Heb ik al gedaan (toch?) Ff checkenquote:Op zondag 12 december 2004 20:29 schreef BVO het volgende:
niksan! mark_03!
Gaan jullie nog stemmen of hoe zit dat?.
Met de awards bedoel ik.quote:Op zondag 12 december 2004 20:34 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan (toch?) Ff checken
welterusten vroege slaapsterquote:
Oh bah, ... nee liever niet. Volgend jaar wel. Kan / durf nog niet over jullie te oordelenquote:
quote:Op zondag 12 december 2004 20:36 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Oh bah, ... nee liever niet. Volgend jaar wel. Kan / durf nog niet over jullie te oordelen![]()
Ahaquote:Op zondag 12 december 2004 20:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ga eerst nog heerlijk badderen.
Likkenquote:Op zondag 12 december 2004 20:37 schreef BVO het volgende:
[..]. Het is juist een prima gelegenheid om jezelf zonder ruzies SC binnen te likken.
.
Nou, vertel.quote:Op zondag 12 december 2004 20:39 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Likken. Alsof ik dat dit weekend nog niet vaak genoeg gedaan heb
.
Zozo, wil je ons iets vertellen?quote:Op zondag 12 december 2004 20:39 schreef mark_03 het volgende:
[..]
. Stem ik ook ff
![]()
Oho jij sletquote:Op zondag 12 december 2004 20:39 schreef mark_03 het volgende:
[..]
. Stem ik ook ff
![]()
Altijd hetzelfde met die modsquote:Op maandag 13 december 2004 01:44 schreef Svensational het volgende:
Duiveltja heeft ook nog niet gestemd. En static
Oh, dan stel ik voor:quote:Op zondag 12 december 2004 20:20 schreef Duiveltja het volgende:
Ik heb de tt idd veranderd omdat de twee genoemden er niet waren .
Geez moet ik me dan voor alles verantwoorden
[..]
Sinds wanneer moet een TT ergens op slaan
Ja, dat zou kunnenquote:Op maandag 13 december 2004 16:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Als je nu net zo vroeg als mij naar bed was gegaan.....
Ik zag ze gister bij Top of the pops... damn, zelfs playbacken kunnen ze nietquote:Op maandag 13 december 2004 16:24 schreef Orginial het volgende:
Ik heb het liedje van de Tokkies!![]()
Als Gerrie zingt lijkt het net of hij stikt.![]()
Dat was echt verschrikkelijk jaquote:Op maandag 13 december 2004 16:39 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik zag ze gister bij Top of the pops... damn, zelfs playbacken kunnen ze niet.
Nu komt er geen één wens uitquote:Op maandag 13 december 2004 17:05 schreef Bupatih het volgende:
Ik zat dus net in zo'n ONZ-topic over als je 3 wensen mocht doen, wat je dan zou wensen.
-----------------------------------------------------
1. Dat mijn 2e wens uitkomt.
2. Dat mijn 3e wens uitkomt.
3. Dat mijn 1e wens niet uitkomt.
Maar......Wat gebeurt er nu eigenlijk?
Is dit een vicieuze cirkel of niet?
Ja maar...quote:
Bupa het is ONZquote:Op maandag 13 december 2004 17:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja maar...
Stel wens 1 komt uit.
Dan komt wens 2 ook uit.
Dus komt wens 3 uit.
Dus komt wens 1 niet uit.
Dan komt wens 2 ook niet uit.
Dus komt wens 3 ook niet uit.
Dus dan komt 1 wel weer uit.
Dan komt wens 2 ook uit.
Dus komt wens 3 uit.
Dan komt wens 2 ook uit.
Dus komt wens 3 uit.
Dan komt wens 2 ook uit.
Dus komt wens 3 uit.
Ik postte het zelf hoor.quote:
Da's geen vicieuze cirkel, maar een paradox. Leuk om zo'n geest uit een fles even mee te irriteren!quote:Op maandag 13 december 2004 17:05 schreef Bupatih het volgende:
Ik zat dus net in zo'n ONZ-topic over als je 3 wensen mocht doen, wat je dan zou wensen.
En ik postte:
1. Dat mijn 2e wens uitkomt.
2. Dat mijn 3e wens uitkomt.
3. Dat mijn 1e wens niet uitkomt.
Maar......Wat gebeurt er nu eigenlijk?
Is dit een vicieuze cirkel of niet?
geen wonderquote:Op maandag 13 december 2004 17:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik postte het zelf hoor.![]()
Maar ik snap nu mezelf niet meer.
Gedaanquote:
Het is geen paradox. Want volgens ZOWIEE komen ze niet uit. Maar...........quote:Op maandag 13 december 2004 17:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Da's geen vicieuze cirkel, maar een paradox. Leuk om zo'n geest uit een fles even mee te irriteren!
Als ik zo'n geest was die deze wensen moest vervullen, dan zou ik gewoon in mijn handen klappen en zeggen "Al je wensen zijn vervuld". Bewijs dan maar eens dat dat niet zo is!
quote:Op maandag 13 december 2004 17:30 schreef Bupatih het volgende:Waarom kom ik ook altijd met van die domme hersenspinsels.
Ik ben gewoon zó geniaal dat ik mezelf niet meer snap.quote:
Maar wat ZOWIEE zegt klopt niet, want als de eerste wens niet uitkomt, dan komt daarmee de derde wens wel uit. En daarmee de tweede wens. En daarmee de eerste wens. Maar daarmee de derde wens niet meer. En daarmee de tweede niet meer. En daarmee de eerste niet meer. En daarmee de derde weer wel. Enzovoorts. Er is geen oplossing waarbij alle wensen vervuld worden, dus is het een paradox.quote:Op maandag 13 december 2004 17:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is geen paradox. Want volgens ZOWIEE komen ze niet uit. Maar...........Waarom kom ik ook altijd met van die domme hersenspinsels.
Als je hier lang over nadenkt krijg je hoofdpijnquote:Op maandag 13 december 2004 17:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar wat ZOWIEE zegt klopt niet, want als de eerste wens niet uitkom, dan komt daarmee de derde wens wel uit. En daarmee de tweede wens. En daarmee de eerste wens. Maar daarmee de derde wens niet meer. En daarmee de tweede niet meer. En daarmee de eerste niet meer. En daarmee de derde weer wel. Enzovoorts. Er is geen oplossing waarbij alle wensen vervuld worden, dus is het een paradox.![]()
Ja maar. Een geest begint met het vervullen van de 1e wens. Dus die komt uit. En daarmee ook wens 2...enz (zie vorig bericht van mij hieroverquote:Op maandag 13 december 2004 17:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar wat ZOWIEE zegt klopt niet, want als de eerste wens niet uitkom, dan komt daarmee de derde wens wel uit. En daarmee de tweede wens. En daarmee de eerste wens. Maar daarmee de derde wens niet meer. En daarmee de tweede niet meer. En daarmee de eerste niet meer. En daarmee de derde weer wel. Enzovoorts. Er is geen oplossing waarbij alle wensen vervuld worden, dus is het een paradox.![]()
Dit is voer voor intellectuelenquote:Op maandag 13 december 2004 17:39 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Als je hier lang over nadenkt krijg je hoofdpijn![]()
Je hebt gelijk dat het zo geen paradox is. Tenzij er wel een oplossing bestaat dus... Nu wil ik die vinden, damnit!quote:Op maandag 13 december 2004 17:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja maar. Een geest begint met het vervullen van de 1e wens. Dus die komt uit. En daarmee ook wens 2...enz (zie vorig bericht van mij hierover)
Maar als we jou moeten geloven (dat er geen oplossing is) is er dus géén paradox.
Paradox = schijnbare tegenstelling. Dus iets waarvan je in eerste instantie dacht dat het niet klopt/kan, blijkt toch te kloppen/kunnen.
En volgens jou is er geen oplossing. Dus is het ook geen paradox.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |