quote::50 THERE HAS BEEN SOME SORT OF BOMB THREAT AT THE SANTIAGO BERNABEU... WITH ONLY A FEW MINUTES REMAINING ON THE CLOCK, THE PLAYERS HAVE RUN OFF THE PITCH AND THE PUBLIC ARE BEING EVACUTAED FROM THE STADIUM
zozo Digger, jij bent in vormquote:Op zondag 12 december 2004 21:09 schreef DIGGER het volgende:
Bomgevaar = Ronaldo staat op exploderen, zeker een Big Mac te veel op in de rust.
Was Ronaldo dat maar....quote:
quote:Op zondag 12 december 2004 21:09 schreef DIGGER het volgende:
Bomgevaar = Ronaldo staat op exploderen, zeker een Big Mac te veel op in de rust.
Kheb gelezen dat op 5 januari 7 min worden gespeeld. Slaat nergens op, zoveel geld weer steken daarin. De pot was afgelopen, klaar finito.quote:Op maandag 13 december 2004 02:17 schreef Suijk het volgende:
Worden die paar minuten morgen verder gespeeld?
gezien de laatste twee wedstrijden is hij aardig op dreefquote:Op maandag 13 december 2004 01:53 schreef Shreyas het volgende:
Was Ronaldo dat maar....
mja Live op canal + maar ik moet morgenavond naar een verjaardagquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:34 schreef ASSpirine het volgende:
dit weekend een topper, Barça - Valencia
issie raak?quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:39 schreef Skwish het volgende:
penalty voor barca!
*proestquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:47 schreef cultheld het volgende:
Barca krijgt te veel. Ik vind Barca mooier dan Real Madrid maar ben voor Valencia, dus hier baal ik wel van
Was Benitez er nog maarquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:48 schreef Skwish het volgende:
[..]
*proest
Valancia mag blij zijn dat ze nog overeind staan.
Cádiz heeft altijd al op nummer 1 gestaanquote:Op zondag 19 december 2004 23:00 schreef ASSpirine het volgende:
jojo is tegenwoordig meer en meer bezig over Cádiz dan real
eindelik beseft hij dat een verkeerde ploeg heeft gesupportert
Vroeger was er niet dit Barcelona. Maar het Barcelona van toen zou inderdaad weinig kans maken, dat weten we.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:14 schreef RayMania het volgende:
Vroeger zou dit Barcelona zulke wedstrijden verliezen.
Ze hebben ook wel veel blessures en kunnen niet elke wedstrijd werelds spelen..
En met die 0-1 mag Real nog de handen dicht knijpenquote:Op woensdag 22 december 2004 21:21 schreef Butra het volgende:
Sevilla op 0-1 bij Real door Baptista.
Wedstrijd is live op C+ trouwens.
Net de beelden gezien, het was toch wel terecht dat Real won. Wat een kansen in die paar minuten.quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:12 schreef Skwish het volgende:
Godver, Real wint ook nog die 6 minuten wedstrijd dmv penalty![]()
Gratis entree, als ik langs zou lopen zou ik toch ff kijkje nemenquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Net de beelden gezien, het was toch wel terecht dat Real won. Wat een kansen in die paar minuten.
Erg veel toeschouwers trouwens voor nog geen 500 tellen voetbal(excl. blessuretijd).
Liefde maakt blind.. en ik denk dat jij daarom niet meer zo goed zietquote:Op donderdag 6 januari 2005 01:36 schreef ASSpirine het volgende:
ik zie Barça geen inzinking krijgen net als real vorig seizoen
misschien een dipje, maar niet voor het resterend seizoen en ik zie Real ook geen fantastische reeks neerzetten als Barça voor seizoen
* DiegoArmandoMaradona-mode*quote:Op maandag 10 januari 2005 19:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Das al meer dan in 3 jaar(?) MU denk ik![]()
Als Riquelme een Spaans paspoort kan krijgen(en dat kan met de nieuwe regels in Spanje) zal hij wel terugkeren naar Barca denk ik. Hij zal best nog wel redelijk wat speeltijd krijgen.
quote:
Wat twijfel je over Figo dan? Hij maakt vaker zulke acties dat ie als een dolle hond door glijd. Hij moet accepteren dat niet elke actie prijs is. Normaal komt een tegenstander er met een schram vanaf. Nu kan die jongen de wedstrijd niet meer uitspelen.quote:Op maandag 17 januari 2005 00:13 schreef DutchGooner het volgende:
Netjes dat je zo over Figo schrijft,ik ben nog een beetje in dubio al zou ik het hebben kunnen begrijpen als de scheids rood had gegeven.
Over Samuel,ik denk dat als ie zijn poot had uitgestoken een pingel het gevolg zou zijn,nu doet die aanvaller het goed.
Mijn inziens had Zaragoza ook een pingel moeten hebben vanwege vasthouden bij een 2-1 stand
Graciasquote:Op maandag 17 januari 2005 00:24 schreef tong80 het volgende:
Jojo Geweldig mooi man. Dat moet je vaker doen. Gelukkig Barca gewonnen. Dta kleurt het plaatje.
Maar mooi wat je hebt geschreven.
Met Ranieri bedoel je?quote:Op maandag 17 januari 2005 00:39 schreef cultheld het volgende:
Wel erg jammer dat mijn Valencia is genaaid.
Nee, het 8 maanden oude dochtertje van Caneira is overleden en hij kreeg dat vlak voor aanvang van de wedstrijd te horen. Valencia wilde de wedstrijd uit laten stellen, maar dat vonden de officials dus niet goedquote:
heb alleen de 2e helft gezienquote:Op maandag 17 januari 2005 00:37 schreef jojomen4 het volgende:
Nog even een vraagje aan DG (of een ander die het gezien heeft).
Dat was toch geen penal voor Barca hé?Of ben ik dan toch niet objectief genoeg?
![]()
Ik werdt echt woest toen die hem gafZonder herhaling wist ik al dat die speler de bal raakte.. maarja.. hij ging er gelukkig nie in
Valt me van je tegen dat je dat niet begrijpt, mmquote:Op maandag 17 januari 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
Onbegrijpelijk, Forlán al 11 goals nu!
Hij gaat met 2 benen naar voren glijden en dan nog eens exact dat z'n noppen als eerst z'n tegenstander bereikt. Verder is die niet dom, daarom glijd ie niet met gestrekte benen, dit lijkt onschuldig maar hij zag allang dat die andere speler de bal wegknalde, op dat moment (en op de manier waarop die gleed) kon die nog makkelijk z'n beentjes de lucht in gooien waardoor z'n voeten over de speler zouden vliegen (in de lucht dus) en hij met z'n reet tegen de speler zou botsen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het was geen opzet van Figo, zoiets gebeurt wel 10 keer in een wedstrijd.
Als hij met gestrekt been was ingekomen was het wat anders geweest.
Je moet het ook niet overdrijven denk ik. Ze bewogen naar elkaar toe, dus hij kan nooit van tevoren weten dat ie precies op z'n knie uit zou komen. Cesar maakte ongelukkigerwijs precies op het moment een trapbeweging (naar de bal), waardoor de knie op het moment van contact dubbelklapte. Bovendien gebeurt het in een split-second, ik denk niet dat ie terwijl hij aan het glijden is nog ff kan beslissen om z'n been toch maar wat op te tillen. Als het wel zo is had Cesar ook kunnen beslissen om de bal niet te trappen omdat ie het been van Figo al aan zag komen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:58 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Hij gaat met 2 benen naar voren glijden en dan nog eens exact dat z'n noppen als eerst z'n tegenstander bereikt. Verder is die niet dom, daarom glijd ie niet met gestrekte benen, dit lijkt onschuldig maar hij zag allang dat die andere speler de bal wegknalde, op dat moment (en op de manier waarop die gleed) kon die nog makkelijk z'n beentjes de lucht in gooien waardoor z'n voeten over de speler zouden vliegen (in de lucht dus) en hij met z'n reet tegen de speler zou botsen.
Het is echt niet de eerste keer dat ie er zo in gaat. Op het moment dat ie de bal te ver voor zich uit speelt denk ik al... "ow.. uitkijken".
Maarja.. voor de rest is het soms een mooie voetballer, misschien zie ik het wel verkeerd.
Dus César speelde de bal met z'n bovenbeen? Als ie richting bal ging had ie z'n voet moeten rakenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Figo beweegt gewoon met zijn voet naar de bal toe
Dank je, dat is precies wat ik wilde horen. En dus vanaf het moment dat César de bal met z'n voet raakt (en weg schiet) tot het moment dat hij door glijd en Figo hem boven z'n knie trapt heeft een speler genoeg tijd om richting van z'n voet te herstellen. Als ik mensen hoor zeggen dat dat niet genoeg tijd is vraag ik me echt af of ze ooit in hun leven zelf hebben gevoetbald (niet beledigend ofzo) maar dat kan makkelijk in zo'n korte tijd! (en daarom begrijp ik die opmerking niet van een voetballerquote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een bal kan ook een andere richting op gaan
En Figo gleed richting achterlijn, dus het was sowieso duidelijk dat ze elkaar zouden kruisen...dus eigenlijk gleden ze toch een beetje naar elkaar toe.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:32 schreef jojomen4 het volgende:
En César gleed richting de zijlijn en niet richting Figo.
Het is gewoon verrassend. Forlán was bij SCUM nooit goed, Sonck bij Ajax niet. Dat ze nu toevallig wel scoren zegt niet dat die clubs het slecht zagen.quote:Op maandag 17 januari 2005 23:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Valt me van je tegen dat je dat niet begrijpt, mmJe zult het aan Sonck trouwens ook gaan zien, wanneer hij los komt bij Gladbach, dan sla je jezelf voor je hoofd en dan begrijp je het maar niet
Dit gaat niet de goede kant opquote:Op zondag 23 januari 2005 22:59 schreef jojomen4 het volgende:
Cádiz heeft helaas de derbi verloren met 0-12de week op rij dat ze onderuit gaan. Kost ons deze keer de koppositie en we staan nu 2de met nog maar 3 punten voorsprong op de nummer 3 en 4.
Ik had al zo'n vermoeden, maar dit is dus een bevestiging dat ik jou niet serieus moet nemen.quote:Op maandag 24 januari 2005 01:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
en Casillas blijft vaak op de lachspieren werken![]()
![]()
Jij zegt vaak, misschien dat ie je daarom niet serieus neemt. Casillas maakte gister 1 blunder die ons geen punten kost. Hij heeft onwijs veel wedstrijden gekeept waarin die veel punten voor ons gepakt heeft. Dus die zin van jou slaat gewoon helemaal nergens op. Of het moet zijn dat je hem uitlacht om een andere reden maar dat kan niet op z'n kwaliteiten.quote:Op maandag 24 januari 2005 21:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het was een blunder van Casillas, zelfs als jij zegt van niet
quote:Op maandag 24 januari 2005 21:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
DiegoArmandoMaradona heeft verstand van voetbal is zo iets als Woodgate die fit is
verander jij liever eerst je naam want je bent het dragen van die naam niet waardquote:Op dinsdag 25 januari 2005 03:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
DamH ga nu maar eerst Nederlands leren in groep 3 voor je iemand gaat afzeiken. Bij voorbaat dank want dan hoef ik niks meer te lezen van een maricon de Mierda.
Casillas pakt punten zeker?quote:
Sjonge jonge, Casillas maakt één fout en hij wordt gelijk afgezeken!! Wat zijn jullie een stelletje stumpers zeg, met dat gezeik van jullie de hele tijd. Niks beters te doen?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Casillas pakt punten zeker?
Het niveau van Casillas is een beetje te vergelijken met jouw Nederlands.
Lol dat beschouw ik als compliment, aangezien hij op buffon na de beste keeper ter wereld is op het momentquote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Casillas pakt punten zeker?
Het niveau van Casillas is een beetje te vergelijken met jouw Nederlands.
Pure afgunst, dat gezeik......quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:25 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Sjonge jonge, Casillas maakt één fout en hij wordt gelijk afgezeken!! Wat zijn jullie een stelletje stumpers zeg, met dat gezeik van jullie de hele tijd. Niks beters te doen?
Mja.. een grapje is soms leuk.... maar deze 2 heren zijn al weken bezig met het roepen van BS!quote:
Op Buffon na de beste keeper van de wereld? Dat bepaal jij zeker?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:39 schreef DAMH het volgende:
[..]
Lol dat beschouw ik als compliment, aangezien hij op buffon na de beste keeper ter wereld is op het moment.. zeker de laatste weken niet gekeken hoe hij persoonlijk ervoor heeft gezorgd dat de achterstand op Barca Slechts 7 punten is...
btw zijn jij en DAM soms battyvriendjes van mekaar, dat jullie steeds elkaar moeten helpen![]()
kruip maar weer snel in de darkroom boys en laat de echte mensen met verstand van zaken verder babbelen
![]()
Iker Casillas keept in Timboektoe?quote:Kunnen we het niet gewoon hebben over de Primera Division?
quote:Op zondag 30 januari 2005 00:05 schreef F1Bas het volgende:
Eerste helft was ook gelijkwaardig en had Sevilla minstens 2 penalty moeten krijgen.
Die Italiaan speelde super.quote:Op zondag 30 januari 2005 00:33 schreef hoidoei het volgende:
4-0 jeeeeejen nog wel tegen Sevilla , die thuis nog ongeslagen was.
Wat was de opstelling? Heeft Frenkie's Italiaanse vriend nog gespeeld?
Dat denk ik ookquote:Op zondag 30 januari 2005 02:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Rijkaard zal het dun door zijn broek lopen door deze 2 Nederlandse helden
mja ik weet niet, heb gewoon zo'n gevoel dat ik binnen kreeg,,,, via me schotel ofsowquote:Op maandag 31 januari 2005 00:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen idee, het kwam niet op Canal Plus.
Maar hoe ben jij er achtergekomen. www.marca.com?
Neej, tis deze Oli:quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:10 schreef methodmich het volgende:
Is Oli Oli Sánchez, die ouwe spits?
Ik denk toch dat het dezelfde is, misschien heb ik zijn achternaam verkeerd onthouden.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:01 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Neej, tis deze Oli:
OLIveiro Jesús Álvarez González, speelde voor Betis in z'n beste jaren.![]()
Rode kaart ? Marquez is toch gewoon gewisseld voor Albertiniquote:Op zondag 6 februari 2005 22:06 schreef Ludacriss het volgende:
Uhhh Barca 0-1 achter + nog een rode kaart voor Marquez
ff een reactie vanuit het prachtige San Franciscoquote:Op zondag 6 februari 2005 21:06 schreef jojomen4 het volgende:
Golllllllllllllllllllllll del Niñoooooooooooooooooooooooooooo
Na 37 seconden
Mja.. rooie kaart is gelul.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:22 schreef Saviola het volgende:
[..]
Rode kaart ? Marquez is toch gewoon gewisseld voor Albertini![]()
En Ronaldinho mist hemquote:
Torres is een god, ik denk dat hij binnen een paar seizoenen bij AC Milan of Chelsea speeltquote:Op maandag 7 februari 2005 17:21 schreef methodmich het volgende:
Het wordt er wel spannender op zo. Fernando Torres nu op 10 goals, benieuwd waar hij gaat uitkomen.
Perea was supergoed! Geweldig resultaat voor ons natuurlijk! Beide penalties hadden niet gegeven moeten worden..Torres maakte een slimme duikeling en Eto'o struikelde over zijn eigen voeten.quote:Op maandag 7 februari 2005 02:53 schreef ASSpirine het volgende:
penalty van Barça was niet terecht, die was buiten het strafschopgebied, voor zover ik het zag
en strafschop voor Torres was helemaal gek
hij vloog nogal voor iemand die niet werd geraakt
voor de rest, crap
een menselijke muur als verdediging bij Atlético
Dat hadden ze bij Atlético zelf blijkbaar ook door, want ze hebben em gelijk een contractverbetering en verlenging aangeboden. Hij blijft nu tot 2009 en mag niet weg voor minder dan 30 miljoen. Onlangs werd het contract van Pablo ook verbeterd en verlengd, nadat Juventus interesse had getoond in de verdediger.quote:Op maandag 7 februari 2005 19:50 schreef Smeich het volgende:
Perea was supergoed!
Ik zag het jaquote:Op zondag 13 februari 2005 20:04 schreef superjoden het volgende:
Ruststand Osasuna - Real Madrid 1-0
En het bleef zoquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:37 schreef Shreyas het volgende:
Barcelona 2-0 voor, Real 0-2 achter. Een heerlijke stand![]()
Nog 15 minuten te spelen, hopelijk blijft het zo![]()
Denk jij van wel dan?quote:Op zondag 20 februari 2005 10:40 schreef Suijk het volgende:
Nog steeds niet uitgeschakeld voor de titel?
En Real verliest heus ook nog wel wedstrijden, ze kunnen niet blijven evenveel geluk hebben als de afgelopen weken..quote:Op zondag 20 februari 2005 15:26 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Denk jij van wel dan?
Alsof Barca niet een wedstrijdje zou kunnen verliezen... dan is het verschil nog maar 4. En als Real dan van Barca wint is het verschil nog maar 1... alsof 1 punt niet te overbruggen is.. overdreven gedoe allemaal.![]()
En volgende jaar Cádiz erbij.. dan is Andalucia weer goed vertegenwoordigdquote:Op maandag 21 februari 2005 07:55 schreef superjoden het volgende:
De 2 clubs uit Sevilla doen het buitengewoon goed met een 3de en 4de plaats
of hij zit in Peru op dit moment....quote:Op zondag 27 februari 2005 15:55 schreef methodmich het volgende:
Cherrymoon, jij bent wezen stappen en voor je gaat slapen post je nog even of sta je achterlijk vroeg op?
Valencia komt er volgend seizoen weer helemaal bovenop met een toptrainer (lees: niet met Koeman)quote:Op zondag 27 februari 2005 21:37 schreef RayMania het volgende:
1-1 alweer door Ruben Baraja. Belangrijk, willen ze Champions League halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |