Hij is undercover-mod geworden.quote:Op zondag 12 december 2004 20:24 schreef Insomaniac het volgende:
Waarom staat Snakey z'n icoon niet meer in de OP, maar z'n naam wél in de strip?
Nietus.quote:Op zondag 12 december 2004 20:24 schreef Insomaniac het volgende:
Waarom staat Snakey z'n icoon niet meer in de OP, maar z'n naam wél in de strip?
Jij rekel.quote:
hopelijkquote:Op zondag 12 december 2004 20:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jij rekel..
Maar issie al helemaal weg nu? En zwart enzo?
Helemaal zwart.quote:Op zondag 12 december 2004 20:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jij rekel..
Maar issie al helemaal weg nu? En zwart enzo?
Das vlot. Enquote:
Daar kan Jogy beter op antwoorden, maar ik dacht dat dat wel zijn bedoeling was.quote:Op zondag 12 december 2004 21:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Das vlot. Enjogy
stopt als Odols voltooid is? En er komen dus twee winnaars uit de Odols-strijd?
Waar is jouw sollimaitlje? Altijd commentaar hebben over het functioneren van de crew en het stalinistische regime hier maar nu heb je eindelijk een kans om het van binnenuit te veranderen en laat je het afweten als een anti-kaalheidscremequote:Op maandag 13 december 2004 10:44 schreef Karboenkeltje het volgende:
Oe! een prachtig bijna zo goed als nieuw feedbacktopic. Ik heb feedback: het is niet leuk dat er de laatste tijd zoveel moderatoren vertrekken.
Verandering is slecht. Ik ben een uitstekend chauffeur. Ja.
Het moet maar eens afgelopen zijn met dat schaamteloos tvp's plaatsen in het Feedback-topic.quote:Op maandag 13 december 2004 17:10 schreef Bupatih het volgende:
Plak.
Je hebt me door.quote:Op maandag 13 december 2004 18:07 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het moet maar eens afgelopen zijn met dat schaamteloos tvp's plaatsen in het Feedback-topic.
Goeie vraag!quote:Op maandag 13 december 2004 22:34 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom een tvp als hij sticky staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |