Je kan ook de foto gaan fotosoepen en de illusie creëren dat ze aanstaan . . .quote:Op woensdag 15 december 2004 13:50 schreef coolbabe het volgende:
vriendje moet een verlengsnoer voor me meenemen want die heb ik niet, wat een armoe![]()
Dus niet echt beter voor het milieu op die manierquote:Op woensdag 15 december 2004 14:34 schreef jessie het volgende:
Ik heb me katoenen luiers binnen voor Bo voor de nacht (en als t bevalt voor Janneke overdag) Zien er leuk uit! Ben ze nu aan t wassen (moet ongeveer 5 keer dan absorberen ze beter) Ik ben dus gelijk me was aan t wegwerken
Welk milieu ?? Je ziet toch dat ze uit een heel goed milieu komt ??quote:Op woensdag 15 december 2004 14:37 schreef snoopy het volgende:
Dus niet echt beter voor het milieu op die manier![]()
Mijn moeder is suiker patiente dus die heb zo´n apparaatje.. 4.2 maar hij´s soms wel eens 17.4 of 1.8 op nuchtere maag.. verscheidenen keren bloed laten prikken op suiker en dan is er niets te vinden.. ik heb als kind kinder diabetes gehad vandaar dat ik misschien soms zulke schommelingen heb..quote:Op woensdag 15 december 2004 14:42 schreef Kleintje het volgende:
jessie, voor mij hoef je niet te wassen, dat vind ik niet zo erg, dat werk doet de wasmachine.
maar wil je niet voor mij gaan strijken????
Oeh, vind ik toch wel aardig heftige waardes hoor Neva, zou hier zeker niet mee doorlopenquote:Op woensdag 15 december 2004 14:49 schreef Neva het volgende:
[..]
Mijn moeder is suiker patiente dus die heb zo´n apparaatje.. 4.2 maar hij´s soms wel eens 17.4 of 1.8 op nuchtere maag.. verscheidenen keren bloed laten prikken op suiker en dan is er niets te vinden.. ik heb als kind kinder diabetes gehad vandaar dat ik misschien soms zulke schommelingen heb..
Ikquote:Op woensdag 15 december 2004 14:59 schreef Kleintje het volgende:
Loena... wil je toevallig niet 1 broodbakmachine kwijt?
Ik weet wel iemand....![]()
Die was moest ik toch wassen. En van die 2 luiers heb ik niet een machiene meerquote:Op woensdag 15 december 2004 14:37 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dus niet echt beter voor het milieu op die manier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |