quote:
quote:
Mits je het ook een aantal woorden naar rechts opschuift.quote:Op maandag 13 december 2004 22:57 schreef Nuvole het volgende:
Of 'terwijl' vervangen door 'daarentegen'.
Volgens mij hoeft dat niet, hoogstens een puntkommaatje na het laatste woord uit de opsomming.quote:Op maandag 13 december 2004 23:05 schreef DennisMoore het volgende:
Mits je het ook een aantal woorden naar rechts opschuift.
Maar dan heb je wel meteen Leuke Brandweermeneren binnen.quote:Office fire alarms are generally placed everywhere and are very sensitive. Even the jolliest firefighters aren’t going to be in the Christmas spirit if they’re called to put out a cigarette.
quote:Op maandag 13 december 2004 23:10 schreef Nuvole het volgende:
Volgens mij hoeft dat niet, hoogstens een puntkommaatje na het laatste woord uit de opsomming.
quote:Bovendien vind ik spelling wel het minst belangrijke onderdeel van goed taalgebruik. Spelling kun je voor een groot deel laten corrigeren door spellingscontrole van Word, daarentegen zinsbouw, stijlgebruik, woordkeus, grammatica; dát zijn dingen waar het om gaat..
quote:Bovendien vind ik spelling wel het minst belangrijke onderdeel van goed taalgebruik. Spelling kun je voor een groot deel laten corrigeren door spellingscontrole van Word. Zinsbouw, stijlgebruik, woordkeus, grammatica daarentegen... dát zijn dingen waar het om gaat..
Had ik al in de krant gelezen, zaterdag denk ik.quote:Op maandag 13 december 2004 23:10 schreef G_E het volgende:
Useful tips for the office christmas party
Resist the temptation to photocopy parts of your anatomy – if the copier breaks, you’ll have Christmas with glass in painful places.
Bron!
quote:Office furniture isn’t designed to be as sturdy as the furniture in your local pub, so dancing on desks could do them and you a lot of damage. Likewise, the boardroom table is meant for weighty documents, not overweight executives.
Bij The Sims 2 werkt dat ook, de brandweer bellen en dan flirten met de brandweerman.quote:Op maandag 13 december 2004 23:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel meteen Leuke Brandweermeneren binnen..
Was het leven maar zo makkelijk als The Sims.quote:Op maandag 13 december 2004 23:15 schreef G_E het volgende:
[..]
Bij The Sims 2 werkt dat ook, de brandweer bellen en dan flirten met de brandweerman..
Een nieuwe zin ervan maken is sowieso beter, maar drie ... achter elkaar? Dan doe ik weerquote:
Nee hoor, ik kan twee lijnen van mijn stamboom enkele eeuwen terugbrengen zonder meer dan een paar kilometer van Veenendaal te geraken. Niets Iers aan dus. Vind het alleen een mooie taal (die onmogelijk is om te lerenquote:Op maandag 13 december 2004 23:01 schreef G_E het volgende:
AnGabhar, ben jij eigenlijk Iers van oorsprong? Aangezien je ook donker haar en groene ogen hebt enzo..
Makkelijk? Bij mij gaat het echte leven vooralsnog een stuk gemakkelijker.quote:Op maandag 13 december 2004 23:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Was het leven maar zo makkelijk als The Sims..
Ik hou maar mijn mond over mijn betbetbetovergrootvader, anders dicht ajuu mij weer de meest wilde bakkebaarden toe.quote:Op maandag 13 december 2004 23:20 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan twee lijnen van mijn stamboom enkele eeuwen terugbrengen zonder meer dan een paar kilometer van Veenendaal te geraken. Niets Iers aan dus. Vind het alleen een mooie taal (die onmogelijk is om te leren).
Irish green eyes.quote:Hebben Ieren trouwens donker haar en groene ogen dan?
BetoverG_E.quote:Op maandag 13 december 2004 23:25 schreef G_E het volgende:
[..]
Ik hou maar mijn mond over mijn betbetbetovergrootvader, anders dicht ajuu mij weer de meest wilde bakkebaarden toe.
*smelt*quote:Irish green eyes..
Ontwaar ik hier een roddel die ik gemist heb?quote:Op maandag 13 december 2004 23:25 schreef G_E het volgende:
Ik hou maar mijn mond over mijn betbetbetovergrootvader, anders dicht ajuu mij weer de meest wilde bakkebaarden toe.
Ah, tenmiste iemand die niet alleen geilt op het stereotiepe blonde haar met blauwe oogjes.quote:Irish green eyes..
'k Heb toch het idee dat de meesten 'donker' leuker vinden...quote:Op maandag 13 december 2004 23:31 schreef AnGabhar het volgende:
Ah, tenmiste iemand die niet alleen geilt op het stereotiepe blonde haar met blauwe oogjes.
Ik vond het eik maar irritante wijven.quote:Op maandag 13 december 2004 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Het zullen je dochters maar zijn.
Film over ontsporing .... best wel mooi ei'k. (nou ja, "mooi")
Do'h.quote:Op maandag 13 december 2004 23:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik vond het eik maar irritante wijven..
ja duh.quote:Op maandag 13 december 2004 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Do'h.
Wasn't that, like, the whole idea? Lame-ass?
G_E, begin jij nu de relnicht van dit topic te worden?quote:Op maandag 13 december 2004 23:54 schreef G_E het volgende:
Ik wil spannende roddels of een lekkere vette rel..
Ik vind het wel een mooie film, of iig en goeie. Beter dan dat mega vervelende KIDS. Daar zat nou toch echt niks ana verhaal in. Meisje krijgt hiv, meisje loopt de hele godsganse film te zoeken naar de jongen die het hara gaf, meisje vindt jongen, meisje doet niks. the end. Wat ene bagger. Niks shockerends aan ook. Ik vond deze film veel beter, om te zien hoe een meisje lamngzama ontspoort door druk van buitenaf en de verkeerde vrienden.quote:Op maandag 13 december 2004 23:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ja duh.
Maar jij had het over 'mooi' enzo. Ik zat me alleen maar te ergeren aan die wijven. Niks mooi, spannend, boeiend, ontroerend etc. Irritant..
Nah, doe iets uit de doeken en we willen d'r best over roddelen. Kom maar op!quote:Op maandag 13 december 2004 23:54 schreef G_E het volgende:
Ik wil spannende roddels of een lekkere vette rel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |