Het enige wat ooit blauw gaat worden is Stinkies' tong, van de Blue Curacao.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Scherp stinkie, scherp. Dat jij nog niet blauw bent..
En zo is het.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
we worden nu eenmaal onderschat he![]()
Blauw is blauw.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het enige wat ooit blauw gaat worden is Stinkies' tong, van de Blue Curacao.
En zijn hoofd, vanwege de leernicht die hem keihard anaal neemt waarna die zijn nek dicht knijpt zodat het allemaal wat strakker gaat staan bij de laatste ademstootquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het enige wat ooit blauw gaat worden is Stinkies' tong, van de Blue Curacao.
Euhm.... ok, you got me there.quote:
Je post altijd van die kei lieve dingenquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:00 schreef Tessje het volgende:
[..]
En zijn hoofd, vanwege de leernicht die hem keihard anaal neemt waarna die zijn nek dicht knijpt zodat het allemaal wat strakker gaat staan bij de laatste ademstoot
Ik ben dan ook kei lief en kei geil manquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je post altijd van die kei lieve dingen.
ziek!quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:00 schreef Tessje het volgende:
[..]
En zijn hoofd, vanwege de leernicht die hem keihard anaal neemt waarna die zijn nek dicht knijpt zodat het allemaal wat strakker gaat staan bij de laatste ademstoot
Hoofdzakelijk dat laatste heb ik vernomen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:03 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook kei lief en kei geil man
Jaquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:12 schreef TallMan het volgende:
[..]
Hoofdzakelijk dat laatste heb ik vernomen.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:00 schreef Tessje het volgende:
[..]
Honger ?quote:
quote:
Zou er dan iemand zijn die dat zou willen denk je?quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:40 schreef Tessje het volgende:
Ohhhhhww mijn hoofd...
Dit zou een mooi moment zijn om misbruik van me te maken
Ja goddomme, mail je adres dan eens een keer.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:40 schreef Tessje het volgende:
Ohhhhhww mijn hoofd...
Dit zou een mooi moment zijn om misbruik van me te maken
Je vat het goed op, dat is mooi.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |