quote:Brit movie heart-throb Orlando Bloom has been forced to wear a chest wig in his latest film - because his torso is too bare. He has been asked to wear a chest wig because he lacks manly chest hair.
The Troy actor is currently filming his role as Balian Of Ibelin in Ridley Scott's forthcoming film Kingdom Of Heaven about the 12th century crusades. Make-up artists on set have applied Bloom's thorax with fake chest-hair to make him appear more credible as a blacksmith-turned-warrior. Scott felt that Orlando needed some fake chest hair to make him look more masculine (ouch!) and convincing as a battling blacksmith.
Is weer eens wat anders dan een opplaksnor, nietwaar?quote:Op zondag 12 december 2004 02:20 schreef G_E het volgende:
Stel je toch voor dat je namaak borsthaar moet dragen voor je werk..
quote:Op zondag 12 december 2004 02:29 schreef Remix het volgende:
Als Austin het kan, dan kan Orlando het ook
[afbeelding]
Fussy fags!quote:
>>>quote:
Ik hoor niet in de H.quote:Op zondag 12 december 2004 02:35 schreef Nuvole het volgende:
[..]
>>>
Vervolg verzoekje aan Vlarp:
Zou je G_E er ook weer eens in willen plakken?
Hij wil ook graag tutten in de H.![]()
>>>
Jij moet in de H.quote:
Het gaat snel in de Donkere Dagen voor kerst!quote:Op zondag 12 december 2004 02:45 schreef beaverhausen het volgende:
Ik ben even weg en meteen is er een nieuw topic!.
*Eensch is met betreffende user.*quote:
quote:Op zondag 12 december 2004 02:43 schreef Ang3l het volgende:
Tis er zo eentje die zich bewust van enige generalisatie en groeperingen houdt... en daardoor eigenlijk zichzelf in een groep plaats
Dat ben ik niet meer gewend, zo veel snelheid in dit topic.quote:Op zondag 12 december 2004 02:48 schreef Nuvole het volgende:
Het gaat snel in de Donkere Dagen voor kerst!
Meeste stemmen gelden.quote:*Eensch is met betreffende user.*![]()
quote:
quote:Op zondag 12 december 2004 02:53 schreef Remix het volgende:
[..]
Tegen jou zeggen we ook wel eens dat je iets moet, maar je doet het ook niet![]()
*flits*
quote:Op zondag 12 december 2004 02:53 schreef Remix het volgende:
[..]
Tegen jou zeggen we ook wel eens dat je iets moet, maar je doet het ook niet![]()
*flits*
Grmbl.quote:
Touchéquote:Op zondag 12 december 2004 02:53 schreef Remix het volgende:
[..]
*flits*
quote:Op zondag 12 december 2004 02:57 schreef Remix het volgende:
Ben benieuwd wat we te zien krijgen als 'ie ontwikkeld is
Yup en eventueel zijn uggs ook.quote:Op zondag 12 december 2004 03:07 schreef Remix het volgende:
[..]
Niet slechtMaar nu hebben we NOG zijn gezicht niet
Who needs a face with a body like thatquote:Op zondag 12 december 2004 03:07 schreef Remix het volgende:
[..]
Niet slechtMaar nu hebben we NOG zijn gezicht niet
Ik zag gister zo'n geitenwollensokkenkut in van die uggs... Brrrquote:Op zondag 12 december 2004 03:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup en eventueel zijn uggs ook.
Xcuse me, zal wel aan het tijdstip liggenquote:
Is dat Brian in jouw avatar?quote:Op zondag 12 december 2004 03:29 schreef Remix het volgende:
[..]
Xcuse me, zal wel aan het tijdstip liggen
k heb ontiegelijk vele honger!!!!!!! en zin in kip!quote:Op zondag 12 december 2004 12:41 schreef Markie-Mark het volgende:
Jerhunk/vent/gozer![]()
Alles goed behalve het werk en huiswerk?
Ik heb ook bergen huiswerk daar ga ik zo maar es aan beginnen
Goed Goed Goedquote:Op zondag 12 december 2004 12:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
k heb ontiegelijk vele honger!!!!!!! en zin in kip!.
hoe ist met markmans?.
stoute feestje?quote:Op zondag 12 december 2004 12:50 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Goed Goed Goed
Beetje brakjes nog van het stoute feestje van gisteren maar voel me verders prima. Alleen jammer van dat fokking huiswerk maar helaas drukke week voor de boeg dus dan geen tijd meer voor.
Ik ga zo aan de erwtensoep met tosti's
In Made of in Eindhoven??quote:Op zondag 12 december 2004 12:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
stoute feestje?!!!!
oeh ik ga misshcien verhuizen!
oefquote:Op zondag 12 december 2004 12:55 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
In Made of in Eindhoven??
Ja feestje op de hockeyclub (waar jij vorige keer ook was) maar deze keer was het een stuk leuker en drukker en betere muziek enzo en stout natuurlijk
Klinkt goedquote:Op zondag 12 december 2004 12:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
oef
ehm binnen eindhoven, 500 meter van me kamer die ik nu heb! een vriend van me heeft er een huisje samen emt een andere vriend en die andere gaat het huis uit
10 euro duurder maar 2.5 keer zo grootrquote:Op zondag 12 december 2004 13:00 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Klinkt goed
Maar ik neem aan dat je er dan op vooruit gaat qua ruimte/huur
quote:Op zondag 12 december 2004 13:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
10 euro duurder maar 2.5 keer zo grootr!en dan kan ik me hele kamer designen!!!!
OOoeeh!!quote:Op zondag 12 december 2004 13:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
10 euro duurder maar 2.5 keer zo grootr!en dan kan ik me hele kamer designen!!!!
ehm jawel heurquote:Op zondag 12 december 2004 13:16 schreef Deamonine het volgende:
[..]
OOoeeh!!
Cool! Wat waar hoe EN is het een mooie keuken? Dan kom ik weer eens pasta koken![]()
Ik zie het niet als een oormerk, in de zin van dat andere fokkers zien "dat is een [homo]" , maar veel meer als dat je voor jezelf aangeeft dat dit een leuke reeks is waar best een leuke groep mensen komt en waar je graag nog eens vaker mee komt posten.quote:Op zondag 12 december 2004 03:02 schreef G_E het volgende:
Ik wil niet in de H, omdat daarmee wordt gezegd "G_E is een regelmatige poster in dit topic". Dat is overbodig, want zoiets kun je zien aan iemand postgeschiedenis en bovendien kom je een regelmatige poster automatisch wel een keer tegen.
Je wil dus gewoon een keer stiekem wegsneaken zonder iets te zeggen en ons hier Verwachtingsloos achter laten?quote:Maar mijn belangrijkste bezwaar is dat het onduidelijk is wanneer je géén regelmatig [homo] meer bent. Moet je je dan officeel uit de H laten verwijderen? Dat is weer zo drama-queen achtig. Dus sta ik er liever niet in, zodat ik ook nooit hoef te vragen om eruit gehaald te worden..
Klinkt wel goed, 2,5 keer zo groot. Dus ongeveer gemiddelde studentenkamertje van 12m2 × 2,5 = 30m2 ?quote:Op zondag 12 december 2004 13:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Van de positieve kant bekijken: dan heb je personeel dat het huishouden voor je doetquote:
Maar dat vind ik helemaal niet.quote:Op zondag 12 december 2004 13:29 schreef Nuvole het volgende:
Ik zie het niet als een oormerk, in de zin van dat andere fokkers zien "dat is een [homo]" , maar veel meer als dat je voor jezelf aangeeft dat dit een leuke reeks is waar best een leuke groep mensen komt en waar je graag nog eens vaker mee komt posten.
Inderdaad.quote:Je wil dus gewoon een keer stiekem wegsneaken zonder iets te zeggen en ons hier Verwachtingsloos achter laten?
![]()
Huur een poetsnichtquote:Op zondag 12 december 2004 14:23 schreef G_E het volgende:
Het valt niet mee om een volledig huishouden te runnen, als je daarnaast nog een Drukke Baan en een Grote Liefde hebt. Keuken, badkamer & wc schoonhouden, stofzuigen, wassen, strijken & opvouwen, bedden verschonen, eten kopen en koken, afwassen.....
Ik heb wel eens overwogen een oproep daarvoor te plaatsen ("Gezocht: jonge, blonde intelligente atletische god, voor het poetsen van mijn spullen") maar ik vrees dat ik dan niet de gewenste reacties krijg.quote:
Te veel eisenquote:Op zondag 12 december 2004 14:36 schreef G_E het volgende:
[..]
Ik heb wel eens overwogen een oproep daarvoor te plaatsen ("Gezocht: jonge, blonde intelligente atletische god, voor het poetsen van mijn spullen") maar ik vrees dat ik dan niet de gewenste reacties krijg..
Eerlijk gezegd zie ik poetsmeisjes of -jongens niet zo zitten. Het idee dat ze aan mijn spulletjes zitten te friemelen bevalt me niet - nog afgezien van het feit dat ze er met mijn spulletjes vandoor kunnen gaan. En ze kosten geld, mijn zuurverdiende centjes, die ik liever uitgeef aan andere dingen.quote:Op zondag 12 december 2004 14:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
wij hebben hier wel een heel lief russisch poetsmeisjemoet je haar adres?
(ze zit nu tijdelijk in rusland bij haar familie helaas)
quote:Op zondag 12 december 2004 12:13 schreef Manias het volgende:
mogguh!
video van Gwen Stefani ft. Eve - Rich Girl staat op ww.launch.com(stream-mtv zeg maar gratis)
dawas o.a. voor cybart
Staat je security superlaag? heb je je xp netwerk firewall aangezet?quote:Op zondag 12 december 2004 15:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
grmbl
ik kan me niet meer aanmelden op gay.nl, dus geen nieuw profiel, ik kan geen online e-mail meer checken, dus dat is ook vrij problematisch, en er is niemand die me kan helpen.
Je vindt het dus geen leuke reeks?quote:Op zondag 12 december 2004 14:25 schreef G_E het volgende:
Maar dat vind ik helemaal niet.. Bovendien hoef ik dat soort dingen voor mezelf niet aan te geven. Ik bedoel, ik vind Get Real (ik noem maar wat) een aardige film, maar ik hoef niet aan de DVD in mijn kast een labeltje te hangen "G_E vindt dit leuk!" om mezelf daar aan te helpen herinneren.
quote:Inderdaad..
Zoiets zei-ie helemaal niet, jij gemene woord-manipulator!quote:Op zondag 12 december 2004 16:01 schreef Nuvole het volgende:
zoals Ang3l vannacht al zei lekker demonstratief je kont tegen de krib gooien.
Misschien heb ik het ietwat vrij geïnterpreteerd en het nog een beetje versterkt (beetje van mezelf, beetje van Maggi Ang3l ) maar ik bedoelde er niks kwaads mee.quote:Op zondag 12 december 2004 16:30 schreef G_E het volgende:
[..]
Zoiets zei-ie helemaal niet, jij gemene woord-manipulator!.
quote:Op zondag 12 december 2004 13:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
Errrr, niet Fok, bij Fok zitten ze niet te wachten op comic-reviews... ik bedoelde dus bij Atomik. Daar zoeken ze nog 'correspondenten'.
Het kan aan mij liggen.... maarrem, kan het zijn dat ik je al een tijde niet gezien heb hierzo?quote:
En ik vind het krom om daar steeds weer op terug te komen.quote:Op zondag 12 december 2004 14:36 schreef Weemz het volgende:
en toch blijf ik erbij: Uggs zijn gewoon Teletubbieschoenen.
Mwoah, dat valt wel mee toch? Maar mijn aanwezigheid hier werd verhuld door andere overdonderende discussies die mijn oh zo opvallende citroen naar de achtergrond deed verdwijnen.... Maarja. En ik ben tering-jantje-druk (geweest). Maargoed ik denk laat ik vanavond maar eens kijkeh hiero inderdaad man. Hoestie?quote:Op zondag 12 december 2004 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen.... maarrem, kan het zijn dat ik je al een tijde niet gezien heb hierzo?
Nah.... Nu knakt er iets bij me.....quote:Op zondag 12 december 2004 17:30 schreef G_E het volgende:
[..]
En ik vind het krom om daar steeds weer op terug te komen.. Op een gegeven moment is het genoeg geweest en hou je ergens over op ipv er steeds weer grappen over te maken ten koste van iemand anders..
Nou ja kijk, ook om dit soort dingen trouwensquote:Op zondag 12 december 2004 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen.... maarrem, kan het zijn dat ik je al een tijde niet gezien heb hierzo?
Beetje oppassen met G_E, hij lijkt er nogal gebogen onder te gaan dat een paar mensen hier het leuk zouden vinden als hij ook met zijn icoontje de H wat zou opvrolijken.quote:Op zondag 12 december 2004 17:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah.... Nu knakt er iets bij me.....
Vast Niet.quote:Op zondag 12 december 2004 17:54 schreef Nuvole het volgende:
Zou ie bang zijn dat onze Verwachtingen van hem te Groot worden?
Dat het opeens stil blijft als je iets post en dat je dan vertwijfeld gaat afvragen of het door jou komt ("vindt helemaal niemand mij dan nog lief?"quote:Op zondag 12 december 2004 17:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja kijk, ook om dit soort dingen trouwens
quote:
quote:Op zondag 12 december 2004 19:53 schreef Manias het volgende:
bsfnbkjnsfnkjbsgf^O^
M'n virusscanner & the Cleaner zeggen niks hoor.quote:Op zondag 12 december 2004 19:53 schreef Manias het volgende:
errrrrr trojan alert zegt men effe weghalen
WHAHAHAHAHquote:Op zondag 12 december 2004 20:09 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik heb hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
En de pizzameneer komt maar niet
Wat ben jij toch een ongelogelijk achterlijke hoerenzoon ook! Godsgloeiende teringlijer! Wat de neuk heb ik op deze verkankerde computer binnengehaald?quote:Op zondag 12 december 2004 19:53 schreef Manias het volgende:
errrrrr trojan alert zegt men effe weghalen
Ho ho ho: JIJ hebt mij geblokkeerd uit wraakquote:Op zondag 12 december 2004 19:39 schreef G_E het volgende:
[..]
Dat het opeens stil blijft als je iets post en dat je dan vertwijfeld gaat afvragen of het door jou komt ("vindt helemaal niemand mij dan nog lief?") terwijl iedereen gewoon even is gaan eten ofzo?
.
.
Ik merk trouwens dat je me van je MSN lijstje hebt afgegooid..
hallo dramaqueen djieez *injecteert wat valium* ik heb mn pc gescand en nix geen trojan. Zal dus wel gewoon dat ze popups niet lief vinden ofzo.quote:Op zondag 12 december 2004 20:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een ongelogelijk achterlijke hoerenzoon ook! Godsgloeiende teringlijer! Wat de neuk heb ik op deze verkankerde computer binnengehaald?
Echt je bent een vuile flikker die mag branden in de hel, klootzak, pokkelijer.
volgens mij kunnen er in flash dingen geeneen virussen/trojans zittenquote:Op zondag 12 december 2004 20:33 schreef Manias het volgende:
[..]
hallo dramaqueen djieez *injecteert wat valium* ik heb mn pc gescand en nix geen trojan. Zal dus wel gewoon dat ze popups niet lief vinden ofzo.
Enne moge je zelf branden in de hel ofzo pffopgerot
dankzij jouw geweldige 'leuke' grap ben ik een aantal opstellen die ik aan het schrijven was kwijt geraakt.quote:Op zondag 12 december 2004 20:33 schreef Manias het volgende:
[..]
hallo dramaqueen djieez *injecteert wat valium* ik heb mn pc gescand en nix geen trojan. Zal dus wel gewoon dat ze popups niet lief vinden ofzo.
Enne moge je zelf branden in de hel ofzo pffopgerot
nou kijk! dat wordt dus alleen branden kugari helaasquote:Op zondag 12 december 2004 20:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
volgens mij kunnen er in flash dingen geeneen virussen/trojans zittenen dan zouden ze em sowieso niet op blacksheep zetten
![]()
HAHAHAHHAquote:Op zondag 12 december 2004 20:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dankzij jouw geweldige 'leuke' grap ben ik een aantal opstellen die ik aan het schrijven was kwijt geraakt.
En Wizarddragon: shut the fuck up.
nou sorry hoor pff ik kreeg een schermpje dat zei "you are stupid" of weet ik veel met zang en t trilde wat en klaar. That's it. Nix geen crashes, popups, whatever.quote:Op zondag 12 december 2004 20:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dankzij jouw geweldige 'leuke' grap ben ik een aantal opstellen die ik aan het schrijven was kwijt geraakt.
En Wizarddragon: shut the fuck up.
Nou is het net alsof ik heel gemeen ben.quote:Op zondag 12 december 2004 20:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ho ho ho: JIJ hebt mij geblokkeerd uit wraakje staat er bij mij nog steeds in
ik ben al heeeelll lang niet meer online geweest
oh ik kreeg helemaal geen popups wist ik veel dat dat ding popups geeftquote:Op zondag 12 december 2004 20:44 schreef wizarddragon het volgende:
Was makkelijk te verhelpen ja.
Met een popup blocker of gewoon ctrl + alt + del. Die site's dan selecteren en verwijderen. That's it.
Nou als je die site met rechterklik in startmenubalk verwijderde dan dupliceerde ie zich in kleinere windowtjes. Dat was zo lollig om te zienquote:Op zondag 12 december 2004 20:45 schreef Manias het volgende:
[..]
oh ik kreeg helemaal geen popups wist ik veel dat dat ding popups geeft
Maar goed kids: installeer een popupblocker!
gelukkig klikte ik op het kruisjequote:Op zondag 12 december 2004 20:47 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou als je die site met rechterklik in startmenubalk verwijderde dan dupliceerde ie zich in kleinere windowtjes. Dat was zo lollig om te zien![]()
-edit- klaar nu ok? geen ruziequote:Op zondag 12 december 2004 20:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
ja het was zooo grappig, net zo grappig als 'ik verneuk je smoel met een mes'-grappig. Ho Ho Ho wat grappig toch weer, ho ho ho.
![]()
![]()
![]()
flikker een eind op.
Gemopper, gemekker, gezanik en gezeurquote:Op zondag 12 december 2004 20:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
ja het was zooo grappig, net zo grappig als 'ik verneuk je smoel met een mes'-grappig. Ho Ho Ho wat grappig toch weer, ho ho ho.
![]()
![]()
![]()
flikker een eind op.
zo grappig ja.quote:Op zondag 12 december 2004 20:51 schreef Markie-Mark het volgende:
'ik verneuk je smoel met een mes grappig'![]()
Oei wat leuk en spannend.quote:Op zondag 12 december 2004 20:58 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ga morgenlogeren
bij een
jongen
quote:Op zondag 12 december 2004 20:58 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ga morgenlogeren
bij een
jongen
Ja logerenquote:Op zondag 12 december 2004 21:00 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Oei wat leuk en spannend.Met nadruk op logeren nog wel
![]()
Wat gezellig en knus.quote:Op zondag 12 december 2004 21:04 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja logeren
Gewoon gezellig
In m'n eigen slaapzak
![]()
Sinds begin van dit collegejaar, dus begin September denk ikquote:Op zondag 12 december 2004 21:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wat gezellig en knus.
Hoe lang ken je die jongen al?
Je zegt toch altijd dat je kei gemeen bent?quote:Op zondag 12 december 2004 20:44 schreef G_E het volgende:
[..]
Nou is het net alsof ik heel gemeen ben..
oe moeje effe zeggen er na of die leuk isquote:Op zondag 12 december 2004 21:09 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Sinds begin van dit collegejaar, dus begin September denk ik
We gaan eerst naar de bios....Finding Neverland, dus dat wordt harstikke leuk
Oke ik zal m'n bikkelharde kritiek hier plaatsen nadat ik hem gezien heb!!quote:Op zondag 12 december 2004 21:11 schreef Manias het volgende:
[..]
oe moeje effe zeggen er na of die leuk ishoor van de een wauwgaafsuper en van de ander weer saai? dus jij wordt de jury
Is dat ook die jongen waarmee je samen moest werken voor een opdracht??quote:Op zondag 12 december 2004 21:09 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Sinds begin van dit collegejaar, dus begin September denk ik
We gaan eerst naar de bios....Finding Neverland, dus dat wordt harstikke leuk
Groot_Mes.jpgquote:Op zondag 12 december 2004 21:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je zegt toch altijd dat je kei gemeen bent?
Nee dat was is weer een andere jongenquote:Op zondag 12 december 2004 21:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Is dat ook die jongen waarmee je samen moest werken voor een opdracht??
Ja, Finding Neverland schijnt een aanrader te zijn. Niet zozeer om Johnny Depp *kuch* *kuch* en Kate Winslet.
quote:Op zondag 12 december 2004 21:18 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nee dat was is weer een andere jongen![]()
![]()
Idd freaky dat je naar dat soort pulp kijktquote:Op zondag 12 december 2004 21:19 schreef Cybart het volgende:
freaky.... jouw baas, mijn baas....
nouja, de ene week is een gezin de baas over de anderequote:Op zondag 12 december 2004 21:20 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Idd freaky dat je naar dat soort pulp kijkt
Bij mij heet ie Groot_Geweld.jpg.quote:Op zondag 12 december 2004 21:15 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Groot_Mes.jpg
Ik krijg er nog steeds koude rillingen van.![]()
![]()
owquote:Op zondag 12 december 2004 21:18 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nee dat was is weer een andere jongen![]()
![]()
geef mij tog maar mariah carey - all i want for christmasquote:Op zondag 12 december 2004 21:28 schreef Blubberzwijn het volgende:
ben verslaafd aan het kerstlied van de tokkies
KLAAAAAAAAAAR!!!!!!!!! WOOHOO de 11e allstar
quote:Op zondag 12 december 2004 21:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Bij mij heet ie Groot_Geweld.jpg..
zelfs op repeatquote:Op zondag 12 december 2004 21:33 schreef Markie-Mark het volgende:
Die van Mariah Carey blijft leuk ja.....elk jaar weer.....keer op keer.....
Kijk nou toch eens wat een onschuldige jongen, die doet niemand kwaad.quote:Op zondag 12 december 2004 21:15 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Groot_Mes.jpg
Ik krijg er nog steeds koude rillingen van.![]()
![]()
nja, dat mijn bacterien zo onderhand resistent zijn tegen antibiotische dingetjes genaamd amixciline ofzoquote:
heb je wel netjes elke keer ze ingenomen en nooit vergeten?quote:Op maandag 13 december 2004 12:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nja, dat mijn bacterien zo onderhand resistent zijn tegen antibiotische dingetjes genaamd amixciline ofzo.
Neuh.. 'k ga morgen wel weer werken...quote:Op maandag 13 december 2004 13:32 schreef Manias het volgende:
oja mogguhen herb niet ziek blijven he tot zaterdag!!!
Je slaat de spijker op z'n kop. Het woord "drama" slaat op heel wat personen die hier posten.quote:
......quote:Op maandag 13 december 2004 14:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op z'n kop. Het woord "drama" slaat op heel wat personen die hier posten.
writersblock?quote:Op maandag 13 december 2004 14:35 schreef Semisane het volgende:
[..]
......zegt maar ff he-lemaal niks
ik dnek dat ik mezelf dit keer es niet meereken daartoe.quote:Op maandag 13 december 2004 14:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op z'n kop. Het woord "drama" slaat op heel wat personen die hier posten.
Ik denk dat je te snel tikt.quote:Op maandag 13 december 2004 14:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik dnek dat ik mezelf dit keer es niet meereken daartoe. [afbeelding]
hoi SAJ.
tiepdieslksiequote:Op maandag 13 december 2004 14:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik denk dat je te snel tikt.
Blubber, waar heb ik deze twijfelachtige begroeting aan te danken?quote:
quote:Op maandag 13 december 2004 14:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Blubber, waar heb ik deze twijfelachtige begroeting aan te danken?
www.9292ov.nl ?quote:Op maandag 13 december 2004 14:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ff vraagje: weet jij welke metro naar RAI gaat vanaf centraal?
Wie is hier nou de sarcast?quote:Op maandag 13 december 2004 14:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
aan jouw heerlijke uitspraken altijd
![]()
51quote:Op maandag 13 december 2004 14:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ff vraagje: weet jij welke metro naar RAI gaat vanaf centraal?
quote:Op maandag 13 december 2004 15:15 schreef Semisane het volgende:
soms is censuur niet eens zo'n slecht idee.![]()
quote:Op maandag 13 december 2004 15:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waar is de napalm?
ik denk dat het centraal wordtquote:Op maandag 13 december 2004 15:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar kom je vanaf duivendrek kun je beter de 50 nemen...
quote:Op maandag 13 december 2004 15:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waar is de napalm?
Nou, hier wil jerruh weten hoe hij moet reizen enz en jij geeft een adres, maar dan nóg ga jij dat uitzoekenquote:
ik spoor hoorquote:Op maandag 13 december 2004 15:55 schreef Semisane het volgende:
Waxje is getikt...als je het mij vraagt....maar je vroeg me niks...maar als je dat deed...
Ik moet zaterdag ook zelf in de RAI zien te komenquote:Op maandag 13 december 2004 15:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, hier wil jerruh weten hoe hij moet reizen enz en jij geeft een adres, maar dan nóg ga jij dat uitzoeken
en... dus... want... reeds....
*kuch*
Hoe gaat'ie?
Tuurlijk...doen we allemaal.quote:
ooooooooohhh oke, ik heb niks gezegdquote:Op maandag 13 december 2004 16:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moet zaterdag ook zelf in de RAI zien te komen
Het gaat, ben doodmoe... en nog steeds voel ik me niet helemaal super...
Tuurlijk...quote:
Boek & Plaat, Tina, Donald Duck, Tafeltje Dekje, Red de Bever...quote:Op maandag 13 december 2004 17:27 schreef Waxxer het volgende:
Zo, financiele orde: heb ff wat lidmaatschappen opgezegd
donald duck zal nooit opgezegd wordenquote:Op maandag 13 december 2004 17:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Boek & Plaat, Tina, Donald Duck, Tafeltje Dekje, Red de Bever....
Misschien ooitquote:Op maandag 13 december 2004 18:58 schreef G_E het volgende:
Komt er nou nog eens een keer een meeting, of hoe zit 't..
quote:Kom je met openbaar vervoer; kijk dan op www.ns.nl voor de laatste informatie en het treinschema naar en vanaf station Amsterdam RAI. We raden je aan om vooral op de dag van Innercity de laatste treininformatie goed te raadplegen.
De hele nacht rijden er pendelbussen van de RAI naar Amsterdam Centraal Station en vanaf 6.00 uur rijden er ook extra metro’s naar Amsterdam CS.
quote:Op maandag 13 december 2004 19:10 schreef Cazman het volgende:
[..]
Misschien ooit [afbeelding]
* Cazman] has Alter Bridge - Open Your Eyes [afbeelding
Hallo citroenquote:Op maandag 13 december 2004 20:05 schreef Waxxer het volgende:
h-a-l-l-o.......o-b-j-e-c-t......g-r-o-e-t........u
Fijn, ik ben dus weer eens opgegetenquote:Op maandag 13 december 2004 17:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
zo andijvieEN heerlijke yoghurt daarna met van die vruchtjes erin
![]()
Ssssst!! Dat heet hier kopen!quote:Op maandag 13 december 2004 20:25 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Fijn, ik ben dus weer eens opgegeten
@Beav: O ja! Ik moet downloaden
gewoon bowlen ofzo dat is cool.. EN je mag hippe schoenen aanquote:
42 fouten dit jaar. Vorig jaar had ik er 50, dus ik ben vooruit gegaanquote:Op maandag 13 december 2004 21:09 schreef AnGabhar het volgende:
Nog iemand meegedaan aan het dictee? Ik doe een poging.
*knip*
Ik heb heel veel jaar geleden twee keer meegedaan. Eerste keer 25 fout, tweede ?13? ofzo. Toen ben ik een hele tijd gestopt uit chagrijnigheid over de nieuwe spelling. Nu dus 11 fout (als ik goed tel, en als ik die gemene Oudhollandse als 3 fout tel). Zonder te oefenen, dus misschien volgend jaar beterquote:Op maandag 13 december 2004 21:56 schreef Andyvie het volgende:
[..]
42 fouten dit jaar. Vorig jaar had ik er 50, dus ik ben vooruit gegaan
Ik mis o.a. een werkwoord hierboven.quote:Op maandag 13 december 2004 22:52 schreef G_E het volgende:
Bovendien vind ik spelling wel het minst belangrijke onderdeel van goed taalgebruik. Spelling kun je voor een groot deel laten corrigeren door spellingscontrole van Word, terwijl zinsbouw, stijlgebruik, woordkeus, grammatica dát zijn dingen waar het om gaat..
Desert Storm?quote:Op maandag 13 december 2004 22:52 schreef DennisMoore het volgende:
Hoe schrijf je dat, Storm?
Goed hè.quote:Op maandag 13 december 2004 22:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik mis o.a. een werkwoord hierboven.
Of 'terwijl' vervangen door 'daarentegen'.quote:Op maandag 13 december 2004 22:52 schreef G_E het volgende:
Bovendien vind ik spelling wel het minst belangrijke onderdeel van goed taalgebruik. Spelling kun je voor een groot deel laten corrigeren door spellingscontrole van Word, terwijl zinsbouw, stijlgebruik, woordkeus, grammatica dát zijn dingen waar het om gaat..
quote:Op maandag 13 december 2004 22:52 schreef G_E het volgende:
Bovendien vind ik spelling wel het minst belangrijke onderdeel is van goed taalgebruik. Spelling kun je voor een groot deel laten corrigeren door de spellingscontrole van Word. Zinsbouw, stijlgebruik, woordkeus en grammatica zijn daarentegen de dingen waar het volgens mij om gaat..
quote:
quote:
Mits je het ook een aantal woorden naar rechts opschuift.quote:Op maandag 13 december 2004 22:57 schreef Nuvole het volgende:
Of 'terwijl' vervangen door 'daarentegen'.
Volgens mij hoeft dat niet, hoogstens een puntkommaatje na het laatste woord uit de opsomming.quote:Op maandag 13 december 2004 23:05 schreef DennisMoore het volgende:
Mits je het ook een aantal woorden naar rechts opschuift.
Maar dan heb je wel meteen Leuke Brandweermeneren binnen.quote:Office fire alarms are generally placed everywhere and are very sensitive. Even the jolliest firefighters aren’t going to be in the Christmas spirit if they’re called to put out a cigarette.
quote:Op maandag 13 december 2004 23:10 schreef Nuvole het volgende:
Volgens mij hoeft dat niet, hoogstens een puntkommaatje na het laatste woord uit de opsomming.
quote:Bovendien vind ik spelling wel het minst belangrijke onderdeel van goed taalgebruik. Spelling kun je voor een groot deel laten corrigeren door spellingscontrole van Word, daarentegen zinsbouw, stijlgebruik, woordkeus, grammatica; dát zijn dingen waar het om gaat..
quote:Bovendien vind ik spelling wel het minst belangrijke onderdeel van goed taalgebruik. Spelling kun je voor een groot deel laten corrigeren door spellingscontrole van Word. Zinsbouw, stijlgebruik, woordkeus, grammatica daarentegen... dát zijn dingen waar het om gaat..
Had ik al in de krant gelezen, zaterdag denk ik.quote:Op maandag 13 december 2004 23:10 schreef G_E het volgende:
Useful tips for the office christmas party
Resist the temptation to photocopy parts of your anatomy – if the copier breaks, you’ll have Christmas with glass in painful places.
Bron!
quote:Office furniture isn’t designed to be as sturdy as the furniture in your local pub, so dancing on desks could do them and you a lot of damage. Likewise, the boardroom table is meant for weighty documents, not overweight executives.
Bij The Sims 2 werkt dat ook, de brandweer bellen en dan flirten met de brandweerman.quote:Op maandag 13 december 2004 23:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel meteen Leuke Brandweermeneren binnen..
Was het leven maar zo makkelijk als The Sims.quote:Op maandag 13 december 2004 23:15 schreef G_E het volgende:
[..]
Bij The Sims 2 werkt dat ook, de brandweer bellen en dan flirten met de brandweerman..
Een nieuwe zin ervan maken is sowieso beter, maar drie ... achter elkaar? Dan doe ik weerquote:
Nee hoor, ik kan twee lijnen van mijn stamboom enkele eeuwen terugbrengen zonder meer dan een paar kilometer van Veenendaal te geraken. Niets Iers aan dus. Vind het alleen een mooie taal (die onmogelijk is om te lerenquote:Op maandag 13 december 2004 23:01 schreef G_E het volgende:
AnGabhar, ben jij eigenlijk Iers van oorsprong? Aangezien je ook donker haar en groene ogen hebt enzo..
Makkelijk? Bij mij gaat het echte leven vooralsnog een stuk gemakkelijker.quote:Op maandag 13 december 2004 23:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Was het leven maar zo makkelijk als The Sims..
Ik hou maar mijn mond over mijn betbetbetovergrootvader, anders dicht ajuu mij weer de meest wilde bakkebaarden toe.quote:Op maandag 13 december 2004 23:20 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan twee lijnen van mijn stamboom enkele eeuwen terugbrengen zonder meer dan een paar kilometer van Veenendaal te geraken. Niets Iers aan dus. Vind het alleen een mooie taal (die onmogelijk is om te leren).
Irish green eyes.quote:Hebben Ieren trouwens donker haar en groene ogen dan?
BetoverG_E.quote:Op maandag 13 december 2004 23:25 schreef G_E het volgende:
[..]
Ik hou maar mijn mond over mijn betbetbetovergrootvader, anders dicht ajuu mij weer de meest wilde bakkebaarden toe.
*smelt*quote:Irish green eyes..
Ontwaar ik hier een roddel die ik gemist heb?quote:Op maandag 13 december 2004 23:25 schreef G_E het volgende:
Ik hou maar mijn mond over mijn betbetbetovergrootvader, anders dicht ajuu mij weer de meest wilde bakkebaarden toe.
Ah, tenmiste iemand die niet alleen geilt op het stereotiepe blonde haar met blauwe oogjes.quote:Irish green eyes..
'k Heb toch het idee dat de meesten 'donker' leuker vinden...quote:Op maandag 13 december 2004 23:31 schreef AnGabhar het volgende:
Ah, tenmiste iemand die niet alleen geilt op het stereotiepe blonde haar met blauwe oogjes.
Ik vond het eik maar irritante wijven.quote:Op maandag 13 december 2004 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Het zullen je dochters maar zijn.
Film over ontsporing .... best wel mooi ei'k. (nou ja, "mooi")
Do'h.quote:Op maandag 13 december 2004 23:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik vond het eik maar irritante wijven..
ja duh.quote:Op maandag 13 december 2004 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Do'h.
Wasn't that, like, the whole idea? Lame-ass?
G_E, begin jij nu de relnicht van dit topic te worden?quote:Op maandag 13 december 2004 23:54 schreef G_E het volgende:
Ik wil spannende roddels of een lekkere vette rel..
Ik vind het wel een mooie film, of iig en goeie. Beter dan dat mega vervelende KIDS. Daar zat nou toch echt niks ana verhaal in. Meisje krijgt hiv, meisje loopt de hele godsganse film te zoeken naar de jongen die het hara gaf, meisje vindt jongen, meisje doet niks. the end. Wat ene bagger. Niks shockerends aan ook. Ik vond deze film veel beter, om te zien hoe een meisje lamngzama ontspoort door druk van buitenaf en de verkeerde vrienden.quote:Op maandag 13 december 2004 23:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ja duh.
Maar jij had het over 'mooi' enzo. Ik zat me alleen maar te ergeren aan die wijven. Niks mooi, spannend, boeiend, ontroerend etc. Irritant..
Nah, doe iets uit de doeken en we willen d'r best over roddelen. Kom maar op!quote:Op maandag 13 december 2004 23:54 schreef G_E het volgende:
Ik wil spannende roddels of een lekkere vette rel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |