dr staat geen hummus opquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:47 schreef Zabb het volgende:
[..]
Mijn gerechten voor de geinteresseerden. Het zijn er niet zoveel hoor.
Ik heb zo'n donkerbruin gevoel dat ik niet veel zal missen . . .quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:01 schreef lady-wrb het volgende:
dr staat geen hummus op
nou weet ik nog niet wat het is....:{
Hummus is een dip gemaakt van kikkererwten.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dr staat geen hummus op
De Hummus staat er idd (nog) niet op!quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:01 schreef lady-wrb het volgende:
dr staat geen hummus op
Bij ons in het centrum (op de Molendijk) zit een kaaswinkel en die verkoopt iig die pakken Soezie. Ze vielen mij op naar aanleiding van al die bbm verhalen hierquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:05 schreef jessie het volgende:
Waar dan Easy? En hoe zien die dingen er uit?
Officieel niet nee!quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:23 schreef bixister het volgende:
lekker hummus!maar van wittebonen? dan is 't geen hummus meer!
Nee! Echt?quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:29 schreef Zabb het volgende:
Ik kocht de hummus eerst ook weleens bij de AH van het merk Merzo ofzoiets, maar die hebben ze uit het assortiment gehaald.
Dat is een stuk beter dan wat er net op wasquote:Op woensdag 15 december 2004 00:06 schreef jessie het volgende:
Ik zet hem net aan maar zie de mannetjes van rtl boulevard
Voordat je het weet gaat ze samen met wat vriendinnen op vakantie in Salou of zo . . .quote:Op woensdag 15 december 2004 00:10 schreef jessie het volgende:
En dan te bedenken dat ik 3 jaar geleden al met weeen liep![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |