Tja, je kan niet alles hebben. Een constructie met een grotere club wil ik niet. Ben je niks minder dan een veredelde sattelietclub.quote:Op maandag 13 december 2004 23:07 schreef jerryx het volgende:
[..]
Op de meeste punten wel. Alleen op het belangerijkste punt helaas niet : sportief gezien.
Jij blijkbaar ook niet.quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Heb je ook nog wat nuttigs te melden?
Mischien als opvolger van Ono die aan het einde van het seizoen weg gaat bij Feyenoordquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:48 schreef sqlsmurft het volgende:
Denk dat het excelsiorshirt al voor Nicky klaar ligt.
Geloof er niks van dat hij beter is dan ook maar 1 van de spelers die nu bij feyenoord spelen.
Mocht dat zo zijn, dan worden we weer teleurgesteld met de komst van Niels Oude Ksmphuisquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:46 schreef Aeroxie het volgende:
Wat ik echt heel vreemd vind is dat vi.nl nog niks meld over de transfer van Hofs naar Feyenoord. Terwijl het al lang en breed bekent is in de media.... Volgens mijn komen ze vanmiddag nog met een andere transfer.
Wanneer wordt dat bekend gemaakt?quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:22 schreef RedGuy het volgende:
Geruchten gaan nog steeds dat bekend wordt gemaakt dat Desailly bij Feyenoord gaat ballen.
En Buffel die waarschijnlijk al in de winterstop vertrekt.quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:55 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Mischien als opvolger van Ono die aan het einde van het seizoen weg gaat bij Feyenoord![]()
Naar de Rangers die er wel 5 miljoen voor over hebben, denk ik.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En Buffel die waarschijnlijk al in de winterstop vertrekt.
Ik snap dat wel, Derksen heeft beloofd dat hij het nieuws niet naar buiten zou brengen voordat de kakkerlakken-krant uitwas, dat doet ie dan ook niet.quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:46 schreef Aeroxie het volgende:
Wat ik echt heel vreemd vind is dat vi.nl nog niks meld over de transfer van Hofs naar Feyenoord. Terwijl het al lang en breed bekent is in de media.... Volgens mijn komen ze vanmiddag nog met een andere transfer.
Nog veel plezier van Mols, trouwens?quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:44 schreef Eilanden het volgende:
Nou Feyenoord, dat jullie maar een hoop plezier mogen beleven van deze spectaculaire top-transfer van het jaar
quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:51 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Nog veel plezier van Mols, trouwens?
In Hofs zit meer toekomst dan in vd Vaart, ik snap niet wat iedereen zeikt. Als Derksen niet zo dom had zitten lullen had iedereen gezegd : "Mmm goede zet van Feyenoord".quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:44 schreef Eilanden het volgende:
Nou Feyenoord, dat jullie maar een hoop plezier mogen beleven van deze spectaculaire top-transfer van het jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |