Ik zag ze gister bij Top of the pops... damn, zelfs playbacken kunnen ze nietquote:Op maandag 13 december 2004 16:24 schreef Orginial het volgende:
Ik heb het liedje van de Tokkies!![]()
Als Gerrie zingt lijkt het net of hij stikt.![]()

Dat was echt verschrikkelijk jaquote:Op maandag 13 december 2004 16:39 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik zag ze gister bij Top of the pops... damn, zelfs playbacken kunnen ze niet.

Nu komt er geen één wens uitquote:Op maandag 13 december 2004 17:05 schreef Bupatih het volgende:
Ik zat dus net in zo'n ONZ-topic over als je 3 wensen mocht doen, wat je dan zou wensen.
-----------------------------------------------------
1. Dat mijn 2e wens uitkomt.
2. Dat mijn 3e wens uitkomt.
3. Dat mijn 1e wens niet uitkomt.
Maar......Wat gebeurt er nu eigenlijk?
Is dit een vicieuze cirkel of niet?

Ja maar...quote:

Bupa het is ONZquote:Op maandag 13 december 2004 17:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja maar...
Stel wens 1 komt uit.
Dan komt wens 2 ook uit.
Dus komt wens 3 uit.
Dus komt wens 1 niet uit.
Dan komt wens 2 ook niet uit.
Dus komt wens 3 ook niet uit.
Dus dan komt 1 wel weer uit.
Dan komt wens 2 ook uit.
Dus komt wens 3 uit.
Dan komt wens 2 ook uit.
Dus komt wens 3 uit.
Dan komt wens 2 ook uit.
Dus komt wens 3 uit.

Ik postte het zelf hoor.quote:

Da's geen vicieuze cirkel, maar een paradox. Leuk om zo'n geest uit een fles even mee te irriteren!quote:Op maandag 13 december 2004 17:05 schreef Bupatih het volgende:
Ik zat dus net in zo'n ONZ-topic over als je 3 wensen mocht doen, wat je dan zou wensen.
En ik postte:
1. Dat mijn 2e wens uitkomt.
2. Dat mijn 3e wens uitkomt.
3. Dat mijn 1e wens niet uitkomt.
Maar......Wat gebeurt er nu eigenlijk?
Is dit een vicieuze cirkel of niet?

geen wonderquote:Op maandag 13 december 2004 17:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik postte het zelf hoor.![]()
Maar ik snap nu mezelf niet meer.

Gedaanquote:

Het is geen paradox. Want volgens ZOWIEE komen ze niet uit. Maar...........quote:Op maandag 13 december 2004 17:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Da's geen vicieuze cirkel, maar een paradox. Leuk om zo'n geest uit een fles even mee te irriteren!
Als ik zo'n geest was die deze wensen moest vervullen, dan zou ik gewoon in mijn handen klappen en zeggen "Al je wensen zijn vervuld". Bewijs dan maar eens dat dat niet zo is!

quote:Op maandag 13 december 2004 17:30 schreef Bupatih het volgende:Waarom kom ik ook altijd met van die domme hersenspinsels.

Ik ben gewoon zó geniaal dat ik mezelf niet meer snap.quote:

Maar wat ZOWIEE zegt klopt niet, want als de eerste wens niet uitkomt, dan komt daarmee de derde wens wel uit. En daarmee de tweede wens. En daarmee de eerste wens. Maar daarmee de derde wens niet meer. En daarmee de tweede niet meer. En daarmee de eerste niet meer. En daarmee de derde weer wel. Enzovoorts. Er is geen oplossing waarbij alle wensen vervuld worden, dus is het een paradox.quote:Op maandag 13 december 2004 17:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is geen paradox. Want volgens ZOWIEE komen ze niet uit. Maar...........Waarom kom ik ook altijd met van die domme hersenspinsels.

Als je hier lang over nadenkt krijg je hoofdpijnquote:Op maandag 13 december 2004 17:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar wat ZOWIEE zegt klopt niet, want als de eerste wens niet uitkom, dan komt daarmee de derde wens wel uit. En daarmee de tweede wens. En daarmee de eerste wens. Maar daarmee de derde wens niet meer. En daarmee de tweede niet meer. En daarmee de eerste niet meer. En daarmee de derde weer wel. Enzovoorts. Er is geen oplossing waarbij alle wensen vervuld worden, dus is het een paradox.![]()

Ja maar. Een geest begint met het vervullen van de 1e wens. Dus die komt uit. En daarmee ook wens 2...enz (zie vorig bericht van mij hieroverquote:Op maandag 13 december 2004 17:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar wat ZOWIEE zegt klopt niet, want als de eerste wens niet uitkom, dan komt daarmee de derde wens wel uit. En daarmee de tweede wens. En daarmee de eerste wens. Maar daarmee de derde wens niet meer. En daarmee de tweede niet meer. En daarmee de eerste niet meer. En daarmee de derde weer wel. Enzovoorts. Er is geen oplossing waarbij alle wensen vervuld worden, dus is het een paradox.![]()

Dit is voer voor intellectuelenquote:Op maandag 13 december 2004 17:39 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Als je hier lang over nadenkt krijg je hoofdpijn![]()

Je hebt gelijk dat het zo geen paradox is. Tenzij er wel een oplossing bestaat dus... Nu wil ik die vinden, damnit!quote:Op maandag 13 december 2004 17:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja maar. Een geest begint met het vervullen van de 1e wens. Dus die komt uit. En daarmee ook wens 2...enz (zie vorig bericht van mij hierover)
Maar als we jou moeten geloven (dat er geen oplossing is) is er dus géén paradox.
Paradox = schijnbare tegenstelling. Dus iets waarvan je in eerste instantie dacht dat het niet klopt/kan, blijkt toch te kloppen/kunnen.
En volgens jou is er geen oplossing. Dus is het ook geen paradox.

quote:

Ja, er komen wel wensen uit, maar die zijn best nutteloosquote:Op maandag 13 december 2004 17:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar wat ZOWIEE zegt klopt niet, want als de eerste wens niet uitkomt, dan komt daarmee de derde wens wel uit. En daarmee de tweede wens. En daarmee de eerste wens. Maar daarmee de derde wens niet meer. En daarmee de tweede niet meer. En daarmee de eerste niet meer. En daarmee de derde weer wel. Enzovoorts. Er is geen oplossing waarbij alle wensen vervuld worden, dus is het een paradox.![]()

Het is Se7en geworden en die was heel goed, maar dat wist je waarschijnlijk alquote:Op maandag 13 december 2004 17:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
En ZOWIEE, welke film heb je gister gekeken en hoe was 'ie?
[/nietterugleesmode]

Ik natuurlijk.quote:Op maandag 13 december 2004 17:51 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, er komen wel wensen uit, maar die zijn best nutteloosWie wenst er nou dat zn wens niet uitkomt
.

Ja, zeker. En goor, bepaalde scenes.quote:Op maandag 13 december 2004 17:52 schreef ZOWIEE het volgende:
Het is Se7en geworden en die was heel goed, maar dat wist je waarschijnlijk aldattie goed was

Ik denk volgend weekend, is toch metquote:Op maandag 13 december 2004 17:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, zeker. En goor, bepaalde scenes..
Wanneer ga je. Fargo.
. kijken?

En heel erg zwart ... irritant om naar te kijken, totaal geen licht ofzoquote:Op maandag 13 december 2004 17:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, zeker. En goor, bepaalde scenes..
Wanneer ga je. Fargo.
. kijken?

Waarvoor ben jij in de running BVO?quote:Op maandag 13 december 2004 18:09 schreef BVO het volgende:
Die awards komen nu al wel héél dichtbij..

Leukste userquote:Op maandag 13 december 2004 18:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarvoor ben jij in de running BVO?

Pff.. uitslover met je 5 awardsquote:Op maandag 13 december 2004 18:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Leukste user
Meest ondergewaardeerde user
Meest op zich zelf geilende user
Grootste relnicht
Grootste Idols/Popstars fanaat
Geloof ik..

Misschien dat ik er geen een win hoorquote:

Heb 'm nog steeds niet gehoord ...quote:Op maandag 13 december 2004 18:13 schreef BVO het volgende:
Birgit - Control is trouwens een erg lekker nummer..

quote:Op maandag 13 december 2004 18:13 schreef BVO het volgende:

Ze was vanochtend bij Stenders en ze zong heel mooi.quote:Op maandag 13 december 2004 18:13 schreef BVO het volgende:

Wat is 't voor nummer dan? Iets als I Know? Of als A Little Famous ... of iets anders?quote:Op maandag 13 december 2004 19:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ze was vanochtend bij Stenders en ze zong heel mooi.
Maar ze zong een ander nummer geloof ik.

Heel anders. En heel goed.quote:Op maandag 13 december 2004 19:29 schreef mark_03 het volgende:
Wat is 't voor nummer dan? Iets als I Know? Of als A Little Famous ... of iets anders?

Maybe the Wine is inderdaad erg goed. A Little Famous vind ik iets minder.quote:Op maandag 13 december 2004 19:39 schreef BVO het volgende:
A little famous en Maybe the wine ( d'r eerste nummers ) vond ik ook erg goed..

vanmiddag was ze bij Claudiaquote:Op maandag 13 december 2004 19:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ze was vanochtend bij Stenders en ze zong heel mooi.
Maar ze zong een ander nummer geloof ik.

http://www.birgitmusic.com/quote:Op maandag 13 december 2004 19:46 schreef Airelle het volgende:
Weet jij of het een nummer van haar nieuwe album is?

Heb A Little Famous zelfs in m'n Fok Top 100 staanquote:Op maandag 13 december 2004 19:39 schreef BVO het volgende:
A little famous en Maybe the wine ( d'r eerste nummers ) vond ik ook erg goed..

quote:Op maandag 13 december 2004 19:54 schreef Bupatih het volgende:
Dit topic verandert nog vaker van titel dan niksan van humeur

En dat terwijl de trouwerij van Bonnie op tv is ... zegt toch genoegquote:

Ow, is dat nuquote:Op maandag 13 december 2004 19:57 schreef mark_03 het volgende:
[..]
En dat terwijl de trouwerij van Bonnie op tv is ... zegt toch genoeg![]()

SC is mijn uitlaatklepquote:

quote:Op maandag 13 december 2004 21:41 schreef BVO het volgende:
Zo, dat mag Hind bij mij ook weleens doen als ik daar sta..
.

Ach, details.quote:Op maandag 13 december 2004 21:54 schreef BVO het volgende:
Die snap ik niet..
Ik had het over dat 'ie begon te tongzoenen met dat wijf..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |