Nou, hier wil jerruh weten hoe hij moet reizen enz en jij geeft een adres, maar dan nóg ga jij dat uitzoekenquote:
ik spoor hoorquote:Op maandag 13 december 2004 15:55 schreef Semisane het volgende:
Waxje is getikt...als je het mij vraagt....maar je vroeg me niks...maar als je dat deed...
Ik moet zaterdag ook zelf in de RAI zien te komenquote:Op maandag 13 december 2004 15:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, hier wil jerruh weten hoe hij moet reizen enz en jij geeft een adres, maar dan nóg ga jij dat uitzoeken
en... dus... want... reeds....
*kuch*
Hoe gaat'ie?
Tuurlijk...doen we allemaal.quote:
ooooooooohhh oke, ik heb niks gezegdquote:Op maandag 13 december 2004 16:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moet zaterdag ook zelf in de RAI zien te komen
Het gaat, ben doodmoe... en nog steeds voel ik me niet helemaal super...
Tuurlijk...quote:
Boek & Plaat, Tina, Donald Duck, Tafeltje Dekje, Red de Bever...quote:Op maandag 13 december 2004 17:27 schreef Waxxer het volgende:
Zo, financiele orde: heb ff wat lidmaatschappen opgezegd
donald duck zal nooit opgezegd wordenquote:Op maandag 13 december 2004 17:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Boek & Plaat, Tina, Donald Duck, Tafeltje Dekje, Red de Bever....
Misschien ooitquote:Op maandag 13 december 2004 18:58 schreef G_E het volgende:
Komt er nou nog eens een keer een meeting, of hoe zit 't..
quote:Kom je met openbaar vervoer; kijk dan op www.ns.nl voor de laatste informatie en het treinschema naar en vanaf station Amsterdam RAI. We raden je aan om vooral op de dag van Innercity de laatste treininformatie goed te raadplegen.
De hele nacht rijden er pendelbussen van de RAI naar Amsterdam Centraal Station en vanaf 6.00 uur rijden er ook extra metro’s naar Amsterdam CS.
quote:Op maandag 13 december 2004 19:10 schreef Cazman het volgende:
[..]
Misschien ooit [afbeelding]
* Cazman] has Alter Bridge - Open Your Eyes [afbeelding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |