abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 januari 2005 @ 00:48:48 #126
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24606155
quote:
Op maandag 17 januari 2005 00:37 schreef jojomen4 het volgende:
Nog even een vraagje aan DG (of een ander die het gezien heeft).

Dat was toch geen penal voor Barca hé? Of ben ik dan toch niet objectief genoeg?

Ik werdt echt woest toen die hem gaf Zonder herhaling wist ik al dat die speler de bal raakte.. maarja.. hij ging er gelukkig nie in
heb alleen de 2e helft gezien
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 17 januari 2005 @ 00:49:41 #127
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24606171
Owja nog een kleine mededeling.. Pele was vanavond te gast in het Bernabeu en in de rust had ie een interview met (volgens mij) Canal+ van Spanje. Daarin vertelde die dat Robinho binnen een korte tijd voor Real zal spelen.

Goed nieuws
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 17 januari 2005 @ 11:25:45 #128
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24610270
Cádiz dus helaas verloren... het was een uitwedstrijd 1200 KM richting het noorden (vlakbij Barcelona) en er waren 1000! supporters van Cádiz bij En dat nog wel in de 2de divisie De bijnaam van de supporters zijn het zelfde als die van Villarreal... El Submarino Amarillo..(die van Cádiz is de originele

Aankomend weekend thuis de derbi tegen Xerez uit Jerez de la Frontera (waar sherry origineel vandaan komt ) zo'n 30 KM van Cádiz vandaan. Altijd gekkenwerk Dit zijn aartsvijanden van elkaar. Xerez staat op het moment 11de.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24614215
Onbegrijpelijk, Forlán al 11 goals nu!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 17 januari 2005 @ 22:55:53 #130
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24616009
Heel erg jammer maar helaas is die jongen die gisteren hard door Figo geraakt werd de rest van het seizoen niet meer beschikbaar..

6 tot 8 maanden uitgeschakeld.. Hoop dat Figo nog aan de hand van beelden wordt geschorst maar dat zal vast niet.
pi_24616088
quote:
Op maandag 17 januari 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
Onbegrijpelijk, Forlán al 11 goals nu!
Valt me van je tegen dat je dat niet begrijpt, mm Je zult het aan Sonck trouwens ook gaan zien, wanneer hij los komt bij Gladbach, dan sla je jezelf voor je hoofd en dan begrijp je het maar niet
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24617287
forlan? Diego?

volgens mij staat hij of gedeeld met Ronaldo of net onder Ronaldo qua goals
leuk voor hem

en cultheld heeft wel gelijk, ik denk dat Sonck nog van zich laat horen
pi_24617876
Het was geen opzet van Figo, zoiets gebeurt wel 10 keer in een wedstrijd.

Als hij met gestrekt been was ingekomen was het wat anders geweest.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24617948
Zaakwaarnemers van Robinho zijn ook in Madrid. Dus Robinho zal binnenkort wel de overstap maken.

Oh ja, het is vooral goed nieuws voor Barcelona want dat geld had veel beter besteed kunnen worden

P.S. Ik denk dat hij pas volgend jaar kan spelen als Ronaldo, Carlos of Samuel een Spaans paspoort hebben.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 18 januari 2005 @ 09:58:36 #135
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24621372
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het was geen opzet van Figo, zoiets gebeurt wel 10 keer in een wedstrijd.

Als hij met gestrekt been was ingekomen was het wat anders geweest.
Hij gaat met 2 benen naar voren glijden en dan nog eens exact dat z'n noppen als eerst z'n tegenstander bereikt. Verder is die niet dom, daarom glijd ie niet met gestrekte benen, dit lijkt onschuldig maar hij zag allang dat die andere speler de bal wegknalde, op dat moment (en op de manier waarop die gleed) kon die nog makkelijk z'n beentjes de lucht in gooien waardoor z'n voeten over de speler zouden vliegen (in de lucht dus) en hij met z'n reet tegen de speler zou botsen.

Het is echt niet de eerste keer dat ie er zo in gaat. Op het moment dat ie de bal te ver voor zich uit speelt denk ik al... "ow.. uitkijken".

Maarja.. voor de rest is het soms een mooie voetballer, misschien zie ik het wel verkeerd.

Keeper Toni Prats van Sevilla speelt ook al een tijd niet omdat ie geblesseerd is na een harde ingreep van Figo verteld aanvoerder van Sevilla Pablo Alvaro. Hij lijkt de enige te zijn die me steunt in m'n mening César en de club hebben laten weten geen opzet in de actie te hebben gezien en zullen Figo dan ook niet aanklagen.

[ Bericht 15% gewijzigd door jojomen4 op 18-01-2005 10:46:08 ]
pi_24622509
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 09:58 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Hij gaat met 2 benen naar voren glijden en dan nog eens exact dat z'n noppen als eerst z'n tegenstander bereikt. Verder is die niet dom, daarom glijd ie niet met gestrekte benen, dit lijkt onschuldig maar hij zag allang dat die andere speler de bal wegknalde, op dat moment (en op de manier waarop die gleed) kon die nog makkelijk z'n beentjes de lucht in gooien waardoor z'n voeten over de speler zouden vliegen (in de lucht dus) en hij met z'n reet tegen de speler zou botsen.

Het is echt niet de eerste keer dat ie er zo in gaat. Op het moment dat ie de bal te ver voor zich uit speelt denk ik al... "ow.. uitkijken".

Maarja.. voor de rest is het soms een mooie voetballer, misschien zie ik het wel verkeerd.
Je moet het ook niet overdrijven denk ik. Ze bewogen naar elkaar toe, dus hij kan nooit van tevoren weten dat ie precies op z'n knie uit zou komen. Cesar maakte ongelukkigerwijs precies op het moment een trapbeweging (naar de bal), waardoor de knie op het moment van contact dubbelklapte. Bovendien gebeurt het in een split-second, ik denk niet dat ie terwijl hij aan het glijden is nog ff kan beslissen om z'n been toch maar wat op te tillen. Als het wel zo is had Cesar ook kunnen beslissen om de bal niet te trappen omdat ie het been van Figo al aan zag komen.
Neemt niet weg dat het een smerige overtreding is, waar Figo minstens geel voor had moeten krijgen, die ongelukkigerwijs heel ernstige gevolgen heeft gekregen voor Cesar. Goed in ieder geval dat de spelers het in het openbaar bijgelegd hebben.

Alfaro moet niet zeuren, want die staat bekend als spijkerhard en leeft bij allerhande smerige overtredingen...ellebogen-werk is ie niet vies van (ik kan me herinneren dat ie Zidane een keer tot natrappen uitgelokt heeft). Terwijl hij zich nooit verontschuldigd gaat ie nu een beetje de schijnheiligerd uit lopen hangen, kom op zeg!
  dinsdag 18 januari 2005 @ 11:32:12 #137
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24622733
"Algunos dirán que no soy el más indicado para hablar de esto, pero lo que pienso es que algunos venden sus cosas mejor que otros, y eso es una virtud".

Voor de niet Spaanstaligen

"Sommige zullen zeggen dat ik niet de aangewezen persoon om dit te zeggen"

Dat zei Alvaro Dus kwa z'n hardheid zal je wel gelijk hebben maar in een split second beslis je als voetballer wel of je doorhaalt of niet. Ik heb dat tenminste wel gehad als voetballer, vooral als je aan het glijden bent is er genoeg tijd om beenrichting te veranderen.

En César gleed richting de zijlijn en niet richting Figo.
pi_24623375
Figo beweegt gewoon met zijn voet naar de bal toe
  dinsdag 18 januari 2005 @ 12:31:30 #139
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24623469
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 12:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Figo beweegt gewoon met zijn voet naar de bal toe
Dus César speelde de bal met z'n bovenbeen? Als ie richting bal ging had ie z'n voet moeten raken
pi_24623526
Een bal kan ook een andere richting op gaan
  dinsdag 18 januari 2005 @ 12:45:04 #141
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24623644
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 12:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een bal kan ook een andere richting op gaan
Dank je, dat is precies wat ik wilde horen. En dus vanaf het moment dat César de bal met z'n voet raakt (en weg schiet) tot het moment dat hij door glijd en Figo hem boven z'n knie trapt heeft een speler genoeg tijd om richting van z'n voet te herstellen. Als ik mensen hoor zeggen dat dat niet genoeg tijd is vraag ik me echt af of ze ooit in hun leven zelf hebben gevoetbald (niet beledigend ofzo) maar dat kan makkelijk in zo'n korte tijd! (en daarom begrijp ik die opmerking niet van een voetballer )
pi_24623846
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 11:32 schreef jojomen4 het volgende:

En César gleed richting de zijlijn en niet richting Figo.
En Figo gleed richting achterlijn, dus het was sowieso duidelijk dat ze elkaar zouden kruisen...dus eigenlijk gleden ze toch een beetje naar elkaar toe.
Als je op een stilliggend iemand of bal afglijdt denk ik ook wel dat je van richting kan veranderen, maar als het andere "object" ook in beweging is lijkt het me moeilijk uitkienen waar je het precies gaat raken. Om dan op het laatste moment nog je been wat hoger te richten...ik weet het niet.

Maakt verder ook niet uit, die gozer kan de rest van het seizoen en begin van het komende niet meer voetballen. Zaragoza heeft wel toegezegd dat ze geen onderzoek gaan laten instellen tegen Figo. Hij schijnt ook gelijk in de rust te zijn gaan kijken hoe César er aan toe was, zo erg was ie zelf ook geschrokken.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 18:39:52 #143
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24626944
Laatste post erover nog

Ik wil nie zeggen dat ie hem express 6 maanden uit roulatie schopt maar ik denk wel dat ie hem express pijn wilde doen.

Voor de rest vind ik het wel een goeie peer hoor.. als ie verliest enzo is ie altijd een goeie verliezaar.
pi_24627956
quote:
Op maandag 17 januari 2005 23:00 schreef cultheld het volgende:

[..]

Valt me van je tegen dat je dat niet begrijpt, mm Je zult het aan Sonck trouwens ook gaan zien, wanneer hij los komt bij Gladbach, dan sla je jezelf voor je hoofd en dan begrijp je het maar niet
Het is gewoon verrassend. Forlán was bij SCUM nooit goed, Sonck bij Ajax niet. Dat ze nu toevallig wel scoren zegt niet dat die clubs het slecht zagen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24632553
Ik heb net foto´s zitten kijken in el Pais van de actie van Figo en daar lijkt het wel degelijk opzet of op zijn minst erg lomp.

Ik had dat idee na pak hem beet 10 keer de samenvatting kijken op TV dat idee niet

woensdag 19 januari 2005 @ 09:19:40 #146
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24635880
Kun je geen foto's posten dan?
pi_24636865
Op de site van El Mundo staat een flash-filmpje van de overtreding, Figo lijkt erin te gaan om de bal te blokken maar komt precies op de plek waar ie Cesar het meest pijn heeft kunnen doen. Figo is trouwens gister naar Zaragoza gerezen om een bezoekje te brengen aan Figo om hem nogmaals zijn verontschuldigingen aan te bieden en duidelijk te maken dat het niet zijn bedoeling was. Vind ik toch een mooi gebaar van em.

http://elmundodeporte.elm(...)/jornada19/figo.html
pi_24636926
Las het in de krant, niet op internet dus misschien staan ze ook wel op de site
  woensdag 19 januari 2005 @ 10:39:51 #149
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24637138
Bij die link van Tommie zie je bij foto 3 dat ie niet echt in de richting van de bal zit als je een lijn doortrekt van z'n been

Bij foto 4 zie je dat hij nog 40 cm van de bal afzit terwijl de tegenstander al bij de bal is. Na het wegschoppen van de bal heeft ie nog 40 cm de tijd om te corrigeren

Maarja.. dat ie langs is geweest enzo is echt iets voor Figo. Hij dus wel sportief enzo en volgens mij ook echt vriendelijk (alleen dat op het veld niet ).
pi_24695561
Barca 3-0 op voorsprong
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')