Mjah ik weet het, maar ik weet gewoon zeker dat ik er dan niet meer aan begin..zover ben ik inmiddels wel. Nee hoor, dr zusje Pquote:Danosa schreef int vorige bankje
Clauwheee, soms zit het mee, soms zit het tegen! Het is hier al vaker geopperd maar misschien moet je school ff aan de kant zetten. Als je met een fris hoofd weer begint zie je vast minder beren op de weg. was Miran jarig?
NOpequote:Op dinsdag 14 december 2004 11:53 schreef bixister het volgende:
beter zo dan andersom ET, dat je met ijspegels in je haren thuiskomt.en is de post al gearriveerd?
bron: www.pietpaulusma.nlquote:LANGE TERMIJN:
De lange termijnverwachting tot en met de kerst ziet er vanaf het komende weekend flink kouder uit. Vanaf zondag 19 december kunnen wij een wat wisselend, maar meest winters weerbeeld verwachten. De kansen op een winterse kerst lijken groter te worden. Maar, of het dan ook wit zal zijn is nog maar de vraag. Op 23 of 24 december kan er wel eens sneeuw vallen. Het is net wel of net niet: ik hou jullie op de hoogte, het blijft spannend.
Nee, ik weiger!quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:00 schreef E.T. het volgende:
witte kerst zou wel leuk zijn natuurlijk!![]()
Misschien had iemand het pak kaarten verstopt en konden ze daardoor niet klaverjassen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:12 schreef coolbabe het volgende:
Groep 3dat gaat echt hard zeg!
Hier was de pliesie alcoholcontrole aan het houden, op dinsdagmorgen om half twaalf
Nou ik zou het wel weten Dutchie. Als je thuis werkt kan je het gemiste toch ook inhalen als je jezelf iets beter voelt? Vanavond bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:15 schreef dutchie het volgende:
Mijn gezondheid past zich aan aan het weer.Zit tegen een verkoudheid aan te hikken, ben vreselijk moe en heb barstende hoofdpijn. Ga maar even plat denk ik. Een half uurtje en hopen dat het over is. Kan dat vinden jullie tijdens werktijd?
Heb immers een uur pauze en werk thuis. Of is dat raar?
Maar heb je dan niet het idee dat het te koud is dan? Ik heb het megawarm tijdens zo'n wandelingetje maar zij zit natuurlijk stil. Maar misschien verkijk ik me er ook op. De wagenzak ligt nu op zolder, zal straks eens kijken wat ik doe. Ik vond die wagenzak trouwens veel te groot, maar jadey is natuurlijk in dat jaar ook gegroeidquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:25 schreef coolbabe het volgende:
Ik heb Tom niet meer in de wagenzak, trek hem wel een maillot onder zijn broek aan als we naar buiten gaan
Ja, er komen na de kerstvakantie weer een paar leerlingen bij in groep 1 (ze zit nu in groep1-2) en zo vinden ze de groep te groot worden, 26 manquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:13 schreef danosa het volgende:
huh zo midden in het schooljaar?
Les op maat krijgen ze hierquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:47 schreef Rewimo het volgende:
Mous, wat goed joh, maar blijft ze dan 1,5 jaar in groep 3? Ze kan toch niet steeds halverwege het schooljaar doorstromen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |