Dus ik mag alleen naar die blauwe gozers gooien?quote:Op zondag 12 december 2004 17:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Er zijn teams, super user vs kut crew
* MutZ flikkert in een berg met sneeuw...quote:Op zondag 12 december 2004 17:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
* pc-fr34k steekt voet uit en laat MutZ in een berg sneeuw vallen, head-first
Nee, je mag naar iedereen met een tagje gooien... Behalve naar nietzman want dat is een vuile overloper...quote:Op zondag 12 december 2004 17:08 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Dus ik mag alleen naar die blauwe gozers gooien?
Dan scheid ik me af en word 'n eenmansfractie.![]()
Nee, reviewers, webloggers enzo mogen ook. rode mensen ook.quote:Op zondag 12 december 2004 17:08 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Dus ik mag alleen naar die blauwe gozers gooien?
Dan scheid ik me af en word 'n eenmansfractie.![]()
Dan sluit ik me weer aan.quote:Op zondag 12 december 2004 17:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, reviewers, webloggers enzo mogen ook. rode mensen ook.
* Twinky maakt alvast een berg sneeuwballen gericht op de deur van het huis van frieks mama en papaquote:Op zondag 12 december 2004 17:13 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik moet even stoppen jongens, moet eten. Ik mag zo weer buiten komen spelen!
Watje... Je bent gewoon bang voor ons...quote:Op zondag 12 december 2004 17:13 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik moet even stoppen jongens, moet eten. Ik mag zo weer buiten komen spelen!
* MutZ vangt hem behendig uit de lucht en gooit hem daarna keihard in Goldboy z'n gezicht...quote:Op zondag 12 december 2004 17:14 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Dan sluit ik me weer aan.
En gooi 'n bal naar Mutz.
Moeten we geen bunker bouwen?![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 17:17 schreef Alicey het volgende:
* Alicey zeept hekje in en rent daarna snel terug naar het fort
* Anthraxx maakt een ijsbal en gooit het richting ATuin-hek, in de hoop dat hij knock-out gaat.quote:Op zondag 12 december 2004 17:19 schreef ATuin-hek het volgende:
laf hoor wegrennen
* ATuin-hek gooit wat ballen met een grote boog het fort in
De kroe heeft dat niet nodig...quote:Op zondag 12 december 2004 17:21 schreef DarkFly het volgende:
* DarkFly ziet dat iedereen het koud krijgt en gaat warme chocolademelk uitdelen onder de users! De crew kan ook wel een bekertje kopen (voor veel geld!)
* Goldboy Duikt weg en de sneeuwbal komtrecht in DR_Flash z'n gezicht, Goldboy gooit nu keihard 2 sneeuwballen naar Mutz 1tje hoog en 1tje laag.. wat doe je dan?quote:Op zondag 12 december 2004 17:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
* MutZ vangt hem behendig uit de lucht en gooit hem daarna keihard in Goldboy z'n gezicht...
* Twinky is gevleid en kijkt nog lieverquote:Op zondag 12 december 2004 17:23 schreef DarkFly het volgende:
* DarkFly geeft Twinky korting omdat ze zo lief kijkt!
* DarkFly haalt nieuwe chocomelk en gooit een sneeuwbal naar Mutz!quote:Op zondag 12 december 2004 17:23 schreef MutZ het volgende:
[..]
De kroe heeft dat niet nodig...
* MutZ gooit een sneeuwbal in de chocolademelk en zorgt ervoor dat DarkFly er helemaal onder komt te zitten...
Twinky krijgt nu geen chocolademelk meer, maar een sneeuwbal in haar nekquote:Op zondag 12 december 2004 17:24 schreef Twinky het volgende:
[..]
* Twinky is gevleid en kijkt nog liever
en smeert dan sneeuw in donkerevliegs haar!
* MutZ duikt er behendig tussendoor...quote:Op zondag 12 december 2004 17:24 schreef Goldboy het volgende:
[..]
* Goldboy Duikt weg en de sneeuwbal komtrecht in DR_Flash z'n gezicht, Goldboy gooit nu keihard 2 sneeuwballen naar Mutz 1tje hoog en 1tje laag.. wat doe je dan?
Is d'r al 'n paint ofzo?![]()
* MutZ gooit hem weer om door middel van een sneeuwbal...quote:Op zondag 12 december 2004 17:25 schreef DarkFly het volgende:
[..]
* DarkFly haalt nieuwe chocomelk en gooit een sneeuwbal naar Mutz!
* Twinky heeft het koud en zint op revenche!quote:Op zondag 12 december 2004 17:26 schreef DarkFly het volgende:
[..]
Twinky krijgt nu geen chocolademelk meer, maar een sneeuwbal in haar nek
* Dr_Flash atletische snoekduik maakt en voorkomt dat MutZ geraakt wordt.. Onderschepte ijsballen terugstreept naar Goldboyquote:Op zondag 12 december 2004 17:24 schreef Goldboy het volgende:
[..]
* Goldboy Duikt weg en de sneeuwbal komtrecht in DR_Flash z'n gezicht, Goldboy gooit nu keihard 2 sneeuwballen naar Mutz 1tje hoog en 1tje laag.. wat doe je dan?
* DarkFly haalt weer nieuwe chocolademelk en geeft MutZ een bekertje in de hoop dat ie het nu niet weer omgooit!quote:Op zondag 12 december 2004 17:28 schreef MutZ het volgende:
[..]
* MutZ gooit hem weer om door middel van een sneeuwbal...
* DarkFly heeft het nu heel erg koud en stopt met sneeuwballen gooien en chocolademelk uitdelen.quote:Op zondag 12 december 2004 17:28 schreef Twinky het volgende:
[..]
* Twinky] heeft het koud en zint op revenche![/me]
[me=Twinky leent het sneeuwballenkanon van een kroewlid en schiet vlieg overhoop!
* Dr_Flash geeft MutZ zoentje terug en stopt gauw haar nek vol met sneeuw nu ze even niet opletquote:Op zondag 12 december 2004 17:27 schreef MutZ het volgende:
* MutZ staat daarna op, loopt naar Dr_Flash en geeft hem een zoentje op z'n zere neus...
* MutZ heeft zin in oorlog, dus gooit ook dit bekertje om...quote:Op zondag 12 december 2004 17:30 schreef DarkFly het volgende:
[..]
* DarkFly haalt weer nieuwe chocolademelk en geeft MutZ een bekertje in de hoop dat ie het nu niet weer omgooit!
anders wordt het oorlog!
* MutZ heeft het nu koud en moet opgewarmd worden...quote:Op zondag 12 december 2004 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash geeft MutZ zoentje terug en stopt gauw haar nek vol met sneeuw nu ze even niet oplet
* MutZ maakt van ATuin-hek een levende sneeuwpopquote:Op zondag 12 december 2004 17:33 schreef ATuin-hek het volgende:
* ATuin-hek pepert mutz nog maar een keertje in
* DarkFly loopt toch maar weer naar buiten, pakt MutZ in een houdgreep en gooit MutZ midden in een grote berg sneeuw! En omdat ik dan toch bezig ben ren ik snel en behendig tussen alle sneeuwballen door naar Twinky om haar ook eens in te peperen met sneeuw!quote:Op zondag 12 december 2004 17:33 schreef MutZ het volgende:
[..]
* MutZ heeft zin in oorlog, dus gooit ook dit bekertje om...
* Goldboy pakt die kutschilpad bij z'n staartje en slingert 'm in 't bevroren meer.quote:Op zondag 12 december 2004 17:32 schreef Twinky het volgende:
[..]
...en opeens ligt ie met z'n snufferd in de sneeuw! wat is Twinky toch onschuldig...
* Twinky wil ook een zoentjequote:Op zondag 12 december 2004 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash geeft MutZ zoentje terug en stopt gauw haar nek vol met sneeuw nu ze even niet oplet
* Alicey gebruikt het sneeuwbalkanon om de sneeuwbom naar hekje te schietenquote:Op zondag 12 december 2004 17:27 schreef ATuin-hek het volgende:
* ATuin-hek plaatst een flinke sneeuwbom onder het fort, zet de timer en runs like hell
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |