Torres is een god, ik denk dat hij binnen een paar seizoenen bij AC Milan of Chelsea speeltquote:Op maandag 7 februari 2005 17:21 schreef methodmich het volgende:
Het wordt er wel spannender op zo. Fernando Torres nu op 10 goals, benieuwd waar hij gaat uitkomen.
Perea was supergoed! Geweldig resultaat voor ons natuurlijk! Beide penalties hadden niet gegeven moeten worden..Torres maakte een slimme duikeling en Eto'o struikelde over zijn eigen voeten.quote:Op maandag 7 februari 2005 02:53 schreef ASSpirine het volgende:
penalty van Barça was niet terecht, die was buiten het strafschopgebied, voor zover ik het zag
en strafschop voor Torres was helemaal gek
hij vloog nogal voor iemand die niet werd geraakt
voor de rest, crap
een menselijke muur als verdediging bij Atlético
Dat hadden ze bij Atlético zelf blijkbaar ook door, want ze hebben em gelijk een contractverbetering en verlenging aangeboden. Hij blijft nu tot 2009 en mag niet weg voor minder dan 30 miljoen. Onlangs werd het contract van Pablo ook verbeterd en verlengd, nadat Juventus interesse had getoond in de verdediger.quote:Op maandag 7 februari 2005 19:50 schreef Smeich het volgende:
Perea was supergoed!
Ik zag het jaquote:Op zondag 13 februari 2005 20:04 schreef superjoden het volgende:
Ruststand Osasuna - Real Madrid 1-0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |