* pc-fr34k heeft ondertussen het bed van dr_flash vol met sneeuw gepropt.quote:Op zondag 12 december 2004 01:14 schreef Dr_Flash het volgende:
* Dr_Flash vast even wat slapende userteam-kneusjes grondig inzeept met het kristallijne levensvocht
* pc-fr34k heeft emmer sneeuw boven de deur van Dr_Flash gezet, als hij nu binnen komt dan krijgt hij een heleboel sneeuw over hem heen!quote:Op zondag 12 december 2004 01:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Het bed van dr_Flash wordt heus wel warm gehouden hoor
(Wordt wel een beetje een kliederboel zo.....)
* gr8w8 vindt het wel een beetje sneu voor de users.quote:Op zondag 12 december 2004 13:13 schreef Jerruh het volgende:
* Jerruh is al dagen bezig geweest met het rollen van een heeeele grote bal en pakt zijn grote megasneeuwballenkatapult en duwt de bal op de katapult en poeffff......... ziet de bal op alle users landen....
And then what?quote:Op zondag 12 december 2004 15:26 schreef Goldboy het volgende:
* Goldboy Is aanwezig met een sneeuwbal werend pak
Gooit terug, raak..quote:Op zondag 12 december 2004 15:30 schreef MutZ het volgende:
*ook weer meldt aan het sneeuwballenslagveld...
Eerste slachtoffer (Goldboy) verwelkomt door hem lekker in te peperen met een flink pak sneeuw...
G'Day New_Targetquote:Op zondag 12 december 2004 15:37 schreef Zak_Over_mijn_Hoofd het volgende:
Ik kan hier niet om lachen; ik ben ooit belaagd door drie jongens bij mij uit de buurt, die telkens wanneer ik op straat liep mijn hoofd bekogelden met verse sneeuwballen. Het duurde potverdikke 16 uur voordat mijn zak weer helemaal opgedroogd was!
Ik zou dolgraag een ijskoude harde sneeuwbal keihard in uw tronie willen mikken, maar ik heb helaas een papieren zak over mijn hoofd.quote:Op zondag 12 december 2004 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
G'Day New_TargetThis is your lucky day
![]()
99 balletjes terug richting die knul met z'n 99 echo's..quote:Op zondag 12 december 2004 15:46 schreef Echo99 het volgende:
99 sneeuwballetjes richting de gouden knul!
Goed zo. Hier komen nog een paar sneeuwballen. (met gezichtje dr op, dat wel)quote:
Eerst kwam je eigen nick er te staan hequote:Op zondag 12 december 2004 16:08 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Vette bugfix! (sorry, was me nog nie eerder opgevallen!)
Hey, je bent een user jaquote:Op zondag 12 december 2004 16:58 schreef Goldboy het volgende:
* Goldboy] Gooit naar: Echo99, Pc-fr34k en twinky. [/me]
[me=Goldboy Gooit er nog een naar Echo99
* pc-fr34k stopt sneeuw in broek van Twinky.quote:Op zondag 12 december 2004 17:02 schreef Twinky het volgende:
is het weer superrrr kroew tegen flut joezurs?
Ze horen je lekker niet, ze hebben sneeuw in hun oren!quote:
* MutZ bespringt hem van achteren en pepert hem helemaal in...quote:Op zondag 12 december 2004 17:01 schreef ATuin-hek het volgende:
* ATuin-hek komt nietsvermoedend binnenstruinen
dat kan niet! mijn broek zit veel te strak!quote:Op zondag 12 december 2004 17:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
* pc-fr34k stopt sneeuw in broek van Twinky.
Heb je het nu door?
Er zijn teams, super user vs kut crewquote:Op zondag 12 december 2004 17:04 schreef Goldboy het volgende:
[..]
* Goldboy snapt 't niet :S
Ik moet toch gewoon naar iedereen gooien?![]()
* MutZ hoort iemand roepen en komt aangesneld...quote:
Kan je nagaan hoe irritant dat is met sneeuw in je broek nu!quote:Op zondag 12 december 2004 17:04 schreef Twinky het volgende:
[..]
dat kan niet! mijn broek zit veel te strak!
* Twinky] is vandaag kakker[/me]
[me=Twinky stopt sneeuw in freaks kraag!
* pc-fr34k steekt voet uit en laat MutZ in een berg sneeuw vallen, head-firstquote:Op zondag 12 december 2004 17:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
* MutZ hoort iemand roepen en komt aangesneld...
quote:Op zondag 12 december 2004 17:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Er zijn teams, super user vs kut crew
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |