hoezo, wou je hetero worden dan?quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:44 schreef FlyingFox het volgende:
Mogen hetero's hier ook posten?
Ik ben hetero én ik post hier. Maar ik heb dan ook lak aan regels.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:44 schreef FlyingFox het volgende:
FIGHT THE POWER DAGO!!!!!!!!!!!!!!!1111!!!1!!1!quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ben hetero én ik post hier. Maar ik heb dan ook lak aan regels.
Sinds wanneer ben jij hetero?quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:44 schreef FlyingFox het volgende:
Neequote:
precies, als jij nou een bifi post, dan mogen ze mij wel blauw maken!quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Posten PP, dan mogen we op ONZ.
En meelachen enzo.
WICKED!!!1!!!!quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
FIGHT THE POWER DAGO!!!!!!!!!!!!!!!1111!!!1!!1!
Die komt vast nog wel.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:48 schreef FlyingFox het volgende:
Kut man, ik mis de grap.
Pffff, nog zo'n para figuur.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waarom dan die enge smiley?
nee, lees je in!quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:51 schreef Shark.Bait het volgende:
Kan iemand het e.e.a. samenvatten?
Ja dat kan, maar dit is geen reeks en er valt niets te neuken. yvonne heeft Dirkh en MUUS heeft kasta en johny_footballhero.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:51 schreef Shark.Bait het volgende:
Kan iemand het e.e.a. samenvatten?
Mijn neus wel.quote:
noem je BE nou een sok?quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar dit is geen reeks en er valt niets te neuken. yvonne heeft Dirkh en MUUS heeft kasta en johny_footballhero.
Stinkie een sok.
Dan had ik 'wil' gebruikt ipv 'kan'quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
nee, lees je in!
Oh kut ja, da's waar ook BE neukt stinkie! Of was dat alleen een verjaardagskado?quote:
Nou ja, 'hebben'... ik noem het liever een nog lopend 'projectje'.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar dit is geen reeks en er valt niets te neuken. yvonne heeft Dirkh en MUUS heeft kasta en johny_footballhero.
Stinkie een sok.
Ik was dronken Dagoquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oh kut ja, da's waar ook BE neukt stinkie! Of was dat alleen een verjaardagskado?
En wat vindt Tessje daarvan?
This packet of condoms, wanna make'em secondhand? [wiebel met wenkbrauwsmilie.gif]quote:
*scribble scribble*quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:56 schreef Dagonet het volgende:
This packet of condoms, wanna make'em secondhand? [wiebel met wenkbrauwsmilie.gif]
Ik ben altijd eerlijk tegen je, JK, en altijd geweest ook. Als ik je een lul vind, zeg ik dat gewoon en dan ga ik niet zitten smiechten met een PI. Dat weet je best.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hè, gezellig, die PI-subtiliteiten.
*MUUS een snotlapje geeft*
quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
This packet of condoms, wanna make'em secondhand? [wiebel met wenkbrauwsmilie.gif]
Alleen bij de interessante dingenquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:56 schreef MUUS het volgende:
En wat let jij goed op, Dago.
Ik vind dequote:Op vrijdag 10 december 2004 21:58 schreef MUUS het volgende:
Ik ben altijd eerlijk tegen je, JK, en altijd geweest ook. Als ik je een lul vind, zeg ik dat gewoon en dan ga ik niet zitten smiechten met een PI. Dat weet je best.
Lul.
Dank voor het snotlapje..
gewoon een gluiperige engerd.
Zo gauw jij correct Nederlands bezigt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
doe 'm dan wel ff in correct engels!
[14.gif]
ik doelde op Dago's quote, niet jouw gekrasquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo gauw jij correct Nederlands bezigt.
Ik vind Maanvis een gluiperige engerd.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik vind de [afbeelding] gewoon een gluiperige engerd..
Snakey's schuldquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:04 schreef yvonne het volgende:
Saai, geen geflame, geen geruzie, saai, geen sex
kuttopic.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:04 schreef yvonne het volgende:
Wat nu?quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:04 schreef yvonne het volgende:
Hoerenjong show je bifiquote:
Alles is snakey's schuldquote:
Alleen onder de kerstboom.quote:
wie is snakey?quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alleen onder de kerstboom..
Die had een bifiquote:
quote:
En toen kreegtie clamydia en werd zwartquote:
Ik wil best vla op die papieren kut in mijn vinger gieten als je daar blij van wordt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:06 schreef Bioslock het volgende:
Godver, word er hier nog warme vla in op en wonden gegoten, of hoe zit dat?
Dat komt door mijn stralende persoonlijkheid enzo natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:08 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik kan niet schelden tegen jou
Jij hebt een uitwerking op mij
.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat komt door mijn stralende persoonlijkheid enzo natuurlijk. [afbeelding]..
¿Que?quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:10 schreef MUUS het volgende:
papieren kut in mijn vinger
Warme vla, MUUS. Warme.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:10 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik wil best vla op die papieren kut in mijn vinger gieten als je daar blij van wordt.
Je zegt het maar.
Je gaat me toch niet vertellen dat jij 'm... niet... snapt..... toch?quote:
Ook goed.quote:
Het kwartje viel wat langzaamquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jij 'm... niet... snapt..... toch?
Welkom op ONZ beav, ik hoop dat je het goed zult doen in het blauwquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:14 schreef beaverhausen het volgende:
dood?
kijk dirkh ik kan het ook.
Hè bah.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het kwartje viel wat langzaam.
MAAR JA, HET KWARTJE IS DAN OOK AL WEER BIJNA 3 JAAR WEG!!!!!!!!11111
Whatever makes your boat float.quote:
Jij wacht nog op PTA stinkie?quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
Welkom op ONZ beav, ik hoop dat je het goed zult doen in het blauw
uiteraard, dan lopen we elkaar niet voor de oeten ook hequote:Op vrijdag 10 december 2004 22:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij wacht nog op PTA stinkie?.
Eenschquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:20 schreef Bioslock het volgende:
Hoewel het natuurlijk een verschrikkelijke schurftband is.
En schurft is besmettelijk!!!quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:20 schreef Bioslock het volgende:
Die opblaasmummie is dan wel weer schattig.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:20 schreef Bioslock het volgende:
nouquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:24 schreef MUUS het volgende:
God, wat een avond.
Anders maak je mijn avond nog saaier.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:24 schreef MUUS het volgende:
[..]
En schurft is besmettelijk!!!
DUS NU HEB JIJ HET OOK BIESLOOK!!!.
.
>>>
.!!!!!!!111111111!!!!.
Vroegâhquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Vroeger was Fok! leuk."
Knakworstjes!!quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:25 schreef Georges het volgende:
Heeft het iets met knakworsten te maken?
Je bent een alcoholist.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:26 schreef Bioslock het volgende:
Ik denk dat ik maar heel veel bier ga drinken.. Ofzo. Voor de verandering. Ofzo.
Ik F5 me de pleuris. Maar niks. Noppes. Nada. Niente.quote:
Oldbiequote:Op vrijdag 10 december 2004 22:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Vroeger was Fok! leuk."
En toen ging één van mijn katten in de keuken staan kotsen.quote:
Niet dat het uitmaakt, het is slechts een constatering.quote:
Open er een topic over.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:26 schreef Bioslock het volgende:
Ik denk dat ik maar heel veel bier ga drinken.. Ofzo. Voor de verandering. Ofzo.
Ik denk dat ik maar heel veel bier ga drinken. Ofzo.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja BS, ga anders even "dingen" doen.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik F5 me de pleuris. Maar niks. Noppes. Nada. Niente..
Kom eens met je engelige armpje, ik heb een brandende sigaar.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:32 schreef Bioslock het volgende:
Sadist.
Weet je nog? Vroeger?quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:32 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik weet hoe het voelt..
mijn f5 toets is weggesleten
ja, en dat je je nog gewoon blauw kon likken.....quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Weet je nog? Vroeger?
Toen er allemaal bifis gepost werden? En dat dat leuk was enzo?.
Het zijn barre tijden stinkiequote:Op vrijdag 10 december 2004 22:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, en dat je je nog gewoon blauw kon likken.....
ik denk dat maanvis of Stinkie meer decolleté hebbenquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:37 schreef boebiedoe het volgende:
[afbeelding]
Die vond ik net. Zomaar.
En?quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:37 schreef boebiedoe het volgende:
[afbeelding]
Die vond ik net. Zomaar.
Maanvis wint glansrijkquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik denk dat maanvis of Stinkie meer decolleté hebben
Vroeger was Yvonne beter in haar topic keuzequote:Op vrijdag 10 december 2004 22:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Weet je nog? Vroeger?
Toen er allemaal bifis gepost werden? En dat dat leuk was enzo?.
Ja, en wat waren we dichtbij hequote:Op vrijdag 10 december 2004 22:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het zijn barre tijden stinkie.
Haar TTs gaan er wel op vooruit.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:41 schreef Tessje het volgende:
[..]
Vroeger was Yvonne beter in haar topic keuze
Oeh. Cleavage.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:37 schreef boebiedoe het volgende:
[het mag de naam cleavage niet eens hebben!]
Die vond ik net. Zomaar.
Nu jij er in staat welquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Haar TTs gaan er wel op vooruit..
nope, but you want toquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
thats need-to-know-info, and I dont need to know
Zo dichtbij. zo dichtbij.quote:
Bepaal jij dat Kees flodderquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:41 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Tief op naar b&h. Je hoort hier niet.
Ze heeft de directe link alquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:45 schreef boebiedoe het volgende:
Wel doorposten mensen. Anders gaat BE boos worden. Op mij.
same here, en het rood lonkte al aan de horizonquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zo dichtbij. zo dichtbij..
Ik kon het blauw al bijna ruiken. Maar dat kan ook dirkh geweest zijn. Ik rook iets in ieder geval..
Dus toch?! Ik dacht dat dat de tampons van yvonne waren.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:47 schreef stinkie het volgende:
[..]
same here, en het rood lonkte al aan de horizon![]()
?quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:49 schreef Aventura het volgende:
Is een flamuusje een flamoesje van een muusje?![]()
ik zag het lonken, maar dat zegt niet dat je ongelijk hebtquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dus toch?! Ik dacht dat dat de tampons van yvonne waren..
quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:50 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja. Toen die werd gemaakt lag ik al in bed
Scherp stinkie, scherp. Dat jij nog niet blauw bent.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:50 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik zag het lonken, maar dat zegt niet dat je ongelijk hebt
we worden nu eenmaal onderschat hequote:Op vrijdag 10 december 2004 22:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Scherp stinkie, scherp. Dat jij nog niet blauw bent..
Het enige wat ooit blauw gaat worden is Stinkies' tong, van de Blue Curacao.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Scherp stinkie, scherp. Dat jij nog niet blauw bent..
En zo is het.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
we worden nu eenmaal onderschat he![]()
Blauw is blauw.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het enige wat ooit blauw gaat worden is Stinkies' tong, van de Blue Curacao.
En zijn hoofd, vanwege de leernicht die hem keihard anaal neemt waarna die zijn nek dicht knijpt zodat het allemaal wat strakker gaat staan bij de laatste ademstootquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het enige wat ooit blauw gaat worden is Stinkies' tong, van de Blue Curacao.
Euhm.... ok, you got me there.quote:
Je post altijd van die kei lieve dingenquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:00 schreef Tessje het volgende:
[..]
En zijn hoofd, vanwege de leernicht die hem keihard anaal neemt waarna die zijn nek dicht knijpt zodat het allemaal wat strakker gaat staan bij de laatste ademstoot
Ik ben dan ook kei lief en kei geil manquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je post altijd van die kei lieve dingen.
ziek!quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:00 schreef Tessje het volgende:
[..]
En zijn hoofd, vanwege de leernicht die hem keihard anaal neemt waarna die zijn nek dicht knijpt zodat het allemaal wat strakker gaat staan bij de laatste ademstoot
Hoofdzakelijk dat laatste heb ik vernomen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:03 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook kei lief en kei geil man
Jaquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:12 schreef TallMan het volgende:
[..]
Hoofdzakelijk dat laatste heb ik vernomen.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:00 schreef Tessje het volgende:
[..]
Honger ?quote:
quote:
Zou er dan iemand zijn die dat zou willen denk je?quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:40 schreef Tessje het volgende:
Ohhhhhww mijn hoofd...
Dit zou een mooi moment zijn om misbruik van me te maken
Ja goddomme, mail je adres dan eens een keer.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:40 schreef Tessje het volgende:
Ohhhhhww mijn hoofd...
Dit zou een mooi moment zijn om misbruik van me te maken
Je vat het goed op, dat is mooi.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |