Dit gaat niet de goede kant opquote:Op zondag 23 januari 2005 22:59 schreef jojomen4 het volgende:
Cádiz heeft helaas de derbi verloren met 0-12de week op rij dat ze onderuit gaan. Kost ons deze keer de koppositie en we staan nu 2de met nog maar 3 punten voorsprong op de nummer 3 en 4.
Ik had al zo'n vermoeden, maar dit is dus een bevestiging dat ik jou niet serieus moet nemen.quote:Op maandag 24 januari 2005 01:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
en Casillas blijft vaak op de lachspieren werken![]()
![]()
Jij zegt vaak, misschien dat ie je daarom niet serieus neemt. Casillas maakte gister 1 blunder die ons geen punten kost. Hij heeft onwijs veel wedstrijden gekeept waarin die veel punten voor ons gepakt heeft. Dus die zin van jou slaat gewoon helemaal nergens op. Of het moet zijn dat je hem uitlacht om een andere reden maar dat kan niet op z'n kwaliteiten.quote:Op maandag 24 januari 2005 21:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het was een blunder van Casillas, zelfs als jij zegt van niet
quote:Op maandag 24 januari 2005 21:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
DiegoArmandoMaradona heeft verstand van voetbal is zo iets als Woodgate die fit is
verander jij liever eerst je naam want je bent het dragen van die naam niet waardquote:Op dinsdag 25 januari 2005 03:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
DamH ga nu maar eerst Nederlands leren in groep 3 voor je iemand gaat afzeiken. Bij voorbaat dank want dan hoef ik niks meer te lezen van een maricon de Mierda.
Casillas pakt punten zeker?quote:
Sjonge jonge, Casillas maakt één fout en hij wordt gelijk afgezeken!! Wat zijn jullie een stelletje stumpers zeg, met dat gezeik van jullie de hele tijd. Niks beters te doen?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Casillas pakt punten zeker?
Het niveau van Casillas is een beetje te vergelijken met jouw Nederlands.
Lol dat beschouw ik als compliment, aangezien hij op buffon na de beste keeper ter wereld is op het momentquote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Casillas pakt punten zeker?
Het niveau van Casillas is een beetje te vergelijken met jouw Nederlands.
Pure afgunst, dat gezeik......quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:25 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Sjonge jonge, Casillas maakt één fout en hij wordt gelijk afgezeken!! Wat zijn jullie een stelletje stumpers zeg, met dat gezeik van jullie de hele tijd. Niks beters te doen?
Mja.. een grapje is soms leuk.... maar deze 2 heren zijn al weken bezig met het roepen van BS!quote:
Op Buffon na de beste keeper van de wereld? Dat bepaal jij zeker?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:39 schreef DAMH het volgende:
[..]
Lol dat beschouw ik als compliment, aangezien hij op buffon na de beste keeper ter wereld is op het moment.. zeker de laatste weken niet gekeken hoe hij persoonlijk ervoor heeft gezorgd dat de achterstand op Barca Slechts 7 punten is...
btw zijn jij en DAM soms battyvriendjes van mekaar, dat jullie steeds elkaar moeten helpen![]()
kruip maar weer snel in de darkroom boys en laat de echte mensen met verstand van zaken verder babbelen
![]()
Iker Casillas keept in Timboektoe?quote:Kunnen we het niet gewoon hebben over de Primera Division?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |