dat ze dáár een pukkel heeftquote:
oe, leukquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:47 schreef Zabb het volgende:
[..]
Mijn gerechten voor de geinteresseerden. Het zijn er niet zoveel hoor.
quote:Op woensdag 15 december 2004 00:19 schreef moussy het volgende:
sexuele voorlichting voor een meisje
Hoe kom je d'r op ...quote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 10:38 schreef Sugar het volgende:
Welke film gaan jullie kijken, Spindizzy?
Goed zo! Ik ben zooooo weg van die filmquote:Op woensdag 15 december 2004 10:59 schreef Sugar het volgende:
Kill Bill () beide delen pas nog gezien voor de 2e keer. Geweldig!
Deel 2 heb ik nu ook, deel 1 moeten we nog kopen.
En ik vind Tarantino de meest overschatte regisseur sinds Woody Allen dus ik ga de Kill Bills niet eens kijkenquote:Op woensdag 15 december 2004 11:08 schreef texelonia het volgende:
Ik vond Kill Bill echt één van de slechtste films die ik ooit heb gezien
Dat heb ik altijd met topics over vegetarisme. Niet over veganisme want tegen veganisten kun je wat mij betreft niet rot genoeg doenquote:Op woensdag 15 december 2004 11:12 schreef Zabb het volgende:
* Zabb noteert voor zichzelf dat ze nooit meer in topics gaat kijken die over de Horeca gaan!!!
Daar wordt ik altijd zo chagerijnig van!
Maar Pulp Fiction vond ik wél een hele goede film! Maar daardoor had ik toch echt wel wat meer verwacht van Kill Bill...quote:Op woensdag 15 december 2004 11:10 schreef Spindizzy het volgende:
En ik vind Tarantino de meest overschatte regisseur sinds Woody Allen dus ik ga de Kill Bills niet eens kijken![]()
Ik ben in slaap gevallen bij Pulp Fiction.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:16 schreef texelonia het volgende:
Maar Pulp Fiction vond ik wél een hele goede film!
Probeer het eens op DIG.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:16 schreef lady-wrb het volgende:
over twee maanden loopt mijn abonnement af van mijn mobiel. ik heb nu t-mobile. weet iemand welke het beste abonnement heeft met de leukste gratis telefoon erbij?
(of op welk forum ik dit moet vragen?)
quote:Op woensdag 15 december 2004 00:19 schreef moussy het volgende:
sexuele voorlichting voor een meisje
Ik kan niet tegen al dat gezeik over de hoge prijzen! Mijn ouders hebben een eigen horeca-bedrijfquote:Op woensdag 15 december 2004 11:14 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd met topics over vegetarisme. Niet over veganisme want tegen veganisten kun je wat mij betreft niet rot genoeg doen
Laat me raden: "ik geef geen fooi want ze hadden ook een vak kunnen leren'?
Je kunt bij T-Mobile ook een abbo nemen met Sim Only. Dan krijg je geen nieuw mobieltje maar kun je wel veel goedkoper bellen!quote:Op woensdag 15 december 2004 11:16 schreef lady-wrb het volgende:
over twee maanden loopt mijn abonnement af van mijn mobiel. ik heb nu t-mobile. weet iemand welke het beste abonnement heeft met de leukste gratis telefoon erbij?
quote:Op woensdag 15 december 2004 11:33 schreef kozakken het volgende:
En toen was de pauze voorbij en begon 't pas goed![]()
quote:
Wij hadden 'm uit de videotheek. We zaten met open mond te kijken van: WTF ?!?! toen het goed losbarstte. Wel gelachen ja.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:33 schreef kozakken het volgende:
From Dusk till Dawn ging ik in de bios met een stel vrienden bekijken. (Ik wilde naar the juri ofzo.. maar ja, met alleen maar mannen)
Ik wist totaal niet waarover de film ging. Dus ik in de pauze roepen: "nou, valt me hard mee hoor!!" Leuke film. En toen was de pauze voorbij en begon 't pas goed![]()
www.bestelmaar.nlquote:Op woensdag 15 december 2004 11:16 schreef lady-wrb het volgende:
Defintly een ochtendhummetje . . .quote:Op woensdag 15 december 2004 08:42 schreef Syrena het volgende:Ben ik net 2 minuten binnen staat er alweer zo'n trutmuts te zeiken: Ik kan het niet viiiihiiiinndeeeenn... Nou, het is er wel, en ik ga NIET opstaan om het met je te zoeken. Zet je luiken maar ff open!
2 minuten later: Mag ik dat ff op de gang kopieeren?? Ik: NEEHEEEEEEEEE. Zij: Ze zijn bezig daar!
Ik: NEE! Vraag maar of je tussendoor mag.
Na zes kwaaie blikken en drie minuten vertrekt de hele zooi weer ?! Zonder boekje.
Ik haat dit soort dagen. Dan hebben ze een deadline wat ze al een half jaar weten en vervolgens komen ze bij ons op de dag zeiken voor uitzonderingen te maken![]()
Verklaar u nader. Noemt u nou uw kinderen kitscherig?quote:Op woensdag 15 december 2004 12:40 schreef coolbabe het volgende:
Ik heb het meest kitscherige voorraam van allemaalMet vakjes, ballen in de planten, ijspegels ervoor en huisjes met lampjes erin in de vensterbank
Jasper en Tom staan er al de hele tijd voor te dansen en alles aan te wijzen
Oh bah Neva! Dat klinkt alles behalve prettig!quote:Op woensdag 15 december 2004 12:56 schreef Neva het volgende:
oke.. terug van de tandarts.. 15 spuiten narcose in me en 10 kiezen lichter... me wang is net zo dik.. ik kwijl niks als bloed.. maar (nog) geen pijn.. mag de hele dag niet roken.. dat vind ik nog wle het ergste..maar is beter.. even paar uurtjes aankijken hoe het gaat en dan naar huis of anders hier blijven..
Volgens mij kan je beter daar blijven . . .quote:Op woensdag 15 december 2004 12:56 schreef Neva het volgende:
oke.. terug van de tandarts.. 15 spuiten narcose in me en 10 kiezen lichter... me wang is net zo dik.. ik kwijl niks als bloed.. maar (nog) geen pijn.. mag de hele dag niet roken.. dat vind ik nog wle het ergste..maar is beter.. even paar uurtjes aankijken hoe het gaat en dan naar huis of anders hier blijven..
Blij dat je jezelf even meldt!quote:Op woensdag 15 december 2004 12:56 schreef Neva het volgende:
Heel voorbeeldigquote:Op woensdag 15 december 2004 13:01 schreef Neva het volgende:
ennuh.. ik kreeg nmog net geen stickertje op wat tranen tijdens de spuiten na.. heb ik me voorbeeldig gedragen![]()
nope.. niks gevoeld.. hij heb echt veel prikken gezet en goed verdoofd.. mijn muziekje opgezet.. hij zei meid.. ik vind je dapper..quote:Op woensdag 15 december 2004 13:05 schreef Kleintje het volgende:
Heeft ie je verder geen pijn gedaan? Heb je hem niet geslagen?
quote:Op woensdag 15 december 2004 12:35 schreef Kleintje het volgende:
[..]
www.bestelmaar.nl
kan je zelfs een gratis telefoon + geld terugkrijgen.
Is van een vriendje van me!
Staat erg goed bekend op internet!
Nou, klinkt idd niet als een slagerquote:Op woensdag 15 december 2004 13:08 schreef Neva het volgende:
[..]
nope.. niks gevoeld.. hij heb echt veel prikken gezet en goed verdoofd.. mijn muziekje opgezet.. hij zei meid.. ik vind je dapper..en deed heel rustig.. en als ik time out deed deed die ff wachten..
Ideaal... ik zoek nog een nieuwe tandarts... waar zit deze helemaal???quote:Op woensdag 15 december 2004 13:08 schreef Neva het volgende:
[..]
nope.. niks gevoeld.. hij heb echt veel prikken gezet en goed verdoofd.. mijn muziekje opgezet.. hij zei meid.. ik vind je dapper..en deed heel rustig.. en als ik time out deed deed die ff wachten..
OMGquote:Op woensdag 15 december 2004 12:56 schreef Neva het volgende:
Mijn kinderen zijn best kitscherig jaquote:Op woensdag 15 december 2004 12:51 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Verklaar u nader. Noemt u nou uw kinderen kitscherig?
Of doel je op die mooie kerstversiering?
Dit vraagt om een foto.quote:Op woensdag 15 december 2004 13:16 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn best kitscherig ja
maar die kerstversiering doet ut um
helmond.. bij eindhoven..quote:Op woensdag 15 december 2004 13:13 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ideaal... ik zoek nog een nieuwe tandarts... waar zit deze helemaal???
quote:Op woensdag 15 december 2004 13:17 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Dit vraagt om een foto.
Wat zeg ik.... het is geen vraag meer... het is bijna een verplichting!
Vanavond als de lampjes aan zijn zal ik foto`s makenquote:Op woensdag 15 december 2004 13:17 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Dit vraagt om een foto.
Wat zeg ik.... het is geen vraag meer... het is bijna een verplichting!
Je kan ook de foto gaan fotosoepen en de illusie creëren dat ze aanstaan . . .quote:Op woensdag 15 december 2004 13:50 schreef coolbabe het volgende:
vriendje moet een verlengsnoer voor me meenemen want die heb ik niet, wat een armoe![]()
Dus niet echt beter voor het milieu op die manierquote:Op woensdag 15 december 2004 14:34 schreef jessie het volgende:
Ik heb me katoenen luiers binnen voor Bo voor de nacht (en als t bevalt voor Janneke overdag) Zien er leuk uit! Ben ze nu aan t wassen (moet ongeveer 5 keer dan absorberen ze beter) Ik ben dus gelijk me was aan t wegwerken
Welk milieu ?? Je ziet toch dat ze uit een heel goed milieu komt ??quote:Op woensdag 15 december 2004 14:37 schreef snoopy het volgende:
Dus niet echt beter voor het milieu op die manier![]()
Mijn moeder is suiker patiente dus die heb zo´n apparaatje.. 4.2 maar hij´s soms wel eens 17.4 of 1.8 op nuchtere maag.. verscheidenen keren bloed laten prikken op suiker en dan is er niets te vinden.. ik heb als kind kinder diabetes gehad vandaar dat ik misschien soms zulke schommelingen heb..quote:Op woensdag 15 december 2004 14:42 schreef Kleintje het volgende:
jessie, voor mij hoef je niet te wassen, dat vind ik niet zo erg, dat werk doet de wasmachine.
maar wil je niet voor mij gaan strijken????
Oeh, vind ik toch wel aardig heftige waardes hoor Neva, zou hier zeker niet mee doorlopenquote:Op woensdag 15 december 2004 14:49 schreef Neva het volgende:
[..]
Mijn moeder is suiker patiente dus die heb zo´n apparaatje.. 4.2 maar hij´s soms wel eens 17.4 of 1.8 op nuchtere maag.. verscheidenen keren bloed laten prikken op suiker en dan is er niets te vinden.. ik heb als kind kinder diabetes gehad vandaar dat ik misschien soms zulke schommelingen heb..
Ikquote:Op woensdag 15 december 2004 14:59 schreef Kleintje het volgende:
Loena... wil je toevallig niet 1 broodbakmachine kwijt?
Ik weet wel iemand....![]()
Die was moest ik toch wassen. En van die 2 luiers heb ik niet een machiene meerquote:Op woensdag 15 december 2004 14:37 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dus niet echt beter voor het milieu op die manier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |