quote:Op zondag 12 december 2004 21:18 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nee dat was is weer een andere jongen![]()
![]()
Idd freaky dat je naar dat soort pulp kijktquote:Op zondag 12 december 2004 21:19 schreef Cybart het volgende:
freaky.... jouw baas, mijn baas....
nouja, de ene week is een gezin de baas over de anderequote:Op zondag 12 december 2004 21:20 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Idd freaky dat je naar dat soort pulp kijkt
Bij mij heet ie Groot_Geweld.jpg.quote:Op zondag 12 december 2004 21:15 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Groot_Mes.jpg
Ik krijg er nog steeds koude rillingen van.![]()
![]()
owquote:Op zondag 12 december 2004 21:18 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nee dat was is weer een andere jongen![]()
![]()
geef mij tog maar mariah carey - all i want for christmasquote:Op zondag 12 december 2004 21:28 schreef Blubberzwijn het volgende:
ben verslaafd aan het kerstlied van de tokkies
KLAAAAAAAAAAR!!!!!!!!! WOOHOO de 11e allstar
quote:Op zondag 12 december 2004 21:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Bij mij heet ie Groot_Geweld.jpg..
zelfs op repeatquote:Op zondag 12 december 2004 21:33 schreef Markie-Mark het volgende:
Die van Mariah Carey blijft leuk ja.....elk jaar weer.....keer op keer.....
Kijk nou toch eens wat een onschuldige jongen, die doet niemand kwaad.quote:Op zondag 12 december 2004 21:15 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Groot_Mes.jpg
Ik krijg er nog steeds koude rillingen van.![]()
![]()
nja, dat mijn bacterien zo onderhand resistent zijn tegen antibiotische dingetjes genaamd amixciline ofzoquote:
heb je wel netjes elke keer ze ingenomen en nooit vergeten?quote:Op maandag 13 december 2004 12:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nja, dat mijn bacterien zo onderhand resistent zijn tegen antibiotische dingetjes genaamd amixciline ofzo.
Neuh.. 'k ga morgen wel weer werken...quote:Op maandag 13 december 2004 13:32 schreef Manias het volgende:
oja mogguhen herb niet ziek blijven he tot zaterdag!!!
Je slaat de spijker op z'n kop. Het woord "drama" slaat op heel wat personen die hier posten.quote:
......quote:Op maandag 13 december 2004 14:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op z'n kop. Het woord "drama" slaat op heel wat personen die hier posten.
writersblock?quote:Op maandag 13 december 2004 14:35 schreef Semisane het volgende:
[..]
......zegt maar ff he-lemaal niks
ik dnek dat ik mezelf dit keer es niet meereken daartoe.quote:Op maandag 13 december 2004 14:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op z'n kop. Het woord "drama" slaat op heel wat personen die hier posten.

Ik denk dat je te snel tikt.quote:Op maandag 13 december 2004 14:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik dnek dat ik mezelf dit keer es niet meereken daartoe. [afbeelding]
hoi SAJ.
tiepdieslksiequote:Op maandag 13 december 2004 14:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik denk dat je te snel tikt.
Blubber, waar heb ik deze twijfelachtige begroeting aan te danken?quote:
quote:Op maandag 13 december 2004 14:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Blubber, waar heb ik deze twijfelachtige begroeting aan te danken?
www.9292ov.nl ?quote:Op maandag 13 december 2004 14:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ff vraagje: weet jij welke metro naar RAI gaat vanaf centraal?
Wie is hier nou de sarcast?quote:Op maandag 13 december 2004 14:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
aan jouw heerlijke uitspraken altijd
![]()
51quote:Op maandag 13 december 2004 14:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ff vraagje: weet jij welke metro naar RAI gaat vanaf centraal?
quote:Op maandag 13 december 2004 15:15 schreef Semisane het volgende:
soms is censuur niet eens zo'n slecht idee.![]()
quote:Op maandag 13 december 2004 15:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waar is de napalm?
ik denk dat het centraal wordtquote:Op maandag 13 december 2004 15:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar kom je vanaf duivendrek kun je beter de 50 nemen...
quote:Op maandag 13 december 2004 15:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waar is de napalm?
Nou, hier wil jerruh weten hoe hij moet reizen enz en jij geeft een adres, maar dan nóg ga jij dat uitzoekenquote:
ik spoor hoorquote:Op maandag 13 december 2004 15:55 schreef Semisane het volgende:
Waxje is getikt...als je het mij vraagt....maar je vroeg me niks...maar als je dat deed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |