quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:09 schreef FrankyMcG het volgende:
Omdat het irritante stinkjoden zijn!
Tuig van de richel.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:09 schreef FrankyMcG het volgende:
Omdat het irritante stinkkankerjoden zijn!
Jouw posts slaan toch allesquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:23 schreef cultheld het volgende:
proest, wat een humor hebben jullie allemaal zegIk dacht dat ik van lurken in R&P niet meer bij kwam maar dit slaat alles
Je kunt zeggen wat je wilt, maar ik scheld andere supporters in ieder geval niet uit. Je zou inmiddels toch moeten weten dat je niet met die ziekte die de dochter van Schreuder heeft geveld moet spotten.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:40 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Doen niet veel onder voor die van jou.![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar ik scheld andere supporters in ieder geval niet uit. Je zou inmiddels toch moeten weten dat je niet met die ziekte die de dochter van Schreuder heeft geveld moet spotten.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:09 schreef FrankyMcG het volgende:
Omdat het irritante stinkjoden zijn!
Ga je naar Basel? Of thuis dronken kijken?quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:47 schreef Cart_man het volgende:
. Weer een reden om dronken naar de wedstrijd te gaan.![]()
Waar wacht je nog op, pak touwen en fakkels......................quote:
Dat ventje kan er ook niets aan doen dat z'n pappa in de verkeerde stad woont.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waar wacht je nog op, pak touwen en fakkels......................
Zo kwam je reactie in ieder geval overquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:44 schreef jerryx het volgende:
[..]
Dat ventje kan er ook niets aan doen dat z'n pappa in de verkeerde stad woont.
Vooroordelen, Cultheld!!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zo kwam je reactie in ieder geval over
Haha sorry, ik verwarde je ff met cart_manquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:50 schreef jerryx het volgende:
[..]
Vooroordelen, Cultheld!!!Omdat ik een Feyenoorder ben, zou ik meteen weer agressief zijn??
Dat is volgens eigen zeggen ook een hele lieve jongen hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Haha sorry, ik verwarde je ff met cart_man
Tegen normale mensen, zoals ik, doet gewoon normaal.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:05 schreef jerryx het volgende:
[..]
Dat is volgens eigen zeggen ook een hele lieve jongen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |