Als je hier lang over nadenkt krijg je hoofdpijnquote:Op maandag 13 december 2004 17:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar wat ZOWIEE zegt klopt niet, want als de eerste wens niet uitkom, dan komt daarmee de derde wens wel uit. En daarmee de tweede wens. En daarmee de eerste wens. Maar daarmee de derde wens niet meer. En daarmee de tweede niet meer. En daarmee de eerste niet meer. En daarmee de derde weer wel. Enzovoorts. Er is geen oplossing waarbij alle wensen vervuld worden, dus is het een paradox.![]()
Ja maar. Een geest begint met het vervullen van de 1e wens. Dus die komt uit. En daarmee ook wens 2...enz (zie vorig bericht van mij hieroverquote:Op maandag 13 december 2004 17:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar wat ZOWIEE zegt klopt niet, want als de eerste wens niet uitkom, dan komt daarmee de derde wens wel uit. En daarmee de tweede wens. En daarmee de eerste wens. Maar daarmee de derde wens niet meer. En daarmee de tweede niet meer. En daarmee de eerste niet meer. En daarmee de derde weer wel. Enzovoorts. Er is geen oplossing waarbij alle wensen vervuld worden, dus is het een paradox.![]()
Dit is voer voor intellectuelenquote:Op maandag 13 december 2004 17:39 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Als je hier lang over nadenkt krijg je hoofdpijn![]()
Je hebt gelijk dat het zo geen paradox is. Tenzij er wel een oplossing bestaat dus... Nu wil ik die vinden, damnit!quote:Op maandag 13 december 2004 17:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja maar. Een geest begint met het vervullen van de 1e wens. Dus die komt uit. En daarmee ook wens 2...enz (zie vorig bericht van mij hierover)
Maar als we jou moeten geloven (dat er geen oplossing is) is er dus géén paradox.
Paradox = schijnbare tegenstelling. Dus iets waarvan je in eerste instantie dacht dat het niet klopt/kan, blijkt toch te kloppen/kunnen.
En volgens jou is er geen oplossing. Dus is het ook geen paradox.
quote:
Ja, er komen wel wensen uit, maar die zijn best nutteloosquote:Op maandag 13 december 2004 17:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar wat ZOWIEE zegt klopt niet, want als de eerste wens niet uitkomt, dan komt daarmee de derde wens wel uit. En daarmee de tweede wens. En daarmee de eerste wens. Maar daarmee de derde wens niet meer. En daarmee de tweede niet meer. En daarmee de eerste niet meer. En daarmee de derde weer wel. Enzovoorts. Er is geen oplossing waarbij alle wensen vervuld worden, dus is het een paradox.![]()
Het is Se7en geworden en die was heel goed, maar dat wist je waarschijnlijk alquote:Op maandag 13 december 2004 17:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
En ZOWIEE, welke film heb je gister gekeken en hoe was 'ie?
[/nietterugleesmode]
Ik natuurlijk.quote:Op maandag 13 december 2004 17:51 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, er komen wel wensen uit, maar die zijn best nutteloosWie wenst er nou dat zn wens niet uitkomt
.
Ja, zeker. En goor, bepaalde scenes.quote:Op maandag 13 december 2004 17:52 schreef ZOWIEE het volgende:
Het is Se7en geworden en die was heel goed, maar dat wist je waarschijnlijk aldattie goed was
Ik denk volgend weekend, is toch metquote:Op maandag 13 december 2004 17:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, zeker. En goor, bepaalde scenes..
Wanneer ga je. Fargo.
. kijken?
En heel erg zwart ... irritant om naar te kijken, totaal geen licht ofzoquote:Op maandag 13 december 2004 17:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, zeker. En goor, bepaalde scenes..
Wanneer ga je. Fargo.
. kijken?
Waarvoor ben jij in de running BVO?quote:Op maandag 13 december 2004 18:09 schreef BVO het volgende:
Die awards komen nu al wel héél dichtbij..
Leukste userquote:Op maandag 13 december 2004 18:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarvoor ben jij in de running BVO?
Pff.. uitslover met je 5 awardsquote:Op maandag 13 december 2004 18:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Leukste user
Meest ondergewaardeerde user
Meest op zich zelf geilende user
Grootste relnicht
Grootste Idols/Popstars fanaat
Geloof ik..
Misschien dat ik er geen een win hoorquote:
Heb 'm nog steeds niet gehoord ...quote:Op maandag 13 december 2004 18:13 schreef BVO het volgende:
Birgit - Control is trouwens een erg lekker nummer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |