Bestaan zulke mensen nog?quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:33 schreef Orginial het volgende:
Ik was net aan het praten met iemand die fan was van Heleen van Royen. [afbeelding]

Oh ja, en dat is natuurlijk hartstikke fout.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:40 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ze komt anders heel arrogant over.![]()

Nee, maar enige zelfkennis zou wel handig zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh ja, en dat is natuurlijk hartstikke fout.
Iedereen moet in NL heel minderwaardig over zichzelf doen en zich geen enkele keer positief over zichzelf uitlaten, anders ben je arrogant. Dat is waar ook..

quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je moet ook niet komen in een bi chatbox op jou leeftijd![]()

Ze is mooi, intelligent en humoristisch.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, maar enige zelfkennis zou wel handig zijn.
Vooral voor haar.

quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze is mooi, intelligent en humoristisch..

Volgens mij gewoon gemiddeld.
 Volgens mij gewoon gemiddeld. Ik heb haar nog nooit op een grap of leuke opmerking kunnen betrappen..
 Ik heb haar nog nooit op een grap of leuke opmerking kunnen betrappen..

Eens ... mooi, absoluutquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze is mooi, intelligent en humoristisch..

Nog 1 1/2 week en dan vakantie mensenquote:

Een Helen van Rooyen fan? Ik ken jou niet hoorquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:22 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Eens ... mooi, absoluut
Ze komt wel slim over ... en vind d'r nog grappig ook

3x Neequote:Op dinsdag 14 december 2004 18:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mooi: Daar kan ik wel inkomen.
Intelligent: [afbeelding] Volgens mij gewoon gemiddeld.
Humoristisch: [afbeelding] Ik heb haar nog nooit op een grap of leuke opmerking kunnen betrappen..

Wat is er dan leuk aan haar?quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:08 schreef BVO het volgende:
Ach ja, jij bent nog een pubertje en hebt dus nog niet echt verstand van vrouwen he.

Ik heb geen vakantiequote:Op dinsdag 14 december 2004 18:54 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nog 1 1/2 week en dan vakantie mensen

Ik vind d'r leukquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:05 schreef Orginial het volgende:
[..]
Een Helen van Rooyen fan? Ik ken jou niet hoor![]()

Dat valt allebei in het weekendquote:
Nou ja, geen vakantie dusquote:

Wies dat?quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:00 schreef Bupatih het volgende:
Over mooie vrouwen gesproken:
[afbeelding]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |