Die vragen had je moeten stellen voor ze mod werd, toen kon het nog,quote:Op woensdag 22 december 2004 18:38 schreef knowall het volgende:
Tessje wat ga je met dit soort topics doen?
Ik ben gewoon benieuwd hoe zij gaat modden.quote:Op woensdag 22 december 2004 18:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die vragen had je moeten stellen voor ze mod werd, toen kon het nog,
nu is je kans voorbij
Ze gaat het morgen sluiten. Want vandaag is haar 1e dag en ze durft het niet zo goed.quote:Op woensdag 22 december 2004 18:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
nu is je kans voorbij
Zo'n soortgelijke vraag is al gesteld. En toen gaf ze ook geen antwoord.quote:Op woensdag 22 december 2004 18:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
nu is je kans voorbij
wat --> diequote:Op woensdag 22 december 2004 19:17 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Je lijkt nu net een homo wat nog in de ontkenningsfase zit![]()
Ja, dat was ik. Baggeren in het FB topic is not-done.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:19 schreef knowall het volgende:
Oke nu ben ik toch wel benieuwd welke mod mijn bericht verwijderd heeft!
Laat het Dirkh zijn anders zwaait er wat!
Ik moet toch iets doen terwijl ik wacht op het antwoord van Tessjequote:Op woensdag 22 december 2004 19:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat was ik. Baggeren in het FB topic is not-done.
Tessje was even etenquote:Op woensdag 22 december 2004 19:24 schreef knowall het volgende:
[..]
Ik moet toch iets doen terwijl ik wacht op het antwoord van Tessje
Jogy was je weer eens voor hoor
Onzin, je gaf al antwoord op een andere vraag nadat ik mijn vraag gesteld hadquote:
quote:Op woensdag 22 december 2004 19:27 schreef knowall het volgende:
[..]
Onzin, je gaf al antwoord op een andere vraag nadat ik mijn vraag gesteld had
Maar ik ben de kwaadste niet, probeer nu eens antwoord te geven
quote:Op woensdag 22 december 2004 19:30 schreef Tessje het volgende:
[..]
Was die vraag die ik al beantwoord had niet wat boeiender dan heel jouw persoonlijkheid?
Knowall, als je wat langzamer gaat posten snapt ze het misschien wat sneller. Het gaat onze slowchatster iets te snel geloof ik.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:30 schreef Tessje het volgende:
[..]
Was die vraag die ik al beantwoord had niet wat boeiender dan heel jouw persoonlijkheid?
Knowall is een slowchatterquote:Op woensdag 22 december 2004 19:34 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Knowall, als je wat langzamer gaat posten snapt ze het misschien wat sneller. Het gaat onze slowchatster iets te snel geloof ik.
quote:Op woensdag 22 december 2004 18:38 schreef knowall het volgende:
Tessje wat ga je met dit soort topics doen?
Yvonne weet waar ik woonquote:Op woensdag 22 december 2004 19:45 schreef knowall het volgende:
Ik moet Tessje wel nageven dat ze op voortreffelijke wijze met de vragen van haar users omgaat [afbeelding]
Dus jij laat jouw eigen belang voor dat van de users gaan?quote:
Bedankt voor het compliment trouwensquote:Op woensdag 22 december 2004 19:45 schreef knowall het volgende:
Ik moet Tessje wel nageven dat ze op voortreffelijke wijze met de vragen van haar users omgaat [afbeelding]
Die vraag komt me bekend voor.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:54 schreef knowall het volgende:
[..]
Dus jij laat jouw eigen belang voor dat van de users gaan?
En als jij eens gaat modereren ipv precies hetzelfde te doen?quote:Op woensdag 22 december 2004 19:41 schreef Dirkh het volgende:
Kap eens met dat zinloos posten in feedback.
Ik ben geen fok!boksbalquote:Op woensdag 22 december 2004 19:54 schreef knowall het volgende:
[..]
Dus jij laat jouw eigen belang voor dat van de users gaan?
Wil iemand anders het trouwens even overnemen, ik ga
Je bent niet op kidsnet.nl stumper.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:56 schreef Tessje het volgende:
[..]
En nu lief gaan spelen met de andere fokkertjes
zodra jullie dat ook doen!quote:Op woensdag 22 december 2004 19:41 schreef Dirkh het volgende:
Kap eens met dat zinloos posten in feedback.
Als je je nu al zo'n uit-de-hoogte houding gaat aanmeten kan je het helemaal snel vergeten.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:56 schreef Tessje het volgende:
En dat ben jij sinds gister ineens niet meer?quote:Op woensdag 22 december 2004 19:56 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ja maar, bij de pliesie zijn ze toch om vragen te beantwoorden?quote:Op woensdag 22 december 2004 20:20 schreef Insomaniac het volgende:
Vragen beantwoorden is knap moeilijk.
Dat klopt NiNi!quote:Op woensdag 22 december 2004 20:25 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja maar, bij de pliesie zijn ze toch om vragen te beantwoorden? [afbeelding]

* Maanvis ook. Kom je op msn?quote:
Orgineel!quote:Op woensdag 22 december 2004 20:14 schreef NiNi het volgende:
[..]
Als je je nu al zo'n uit-de-hoogte houding gaat aanmeten kan je het helemaal snel vergeten.
Je bent alweer vergeten dat jij zelf enige dagen geleden nog een spammend en baggerend suck-upje was?
NiNi kan er niks aan doen dat dat op bijna elke nieuwe mod van toepassing is.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:29 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Orgineel!
Zeg je dat tegen elke nieuwe mod
Kan NiNi niet meer voor zichzelf spreken, heeft ze nu ook al jouw handje nodig?quote:Op woensdag 22 december 2004 20:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
NiNi kan er niks aan doen dat dat op bijna elke nieuwe mod van toepassing is.!
Bitchfiiiiiiiiiiiiightquote:Op woensdag 22 december 2004 20:35 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Kan NiNi niet meer voor zichzelf spreken, heeft ze nu ook al jouw handje nodig?
Dat kan Dirk. Maar dat is natuurlijk helemaal niet leuk.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:36 schreef Dirkh het volgende:
Kan dit ook ergens anders dan in het feedback topic? Desnoods msn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |