* NFSUndergroundII duikt van achteren op Twinky en laat Twinky sneeuw proefen/ruikenquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik Twinky maar met rust laten...
Mis. HA!!quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:59 schreef gr8w8 het volgende:
* gr8w8 rolt overloper nietzman door de sneeuw en laat NFSUndergroundII die enorme sneeuwbal proberen te koppen.
* MutZ springt uit het fort en pepert NFSU helemaal in... Maakt van hem een levende sneeuwpop...quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:56 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
* NFSUndergroundII maakt sneeuwbal en gooit naar MutZ. VOLTREFFER!!!
slik. Daar sta ik danquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
* MutZ springt uit het fort en pepert NFSU helemaal in... Maakt van hem een levende sneeuwpop...
Die plakt toch al met plakkerig vies spulquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:58 schreef Twinky het volgende:
[..]
* Twinky heeft nog wat chocomel in haar beker zitten, ze vermengt dit met sneeuw en zo wordt het een vieze, zoete, plakkerige sneeuwbal die terecht komt in pcfreaks broek.
Niet doenquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:01 schreef Twinky het volgende:
[..]
* Twinky geeft NSFU sneeuwtieten!
De nietzman-sneeuwbal rolde een stukje omhoog, maar rolde ook weer terug, NFSUndergroundII meesleurend. Recht op het ingestorte crewfort af.quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:59 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Mis. HA!!![]()
Team worden, grachtwacht?
* MutZ gaat als een gek gr8w8 uitgraven...quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:02 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
De nietzman-sneeuwbal rolde een stukje omhoog, maar rolde ook weer terug, NFSUndergroundII meesleurend. Recht op het ingestorte crewfort af.
* gr8w8 weet Mutz en Twinky net op tijd weg te duwen, maar verdwijnt onder de enorme bal....![]()
WHELP!
quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:03 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Mooi gegooid gr8w8. Je hebt Nietzman gepakt, mij en jezelf te pakken!
* Twinky graaft snel gr8w8 uit!quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:02 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
De nietzman-sneeuwbal rolde een stukje omhoog, maar rolde ook weer terug, NFSUndergroundII meesleurend. Recht op het ingestorte crewfort af.
* gr8w8 weet Mutz en Twinky net op tijd weg te duwen, maar verdwijnt onder de enorme bal....![]()
WHELP!
MutZ helpt ons al. Toch MutZ?quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:04 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
En niemand die me komt redden onder die loodzware sneeuwbal zeker?
![]()
* MutZ duikt net op tijd weg... De sneeuwbal raakt nietzman vol in z'n gezicht...quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:04 schreef NFSUndergroundII het volgende:
* NFSUndergroundII komt uit eigen sneeuwpop en geef Twinky en MutZ 'weer' een headshot
Ik gooi best ver. 2 minuten afstandquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
* MutZ duikt net op tijd weg... De sneeuwbal raakt nietzman vol in z'n gezicht...
* NFSUndergroundII weet Twinky optijd uit koers te brengen en ze is weer vol in het spel aanwezig!quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:06 schreef Twinky het volgende:
het wordt twinky allemaal een beetje te ruig en ze gaat gauw naar binnen. tot de volgende keer!
Die kreeg je van mijquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi
*SPAFF* enorme sneeuwbal tegen bakkes krijgt
nee, moet echt gaan.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:07 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
* NFSUndergroundII weet Twinky optijd uit koers te brengen en ze is weer vol in het spel aanwezig!
Dat is dan goedquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:08 schreef Twinky het volgende:
[..]
nee, moet echt gaan.
* Twinky rent sneeuwballengooiend naar binnen! steekt zelfs nog even haar beentje uit zodat nfsu weer eens valt!
quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:05 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
MutZ helpt ons al. Toch MutZ?
Auw. Mijn oog. IK BEN BLIND!!quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is dan goed
Ijsballen slikken jij![]()
HIERRRR PAK AAAN!!!!!!!!!!!!
Geef hem maar iets goed heets, hij heeft net zestien ijsballen in zn keel vastzittenquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:10 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Heb je voor mij lekkere chocolademelk? Of wil je me niet meer zien?
Dat laatstequote:Op zaterdag 11 december 2004 18:10 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Heb je voor mij lekkere chocolademelk? Of wil je me niet meer zien?
I can't breath. Ik ga dood. Help!!!quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geef hem maar iets goed heets, hij heeft net zestien ijsballen in zn keel vastzitten
Zolang je nog kan huilen is er niks mis met je ogenquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:11 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Auw. Mijn oog. IK BEN BLIND!!![]()
* NFSUndergroundII gooit Flash tegen MutZ aanquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zolang je nog kan huilen is er niks mis met je ogen
* Dr_Flash emmer poedersneeuw over NSFU heen kiepert
Crew zijn kneuzen. Users zijn megakneuzen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:53 schreef Twinky het volgende:
* Twinky herrinnert Nietz er even aan dat hij ook kroew is en dus tegen de users moet sneeuballengevechten
Dat hoeft niet meerquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:14 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
* NFSUndergroundII gooit Flash tegen MutZ aan![]()
* MutZ betrekt gr8w8 weer in het gevecht...quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:15 schreef gr8w8 het volgende:
* gr8w8 was aan het campen en gooide met ijsballen en is door een adje weggestuurd.
Tja. Nu moet je nog alleen maar mij te raken!quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
NFSU kan uiteraard nog wel rekenen op een mooie bal plaksneeuw tussen zijn ogen
Zeg het maarquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:20 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Tja. Nu moet je nog alleen maar mij te raken!![]()
Kies zelf maar, ik heb de mijne weer gegooid en is recht in je nek beland!quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg het maar
Een boogballetje of een streep, wat heb je liever?
* NFSUndergroundII besluit naar iemand toe te gaan. Lekker warmpjes. Waar stond mijn fiets ook alweer.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:22 schreef MutZ het volgende:
* MutZ wordt opgevangen door Flash en besluit om NFSU deze actie flink betaald te zetten...
Zou wel toeval zijn met die kapotte ogen van je he?quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:22 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Kies zelf maar, ik heb de mijne weer gegooid en is recht in je nek beland!![]()
AUUUUUWW! Was een vuile ijsbalquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou wel toeval zijn met die kapotte ogen van je he?
* Dr_Flash MutZ weer even alleen laat en aanlegt op neus van NFSU...
*SPAFFFF!!!!*KA-CHING!!!!
quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:25 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
AUUUUUWW! Was een vuile ijsbal
* NFSUndergroundII heeft grote steen gevonden en in sneeuw opgerold en gooit vet hard richting de bende (MutZ, Dr_Flash). Kut, door een ruit van de auto![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |