jaquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Een sneeuwbal is toch je eigen sperma doro middel van een tongzoen tot je nemen nadat je partner je klaargepijpt heeft?
* pc-fr34k gooit een ijsbal terugquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:06 schreef cyberterrorist het volgende:
* cyberterrorist gooit recht in de smoel van de TS
YEAH BABY![]()
* cyberterrorist buktquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
* pc-fr34k gooit een ijsbal terug
* Burning_RefleX schopt de versterking omverquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:17 schreef cyberterrorist het volgende:
* cyberterrorist ziet dat hij het niet alleen aankan, en vraagt om versterking
[afbeelding]
Toffe sitequote:Op zaterdag 11 december 2004 13:17 schreef Tiemie het volgende:
[afbeelding]
http://www.sneeuwballengevecht.nl/sneeuwballengevecht/gooi.php
* pc-fr34k gooit sneeuwbal naar tiemiequote:
ik ben ook begonnen hequote:Op zaterdag 11 december 2004 13:27 schreef Burning_RefleX het volgende:
ghehe, tis wel allemaal tegen de terrorist
* pc-fr34k duwt sneeuw in ct's gezicht en smeert het lekker uitquote:
* pc-fr34k mept hem terug met elektricsche vliegenmepper en raakt dm in zijn gezicht met een elektrisch geladen ijshondendrol.quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:53 schreef Doodmetaal het volgende:
*pakt een ijshondedrol en mikt hem in da bobsters gezicht.
* pc-fr34k gooit sneeuwbal naar skaai.quote:
quote:
quote:
Smerige slet!quote:
quote:
quote:
quote:
Natte sneeuwquote:
quote:
Hier zul je voor boeten!!!!1111quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
* pc-fr34k gooit sneeuwbal naar tiemie
quote:
Tijd voor wraakquote:
Nouhouquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:40 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Tijd voor wraak![]()
* Tiemie pakt cerror vast en laat cerror zien hoe sneeuw er van dichtbij uitziet.
quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:46 schreef Tique het volgende:
* Tique] is de sneeuw zat, over 2,5 week wel weer[/me]
[me=Tique] gooit 50 cent neer en pakt een vlammenwerper[/me]
[me=Tique] smelt alle sneeuw[/me]
De rest van Fok!: Wat doe je?
[me=Tique : Ik heb het toch gekocht
quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:46 schreef Tique het volgende:
[me=Tique : Ik heb het toch gekocht
rompompom doet een sneeuwdans...quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:46 schreef Tique het volgende:
[me=Tique] : Ik heb het toch gekocht[/me]
quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:24 schreef XiChico het volgende:
* XiChico pakt een .45 semi automatisch een schiet iedereen hartstikke dood
hey psst, dit is een sneeuwballengevecht, ijsballen 'mogen' ook.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:24 schreef XiChico het volgende:
* XiChico pakt een .45 semi automatisch een schiet iedereen hartstikke dood
*komt aangerentquote:
schreeuwt om genade en om hulp van de kroew. hoe durf je kleine schattige meisjes onder de sneeuw te bedelven!!quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:40 schreef Nepthys het volgende:
* Nepthys] duwt Twinky's sneeuwpop om en begraaft haar onder de sneeuwhoop[/me]
p.s. niet de gele sneeuw eten hè, jongens![]()
* MutZ graaft Twinky weer uit... en begraaft Nepthys in dat gat...quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:40 schreef Nepthys het volgende:
* Nepthys duwt Twinky's sneeuwpop om en begraaft haar onder de sneeuwhoop
p.s. niet de gele sneeuw eten hè, jongens![]()
* Twinky hoopt dat Nepthys in dat gaatje past, ze is nl niet zo grootquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
* MutZ graaft Twinky weer uit... en begraaft Nepthys in dat gat...
Twinky is liev
Lievquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:48 schreef gr8w8 het volgende:
* gr8w8 bouwt sneeuwkasteel om lieve Twinky & Mutz te herbergen. Van witte sneeuw uiteraard.
* MutZ vangt de sneeuwbal uit de lucht en gooit hem keihard terug... Recht in NFSUndergroundII z'n smoel...quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:48 schreef NFSUndergroundII het volgende:
* NFSUndergroundII gooit op Twinky én MutZ!
Hoppa.
* Twinky is ontzet en proest en spuugt alle sneeuw weer uit. bah.quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:50 schreef NFSUndergroundII het volgende:
* NFSUndergroundII maakt sneeuwbal en houdt z'n sneeuwbal voor het gezicht van twinky en smeert het uit over haar gezicht
NFSUndergroundIII was even Mutz en gr8w8 vergeten en heeft het nu heel koud met een lading gele sneeuw in den onderbroek.quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:50 schreef NFSUndergroundII het volgende:
* NFSUndergroundII maakt sneeuwbal en houdt z'n sneeuwbal voor het gezicht van twinky en smeert het uit over haar gezicht
* NFSUndergroundII helpt nietzman graag meequote:Op zaterdag 11 december 2004 17:51 schreef nietzman het volgende:
* nietzman jaagt Twinky in de iglo en laat deze vervolgens instorten.
* NFSUndergroundII gaat naar huis om mijn paintballsneeuwbal geweer op te halen en vervolgens Twinky bekogelen!quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:52 schreef Twinky het volgende:
[..]
* Twinky] is ontzet en proest en spuugt alle sneeuw weer uit. bah. [/me]
[me=Twinky pakt NFSU bij zijn linkerbeen zorgt dat ie keihard voorover op de grond valt. met z'n gezicht in een bergje GELE sneeuw.
* Twinky herrinnert Nietz er even aan dat hij ook kroew is en dus tegen de users moet sneeuballengevechtenquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:51 schreef nietzman het volgende:
* nietzman jaagt Twinky in de iglo en laat deze vervolgens instorten.
Iewquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:52 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
NFSUndergroundIII was even Mutz en gr8w8 vergeten en heeft het nu heel koud met een lading gele sneeuw in den onderbroek.![]()
Had Dumb & Dumber dan een sneeuwscéne over sneeuwballen gevecht?quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:53 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zet Dumb & Dumber op!!!!!
Nog nooit zo'n hilarisch sneeuwbal gevecht gezien
quote:
Zal ik niet doenquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:55 schreef Twinky het volgende:
* Twinky kruipt weer met chocomel in fort
Vies he. Zeker als je beseft dat die sneeuw nog wit was, toen we het erin deden...quote:
Als ik jou was, zou ik Twinky maar met rust laten...quote:
Wat was het dan? Smaakte best lekkerquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:57 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Vies he. Zeker als je beseft dat die sneeuw nog wit was, toen we het erin deden...![]()
* Twinky heeft nog wat chocomel in haar beker zitten, ze vermengt dit met sneeuw en zo wordt het een vieze, zoete, plakkerige sneeuwbal die terecht komt in pcfreaks broek.quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:57 schreef pc-fr34k het volgende:
* pc-fr34k dumbt hele lading over het fort van de crew, hehe, waar is jullie hot coco nou?
* NFSUndergroundII duikt van achteren op Twinky en laat Twinky sneeuw proefen/ruikenquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik Twinky maar met rust laten...
Mis. HA!!quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:59 schreef gr8w8 het volgende:
* gr8w8 rolt overloper nietzman door de sneeuw en laat NFSUndergroundII die enorme sneeuwbal proberen te koppen.
* MutZ springt uit het fort en pepert NFSU helemaal in... Maakt van hem een levende sneeuwpop...quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:56 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
* NFSUndergroundII maakt sneeuwbal en gooit naar MutZ. VOLTREFFER!!!
slik. Daar sta ik danquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
* MutZ springt uit het fort en pepert NFSU helemaal in... Maakt van hem een levende sneeuwpop...
Die plakt toch al met plakkerig vies spulquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:58 schreef Twinky het volgende:
[..]
* Twinky heeft nog wat chocomel in haar beker zitten, ze vermengt dit met sneeuw en zo wordt het een vieze, zoete, plakkerige sneeuwbal die terecht komt in pcfreaks broek.
Niet doenquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:01 schreef Twinky het volgende:
[..]
* Twinky geeft NSFU sneeuwtieten!
De nietzman-sneeuwbal rolde een stukje omhoog, maar rolde ook weer terug, NFSUndergroundII meesleurend. Recht op het ingestorte crewfort af.quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:59 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Mis. HA!!![]()
Team worden, grachtwacht?
* MutZ gaat als een gek gr8w8 uitgraven...quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:02 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
De nietzman-sneeuwbal rolde een stukje omhoog, maar rolde ook weer terug, NFSUndergroundII meesleurend. Recht op het ingestorte crewfort af.
* gr8w8 weet Mutz en Twinky net op tijd weg te duwen, maar verdwijnt onder de enorme bal....![]()
WHELP!
quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:03 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Mooi gegooid gr8w8. Je hebt Nietzman gepakt, mij en jezelf te pakken!
* Twinky graaft snel gr8w8 uit!quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:02 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
De nietzman-sneeuwbal rolde een stukje omhoog, maar rolde ook weer terug, NFSUndergroundII meesleurend. Recht op het ingestorte crewfort af.
* gr8w8 weet Mutz en Twinky net op tijd weg te duwen, maar verdwijnt onder de enorme bal....![]()
WHELP!
MutZ helpt ons al. Toch MutZ?quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:04 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
En niemand die me komt redden onder die loodzware sneeuwbal zeker?
![]()
* MutZ duikt net op tijd weg... De sneeuwbal raakt nietzman vol in z'n gezicht...quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:04 schreef NFSUndergroundII het volgende:
* NFSUndergroundII komt uit eigen sneeuwpop en geef Twinky en MutZ 'weer' een headshot
Ik gooi best ver. 2 minuten afstandquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
* MutZ duikt net op tijd weg... De sneeuwbal raakt nietzman vol in z'n gezicht...
* NFSUndergroundII weet Twinky optijd uit koers te brengen en ze is weer vol in het spel aanwezig!quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:06 schreef Twinky het volgende:
het wordt twinky allemaal een beetje te ruig en ze gaat gauw naar binnen. tot de volgende keer!
Die kreeg je van mijquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi
*SPAFF* enorme sneeuwbal tegen bakkes krijgt
nee, moet echt gaan.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:07 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
* NFSUndergroundII weet Twinky optijd uit koers te brengen en ze is weer vol in het spel aanwezig!
Dat is dan goedquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:08 schreef Twinky het volgende:
[..]
nee, moet echt gaan.
* Twinky rent sneeuwballengooiend naar binnen! steekt zelfs nog even haar beentje uit zodat nfsu weer eens valt!
quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:05 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
MutZ helpt ons al. Toch MutZ?
Auw. Mijn oog. IK BEN BLIND!!quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is dan goed
Ijsballen slikken jij![]()
HIERRRR PAK AAAN!!!!!!!!!!!!
Geef hem maar iets goed heets, hij heeft net zestien ijsballen in zn keel vastzittenquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:10 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Heb je voor mij lekkere chocolademelk? Of wil je me niet meer zien?
Dat laatstequote:Op zaterdag 11 december 2004 18:10 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Heb je voor mij lekkere chocolademelk? Of wil je me niet meer zien?
I can't breath. Ik ga dood. Help!!!quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geef hem maar iets goed heets, hij heeft net zestien ijsballen in zn keel vastzitten
Zolang je nog kan huilen is er niks mis met je ogenquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:11 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Auw. Mijn oog. IK BEN BLIND!!![]()
* NFSUndergroundII gooit Flash tegen MutZ aanquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zolang je nog kan huilen is er niks mis met je ogen
* Dr_Flash emmer poedersneeuw over NSFU heen kiepert
Crew zijn kneuzen. Users zijn megakneuzen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:53 schreef Twinky het volgende:
* Twinky herrinnert Nietz er even aan dat hij ook kroew is en dus tegen de users moet sneeuballengevechten
Dat hoeft niet meerquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:14 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
* NFSUndergroundII gooit Flash tegen MutZ aan![]()
* MutZ betrekt gr8w8 weer in het gevecht...quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:15 schreef gr8w8 het volgende:
* gr8w8 was aan het campen en gooide met ijsballen en is door een adje weggestuurd.
Tja. Nu moet je nog alleen maar mij te raken!quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
NFSU kan uiteraard nog wel rekenen op een mooie bal plaksneeuw tussen zijn ogen
Zeg het maarquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:20 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Tja. Nu moet je nog alleen maar mij te raken!![]()
Kies zelf maar, ik heb de mijne weer gegooid en is recht in je nek beland!quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg het maar
Een boogballetje of een streep, wat heb je liever?
* NFSUndergroundII besluit naar iemand toe te gaan. Lekker warmpjes. Waar stond mijn fiets ook alweer.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:22 schreef MutZ het volgende:
* MutZ wordt opgevangen door Flash en besluit om NFSU deze actie flink betaald te zetten...
Zou wel toeval zijn met die kapotte ogen van je he?quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:22 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Kies zelf maar, ik heb de mijne weer gegooid en is recht in je nek beland!![]()
AUUUUUWW! Was een vuile ijsbalquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou wel toeval zijn met die kapotte ogen van je he?
* Dr_Flash MutZ weer even alleen laat en aanlegt op neus van NFSU...
*SPAFFFF!!!!*KA-CHING!!!!
quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:25 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
AUUUUUWW! Was een vuile ijsbal
* NFSUndergroundII heeft grote steen gevonden en in sneeuw opgerold en gooit vet hard richting de bende (MutZ, Dr_Flash). Kut, door een ruit van de auto![]()
Ja, maar.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ben je nou helemaal GEK geworden?
[afbeelding]
Die wilde niet in mijn team, en is vervolgens pleitosquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar is die nietzman-l00ser trouwens gebleven?
Wie wel?quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:30 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Die wilde niet in mijn team,
U bent in het verkeerde subforum terechtgekomenquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:33 schreef Yanderboi het volgende:
tjezus dit is toch echt wel zonde van bandbreedte en serverfaciliteit...
Hey! Ik hoor ook bij team-kneus he!quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:27 schreef gr8w8 het volgende:Team Crew
:
Mutz.
Twinky.
Dr_Flash.
gr8w8.
MaartenGrendel.
Team kneus:
NFSU.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:33 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
*gooit alles weg, en loopt verdrietig naar huis
Kom vast nog wel is terugquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Weer achter gluhwein kruipt
NFSU bedankt voor kwartiertje lol![]()
Sneeuwballengevechten behoorlijk OK vindt
Jah nou te laat gek, het sneeuwkanon is net gestoptquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hey! Ik hoor ook bij team-kneus he!
* pc-fr34k maakt in het geniep een sneeuwbalgooimachine.
* pc-fr34k gooit gelijk een sneeuwbal in Twinky's gezicht!quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:13 schreef Twinky het volgende:
ik ben er weer!
brr! koud!quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
* pc-fr34k gooit gelijk een sneeuwbal in Twinky's gezicht!
Plas/sneeuw-sexquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:42 schreef Twinky het volgende:
[..]
brr! koud!
* Twinky smeert een gele in freaks face!
I've got you'r back...quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:23 schreef NFSUndergroundII het volgende:
* NFSUndergroundII ziet niemand meer buiten en denkt dat hij wordt belaagd.
Hij kan alle kanten op hoor!!quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:52 schreef pc-fr34k het volgende:
Dude, je schiet alleen maar de lucht in
Ik hoop dat ik in jouw team zitquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij kan alle kanten op hoor!!![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:36 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik in jouw team zit
Je hoord toch wel bij het usersteam he?quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Kom maar binnen hoor, ik heb warme chocomelk.
Mag jij ook even spelen met de afstandsbediening van mijn sneeuwkanon!
Ik heb hier een goed zicht over al die FOK!kertjes![]()
Ik ben een 1persoonsteam!quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je hoord toch wel bij het usersteam he?
Of gaan we nog een keer van teams veranderen?
Nep userquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben een 1persoonsteam!
Oh nee, daar heb je NFSUndergroundII.
Toen waren er twee!!!
Bukken! Hij heeft de afstandsbediening!![]()
Eigenlijk moeten we nieuwe teams maken, nieuwe ronde enzo...quote:Op zondag 12 december 2004 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
NFSU, get any help you can
Morgen ga je 't zwaar krijgen
Ik ben anders prima tevreden met mijn ploegie hoorquote:Op zondag 12 december 2004 00:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we nieuwe teams maken, nieuwe ronde enzo...
Hey stoer. Ik ga Twinky bekogelen bombaderenquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Kom maar binnen hoor, ik heb warme chocomelk.
Mag jij ook even spelen met de afstandsbediening van mijn sneeuwkanon!
Ik heb hier een goed zicht over al die FOK!kertjes![]()
Ik ook hoor, maar afwisseling is ook leuk.quote:Op zondag 12 december 2004 00:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben anders prima tevreden met mijn ploegie hoor
Hoezo ik?quote:Op zondag 12 december 2004 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
NFSU, get any help you can
Morgen ga je 't zwaar krijgen
Ze willen met z'n allen ons man voor msn uitschakelen!quote:Op zondag 12 december 2004 00:14 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Hoezo ik?
Ja ok. Hier valt geen sneeuw vannacht
Tegenover een 5:1 overmacht staan dat vind je wel een comfortabele situatie? Okee danquote:Op zondag 12 december 2004 00:14 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Hoezo ik?
Ja ok. Hier valt geen sneeuw vannacht
Ach laat ze hun gang gaan, wij hebben onze eigen wapen.quote:Op zondag 12 december 2004 00:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ze willen met z'n allen ons man voor msn uitschakelen!
We moeten samen blijven!
Hehe, hell yeah.quote:Op zondag 12 december 2004 00:32 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ach laat ze hun gang gaan, wij hebben onze eigen wapen.
gna gnaquote:Op zondag 12 december 2004 00:32 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ach laat ze hun gang gaan, wij hebben onze eigen wapen.
* pc-fr34k heeft ondertussen het bed van dr_flash vol met sneeuw gepropt.quote:Op zondag 12 december 2004 01:14 schreef Dr_Flash het volgende:
* Dr_Flash vast even wat slapende userteam-kneusjes grondig inzeept met het kristallijne levensvocht
* pc-fr34k heeft emmer sneeuw boven de deur van Dr_Flash gezet, als hij nu binnen komt dan krijgt hij een heleboel sneeuw over hem heen!quote:Op zondag 12 december 2004 01:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Het bed van dr_Flash wordt heus wel warm gehouden hoor
(Wordt wel een beetje een kliederboel zo.....)
* gr8w8 vindt het wel een beetje sneu voor de users.quote:Op zondag 12 december 2004 13:13 schreef Jerruh het volgende:
* Jerruh is al dagen bezig geweest met het rollen van een heeeele grote bal en pakt zijn grote megasneeuwballenkatapult en duwt de bal op de katapult en poeffff......... ziet de bal op alle users landen....
And then what?quote:Op zondag 12 december 2004 15:26 schreef Goldboy het volgende:
* Goldboy Is aanwezig met een sneeuwbal werend pak
Gooit terug, raak..quote:Op zondag 12 december 2004 15:30 schreef MutZ het volgende:
*ook weer meldt aan het sneeuwballenslagveld...
Eerste slachtoffer (Goldboy) verwelkomt door hem lekker in te peperen met een flink pak sneeuw...
G'Day New_Targetquote:Op zondag 12 december 2004 15:37 schreef Zak_Over_mijn_Hoofd het volgende:
Ik kan hier niet om lachen; ik ben ooit belaagd door drie jongens bij mij uit de buurt, die telkens wanneer ik op straat liep mijn hoofd bekogelden met verse sneeuwballen. Het duurde potverdikke 16 uur voordat mijn zak weer helemaal opgedroogd was!
Ik zou dolgraag een ijskoude harde sneeuwbal keihard in uw tronie willen mikken, maar ik heb helaas een papieren zak over mijn hoofd.quote:Op zondag 12 december 2004 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
G'Day New_TargetThis is your lucky day
![]()
99 balletjes terug richting die knul met z'n 99 echo's..quote:Op zondag 12 december 2004 15:46 schreef Echo99 het volgende:
99 sneeuwballetjes richting de gouden knul!
Goed zo. Hier komen nog een paar sneeuwballen. (met gezichtje dr op, dat wel)quote:
Eerst kwam je eigen nick er te staan hequote:Op zondag 12 december 2004 16:08 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Vette bugfix! (sorry, was me nog nie eerder opgevallen!)
Hey, je bent een user jaquote:Op zondag 12 december 2004 16:58 schreef Goldboy het volgende:
* Goldboy] Gooit naar: Echo99, Pc-fr34k en twinky. [/me]
[me=Goldboy Gooit er nog een naar Echo99
* pc-fr34k stopt sneeuw in broek van Twinky.quote:Op zondag 12 december 2004 17:02 schreef Twinky het volgende:
is het weer superrrr kroew tegen flut joezurs?
Ze horen je lekker niet, ze hebben sneeuw in hun oren!quote:
* MutZ bespringt hem van achteren en pepert hem helemaal in...quote:Op zondag 12 december 2004 17:01 schreef ATuin-hek het volgende:
* ATuin-hek komt nietsvermoedend binnenstruinen
dat kan niet! mijn broek zit veel te strak!quote:Op zondag 12 december 2004 17:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
* pc-fr34k stopt sneeuw in broek van Twinky.
Heb je het nu door?
Er zijn teams, super user vs kut crewquote:Op zondag 12 december 2004 17:04 schreef Goldboy het volgende:
[..]
* Goldboy snapt 't niet :S
Ik moet toch gewoon naar iedereen gooien?![]()
* MutZ hoort iemand roepen en komt aangesneld...quote:
Kan je nagaan hoe irritant dat is met sneeuw in je broek nu!quote:Op zondag 12 december 2004 17:04 schreef Twinky het volgende:
[..]
dat kan niet! mijn broek zit veel te strak!
* Twinky] is vandaag kakker[/me]
[me=Twinky stopt sneeuw in freaks kraag!
* pc-fr34k steekt voet uit en laat MutZ in een berg sneeuw vallen, head-firstquote:Op zondag 12 december 2004 17:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
* MutZ hoort iemand roepen en komt aangesneld...
quote:Op zondag 12 december 2004 17:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Er zijn teams, super user vs kut crew
Dus ik mag alleen naar die blauwe gozers gooien?quote:Op zondag 12 december 2004 17:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Er zijn teams, super user vs kut crew
* MutZ flikkert in een berg met sneeuw...quote:Op zondag 12 december 2004 17:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
* pc-fr34k steekt voet uit en laat MutZ in een berg sneeuw vallen, head-first
Nee, je mag naar iedereen met een tagje gooien... Behalve naar nietzman want dat is een vuile overloper...quote:Op zondag 12 december 2004 17:08 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Dus ik mag alleen naar die blauwe gozers gooien?
Dan scheid ik me af en word 'n eenmansfractie.![]()
Nee, reviewers, webloggers enzo mogen ook. rode mensen ook.quote:Op zondag 12 december 2004 17:08 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Dus ik mag alleen naar die blauwe gozers gooien?
Dan scheid ik me af en word 'n eenmansfractie.![]()
Dan sluit ik me weer aan.quote:Op zondag 12 december 2004 17:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, reviewers, webloggers enzo mogen ook. rode mensen ook.
* Twinky maakt alvast een berg sneeuwballen gericht op de deur van het huis van frieks mama en papaquote:Op zondag 12 december 2004 17:13 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik moet even stoppen jongens, moet eten. Ik mag zo weer buiten komen spelen!
Watje... Je bent gewoon bang voor ons...quote:Op zondag 12 december 2004 17:13 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik moet even stoppen jongens, moet eten. Ik mag zo weer buiten komen spelen!
* MutZ vangt hem behendig uit de lucht en gooit hem daarna keihard in Goldboy z'n gezicht...quote:Op zondag 12 december 2004 17:14 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Dan sluit ik me weer aan.
En gooi 'n bal naar Mutz.
Moeten we geen bunker bouwen?![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 17:17 schreef Alicey het volgende:
* Alicey zeept hekje in en rent daarna snel terug naar het fort
* Anthraxx maakt een ijsbal en gooit het richting ATuin-hek, in de hoop dat hij knock-out gaat.quote:Op zondag 12 december 2004 17:19 schreef ATuin-hek het volgende:
laf hoor wegrennen
* ATuin-hek gooit wat ballen met een grote boog het fort in
De kroe heeft dat niet nodig...quote:Op zondag 12 december 2004 17:21 schreef DarkFly het volgende:
* DarkFly ziet dat iedereen het koud krijgt en gaat warme chocolademelk uitdelen onder de users! De crew kan ook wel een bekertje kopen (voor veel geld!)
* Goldboy Duikt weg en de sneeuwbal komtrecht in DR_Flash z'n gezicht, Goldboy gooit nu keihard 2 sneeuwballen naar Mutz 1tje hoog en 1tje laag.. wat doe je dan?quote:Op zondag 12 december 2004 17:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
* MutZ vangt hem behendig uit de lucht en gooit hem daarna keihard in Goldboy z'n gezicht...
* Twinky is gevleid en kijkt nog lieverquote:Op zondag 12 december 2004 17:23 schreef DarkFly het volgende:
* DarkFly geeft Twinky korting omdat ze zo lief kijkt!
* DarkFly haalt nieuwe chocomelk en gooit een sneeuwbal naar Mutz!quote:Op zondag 12 december 2004 17:23 schreef MutZ het volgende:
[..]
De kroe heeft dat niet nodig...
* MutZ gooit een sneeuwbal in de chocolademelk en zorgt ervoor dat DarkFly er helemaal onder komt te zitten...
Twinky krijgt nu geen chocolademelk meer, maar een sneeuwbal in haar nekquote:Op zondag 12 december 2004 17:24 schreef Twinky het volgende:
[..]
* Twinky is gevleid en kijkt nog liever
en smeert dan sneeuw in donkerevliegs haar!
* MutZ duikt er behendig tussendoor...quote:Op zondag 12 december 2004 17:24 schreef Goldboy het volgende:
[..]
* Goldboy Duikt weg en de sneeuwbal komtrecht in DR_Flash z'n gezicht, Goldboy gooit nu keihard 2 sneeuwballen naar Mutz 1tje hoog en 1tje laag.. wat doe je dan?
Is d'r al 'n paint ofzo?![]()
* MutZ gooit hem weer om door middel van een sneeuwbal...quote:Op zondag 12 december 2004 17:25 schreef DarkFly het volgende:
[..]
* DarkFly haalt nieuwe chocomelk en gooit een sneeuwbal naar Mutz!
* Twinky heeft het koud en zint op revenche!quote:Op zondag 12 december 2004 17:26 schreef DarkFly het volgende:
[..]
Twinky krijgt nu geen chocolademelk meer, maar een sneeuwbal in haar nek
* Dr_Flash atletische snoekduik maakt en voorkomt dat MutZ geraakt wordt.. Onderschepte ijsballen terugstreept naar Goldboyquote:Op zondag 12 december 2004 17:24 schreef Goldboy het volgende:
[..]
* Goldboy Duikt weg en de sneeuwbal komtrecht in DR_Flash z'n gezicht, Goldboy gooit nu keihard 2 sneeuwballen naar Mutz 1tje hoog en 1tje laag.. wat doe je dan?
* DarkFly haalt weer nieuwe chocolademelk en geeft MutZ een bekertje in de hoop dat ie het nu niet weer omgooit!quote:Op zondag 12 december 2004 17:28 schreef MutZ het volgende:
[..]
* MutZ gooit hem weer om door middel van een sneeuwbal...
* DarkFly heeft het nu heel erg koud en stopt met sneeuwballen gooien en chocolademelk uitdelen.quote:Op zondag 12 december 2004 17:28 schreef Twinky het volgende:
[..]
* Twinky] heeft het koud en zint op revenche![/me]
[me=Twinky leent het sneeuwballenkanon van een kroewlid en schiet vlieg overhoop!
* Dr_Flash geeft MutZ zoentje terug en stopt gauw haar nek vol met sneeuw nu ze even niet opletquote:Op zondag 12 december 2004 17:27 schreef MutZ het volgende:
* MutZ staat daarna op, loopt naar Dr_Flash en geeft hem een zoentje op z'n zere neus...
* MutZ heeft zin in oorlog, dus gooit ook dit bekertje om...quote:Op zondag 12 december 2004 17:30 schreef DarkFly het volgende:
[..]
* DarkFly haalt weer nieuwe chocolademelk en geeft MutZ een bekertje in de hoop dat ie het nu niet weer omgooit!
anders wordt het oorlog!
* MutZ heeft het nu koud en moet opgewarmd worden...quote:Op zondag 12 december 2004 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash geeft MutZ zoentje terug en stopt gauw haar nek vol met sneeuw nu ze even niet oplet
* MutZ maakt van ATuin-hek een levende sneeuwpopquote:Op zondag 12 december 2004 17:33 schreef ATuin-hek het volgende:
* ATuin-hek pepert mutz nog maar een keertje in
* DarkFly loopt toch maar weer naar buiten, pakt MutZ in een houdgreep en gooit MutZ midden in een grote berg sneeuw! En omdat ik dan toch bezig ben ren ik snel en behendig tussen alle sneeuwballen door naar Twinky om haar ook eens in te peperen met sneeuw!quote:Op zondag 12 december 2004 17:33 schreef MutZ het volgende:
[..]
* MutZ heeft zin in oorlog, dus gooit ook dit bekertje om...
* Goldboy pakt die kutschilpad bij z'n staartje en slingert 'm in 't bevroren meer.quote:Op zondag 12 december 2004 17:32 schreef Twinky het volgende:
[..]
...en opeens ligt ie met z'n snufferd in de sneeuw! wat is Twinky toch onschuldig...
* Twinky wil ook een zoentjequote:Op zondag 12 december 2004 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash geeft MutZ zoentje terug en stopt gauw haar nek vol met sneeuw nu ze even niet oplet
* Alicey gebruikt het sneeuwbalkanon om de sneeuwbom naar hekje te schietenquote:Op zondag 12 december 2004 17:27 schreef ATuin-hek het volgende:
* ATuin-hek plaatst een flinke sneeuwbom onder het fort, zet de timer en runs like hell
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |