Met een hoofdletter graag.quote:Op maandag 13 december 2004 16:40 schreef gangsta-mario het volgende:
Jah het word een zware wedsrijd vooral om dat feyenoordnatuurlijk niet echt meer hoeft omdat ze al geplaatst zijn, maar het kan ook een soort opluchting zijn waardoor ze lekker gaan spelen
Zeker wel belangrijk, als je 1e word in de poule loodt je de volgende ronde een nummer 3 uit een andere poule, wordt je 2e, dan loodt je tegen een nummer 3 uit een CL poule.quote:Op maandag 13 december 2004 16:45 schreef rotskibo het volgende:
Basel uit is niet belangrijk
Het is loot. Maar goed, in dat opzicht is het wel belangrijk voor Feyenoord. Eerste zou gunstiger kunnen zijn que tegenstander.quote:Op maandag 13 december 2004 16:54 schreef Luni het volgende:
[..]
Zeker wel belangrijk, als je 1e word in de poule loodt je de volgende ronde een nummer 3 uit een andere poule, wordt je 2e, dan loodt je tegen een nummer 3 uit een CL poule.
Het is qua. Maar goed, in dat opzicht is het wel belangrijk voor Feyenoord. Eerste zou gunstiger kunnen zijn qua tegenstander.quote:Op maandag 13 december 2004 16:59 schreef JaWi het volgende:
[..]
Het is loot. Maar goed, in dat opzicht is het wel belangrijk voor Feyenoord. Eerste zou gunstiger kunnen zijn que tegenstander.
Eerder Ghaly, ongelovelijk, wat is die opeens slechtquote:Op maandag 13 december 2004 16:35 schreef DivineJester het volgende:
Moet gewonnen kunnen worden. Tegen PSV hebben ze een redelijke morele winst behaald, en als Gullit Song nou gewoon in Rotterdam achterlaat, komt het best wel goed.
Daar durf je vast je maandsalaris wel voor te verwedden zeker..quote:Op maandag 13 december 2004 16:46 schreef JaWi het volgende:
Ik verwacht dat Feyenoord door gaat in de UEFA cup.
Ghaly loopt er bij alsof ie de prins van Egypte is. Hij ken best redelijk ballen, maar als je te beroerd bent je shirtje vies te maken dan houdt het toch echt op..quote:Op maandag 13 december 2004 17:09 schreef renz0r het volgende:
[..]
Eerder Ghaly, ongelovelijk, wat is die opeens slecht(net als Pauwe en Song, maar hij is nr 1)
Ik sluit alleen weddenschappen af voor de competitie. Daar heb je statisch gezien een veel grotere kansquote:Op maandag 13 december 2004 17:13 schreef Ella het volgende:
[..]
Daar durf je vast je maandsalaris wel voor te verwedden zeker..![]()
quote:Wie in een dip zit, de weg kwijt is, zich depressief voelt, geen hoop meer kent, moet naar de Kuip. Het doet goed om tussen de fans te bivakkeren. Ik bedoel, als er één groep bestaat die al tientallen jaren, behoudens een enkele opleving, wordt geteisterd door rampspoed, is het wel het Legioen. Maar versagen, de club de rug toe keren, dat nooit. Het is op het ontroerende af zoals de supporters van Feyenoord achter hun houvast in het leven blijven staan. Al zal een ander moeite hebben met lui die ziende blind wensen te zijn.
Elke voetbaljaargang is het hart van het Legioen gevuld met geloof. hoop en liefde. Ze zouden beter moeten weten, want hoe lang al niet wordt duidelijk dat er fundamentele zaken niet deugen bij Feyenoord. Maar de fans geven niet op. Het is liefde van één kant. Feyenoord is de grote, mooie vrouw die alles heeft. Nee, die alles zou kunnen hebben, als ze zich zou verzorgen. Dat doet ze niet. Ze kleedt zich niet, maakt zich niet op, heeft lak aan haar aanbidders en komt zelden tegemoet aan alle smeekbeden. Toch lijdt de aanbidding er niet onder. Hoort het zo?
Hoe lang geleden al niet had ik op deze plaats Feyenoord op de divan. In analyse. Ik wees op de miserabele staat van dienst over de laatste tientallen jaren. Vorige week kwam ook VI met zo’n staatje. Over de laatste 29 jaar – en dat is erg lang – mag je Feyenoord geen topclub meer gunnen. Er is sprake van de Grote Twee. Ajax en PSV werden dertien keer kampioen, Feyenoord op eigen kracht een schamele twee keer, terwijl Cruyff de club nog één seizoen gebruikte als vehikel om zijn gram op Ajax te halen.
Het zal blijven bij die twee keer in dertig jaar, dat staat na zondag vast. Er moest gewonnen worden van PSV en daar kwam het in de verste verte niet van. Toch was de 3-3 niet alleen een uitvloeisel van verslapping bij de Eindhovenaren. Feyenoord heeft voorin veel kwaliteit en PSV vind ik achterin kwetsbaarder dan iedereen zegt. We zullen zien.
Vast staat dat Feyenoord achterin niet zijn beste spelers heeft. En ook niet op het middenveld trouwens. Dat zijn de cruciale constateringen die gemaakt moeten worden. Niet of Ruud Gullit goed bezig is, of dat zijn wissels deugden, enzovoort.
De eerste signalen duiken op dat Gullit fouten maakt, dat hij te vaak rept over Milan, dat hij kritiek openbaar uit, maar uw Vrije Man vindt dat de kern van de zaak niet raken. Het enige dat mij tegen valt, is dat de Amsterdammer aanvankelijk repte over het neerzetten over een verdedigend blok, maar uiteindelijk duels speelde (en verloor) met een overdosis aanvallers.
Toen vorig seizoen de seizoenstart net zo dramatisch was, vloog Rob Baan eruit. Deed niet ter zake vond ik. Ook niet dat Van Marwijk ging en Gullit kwam. Het maakt niet uit wie achter het stuur van de bolide gaat zitten als de motor slecht is afgesteld en hij met een klapband de bochten in moet.
Een jaar geleden maakte ik voor NOS Langs de Lijn mijn jaarlijkse marathoninterview met de voorzitters van de Top-3. Toen probeerde ik samen met voorzitter Van den Herik de rode lijn in Feyenoord’s desastreuze prestaties over de laatste decennia te zoeken. Hij antwoordde ‘op de man’. Dat stemde mij bedroefd na zoveel jaren contact, maar het was ‘all in the game’. Nergens stond geschreven dat Jorien van den Herik voor de microfoon ene Theo Bakker tegemoet moest komen in zijn analyse.
Wél bleek toen die voortdurende malaise bij Feyenoord de achilleshiel van Van den Herik te zijn. Logisch. Hij afficheert zich als vechter, als winnaar en zijn grootste speeltje is dat niet.
Toch zou de Grote Roerganger er wijs aan doen om te zoeken naar de dieper liggende redenen voor de teloorgang van Feyenoord als topclub. En het zou geen kwaad kunnen daar zijn eigen functioneren bij te betrekken.
Eén algemene conclusie valt namelijk al te trekken. Legioen fantastisch, stadion fantastisch, Rotterdam wereldhaven, mooi achterland, dat alle voorwaarden er dus zijn er. Als die potentie over zo’n lange periode niet wordt benut, komt dat niet door de poppetjes van de technische staf die voor de schermen dansen, maar door de leiding achter de schermen.
Toch zal die zelfanalyse niet tot op het bot plaats vinden. Er is geen noodzaak. De leiding in Zuid weet dat de liefde van het Legioen geen grenzen kent. Feyenoord wordt niet overeind gehouden door Van den Herik en aanhang, maar door de goedgelovige aanbidding van de supporters.
Maargoed, of dit Feyenoord nou Fenerbahce of Club Brugge loot, dan vliegen ze er toch uit. Ze kunnen zich beter concentreren op 3 punten in den Haag, dan een 1e plek veilig stellen in de UEFA Cup poule.quote:Op maandag 13 december 2004 16:54 schreef Luni het volgende:
[..]
Zeker wel belangrijk, als je 1e word in de poule loodt je de volgende ronde een nummer 3 uit een andere poule, wordt je 2e, dan loodt je tegen een nummer 3 uit een CL poule.
Zei Derksen niet dat ie iets flauws ging zeggen voor ie het aankondigde?quote:Op maandag 13 december 2004 20:46 schreef VoreG het volgende:
Bogarde is geen wereldtransfer
Flauw omdat-ie niet kon zeggen wie het is..quote:Op maandag 13 december 2004 20:49 schreef Djekko het volgende:
[..]
Zei Derksen niet dat ie iets flauws ging zeggen voor ie het aankondigde?
Nee hoor, want die rekenen al nergens op. Het kan alleen maar meevallen dus.quote:Op maandag 13 december 2004 20:54 schreef Djekko het volgende:
Wachten tot morgen dan maar, grote kans dat het een deceptie wordt voor de Feyenoord-fans.
Landzaat zou wel een toptransfer zijn.quote:Op maandag 13 december 2004 20:51 schreef MaxPower het volgende:
Ik vermoed dat de Feyenoordkrant weer uit zijn nek lult en dat de wereldtransfer gewoon van het niveau Landzaat of Vayrynen zal zijn.
Rekenen die nergens op?quote:Op maandag 13 december 2004 20:56 schreef jerryx het volgende:
[..]
Nee hoor, want die rekenen al nergens op. Het kan alleen maar meevallen dus.
Bij PSV ja. Die hebben geld voor goede transfers.quote:Op maandag 13 december 2004 20:59 schreef Djekko het volgende:
[..]
Rekenen die nergens op?Als PSV morgen een 'spectaculaire transfer' zou bekendmaken, zou ik alles behalve nergens op rekenen.
PSV heeft haast geen geld meer voor transfers...quote:Op maandag 13 december 2004 21:02 schreef jerryx het volgende:
[..]
Bij PSV ja. Die hebben geld voor goede transfers.
Maar we zijn door Derksen al vaker 'genaaid' qua transfernieuws.
Volgens mijn informatie gaat het inderdaad om hem. Toch blijft het enigszins speculeren.quote:
Oei, spannend.quote:Op maandag 13 december 2004 21:29 schreef Peter83 het volgende:
Over een uurtje weten jullie het. Ik krijg de Feyenoordkrant over een uurtje afgeleverd. Ik zal het stuk dan wel even posten.
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 13 december 2004 21:29 schreef Peter83 het volgende:
Over een uurtje weten jullie het. Ik krijg de Feyenoordkrant over een uurtje afgeleverd. Ik zal het stuk dan wel even posten.
quote:Op maandag 13 december 2004 21:29 schreef Peter83 het volgende:
Eerst de naam en dan het stuk a.u.b. Zodat we zo snel mogelijk verlost worden van de ondraaglijke zenuwenquote:Op maandag 13 december 2004 21:29 schreef Peter83 het volgende:
quote:Op maandag 13 december 2004 22:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Trouwens....wat denk jullie van Kromkamp? Dat vindt ik echt een zeer goede rechter verdediger
Of je kijkt wat vaker naar wedstrijden van AZ en ziet dat Kromkamp al maanden geweldig speelt, net zoals de Cler.quote:
Hoe komt Johan Derksen aan het bericht? Ik geef geen bron prijs, alleen geef ik niks om embargo. En dat voor een Ajacied.quote:Op maandag 13 december 2004 22:26 schreef jerryx het volgende:
Hoe kom je trouwens aan die krant zo vroeg al?
Als vervanger voor Buffel?quote:Op maandag 13 december 2004 22:31 schreef RedGuy het volgende:
Nee, ik vrees toch voor Hofs, wat moet Feyenoord daar nou weer mee?
Is dat de spectaculaire transfer!quote:Op maandag 13 december 2004 22:32 schreef Peter83 het volgende:
PRINCIPE AKKOORD MET HOFS!
Dat is dus de grote transfer uit de feyenoordkrant waar PSV en ajax jaloers op moeten zijn?quote:Op maandag 13 december 2004 22:32 schreef Peter83 het volgende:
PRINCIPE AKKOORD MET HOFS!
http://forum.fok.nl/topic/631912/5/50#23953355quote:Op maandag 13 december 2004 22:39 schreef jerryx het volgende:
13-12-2004: VI: Nick Hofs is 'grote' transfer
Op de website van Voetbal International hebben ze volgens een oplettende medewerker van FR-Fans.nl een fout gemaakt waarmee ze verklappen wie de 'grote' transfer is die Feyenoord morgen bekend gaat maken. Johan Derksen noemde vanavond in Voetbal Insite in één adem dat Buffel Rangers wel interessant vind met het bericht dat Feyenoord een grote transfer bekend gaat maken. In het nieuws artikel staan altijd links naar spelers die met dat onderwerp te maken heeft.
In het bericht 'Buffel vindt "Engels" Rangers wel interessant' wordt onder de foto een link gemaakt naar Nick Hofs en de club Vitesse, terwijl dat totaal geen verband legt met het bericht over Buffel. Wellicht wilde ze eerst wel in dit bericht publiceren dat Nick Hofs de vervanger voor Thomas Buffel is, maar toen ze dit niet mochten publiceren van de grote baas Derksen zijn ze de link vergeten weg te halen.
Ik vrees dat nicky niet een perfecte opvolger voor vd vaart zou kunne zijn. Leuke draver voor op middenveld maar niet meer dan dat.quote:Op maandag 13 december 2004 22:40 schreef jerryx het volgende:
Ik denk dat Ajax wel baalt omdat het de perfecte opvolger voor vd Vaart zou kunnen zijn.
Tevez heeft al lang en breed bij Corinthians getekend dus dat had ook niet gekunt.quote:Op maandag 13 december 2004 22:41 schreef RedGuy het volgende:
Pffft, ik dacht echt Tevez.. Ik wist het zeker, dan hadden we dit seizoen ook de CL gewonnen.
Ok, de kans is er natuurlijk nog steeds, maar met Tevez maken we iets meer kans dan met Hofs.
Mwoah, d'r mag wel een goede middenvelder bij hoor.quote:Op maandag 13 december 2004 22:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tevez heeft al lang en breed bij Corinthians getekend dus dat had ook niet gekunt.
Lijkt me een tegenvaller voor de feyenoordfans.
Ik had echt een Desaily of Kompany verwacht, daar waar ze juist de versterking hard nodig hebben.
Middenveld van feyenoord is weinig mis mee, Boschaart, Ghaly, Ono, Castelen, Goor, Pardo, Smolarek, tal van mogelijkheden.
Ja, lach maar.quote:
Wie weet is ie echt gewoon heel goed en speelt ie over een jaar de sterren van de hemel..quote:Op maandag 13 december 2004 22:50 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ja, lach maar..
Bij Feyenoord denken ze dat het publiek na zoveel slechte wedstrijden tevreden is met Nicky Hofs..
Eerder de nieuwe vd Vaartquote:Op maandag 13 december 2004 22:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wie weet is ie echt gewoon heel goed en speelt ie over een jaar de sterren van de hemel..
Maar ik denk dat de kans groter is dat het een nieuwe Lurling gaat worden..
Sure,quote:Op maandag 13 december 2004 22:56 schreef jerryx het volgende:
[..]
Eerder de nieuwe vd VaartAl hoop ik dat hij na z'n 1e jaar wél blijft presteren
Mwoah, zulke spelers moet je sowieso halen als ze transfervrij zijn.quote:Op maandag 13 december 2004 22:53 schreef Cart_man het volgende:
Begrijp niet wat ze met Hofs moeten. Vind het wel een goede speler, maar nodig? Nee, dacht het niet.
Want?quote:Op maandag 13 december 2004 22:57 schreef jerryx het volgende:
[..]
Mwoah, zulke spelers moet je sowieso halen als ze transfervrij zijn.
Gewoon de vervanger voor Buffel lijkt mij.quote:Op maandag 13 december 2004 22:53 schreef Cart_man het volgende:
Begrijp niet wat ze met Hofs moeten. Vind het wel een goede speler, maar nodig? Nee, dacht het niet.
Toch wel een van de grotere talenten van Nederland. Als PSV hem had gehaald en hij volgend jaar de sterren van de hemel speelde zaten wij ons dan af te vragen waarom wij zulke spelers altijd lieten lopen.quote:Op maandag 13 december 2004 23:00 schreef Cart_man het volgende:
Want?
Ik snap niet dat Feyenoord geen constructie met een grote club doet, zoals PSV met Alex deed. Dat is onze enige redding momenteel.quote:Op maandag 13 december 2004 23:02 schreef RedGuy het volgende:
Toch he, klonk Derksen alsof het al rond was en met Hofs is nog niks rond blijkbaar.
Misschien dat er toch nog een Kompany inzit..
Ga toch man. Feijenoord is een grote club.quote:Op maandag 13 december 2004 23:04 schreef jerryx het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Feyenoord geen constructie met een grote club doet, zoals PSV met Alex deed. Dat is onze enige redding momenteel.
Verdediger komt al.quote:Op maandag 13 december 2004 23:04 schreef Aeroxie het volgende:
GVD IK WIL EEN VERDEDIGER!!!:(:(
Volgende wedstrijd dan toch maar een spandoek............
Op de meeste punten wel. Alleen op het belangerijkste punt helaas niet : sportief gezien.quote:Op maandag 13 december 2004 23:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ga toch man. Feijenoord is een grote club.
Ja man geweldig er komen er 2 die eerst moeten bewijzen dat ze wat zijn voor Feyenoord. En we hebben er 3 nodig.quote:
Geloof mij nu maar. Ik ga geen onzin verkopen, waar ik een kwartier mee bezig ben met typen.quote:Op maandag 13 december 2004 23:01 schreef brighton het volgende:
Er staat in het artikel dat ie vanaf 2005/2006 gaat. Barend en Van Dorp meldt dat ie morgen gepresenteerd wordt. Wat is nu juist...?
Graag gedaan. Dit was het nachtje in spanning slapen niet waard.quote:
Idd. Anders droomde ik vannacht over Stam, Kompany, of Kone in Feyenoord-shirtquote:Op maandag 13 december 2004 23:11 schreef Peter83 het volgende:
[..]
Graag gedaan. Dit was het nachtje in spanning slapen niet waard.
Die wilt niet meer in de verdediging spelenquote:Op maandag 13 december 2004 23:13 schreef RedGuy het volgende:
Ik hoop eigenlijk nog steeds op Oude Kamphuis. Die is ook transfervrij na dit seizoen.
Hij heeft niks te willen, gewoon verdedigen.quote:Op maandag 13 december 2004 23:18 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Die wilt niet meer in de verdediging spelen
Hij steekt een middelvinger richting Feyenoord en wacht lekker op een andere clubquote:Op maandag 13 december 2004 23:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij heeft niks te willen, gewoon verdedigen.![]()
Daar zullen ze op aan het w88 zijn in Rotdam, ik denk ook niet dat Mandy zelf naar Feyenoord zou willenquote:Op dinsdag 14 december 2004 01:43 schreef Greetings het volgende:
Loooooooooooooooool..... Hofs de spectaculaire transfer waarvan PSV en Ajax zich achter de oren zouden krabben![]()
![]()
![]()
Dit moet een grote teleurstelling zijn voor de Feyenoord-fans... Hofs zal niet meer dan een bruikbare bankzitter/ matige basisspeler zijn! En als klap op de vuurpijl komt ie ook nog eens volgend seizoen ipv nu...![]()
Ik dacht nogwel aan Landzaat, Kromkamp, Kone, Van der Meyde, Van Hooijdonk, Boateng etc.
Ja...nogmaals bedankt.quote:Op maandag 13 december 2004 23:11 schreef Peter83 het volgende:
[..]
Geloof mij nu maar. Ik ga geen onzin verkopen, waar ik een kwartier mee bezig ben met typen.![]()
Tja, je kan niet alles hebben. Een constructie met een grotere club wil ik niet. Ben je niks minder dan een veredelde sattelietclub.quote:Op maandag 13 december 2004 23:07 schreef jerryx het volgende:
[..]
Op de meeste punten wel. Alleen op het belangerijkste punt helaas niet : sportief gezien.
Jij blijkbaar ook niet.quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Heb je ook nog wat nuttigs te melden?
Mischien als opvolger van Ono die aan het einde van het seizoen weg gaat bij Feyenoordquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:48 schreef sqlsmurft het volgende:
Denk dat het excelsiorshirt al voor Nicky klaar ligt.
Geloof er niks van dat hij beter is dan ook maar 1 van de spelers die nu bij feyenoord spelen.
Mocht dat zo zijn, dan worden we weer teleurgesteld met de komst van Niels Oude Ksmphuisquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:46 schreef Aeroxie het volgende:
Wat ik echt heel vreemd vind is dat vi.nl nog niks meld over de transfer van Hofs naar Feyenoord. Terwijl het al lang en breed bekent is in de media.... Volgens mijn komen ze vanmiddag nog met een andere transfer.
Wanneer wordt dat bekend gemaakt?quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:22 schreef RedGuy het volgende:
Geruchten gaan nog steeds dat bekend wordt gemaakt dat Desailly bij Feyenoord gaat ballen.
En Buffel die waarschijnlijk al in de winterstop vertrekt.quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:55 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Mischien als opvolger van Ono die aan het einde van het seizoen weg gaat bij Feyenoord![]()
Naar de Rangers die er wel 5 miljoen voor over hebben, denk ik.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En Buffel die waarschijnlijk al in de winterstop vertrekt.
Ik snap dat wel, Derksen heeft beloofd dat hij het nieuws niet naar buiten zou brengen voordat de kakkerlakken-krant uitwas, dat doet ie dan ook niet.quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:46 schreef Aeroxie het volgende:
Wat ik echt heel vreemd vind is dat vi.nl nog niks meld over de transfer van Hofs naar Feyenoord. Terwijl het al lang en breed bekent is in de media.... Volgens mijn komen ze vanmiddag nog met een andere transfer.
Nog veel plezier van Mols, trouwens?quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:44 schreef Eilanden het volgende:
Nou Feyenoord, dat jullie maar een hoop plezier mogen beleven van deze spectaculaire top-transfer van het jaar
quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:51 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Nog veel plezier van Mols, trouwens?
In Hofs zit meer toekomst dan in vd Vaart, ik snap niet wat iedereen zeikt. Als Derksen niet zo dom had zitten lullen had iedereen gezegd : "Mmm goede zet van Feyenoord".quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:44 schreef Eilanden het volgende:
Nou Feyenoord, dat jullie maar een hoop plezier mogen beleven van deze spectaculaire top-transfer van het jaar
quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:41 schreef Cart_man het volgende:
Jaja, kanker nou maar op Doopy en consorten. We weten het wel.
Dat komt nog wel en we hebben nergens beweerd dat het een spectaculaire top-aankoop was, waar Ajax en PSv achter de oren zouden krabbenquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:51 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Nog veel plezier van Mols, trouwens?
Volgens mij laat Cart_man er eentje per koerier bezorgen....quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:14 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
aka de TOPtransfer [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Zijn er al fortisshirts te bestellen met HOFS?
Klopt ook wel maar omdat Derksen doet alsof het een wereldspeler is verwacht iedereen er toch wat meer van. Deze jongen is zeker nuttig en kan straks wel mee voetballen denk ik maar hij zal toch echt niet bij de beste 3 spelers zitten (hoop ik anders wordt het niveau wel erg laag).quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:03 schreef jerryx het volgende:
[..]
In Hofs zit meer toekomst dan in vd Vaart, ik snap niet wat iedereen zeikt. Als Derksen niet zo dom had zitten lullen had iedereen gezegd : "Mmm goede zet van Feyenoord".
Ik hoop dat ze een goede verzekering hebbenquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:14 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Inderdaad ... niveau subtopper, die zich nog op topniveau moet bewijzenquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:17 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Klopt ook wel maar omdat Derksen doet alsof het een wereldspeler is verwacht iedereen er toch wat meer van. Deze jongen is zeker nuttig en kan straks wel mee voetballen denk ik maar hij zal toch echt niet bij de beste 3 spelers zitten (hoop ik anders wordt het niveau wel erg laag).
Opkankeren, zei Cart_man alquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:14 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tjah wij hebben geen scorend wonder, bij ons scoort het hele team wel een doelpunt. Maar erg veel plezier met deze topaankoop maak me gekquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:19 schreef jerryx het volgende:
[..]
Hofs 6
..
..
..
vd Vaart 4
En de doelpunten van Nicky zijn nog mooier ook
Nogmaals, dit is geen topaankoop. Gewoon een goede zet van Feyenoord die alleen maar mee kan vallen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tjah wij hebben geen scorend wonder, bij ons scoort het hele team wel een doelpunt. Maar erg veel plezier met deze topaankoop maak me gek.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:19 schreef jerryx het volgende:
Ow, ff kijken op de topscorerslijst trouwens :
Hofs 6
..
..
..
vd Vaart 4
Uitlenen aan Ajax dan zou hij daar meteen topscorer zijn.quote:CLUBTOPSCORER EREDIVISIE
Rosales 5
Van der Vaart 4
Anastasiou 3
Ibrahimovic 3
Escudé 3
Maxwell 3
Sneijder 3
Pienaar 2
Babel 2
Boukhari 1
De Mul 1
De Jong 1
Heitinga 1
Grygera 1
Sonck 1
Galásek 1
Zo zo zo, zei die dat? En dat moet Loekj herhalen?quote:
Ja, want blijkbaar zag ie het over het hoofd want hij bleef doorblaten.quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:26 schreef Doc het volgende:
[..]
Zo zo zo, zei die dat? En dat moet Loekj herhalen?
'Opkankeren' vind ik heel wat anders dan "krijg kanker" ofzo, dus wat zeur je?quote:Op het ene moment kraak je voetbalsupporters af omdat ze dergelijk spreekkoren hebben, en op het andere moment hang je de stoere supporter uit door dergelijke bewoordingen te herhalen.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:26 schreef Doc het volgende:
[..]
Zo zo zo, zei die dat? En dat moet Loekj herhalen?
Op het ene moment kraak je voetbalsupporters af omdat ze dergelijk spreekkoren hebben, en op het andere moment hang je de stoere supporter uit door dergelijke bewoordingen te herhalen.
Idd. Als die 'prutser' van een Hofs al niet goed is, hoe slecht zijn vd Vaart en co. dan wel nietquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:25 schreef Showtime het volgende:
[..]
[..]
Uitlenen aan Ajax dan zou hij daar meteen topscorer zijn.
bij mij niet. dat nare woord blijft erinquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:28 schreef jerryx het volgende:
[..]
Ja, want blijkbaar zag ie het over het hoofd want hij bleef doorblaten.
[..]
'Opkankeren' vind ik heel wat anders dan "krijg kanker" ofzo, dus wat zeur je?
Laat de cijfers voor zich spreken.........quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:30 schreef jerryx het volgende:
[..]
Idd. Als zelfs die 'prutser' van een Hofs niet goed is, hoe slecht zijn vd Vaart en co. dan wel niet
Juist! Jij snapt het tenminste.quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:50 schreef Suijk het volgende:
Ach, het is ook geen slechte speler en er zit nog best veel potentie in die jongen, die komt er ook wel. Het is meer Derksen's schuld, die deed het voorkomen alsof er een aardsverschuiving zou ontstaan in Rotterdam, de hele wereldtop werd genoemd, en dan komt er een 21-jarige aardige speler van Vitesse, nog na dit seizoen ook.
Ik dacht Rijswijk, gelukkig maar niet want anders ....quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:49 schreef VoreG het volgende:
Pfew... het is maar Hofs toen Derksen gister over een topspeler begon dacht ik dat ze Patrick Ax zouden halen.
Hij schijnt zelfs gezegd te hebben dat hij een hekel had aan Feijenoord.quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:00 schreef Erasmusch het volgende:
Ik zit nog steeds op die topper te wachten die danklzij Gullits connecties onze verdediging komt versterken...
Had Hofs niet een maandje geleden nog gezegd binnen NL alleen naar psv te willen?
quote:
quote:En de doelpunten van Nicky zijn nog mooier ook
Nee, dat was het punt niet.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:23 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Heb je een goede jonge talentvolle Nederlandse speler bij je selectie zonder dat je ervoor hoeft te betalen, krijg je dit gezeur...
Er is een topic over voetbal insite, daar kan het dus ook.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:40 schreef rotskibo het volgende:
Open dan een topic over Derksen en ga daar op 'em zeiken ?
Toch stond ie ook in de belangstelling van beide clubs. (Hofs dan, Derksen niet denk ik)quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, dat was het punt niet.
Het punt is dat die kneus van een derksen zei dat f'noord een topaankoop had gedaan waar Ajax en psv van zouden schrikken.
Ik denk dat de enige schok de lachkick is waar beide teams nu niet meer uitkomen.
Hofs,
,
!.
Meningen kunnen snel veranderen blijkt...quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:00 schreef Erasmusch het volgende:
Had Hofs niet een maandje geleden nog gezegd binnen NL alleen naar psv te willen?
Hij wil carnaval vieren en knuffelen met de kinderen op de tribunes daarquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Meningen kunnen snel veranderen blijkt...
Knuffelen met kinderen? Is het familie van Kees B. dan?quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij wil carnaval vieren en knuffelen met de kinderen op de tribunes daar
Wat vind jij er van, Methodmich? groot talent of nieuwe Lurling?quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:23 schreef methodmich het volgende:
Ajax had geen interesse in Hofs. Vitesse bood hem destijds aan toen ze een paar Ajacieden wilden hebben, maar Ajax hoefde Hofs niet. Alleen PSV wilde hem dolgraag hebben.
Uiteraard, van de andere twee kan 'ie het niveau namelijk niet aanquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:29 schreef rotskibo het volgende:
Ik zag em net op TV zeggen dat ie vind dat Feyenoord van de top-3 clubs het best bij hem past...
Oprotten kneus.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:54 schreef twi het volgende:
[..]
Uiteraard, van de andere twee kan 'ie het niveau namelijk niet aan
-kquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:56 schreef jerryx het volgende:
Oprotten kneus.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:09 schreef FrankyMcG het volgende:
Omdat het irritante stinkjoden zijn!
Tuig van de richel.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:09 schreef FrankyMcG het volgende:
Omdat het irritante stinkkankerjoden zijn!
Jouw posts slaan toch allesquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:23 schreef cultheld het volgende:
proest, wat een humor hebben jullie allemaal zegIk dacht dat ik van lurken in R&P niet meer bij kwam maar dit slaat alles
Je kunt zeggen wat je wilt, maar ik scheld andere supporters in ieder geval niet uit. Je zou inmiddels toch moeten weten dat je niet met die ziekte die de dochter van Schreuder heeft geveld moet spotten.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:40 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Doen niet veel onder voor die van jou.![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar ik scheld andere supporters in ieder geval niet uit. Je zou inmiddels toch moeten weten dat je niet met die ziekte die de dochter van Schreuder heeft geveld moet spotten.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:09 schreef FrankyMcG het volgende:
Omdat het irritante stinkjoden zijn!
Ga je naar Basel? Of thuis dronken kijken?quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:47 schreef Cart_man het volgende:
. Weer een reden om dronken naar de wedstrijd te gaan.![]()
Waar wacht je nog op, pak touwen en fakkels......................quote:
Dat ventje kan er ook niets aan doen dat z'n pappa in de verkeerde stad woont.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waar wacht je nog op, pak touwen en fakkels......................
Zo kwam je reactie in ieder geval overquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:44 schreef jerryx het volgende:
[..]
Dat ventje kan er ook niets aan doen dat z'n pappa in de verkeerde stad woont.
Vooroordelen, Cultheld!!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zo kwam je reactie in ieder geval over
Haha sorry, ik verwarde je ff met cart_manquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:50 schreef jerryx het volgende:
[..]
Vooroordelen, Cultheld!!!Omdat ik een Feyenoorder ben, zou ik meteen weer agressief zijn??
Dat is volgens eigen zeggen ook een hele lieve jongen hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Haha sorry, ik verwarde je ff met cart_man
Tegen normale mensen, zoals ik, doet gewoon normaal.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:05 schreef jerryx het volgende:
[..]
Dat is volgens eigen zeggen ook een hele lieve jongen hoor.
Ik ga naar Basel, ja. Vannacht rijden. Morgenvroeg daar.quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:46 schreef Luni het volgende:
[..]
Ga je naar Basel? Of thuis dronken kijken?
Nog wel ja. Moet je de volgende keer weer een maat van je tegen me aan duwen, waardoor ik de helft van mijn bier verlies. Krijg je een knal voor je harses.quote:Op woensdag 15 december 2004 10:22 schreef Luni het volgende:
[..]
Tegen normale mensen, zoals ik, doet gewoon normaal.
Ik heb achteraf wel spijt dat ik niet ga ook al zijn we al geplaatst, mijn gevoel zegt dat het een erg leuke uitwedstrijd gaat worden, gaan 1450 man heen + volgens mij vrij veel met een losse kaart of zonder.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:45 schreef Cart_man het volgende:
Ik ga naar Basel, ja. Vannacht rijden. Morgenvroeg daar.
Had je moeten zeggen, we hadden nog voldoende staanquote:Op woensdag 15 december 2004 12:45 schreef Cart_man het volgende:
Nog wel ja. Moet je de volgende keer weer een maat van je tegen me aan duwen, waardoor ik de helft van mijn bier verlies. Krijg je een knal voor je harses.![]()
![]()
Kom er volgende keer wel eentje halen, hehe.quote:Op woensdag 15 december 2004 13:21 schreef Luni het volgende:
[..]
Had je moeten zeggen, we hadden nog voldoende staan![]()
Natuurlijk zal die komen. Vind het een aardige speler. Kunnen ze mooi samen strijden voor die plek. Ono en Buffel vertrekken, de ruimte is er. Heb het idee dat Hofs en de Graaf beide een type Bosvelt zijn, spelers die ik graag zie dus.quote:Op woensdag 15 december 2004 15:35 schreef methodmich het volgende:
Overigens is Hofs de tweede speler voor de rechterkant na Edwin de Graaf. Jazeker, die hebben jullie ook nog. Zal die ooit nog eens komen?
quote:Weer flyer bij ADO-Feyenoord
[ Legioen, officiële Feyenoord Supportersvereniging ]
Evenals bij de laatste Ajax-Feyenoord wordt ook zondag voor vertrek naar Den Haag weer een flyer uitgedeeld aan de supporters die meereizen naar de Hofstad. De tekst is als volgt:
ADO Den Haag – Feyenoord
Vandaag staat de wedstrijd ADO Den Haag-Feyenoord op het programma. Voor supporters van beide clubs een wedstrijd die extra emoties los maakt. Helaas worden deze emoties niet altijd door iedereen op een juiste manier geuit. Rond deze wedstrijd zijn een aantal regels en procedures van toepassing op het bezoek van de Feyenoord-supporters waarvan het natuurlijk goed is wanneer iedereen hiervan vooraf op de hoogte is.
Voor alle uitingen geldt: alleen pro je eigen club
Vlaggen en spandoeken kunnen nog zo ludiek bedoeld zijn, zodra ze tot doel hebben (supporters van) de tegenstander te provoceren zijn ze niet toegestaan. Alle spandoeken en vlaggen zullen bij betreding van het stadion gecontroleerd worden. Zijn ze niet pro de eigen club dan worden ze in beslag genomen. Halen ze het stadion toch dan worden ze alsnog verwijderd.
Fouillering
Formeel gezien betreden alle Feyenoord-supporters reeds bij het vertrek in Rotterdam het Zuiderpark stadion. Dan wordt dus al gefouilleerd. Om die reden is het niet toegestaan dan blikjes, flessen, enz. worden meegenomen in de bussen. Indien de fouillering in Rotterdam zonder problemen verloopt kan iedereen na aankomst in Den Haag direct doorlopen naar het vak.
En tot slot: de spreekkoren
In Alkmaar en in de Kuip tijdens Feyenoord - PSV werden teksten geuit en gezongen die in strijd zijn met de tolerantiegrenzen die we met z’n allen hebben afgesproken. Wanneer dit zich herhaalt kan Feyenoord niets anders besluiten dan bij een volgende wedstrijd geen supporters mee te nemen. Dat willen we natuurlijk niet, want Feyenoord wil en kan niet zonder de steun van Het Legioen. De verantwoordelijkheid hiervoor ligt dus volledig bij de supporters zelf!
Feyenoord heeft vertrouwen in en is trots op het trouwe Legioen. Beschaam dat vertrouwen svp niet!
We wensen je een succesvolle wedstrijd!
Feyenoord Rotterdam
Aldus Nicky, die dus verder geen woord rept over z'n eigen voorkeur voordat 'ie z'n contract tekende en Feyenoord ineens de mooiste club van de top drie vondquote:"Mijn oom is een fanatieke Feyenoord-fan, mijn broer en mijn schoonvader ook"
Is goed hoor!quote:Op woensdag 15 december 2004 13:21 schreef Luni het volgende:
[..]
Had je moeten zeggen, we hadden nog voldoende staan![]()
5 milquote:Op woensdag 15 december 2004 16:16 schreef DivineJester het volgende:
Buffel waarschijnlijk naar de Rangers, wat zouden we er voor krijgen?
Dat is dan weer het goedmakertje achteraf.quote:Op woensdag 15 december 2004 16:16 schreef Luni het volgende:
Feyenoord herziet flyertekst
[ Legioen, officiële Feyenoord Supportersvereniging ]
De tekst zoals vermeld in het vorige nieuwsbericht is al weer achterhaald. Nog voordat de flyers van de pers zouden rollen heeft Feyenoord in overleg met de supportersvereniging besloten wat wijzigingen aan te brengen. De clubleiding liet weten dat het uitsluitend gaat om uitingen die kwetsend zijn. Uiteraard kan de supportersvereniging zich daar wel in vinden. Wat de definitieve versie uiteindelijk zal zijn zien de supporters die zondag naar Den Haag gaan.
Tjah, Paauwe was vaste basisspeler toen Feyenoord de UEFA Cup won. Tijden veranderenquote:Op woensdag 15 december 2004 19:20 schreef methodmich het volgende:
Gewoon nooit een kans gekregen, die jongen. Als je bij Bordeaux voldoet, kan je het ook in de HCE.
Magrao?quote:Op woensdag 15 december 2004 20:03 schreef rotskibo het volgende:
Vermoedelijke opstelling wordt dan ongeveer zo: Lodewijks; Gyan, Loovens, Paauwe, Mtiliga; Castelen/Smolarek, Song, Bosschaart, Magrao; Kuyt, Kalou
Ik heb anders gehoord dat hij een grote ramp was bij Bordeaux, de supporters zouden blij zijn dat hij vertrokken was.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:20 schreef methodmich het volgende:
Als je bij Bordeaux voldoet, kan je het ook in de HCE.
Klopt, maarja, er is toch niks andersquote:Op woensdag 15 december 2004 20:05 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Magrao?Die was echt bagger tegen NEC.
Ze hebben die Bulgaar toch al.quote:Op woensdag 15 december 2004 23:25 schreef jojomen4 het volgende:
Voor Song moeten we wel een ander halen.
Stond er jaren in het eerste en deed dat gewoon naar behoren hoor.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:15 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ik heb anders gehoord dat hij een grote ramp was bij Bordeaux, de supporters zouden blij zijn dat hij vertrokken was.
Worden we eerste dan zijn mogelijke tegenstanders tot nu toe: Partizan, Graz, heerenveen (geen tegenstanders uit NL toch?) en Alemannia Aachenquote:16-12-2004: UEFA Cup: Wanneer is Feyenoord 1e, 2e of 3e?
[Bron: AD]
Bij een overwinning of een gelijkspel vanavond tegen Fc Basel eindigt Feyenoord als eerste in groep A. Ook een nederlaag met één doelpunt verschil volstaat voor de groepswinst. In andere gevallen is meer rekenwerk vereist.
•Bij een 2-0 nederlaag: Basel 1ste in de groep, Feyenoord 2e, Schalke 3e.
•Bij een 3-1 nederlaag: Basel 1ste, Feyenoord 2e, Schalke 3e.
•Bij een 4-2 nederlaag: Feyenoord 1ste op basis van Uefa-coefficient.
•Bij elke hogere nederlaag met twee goals verschil (5-3, 6-4): Feyenoord 1e.
•Bij elke nederlaag met drie of meer goals verschil: Feyenoord 3e
In de volgende knock-outronde speelt de nummer 1 uit een groep tegen een nummer 3 uit een andere groep. De nummer 2 speelt tegen een ploeg die instroomt uit de Champions League. De loting voor de 1/16e finale is aanstaande vrijdag om 13:45 live te volgen via FR-Fans.nl
Zonde dak thuis zit :Squote:Op donderdag 16 december 2004 18:38 schreef Luni het volgende:
Schijnt een gezellige boel te zijn in Basel![]()
Echte supporters!quote:16-12-2004: Ernstige rellen in Zwitserland
[Bron: FR-Fans.nl]
Er wordt ons zojuist gemeld vanuit Zwitserland dat er op dit moment ernstige rellen zijn uitgebroken tussen aanhangers van Fc Basel en Feyenoord. De rellen zijn erg uit de hand gelopen. Ook zouden er plunderingen plaats vinden en zouden er winkels in de brand staan.
Op dit moment kunnen we u niet meer melden.
Televisie fragmentquote:Wangedrag Feyenoord-supporters in Basel
BASEL - Een groep van enkele honderden Feyenoord-supporters heeft donderdagmiddag voor het uitduel van de Rotterdamse club bij FC Basel grote problemen veroorzaakt. Supporters plunderden onder meer winkels en brachten vernielingen aan in de binnenstad van de Zwitserse stad.
Even voor het duel, aanvangtijdstip 20.45 uur, verbleven nog vijftig supporters van de Rotterdamse club in de gevangenis. Een nog onbekend aantal is inmiddels weer vrijgelaten. De bedoeling is dat alle gearresteerde supporters nog donderdag de grens naar Duitsland worden overgezet.
De rust is vlak voor de wedstrijd weergekeerd. De Zwiterse politie is met veel manschappen bij het stadion aanwezig
Lijkt me te doen.quote:16/12/2004 - Parma, Austria Wien, Sporting Portugal, Partizan, Grazer AK, A.Aachen mogelijke tegenstanders
(Van onze verslaggever K)
Nu Feyenoord als poulewinnaar is geeindigd zijn ook de tegenstanders bekend die vrijdag om 13.45 uit de kokers kunnen rollen. De volgende ploegen eindigden op de derde plaats: Parma, Austria Wien, Sporting Portugal, Partizan Belgrado, Grazer AK en Alemania Aachen. Basel en Heerenveen, ook derde, kunnen niet geloot worden.
Moet je, voor een wedstrijd waar het nauwelijks nog ergens om gaat alles aan puin slaan en ook nog plunderen? Dat is gewoon kansloos en heeft niets met voetbal te makenquote:Op donderdag 16 december 2004 23:09 schreef RedGuy het volgende:
Wat een tyfustaal ook, dat Duits.
Laten we het erop houden dat het gezellig was, en het is toch maar Zwitserland, die ramen mogen er van mij wel uit.
Klopt. Vraag me alleen af of deze persoon / personen blij mee zijn dat ze op de foto staan. Zeker nu er ook rellen zijn. Maar goed, boeit verder niet.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:13 schreef RedGuy het volgende:
Dat is gewoon een mooie foto, leuke fakkel.
Gezellig? Is dat een ander woord voor rellen?quote:Op donderdag 16 december 2004 23:09 schreef RedGuy het volgende:
Laten we het erop houden dat het gezellig was
Er stond eenquote:Op donderdag 16 december 2004 23:23 schreef jerryx het volgende:
[..]
Gezellig? Is dat een ander woord voor rellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |