Vast Niet.quote:Op zondag 12 december 2004 17:54 schreef Nuvole het volgende:
Zou ie bang zijn dat onze Verwachtingen van hem te Groot worden?
Dat het opeens stil blijft als je iets post en dat je dan vertwijfeld gaat afvragen of het door jou komt ("vindt helemaal niemand mij dan nog lief?"quote:Op zondag 12 december 2004 17:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja kijk, ook om dit soort dingen trouwens
quote:
quote:Op zondag 12 december 2004 19:53 schreef Manias het volgende:
bsfnbkjnsfnkjbsgf^O^
M'n virusscanner & the Cleaner zeggen niks hoor.quote:Op zondag 12 december 2004 19:53 schreef Manias het volgende:
errrrrr trojan alert zegt men effe weghalen
WHAHAHAHAHquote:Op zondag 12 december 2004 20:09 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik heb hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
En de pizzameneer komt maar niet
Wat ben jij toch een ongelogelijk achterlijke hoerenzoon ook! Godsgloeiende teringlijer! Wat de neuk heb ik op deze verkankerde computer binnengehaald?quote:Op zondag 12 december 2004 19:53 schreef Manias het volgende:
errrrrr trojan alert zegt men effe weghalen
Ho ho ho: JIJ hebt mij geblokkeerd uit wraakquote:Op zondag 12 december 2004 19:39 schreef G_E het volgende:
[..]
Dat het opeens stil blijft als je iets post en dat je dan vertwijfeld gaat afvragen of het door jou komt ("vindt helemaal niemand mij dan nog lief?") terwijl iedereen gewoon even is gaan eten ofzo?
.
.
Ik merk trouwens dat je me van je MSN lijstje hebt afgegooid..
hallo dramaqueen djieez *injecteert wat valium* ik heb mn pc gescand en nix geen trojan. Zal dus wel gewoon dat ze popups niet lief vinden ofzo.quote:Op zondag 12 december 2004 20:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een ongelogelijk achterlijke hoerenzoon ook! Godsgloeiende teringlijer! Wat de neuk heb ik op deze verkankerde computer binnengehaald?
Echt je bent een vuile flikker die mag branden in de hel, klootzak, pokkelijer.
volgens mij kunnen er in flash dingen geeneen virussen/trojans zittenquote:Op zondag 12 december 2004 20:33 schreef Manias het volgende:
[..]
hallo dramaqueen djieez *injecteert wat valium* ik heb mn pc gescand en nix geen trojan. Zal dus wel gewoon dat ze popups niet lief vinden ofzo.
Enne moge je zelf branden in de hel ofzo pffopgerot
dankzij jouw geweldige 'leuke' grap ben ik een aantal opstellen die ik aan het schrijven was kwijt geraakt.quote:Op zondag 12 december 2004 20:33 schreef Manias het volgende:
[..]
hallo dramaqueen djieez *injecteert wat valium* ik heb mn pc gescand en nix geen trojan. Zal dus wel gewoon dat ze popups niet lief vinden ofzo.
Enne moge je zelf branden in de hel ofzo pffopgerot
nou kijk! dat wordt dus alleen branden kugari helaasquote:Op zondag 12 december 2004 20:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
volgens mij kunnen er in flash dingen geeneen virussen/trojans zittenen dan zouden ze em sowieso niet op blacksheep zetten
![]()
HAHAHAHHAquote:Op zondag 12 december 2004 20:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dankzij jouw geweldige 'leuke' grap ben ik een aantal opstellen die ik aan het schrijven was kwijt geraakt.
En Wizarddragon: shut the fuck up.
nou sorry hoor pff ik kreeg een schermpje dat zei "you are stupid" of weet ik veel met zang en t trilde wat en klaar. That's it. Nix geen crashes, popups, whatever.quote:Op zondag 12 december 2004 20:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dankzij jouw geweldige 'leuke' grap ben ik een aantal opstellen die ik aan het schrijven was kwijt geraakt.
En Wizarddragon: shut the fuck up.
Nou is het net alsof ik heel gemeen ben.quote:Op zondag 12 december 2004 20:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ho ho ho: JIJ hebt mij geblokkeerd uit wraakje staat er bij mij nog steeds in
ik ben al heeeelll lang niet meer online geweest
oh ik kreeg helemaal geen popups wist ik veel dat dat ding popups geeftquote:Op zondag 12 december 2004 20:44 schreef wizarddragon het volgende:
Was makkelijk te verhelpen ja.
Met een popup blocker of gewoon ctrl + alt + del. Die site's dan selecteren en verwijderen. That's it.
Nou als je die site met rechterklik in startmenubalk verwijderde dan dupliceerde ie zich in kleinere windowtjes. Dat was zo lollig om te zienquote:Op zondag 12 december 2004 20:45 schreef Manias het volgende:
[..]
oh ik kreeg helemaal geen popups wist ik veel dat dat ding popups geeft
Maar goed kids: installeer een popupblocker!
gelukkig klikte ik op het kruisjequote:Op zondag 12 december 2004 20:47 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou als je die site met rechterklik in startmenubalk verwijderde dan dupliceerde ie zich in kleinere windowtjes. Dat was zo lollig om te zien![]()
-edit- klaar nu ok? geen ruziequote:Op zondag 12 december 2004 20:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
ja het was zooo grappig, net zo grappig als 'ik verneuk je smoel met een mes'-grappig. Ho Ho Ho wat grappig toch weer, ho ho ho.
![]()
![]()
![]()
flikker een eind op.
Gemopper, gemekker, gezanik en gezeurquote:Op zondag 12 december 2004 20:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
ja het was zooo grappig, net zo grappig als 'ik verneuk je smoel met een mes'-grappig. Ho Ho Ho wat grappig toch weer, ho ho ho.
![]()
![]()
![]()
flikker een eind op.
zo grappig ja.quote:Op zondag 12 december 2004 20:51 schreef Markie-Mark het volgende:
'ik verneuk je smoel met een mes grappig'![]()
Oei wat leuk en spannend.quote:Op zondag 12 december 2004 20:58 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ga morgenlogeren
bij een
jongen
quote:Op zondag 12 december 2004 20:58 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ga morgenlogeren
bij een
jongen
Ja logerenquote:Op zondag 12 december 2004 21:00 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Oei wat leuk en spannend.Met nadruk op logeren nog wel
![]()
Wat gezellig en knus.quote:Op zondag 12 december 2004 21:04 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja logeren
Gewoon gezellig
In m'n eigen slaapzak
![]()
Sinds begin van dit collegejaar, dus begin September denk ikquote:Op zondag 12 december 2004 21:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wat gezellig en knus.
Hoe lang ken je die jongen al?
Je zegt toch altijd dat je kei gemeen bent?quote:Op zondag 12 december 2004 20:44 schreef G_E het volgende:
[..]
Nou is het net alsof ik heel gemeen ben..
oe moeje effe zeggen er na of die leuk isquote:Op zondag 12 december 2004 21:09 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Sinds begin van dit collegejaar, dus begin September denk ik
We gaan eerst naar de bios....Finding Neverland, dus dat wordt harstikke leuk
Oke ik zal m'n bikkelharde kritiek hier plaatsen nadat ik hem gezien heb!!quote:Op zondag 12 december 2004 21:11 schreef Manias het volgende:
[..]
oe moeje effe zeggen er na of die leuk ishoor van de een wauwgaafsuper en van de ander weer saai? dus jij wordt de jury
Is dat ook die jongen waarmee je samen moest werken voor een opdracht??quote:Op zondag 12 december 2004 21:09 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Sinds begin van dit collegejaar, dus begin September denk ik
We gaan eerst naar de bios....Finding Neverland, dus dat wordt harstikke leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |