heb alleen de 2e helft gezienquote:Op maandag 17 januari 2005 00:37 schreef jojomen4 het volgende:
Nog even een vraagje aan DG (of een ander die het gezien heeft).
Dat was toch geen penal voor Barca hé?Of ben ik dan toch niet objectief genoeg?
![]()
Ik werdt echt woest toen die hem gafZonder herhaling wist ik al dat die speler de bal raakte.. maarja.. hij ging er gelukkig nie in
Valt me van je tegen dat je dat niet begrijpt, mmquote:Op maandag 17 januari 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
Onbegrijpelijk, Forlán al 11 goals nu!
Hij gaat met 2 benen naar voren glijden en dan nog eens exact dat z'n noppen als eerst z'n tegenstander bereikt. Verder is die niet dom, daarom glijd ie niet met gestrekte benen, dit lijkt onschuldig maar hij zag allang dat die andere speler de bal wegknalde, op dat moment (en op de manier waarop die gleed) kon die nog makkelijk z'n beentjes de lucht in gooien waardoor z'n voeten over de speler zouden vliegen (in de lucht dus) en hij met z'n reet tegen de speler zou botsen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het was geen opzet van Figo, zoiets gebeurt wel 10 keer in een wedstrijd.
Als hij met gestrekt been was ingekomen was het wat anders geweest.
Je moet het ook niet overdrijven denk ik. Ze bewogen naar elkaar toe, dus hij kan nooit van tevoren weten dat ie precies op z'n knie uit zou komen. Cesar maakte ongelukkigerwijs precies op het moment een trapbeweging (naar de bal), waardoor de knie op het moment van contact dubbelklapte. Bovendien gebeurt het in een split-second, ik denk niet dat ie terwijl hij aan het glijden is nog ff kan beslissen om z'n been toch maar wat op te tillen. Als het wel zo is had Cesar ook kunnen beslissen om de bal niet te trappen omdat ie het been van Figo al aan zag komen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:58 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Hij gaat met 2 benen naar voren glijden en dan nog eens exact dat z'n noppen als eerst z'n tegenstander bereikt. Verder is die niet dom, daarom glijd ie niet met gestrekte benen, dit lijkt onschuldig maar hij zag allang dat die andere speler de bal wegknalde, op dat moment (en op de manier waarop die gleed) kon die nog makkelijk z'n beentjes de lucht in gooien waardoor z'n voeten over de speler zouden vliegen (in de lucht dus) en hij met z'n reet tegen de speler zou botsen.
Het is echt niet de eerste keer dat ie er zo in gaat. Op het moment dat ie de bal te ver voor zich uit speelt denk ik al... "ow.. uitkijken".
Maarja.. voor de rest is het soms een mooie voetballer, misschien zie ik het wel verkeerd.
Dus César speelde de bal met z'n bovenbeen? Als ie richting bal ging had ie z'n voet moeten rakenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Figo beweegt gewoon met zijn voet naar de bal toe
Dank je, dat is precies wat ik wilde horen. En dus vanaf het moment dat César de bal met z'n voet raakt (en weg schiet) tot het moment dat hij door glijd en Figo hem boven z'n knie trapt heeft een speler genoeg tijd om richting van z'n voet te herstellen. Als ik mensen hoor zeggen dat dat niet genoeg tijd is vraag ik me echt af of ze ooit in hun leven zelf hebben gevoetbald (niet beledigend ofzo) maar dat kan makkelijk in zo'n korte tijd! (en daarom begrijp ik die opmerking niet van een voetballerquote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een bal kan ook een andere richting op gaan
En Figo gleed richting achterlijn, dus het was sowieso duidelijk dat ze elkaar zouden kruisen...dus eigenlijk gleden ze toch een beetje naar elkaar toe.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:32 schreef jojomen4 het volgende:
En César gleed richting de zijlijn en niet richting Figo.
Het is gewoon verrassend. Forlán was bij SCUM nooit goed, Sonck bij Ajax niet. Dat ze nu toevallig wel scoren zegt niet dat die clubs het slecht zagen.quote:Op maandag 17 januari 2005 23:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Valt me van je tegen dat je dat niet begrijpt, mmJe zult het aan Sonck trouwens ook gaan zien, wanneer hij los komt bij Gladbach, dan sla je jezelf voor je hoofd en dan begrijp je het maar niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |