Inderdaad ... niveau subtopper, die zich nog op topniveau moet bewijzenquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:17 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Klopt ook wel maar omdat Derksen doet alsof het een wereldspeler is verwacht iedereen er toch wat meer van. Deze jongen is zeker nuttig en kan straks wel mee voetballen denk ik maar hij zal toch echt niet bij de beste 3 spelers zitten (hoop ik anders wordt het niveau wel erg laag).
Opkankeren, zei Cart_man alquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:14 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
aka de TOPtransfer [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Zijn er al fortisshirts te bestellen met HOFS?
Tjah wij hebben geen scorend wonder, bij ons scoort het hele team wel een doelpunt. Maar erg veel plezier met deze topaankoop maak me gekquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:19 schreef jerryx het volgende:
[..]
Hofs 6
..
..
..
vd Vaart 4
En de doelpunten van Nicky zijn nog mooier ook
Nogmaals, dit is geen topaankoop. Gewoon een goede zet van Feyenoord die alleen maar mee kan vallen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tjah wij hebben geen scorend wonder, bij ons scoort het hele team wel een doelpunt. Maar erg veel plezier met deze topaankoop maak me gek.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:19 schreef jerryx het volgende:
Ow, ff kijken op de topscorerslijst trouwens :
Hofs 6
..
..
..
vd Vaart 4
Uitlenen aan Ajax dan zou hij daar meteen topscorer zijn.quote:CLUBTOPSCORER EREDIVISIE
Rosales 5
Van der Vaart 4
Anastasiou 3
Ibrahimovic 3
Escudé 3
Maxwell 3
Sneijder 3
Pienaar 2
Babel 2
Boukhari 1
De Mul 1
De Jong 1
Heitinga 1
Grygera 1
Sonck 1
Galásek 1
Zo zo zo, zei die dat? En dat moet Loekj herhalen?quote:
Ja, want blijkbaar zag ie het over het hoofd want hij bleef doorblaten.quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:26 schreef Doc het volgende:
[..]
Zo zo zo, zei die dat? En dat moet Loekj herhalen?
'Opkankeren' vind ik heel wat anders dan "krijg kanker" ofzo, dus wat zeur je?quote:Op het ene moment kraak je voetbalsupporters af omdat ze dergelijk spreekkoren hebben, en op het andere moment hang je de stoere supporter uit door dergelijke bewoordingen te herhalen.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:26 schreef Doc het volgende:
[..]
Zo zo zo, zei die dat? En dat moet Loekj herhalen?
Op het ene moment kraak je voetbalsupporters af omdat ze dergelijk spreekkoren hebben, en op het andere moment hang je de stoere supporter uit door dergelijke bewoordingen te herhalen.
Idd. Als die 'prutser' van een Hofs al niet goed is, hoe slecht zijn vd Vaart en co. dan wel nietquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:25 schreef Showtime het volgende:
[..]
[..]
Uitlenen aan Ajax dan zou hij daar meteen topscorer zijn.
bij mij niet. dat nare woord blijft erinquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:28 schreef jerryx het volgende:
[..]
Ja, want blijkbaar zag ie het over het hoofd want hij bleef doorblaten.
[..]
'Opkankeren' vind ik heel wat anders dan "krijg kanker" ofzo, dus wat zeur je?
Laat de cijfers voor zich spreken.........quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:30 schreef jerryx het volgende:
[..]
Idd. Als zelfs die 'prutser' van een Hofs niet goed is, hoe slecht zijn vd Vaart en co. dan wel niet
Juist! Jij snapt het tenminste.quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:50 schreef Suijk het volgende:
Ach, het is ook geen slechte speler en er zit nog best veel potentie in die jongen, die komt er ook wel. Het is meer Derksen's schuld, die deed het voorkomen alsof er een aardsverschuiving zou ontstaan in Rotterdam, de hele wereldtop werd genoemd, en dan komt er een 21-jarige aardige speler van Vitesse, nog na dit seizoen ook.
Ik dacht Rijswijk, gelukkig maar niet want anders ....quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:49 schreef VoreG het volgende:
Pfew... het is maar Hofs toen Derksen gister over een topspeler begon dacht ik dat ze Patrick Ax zouden halen.
Hij schijnt zelfs gezegd te hebben dat hij een hekel had aan Feijenoord.quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:00 schreef Erasmusch het volgende:
Ik zit nog steeds op die topper te wachten die danklzij Gullits connecties onze verdediging komt versterken...
Had Hofs niet een maandje geleden nog gezegd binnen NL alleen naar psv te willen?
quote:
quote:En de doelpunten van Nicky zijn nog mooier ook
Nee, dat was het punt niet.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:23 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Heb je een goede jonge talentvolle Nederlandse speler bij je selectie zonder dat je ervoor hoeft te betalen, krijg je dit gezeur...
Er is een topic over voetbal insite, daar kan het dus ook.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:40 schreef rotskibo het volgende:
Open dan een topic over Derksen en ga daar op 'em zeiken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |