Maak je huiswerk 'ns lekker zelf.quote:Op zondag 12 december 2004 19:52 schreef Orginial het volgende:
Ik moet een frans interview doen met Patrick Bruel vragen zoals:
-Hoe oud was je toen je begon?
-Wou je altijd al zanger worden?
-Zijn je ouders ook muzikaal?
-Bij welke platenmaatschappij zit je?
-Hoe heette je eerste CD?
ETC --> Over de carriere dus. Kan iemand dit vertalen ik ben superslecht in FA.![]()
Waarom begin je dan pas 1 dag van te voren?? Anyway met een woordenboek kom je best verquote:Op zondag 12 december 2004 19:52 schreef Orginial het volgende:
ETC --> Over de carriere dus. Kan iemand dit vertalen ik ben superslecht in FA.![]()
School en Studiequote:Op zondag 12 december 2004 19:52 schreef Orginial het volgende:
Die vraag stel ik mezelf ook al jarenquote:Op zondag 12 december 2004 19:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Waarom begin je dan pas 1 dag van te voren?? Anyway met een woordenboek kom je best ver![]()
[afbeelding]
Ja, ik eigenlijk ook, maar ik vond het gewoon leuk om te zeggenquote:Op zondag 12 december 2004 19:56 schreef niksan het volgende:
[..]
Die vraag stel ik mezelf ook al jaren
quote:
Ja.quote:
quote:Op zondag 12 december 2004 19:58 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, ik eigenlijk ook, maar ik vond het gewoon leuk om te zeggen
quote:Op zondag 12 december 2004 19:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja.. Maar toen haalde Duiveltja het weer weg.
.
Wat er mis is met de huidige? Er staat geenquote:Op zondag 12 december 2004 19:59 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
En wat is er dan mis met de huidige??![]()
dus?quote:Op zondag 12 december 2004 20:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat er mis is met de huidige? Er staat geenniksan
in.
.
Is daar wat op tegen?quote:Op zondag 12 december 2004 19:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Waarom begin je dan pas 1 dag van te voren??
quote:Op zondag 12 december 2004 20:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat er mis is met de huidige? Er staat geenniksan
in.
.
Nee, ik doe het zelf ook, maar dan moet je niet op Fok komen janken of mensen je kunnen helpen met Fransquote:
quote:Op zondag 12 december 2004 20:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee, ik doe het zelf ook, maar dan moet je niet op Fok komen janken of mensen je kunnen helpen met Frans![]()
-edit- en ik had natuurlijk al supergoed geholpen met mijn Patrick Bruel suggestie
en ook écht weekend hebbenquote:Op zondag 12 december 2004 20:08 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat is het enige voordeel van stage lopen: geen huiswerk![]()
ik zou het al gedaan moeten hebben..quote:
quote:Op zondag 12 december 2004 20:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
ik zou het al gedaan moeten hebben..
maar had geen zin.
nu moet ik morgen gs doen.
dinsdag inleveren![]()
Ja, en dat is dus het voordeel van schoolquote:Op zondag 12 december 2004 20:09 schreef niksan het volgende:
[..]
en ook écht weekend hebben
maar ik heb morgen na 12 uur geen les meer![]()
laten we het hopenquote:Op zondag 12 december 2004 20:10 schreef niksan het volgende:
[..]just like me...hoe meer druk, hoe beter de prestaties
Sinds wanneer moet een TT ergens op slaanquote:Op zondag 12 december 2004 19:57 schreef Bupatih het volgende:
Waar slaat de huidige titel trouwens op?Beetje een 'momentopname-titel'
P.S. Niet dat ik wat tegen ZOWIEE heb.
wat was de TT dan??quote:Op zondag 12 december 2004 20:20 schreef Duiveltja het volgende:
Ik heb de tt idd veranderd omdat de twee genoemden er niet waren .
Geez moet ik me dan voor alles verantwoorden
[..]
Sinds wanneer moet een TT ergens op slaan
Hij slaat toch op mij?quote:Op zondag 12 december 2004 20:20 schreef Duiveltja het volgende:
quote:
Ik chips.quote:Op zondag 12 december 2004 20:27 schreef mark_03 het volgende:
Tijd geleden dat ik popcorn gehad heb... heb liever borrelnoten
wat dan? Niksan we geilen op je??quote:Op zondag 12 december 2004 20:27 schreef niksan het volgende:
[..]![]()
Ik had toch wel iets beters verwacht![]()
Ja maar.... popcorn is zo lekkerquote:Op zondag 12 december 2004 20:27 schreef mark_03 het volgende:
Tijd geleden dat ik popcorn gehad heb... heb liever borrelnoten
nee dankjequote:Op zondag 12 december 2004 20:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
wat dan? Niksan we geilen op je??
Dat weet ze allang.quote:Op zondag 12 december 2004 20:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
wat dan? Niksan we geilen op je??
quote:
Het was een compliment, niksan, een compliment.quote:
Heb ik al gedaan (toch?) Ff checkenquote:Op zondag 12 december 2004 20:29 schreef BVO het volgende:
niksan! mark_03!
Gaan jullie nog stemmen of hoe zit dat?.
Met de awards bedoel ik.quote:Op zondag 12 december 2004 20:34 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan (toch?) Ff checken
welterusten vroege slaapsterquote:
Oh bah, ... nee liever niet. Volgend jaar wel. Kan / durf nog niet over jullie te oordelenquote:
quote:Op zondag 12 december 2004 20:36 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Oh bah, ... nee liever niet. Volgend jaar wel. Kan / durf nog niet over jullie te oordelen![]()
Ahaquote:Op zondag 12 december 2004 20:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ga eerst nog heerlijk badderen.
Likkenquote:Op zondag 12 december 2004 20:37 schreef BVO het volgende:
[..]. Het is juist een prima gelegenheid om jezelf zonder ruzies SC binnen te likken.
.
Nou, vertel.quote:Op zondag 12 december 2004 20:39 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Likken. Alsof ik dat dit weekend nog niet vaak genoeg gedaan heb
.
Zozo, wil je ons iets vertellen?quote:Op zondag 12 december 2004 20:39 schreef mark_03 het volgende:
[..]
. Stem ik ook ff
![]()
Oho jij sletquote:Op zondag 12 december 2004 20:39 schreef mark_03 het volgende:
[..]
. Stem ik ook ff
![]()
Altijd hetzelfde met die modsquote:Op maandag 13 december 2004 01:44 schreef Svensational het volgende:
Duiveltja heeft ook nog niet gestemd. En static
Oh, dan stel ik voor:quote:Op zondag 12 december 2004 20:20 schreef Duiveltja het volgende:
Ik heb de tt idd veranderd omdat de twee genoemden er niet waren .
Geez moet ik me dan voor alles verantwoorden
[..]
Ja, dat zou kunnenquote:Op maandag 13 december 2004 16:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Als je nu net zo vroeg als mij naar bed was gegaan.....
Ik zag ze gister bij Top of the pops... damn, zelfs playbacken kunnen ze nietquote:Op maandag 13 december 2004 16:24 schreef Orginial het volgende:
Ik heb het liedje van de Tokkies!![]()
Als Gerrie zingt lijkt het net of hij stikt.![]()
Dat was echt verschrikkelijk jaquote:Op maandag 13 december 2004 16:39 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik zag ze gister bij Top of the pops... damn, zelfs playbacken kunnen ze niet.
Nu komt er geen één wens uitquote:Op maandag 13 december 2004 17:05 schreef Bupatih het volgende:
Ik zat dus net in zo'n ONZ-topic over als je 3 wensen mocht doen, wat je dan zou wensen.
-----------------------------------------------------
1. Dat mijn 2e wens uitkomt.
2. Dat mijn 3e wens uitkomt.
3. Dat mijn 1e wens niet uitkomt.
Maar......Wat gebeurt er nu eigenlijk?
Is dit een vicieuze cirkel of niet?
Ja maar...quote:
Bupa het is ONZquote:Op maandag 13 december 2004 17:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja maar...
Stel wens 1 komt uit.
Dan komt wens 2 ook uit.
Dus komt wens 3 uit.
Dus komt wens 1 niet uit.
Dan komt wens 2 ook niet uit.
Dus komt wens 3 ook niet uit.
Dus dan komt 1 wel weer uit.
Dan komt wens 2 ook uit.
Dus komt wens 3 uit.
Dan komt wens 2 ook uit.
Dus komt wens 3 uit.
Dan komt wens 2 ook uit.
Dus komt wens 3 uit.
Ik postte het zelf hoor.quote:
Da's geen vicieuze cirkel, maar een paradox. Leuk om zo'n geest uit een fles even mee te irriteren!quote:Op maandag 13 december 2004 17:05 schreef Bupatih het volgende:
Ik zat dus net in zo'n ONZ-topic over als je 3 wensen mocht doen, wat je dan zou wensen.
En ik postte:
1. Dat mijn 2e wens uitkomt.
2. Dat mijn 3e wens uitkomt.
3. Dat mijn 1e wens niet uitkomt.
Maar......Wat gebeurt er nu eigenlijk?
Is dit een vicieuze cirkel of niet?
geen wonderquote:Op maandag 13 december 2004 17:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik postte het zelf hoor.![]()
Maar ik snap nu mezelf niet meer.
Gedaanquote:
Het is geen paradox. Want volgens ZOWIEE komen ze niet uit. Maar...........quote:Op maandag 13 december 2004 17:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Da's geen vicieuze cirkel, maar een paradox. Leuk om zo'n geest uit een fles even mee te irriteren!
Als ik zo'n geest was die deze wensen moest vervullen, dan zou ik gewoon in mijn handen klappen en zeggen "Al je wensen zijn vervuld". Bewijs dan maar eens dat dat niet zo is!
quote:Op maandag 13 december 2004 17:30 schreef Bupatih het volgende:Waarom kom ik ook altijd met van die domme hersenspinsels.
Ik ben gewoon zó geniaal dat ik mezelf niet meer snap.quote:
Maar wat ZOWIEE zegt klopt niet, want als de eerste wens niet uitkomt, dan komt daarmee de derde wens wel uit. En daarmee de tweede wens. En daarmee de eerste wens. Maar daarmee de derde wens niet meer. En daarmee de tweede niet meer. En daarmee de eerste niet meer. En daarmee de derde weer wel. Enzovoorts. Er is geen oplossing waarbij alle wensen vervuld worden, dus is het een paradox.quote:Op maandag 13 december 2004 17:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is geen paradox. Want volgens ZOWIEE komen ze niet uit. Maar...........Waarom kom ik ook altijd met van die domme hersenspinsels.
Als je hier lang over nadenkt krijg je hoofdpijnquote:Op maandag 13 december 2004 17:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar wat ZOWIEE zegt klopt niet, want als de eerste wens niet uitkom, dan komt daarmee de derde wens wel uit. En daarmee de tweede wens. En daarmee de eerste wens. Maar daarmee de derde wens niet meer. En daarmee de tweede niet meer. En daarmee de eerste niet meer. En daarmee de derde weer wel. Enzovoorts. Er is geen oplossing waarbij alle wensen vervuld worden, dus is het een paradox.![]()
Ja maar. Een geest begint met het vervullen van de 1e wens. Dus die komt uit. En daarmee ook wens 2...enz (zie vorig bericht van mij hieroverquote:Op maandag 13 december 2004 17:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar wat ZOWIEE zegt klopt niet, want als de eerste wens niet uitkom, dan komt daarmee de derde wens wel uit. En daarmee de tweede wens. En daarmee de eerste wens. Maar daarmee de derde wens niet meer. En daarmee de tweede niet meer. En daarmee de eerste niet meer. En daarmee de derde weer wel. Enzovoorts. Er is geen oplossing waarbij alle wensen vervuld worden, dus is het een paradox.![]()
Dit is voer voor intellectuelenquote:Op maandag 13 december 2004 17:39 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Als je hier lang over nadenkt krijg je hoofdpijn![]()
Je hebt gelijk dat het zo geen paradox is. Tenzij er wel een oplossing bestaat dus... Nu wil ik die vinden, damnit!quote:Op maandag 13 december 2004 17:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja maar. Een geest begint met het vervullen van de 1e wens. Dus die komt uit. En daarmee ook wens 2...enz (zie vorig bericht van mij hierover)
Maar als we jou moeten geloven (dat er geen oplossing is) is er dus géén paradox.
Paradox = schijnbare tegenstelling. Dus iets waarvan je in eerste instantie dacht dat het niet klopt/kan, blijkt toch te kloppen/kunnen.
En volgens jou is er geen oplossing. Dus is het ook geen paradox.
quote:
Ja, er komen wel wensen uit, maar die zijn best nutteloosquote:Op maandag 13 december 2004 17:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar wat ZOWIEE zegt klopt niet, want als de eerste wens niet uitkomt, dan komt daarmee de derde wens wel uit. En daarmee de tweede wens. En daarmee de eerste wens. Maar daarmee de derde wens niet meer. En daarmee de tweede niet meer. En daarmee de eerste niet meer. En daarmee de derde weer wel. Enzovoorts. Er is geen oplossing waarbij alle wensen vervuld worden, dus is het een paradox.![]()
Het is Se7en geworden en die was heel goed, maar dat wist je waarschijnlijk alquote:Op maandag 13 december 2004 17:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
En ZOWIEE, welke film heb je gister gekeken en hoe was 'ie?
[/nietterugleesmode]
Ik natuurlijk.quote:Op maandag 13 december 2004 17:51 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, er komen wel wensen uit, maar die zijn best nutteloosWie wenst er nou dat zn wens niet uitkomt
.
Ja, zeker. En goor, bepaalde scenes.quote:Op maandag 13 december 2004 17:52 schreef ZOWIEE het volgende:
Het is Se7en geworden en die was heel goed, maar dat wist je waarschijnlijk aldattie goed was
Ik denk volgend weekend, is toch metquote:Op maandag 13 december 2004 17:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, zeker. En goor, bepaalde scenes..
Wanneer ga je. Fargo.
. kijken?
En heel erg zwart ... irritant om naar te kijken, totaal geen licht ofzoquote:Op maandag 13 december 2004 17:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, zeker. En goor, bepaalde scenes..
Wanneer ga je. Fargo.
. kijken?
Waarvoor ben jij in de running BVO?quote:Op maandag 13 december 2004 18:09 schreef BVO het volgende:
Die awards komen nu al wel héél dichtbij..
Leukste userquote:Op maandag 13 december 2004 18:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarvoor ben jij in de running BVO?
Pff.. uitslover met je 5 awardsquote:Op maandag 13 december 2004 18:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Leukste user
Meest ondergewaardeerde user
Meest op zich zelf geilende user
Grootste relnicht
Grootste Idols/Popstars fanaat
Geloof ik..
Misschien dat ik er geen een win hoorquote:
Heb 'm nog steeds niet gehoord ...quote:Op maandag 13 december 2004 18:13 schreef BVO het volgende:
Birgit - Control is trouwens een erg lekker nummer..
quote:Op maandag 13 december 2004 18:13 schreef BVO het volgende:
Ze was vanochtend bij Stenders en ze zong heel mooi.quote:Op maandag 13 december 2004 18:13 schreef BVO het volgende:
Wat is 't voor nummer dan? Iets als I Know? Of als A Little Famous ... of iets anders?quote:Op maandag 13 december 2004 19:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ze was vanochtend bij Stenders en ze zong heel mooi.
Maar ze zong een ander nummer geloof ik.
Heel anders. En heel goed.quote:Op maandag 13 december 2004 19:29 schreef mark_03 het volgende:
Wat is 't voor nummer dan? Iets als I Know? Of als A Little Famous ... of iets anders?
Maybe the Wine is inderdaad erg goed. A Little Famous vind ik iets minder.quote:Op maandag 13 december 2004 19:39 schreef BVO het volgende:
A little famous en Maybe the wine ( d'r eerste nummers ) vond ik ook erg goed..
vanmiddag was ze bij Claudiaquote:Op maandag 13 december 2004 19:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ze was vanochtend bij Stenders en ze zong heel mooi.
Maar ze zong een ander nummer geloof ik.
http://www.birgitmusic.com/quote:Op maandag 13 december 2004 19:46 schreef Airelle het volgende:
Weet jij of het een nummer van haar nieuwe album is?
Heb A Little Famous zelfs in m'n Fok Top 100 staanquote:Op maandag 13 december 2004 19:39 schreef BVO het volgende:
A little famous en Maybe the wine ( d'r eerste nummers ) vond ik ook erg goed..
quote:Op maandag 13 december 2004 19:54 schreef Bupatih het volgende:
Dit topic verandert nog vaker van titel dan niksan van humeur
En dat terwijl de trouwerij van Bonnie op tv is ... zegt toch genoegquote:
Ow, is dat nuquote:Op maandag 13 december 2004 19:57 schreef mark_03 het volgende:
[..]
En dat terwijl de trouwerij van Bonnie op tv is ... zegt toch genoeg![]()
SC is mijn uitlaatklepquote:
quote:Op maandag 13 december 2004 21:41 schreef BVO het volgende:
Zo, dat mag Hind bij mij ook weleens doen als ik daar sta..
.
Ach, details.quote:Op maandag 13 december 2004 21:54 schreef BVO het volgende:
Die snap ik niet..
Ik had het over dat 'ie begon te tongzoenen met dat wijf..
Als ik haar was geweest en helemaal fan van hem was en hij begon me te zoenen had ik het ook gedaan.quote:Op maandag 13 december 2004 21:59 schreef Dizer het volgende:
Robbie Williams is echt zooo funny
Alleen dat ie dat meisje helemaal begon te tongzoenen...was een beetje van... ehh
Ach.. Als Charisma Carpenter of Sarah Michelle Gellar dat deed bij mij... muahahaha.. yammiequote:Op maandag 13 december 2004 22:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Als ik haar was geweest en helemaal fan van hem was en hij begon me te zoenen had ik het ook gedaan..
Zo'n kans krijg je maar een keer toch?!.
hoe staat het met je rooftocht??quote:Op maandag 13 december 2004 22:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach.. Als Charisma Carpenter of Sarah Michelle Gellar dat deed bij mij... muahahaha.. yammie
quote:
Zij is ook leuk.. alleen jij... jij ... jij bent jij.. en en en...quote:
Oeh wat lekkerquote:Op maandag 13 december 2004 23:35 schreef Tania18 het volgende:
We hebben vanavond gegourmet (is dat een woord?)
ja in 1 keer goed geradenquote:
Heet je ook Sjors!quote:Op maandag 13 december 2004 23:48 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ja in 1 keer goed geradennee hoor....
Mn naam begint met een s en heeft 5 letters...ga maar raden
Flauw he
werk = KUT geen zin om dat helemaal uitte leggen en als ik daarover ga praten word ik ook weer agressief haha.quote:
Ja dat was een mooie titel hequote:
Hoi Svenquote:En Duiveltja en static ga eens stemmen. En Bupatih, stem eens niet op jezelf![]()
Hey ZOWIEEquote:Op dinsdag 14 december 2004 09:25 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja dat was een mooie titel he![]()
[..]
Hoi Sven
Hey mark_03quote:
Ik kon behalve Simon alleen maar Sjaan verzinnenquote:Op dinsdag 14 december 2004 00:07 schreef toetatoet het volgende:
nou zeg, zo moeilijk is het toch niet
S
U
Z
A
N
Dat laatstequote:Op dinsdag 14 december 2004 11:43 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hey mark_03
[afbeelding] Waarom staat er 03 achter je naam? Was 01 al bezet? Heb je 3 persoonlijkheden? [afbeelding]
Vertel het me![]()
Sjoerd-Janquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:45 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik kon behalve Simon alleen maar Sjaan verzinnen
quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:05 schreef Zhenar het volgende:
Wie is er al in kerstemming? Ik
Wie niet? Wel dus
Wie is er nog steeds in Sinterklaasstemming? Nee
Wie is alvast eitjes aan het beschilderen? Het is geen Pasen hoor
Ik ben benieuwd...
Wie is er al in kerstemming? ik niet
Wie niet? ik
Wie is er nog steeds in Sinterklaasstemming? ja
Wie is alvast eitjes aan het beschilderen? nee, nog niet
Ik ben benieuwd... ik ook
EN JIJ ?
Wie is er al in kerstemming? Beetje
Wie niet? Beetje niet
Wie is er nog steeds in Sinterklaasstemming? Ik niet
Wie is alvast eitjes aan het beschilderen? Ik niet
Ik ben benieuwd... Ik niet
quote:
Wie is er al in kerstemming? - Heb net een lichtgevende kerstster in de keuken opgehangen om het te bevorderen
Wie niet? - Ik nog niet echt
Wie is er nog steeds in Sinterklaasstemming? - Pas moi
Wie is alvast eitjes aan het beschilderen? - Ik zit er wel over te denken
Ik ben benieuwd... - En ben dat nog steeds!
Yessir!quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:52 schreef BVO het volgende:
Zhenar! Ga 'ns stemmen in het tournament!
o...slecht als je aggresief wordt van je werkquote:Op dinsdag 14 december 2004 00:24 schreef toetatoet het volgende:
[..]
werk = KUT geen zin om dat helemaal uitte leggen en als ik daarover ga praten word ik ook weer agressief haha.
School, gaat goed, heb het alleen wel errug druk
Niet als je bij de mafia werkt. Of bokser bent.quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
o...slecht als je aggresief wordt van je werk
Jaaaa, die is mooiquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:28 schreef Zhenar het volgende:
Doe dan ook gelijk "When Susannah cries" - die is mooi!
Ik moest gewoon denken aan dat liedje van VOF de Kunst.quote:
Als het goed is heb ik nog wel ergens een msn-lijst ik heb er alleen al een jaar niet meer naar gekeken ofzoquote:
taniaaatjuuhh@hotmail.com?quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik nog wel ergens een msn-lijst ik heb er alleen al een jaar niet meer naar gekeken ofzo
Ik heb je in het wild gezienquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat heb jij toch een leuk beeld van mij
Nou bedanktquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik heb je in het wild gezienIk kan het weten
![]()
Ja, Espen Lind. Verder ken ik weinig van hem eigenlijk. Leeft 'ie nog?quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:37 schreef Duiveltja het volgende:
Van Espen Iind toch?
Bupa kijk uit dat je niet uitglijd over je eigen slijm
timbob!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:51 schreef timbob het volgende:
hallo!
ik heb het topic weer eens gevonden.. elke keer als ik weer es meepost issie vol als ik weer kijk
dus, fijne kerst allemaal alvast!mocht ik dat topic ook alweer missen omdat ie dan al vol is
het totaal zal wel niet verder kunnen dan een bepaald aantal.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:50 schreef BVO het volgende:
Ik zit me af te vragen hoe het komt dat als iemand mij aanmeldt op MSN en ik diegene accepteer, hij er wel bijkomt maar het totaal aantal contactpersonen gelijk blijft en ik ook niet weet wie er dan weg is..
Misschien heeft jouw MSN een eigen wil en offert hij zo nu en dan oude vrienden op voor nieuwe vrienden...?quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:50 schreef BVO het volgende:
Ik zit me af te vragen hoe het komt dat als iemand mij aanmeldt op MSN en ik diegene accepteer, hij er wel bijkomt maar het totaal aantal contactpersonen gelijk blijft en ik ook niet weet wie er dan weg is..
Toe maar.Je bent populair!quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:54 schreef BVO het volgende:
Nee, want ik zit niet meer aan het maximum (150).
En hoe vaak ik die lijst ook na ga, ik mis niemand..
Maar de afgelopen dagen hebben twee mensen mij toegevoegd, die er nu dus ook bijstaan, maar het aantal is gelijk gebleven..
Als dat altijd zo is zou het totaal toch op 0 moeten blijven staan?quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:50 schreef BVO het volgende:
Nee, want ik heb het pas sinds kort.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:59 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Als dat altijd zo is zou het totaal toch op 0 moeten blijven staan?
-edit- ohnee want je meldt zelf natuurlijk ook mensen aan
Je moet ook niet komen in een bi chatbox op jou leeftijdquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:33 schreef Orginial het volgende:
Ik was net aan het praten met iemand die fan was van Heleen van Royen. [afbeelding]
Bestaan zulke mensen nog?quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:33 schreef Orginial het volgende:
Ik was net aan het praten met iemand die fan was van Heleen van Royen. [afbeelding]
Oh ja, en dat is natuurlijk hartstikke fout.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:40 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ze komt anders heel arrogant over.![]()
Nee, maar enige zelfkennis zou wel handig zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh ja, en dat is natuurlijk hartstikke fout.
Iedereen moet in NL heel minderwaardig over zichzelf doen en zich geen enkele keer positief over zichzelf uitlaten, anders ben je arrogant. Dat is waar ook..
quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je moet ook niet komen in een bi chatbox op jou leeftijd![]()
Ze is mooi, intelligent en humoristisch.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, maar enige zelfkennis zou wel handig zijn.
Vooral voor haar.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze is mooi, intelligent en humoristisch..
Eens ... mooi, absoluutquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze is mooi, intelligent en humoristisch..
Nog 1 1/2 week en dan vakantie mensenquote:
Een Helen van Rooyen fan? Ik ken jou niet hoorquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:22 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Eens ... mooi, absoluut
Ze komt wel slim over ... en vind d'r nog grappig ook
3x Neequote:Op dinsdag 14 december 2004 18:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mooi: Daar kan ik wel inkomen.
Intelligent: [afbeelding] Volgens mij gewoon gemiddeld.
Humoristisch: [afbeelding] Ik heb haar nog nooit op een grap of leuke opmerking kunnen betrappen..
Wat is er dan leuk aan haar?quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:08 schreef BVO het volgende:
Ach ja, jij bent nog een pubertje en hebt dus nog niet echt verstand van vrouwen he.
Ik heb geen vakantiequote:Op dinsdag 14 december 2004 18:54 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nog 1 1/2 week en dan vakantie mensen
Ik vind d'r leukquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:05 schreef Orginial het volgende:
[..]
Een Helen van Rooyen fan? Ik ken jou niet hoor![]()
Dat valt allebei in het weekendquote:
Nou ja, geen vakantie dusquote:
Wies dat?quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:00 schreef Bupatih het volgende:
Over mooie vrouwen gesproken:
[afbeelding]
Stiekem wíst ik het ook nog dat deze dame Kristin Davis heet en Charlotte speelt in SATCquote:
Nooit?quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:14 schreef ZOWIEE het volgende:
Stiekem wíst ik het ook nog dat deze dame Kristin Davis heet en Charlotte speelt in SATC
En ik kijk nooit
Is zij dat?quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Stiekem wíst ik het ook nog dat deze dame Kristin Davis heet en Charlotte speelt in SATC
En ik kijk nooit
Dat ze ook gewoon met anderen naar bed gaan.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:52 schreef Orginial het volgende:
Maar Heleen en Ton hebben een open relatie,maar wat houdt dan volgens hun in?
Zoenen... Of meer?![]()
Hé, probeer eens niet van onderwerp te switchen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat ze ook gewoon met anderen naar bed gaan.
Idd, daar praat je niet overheen... zelfs als 't over Heleen gaat ...:7quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé, probeer eens niet van onderwerp te switchen.
We hadden het over Kristin "" Davis en niet Heleen van "
" Rooyen.
quote:
Postte jij zulke vrouwen maar op je weblog.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |