jaquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Een sneeuwbal is toch je eigen sperma doro middel van een tongzoen tot je nemen nadat je partner je klaargepijpt heeft?
* pc-fr34k gooit een ijsbal terugquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:06 schreef cyberterrorist het volgende:
* cyberterrorist gooit recht in de smoel van de TS
YEAH BABY![]()
* cyberterrorist buktquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
* pc-fr34k gooit een ijsbal terug
* Burning_RefleX schopt de versterking omverquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:17 schreef cyberterrorist het volgende:
* cyberterrorist ziet dat hij het niet alleen aankan, en vraagt om versterking
[afbeelding]
Toffe sitequote:Op zaterdag 11 december 2004 13:17 schreef Tiemie het volgende:
[afbeelding]
http://www.sneeuwballengevecht.nl/sneeuwballengevecht/gooi.php
* pc-fr34k gooit sneeuwbal naar tiemiequote:
ik ben ook begonnen hequote:Op zaterdag 11 december 2004 13:27 schreef Burning_RefleX het volgende:
ghehe, tis wel allemaal tegen de terrorist
* pc-fr34k duwt sneeuw in ct's gezicht en smeert het lekker uitquote:
* pc-fr34k mept hem terug met elektricsche vliegenmepper en raakt dm in zijn gezicht met een elektrisch geladen ijshondendrol.quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:53 schreef Doodmetaal het volgende:
*pakt een ijshondedrol en mikt hem in da bobsters gezicht.
* pc-fr34k gooit sneeuwbal naar skaai.quote:
quote:
quote:
Smerige slet!quote:
quote:
quote:
quote:
Natte sneeuwquote:
quote:
Hier zul je voor boeten!!!!1111quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
* pc-fr34k gooit sneeuwbal naar tiemie
quote:
Tijd voor wraakquote:
Nouhouquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:40 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Tijd voor wraak![]()
* Tiemie pakt cerror vast en laat cerror zien hoe sneeuw er van dichtbij uitziet.
quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:46 schreef Tique het volgende:
* Tique] is de sneeuw zat, over 2,5 week wel weer[/me]
[me=Tique] gooit 50 cent neer en pakt een vlammenwerper[/me]
[me=Tique] smelt alle sneeuw[/me]
De rest van Fok!: Wat doe je?
[me=Tique : Ik heb het toch gekocht
quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:46 schreef Tique het volgende:
[me=Tique : Ik heb het toch gekocht
rompompom doet een sneeuwdans...quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:46 schreef Tique het volgende:
[me=Tique] : Ik heb het toch gekocht[/me]
quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:24 schreef XiChico het volgende:
* XiChico pakt een .45 semi automatisch een schiet iedereen hartstikke dood
hey psst, dit is een sneeuwballengevecht, ijsballen 'mogen' ook.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:24 schreef XiChico het volgende:
* XiChico pakt een .45 semi automatisch een schiet iedereen hartstikke dood
*komt aangerentquote:
schreeuwt om genade en om hulp van de kroew. hoe durf je kleine schattige meisjes onder de sneeuw te bedelven!!quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:40 schreef Nepthys het volgende:
* Nepthys] duwt Twinky's sneeuwpop om en begraaft haar onder de sneeuwhoop[/me]
p.s. niet de gele sneeuw eten hè, jongens![]()
* MutZ graaft Twinky weer uit... en begraaft Nepthys in dat gat...quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:40 schreef Nepthys het volgende:
* Nepthys duwt Twinky's sneeuwpop om en begraaft haar onder de sneeuwhoop
p.s. niet de gele sneeuw eten hè, jongens![]()
* Twinky hoopt dat Nepthys in dat gaatje past, ze is nl niet zo grootquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
* MutZ graaft Twinky weer uit... en begraaft Nepthys in dat gat...
Twinky is liev
Lievquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:48 schreef gr8w8 het volgende:
* gr8w8 bouwt sneeuwkasteel om lieve Twinky & Mutz te herbergen. Van witte sneeuw uiteraard.
* MutZ vangt de sneeuwbal uit de lucht en gooit hem keihard terug... Recht in NFSUndergroundII z'n smoel...quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:48 schreef NFSUndergroundII het volgende:
* NFSUndergroundII gooit op Twinky én MutZ!
Hoppa.
* Twinky is ontzet en proest en spuugt alle sneeuw weer uit. bah.quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:50 schreef NFSUndergroundII het volgende:
* NFSUndergroundII maakt sneeuwbal en houdt z'n sneeuwbal voor het gezicht van twinky en smeert het uit over haar gezicht
NFSUndergroundIII was even Mutz en gr8w8 vergeten en heeft het nu heel koud met een lading gele sneeuw in den onderbroek.quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:50 schreef NFSUndergroundII het volgende:
* NFSUndergroundII maakt sneeuwbal en houdt z'n sneeuwbal voor het gezicht van twinky en smeert het uit over haar gezicht
* NFSUndergroundII helpt nietzman graag meequote:Op zaterdag 11 december 2004 17:51 schreef nietzman het volgende:
* nietzman jaagt Twinky in de iglo en laat deze vervolgens instorten.
* NFSUndergroundII gaat naar huis om mijn paintballsneeuwbal geweer op te halen en vervolgens Twinky bekogelen!quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:52 schreef Twinky het volgende:
[..]
* Twinky] is ontzet en proest en spuugt alle sneeuw weer uit. bah. [/me]
[me=Twinky pakt NFSU bij zijn linkerbeen zorgt dat ie keihard voorover op de grond valt. met z'n gezicht in een bergje GELE sneeuw.
* Twinky herrinnert Nietz er even aan dat hij ook kroew is en dus tegen de users moet sneeuballengevechtenquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:51 schreef nietzman het volgende:
* nietzman jaagt Twinky in de iglo en laat deze vervolgens instorten.
Iewquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:52 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
NFSUndergroundIII was even Mutz en gr8w8 vergeten en heeft het nu heel koud met een lading gele sneeuw in den onderbroek.![]()
Had Dumb & Dumber dan een sneeuwscéne over sneeuwballen gevecht?quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:53 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zet Dumb & Dumber op!!!!!
Nog nooit zo'n hilarisch sneeuwbal gevecht gezien
quote:
Zal ik niet doenquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:55 schreef Twinky het volgende:
* Twinky kruipt weer met chocomel in fort
Vies he. Zeker als je beseft dat die sneeuw nog wit was, toen we het erin deden...quote:
Als ik jou was, zou ik Twinky maar met rust laten...quote:
Wat was het dan? Smaakte best lekkerquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:57 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Vies he. Zeker als je beseft dat die sneeuw nog wit was, toen we het erin deden...![]()
* Twinky heeft nog wat chocomel in haar beker zitten, ze vermengt dit met sneeuw en zo wordt het een vieze, zoete, plakkerige sneeuwbal die terecht komt in pcfreaks broek.quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:57 schreef pc-fr34k het volgende:
* pc-fr34k dumbt hele lading over het fort van de crew, hehe, waar is jullie hot coco nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |