En?quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:37 schreef boebiedoe het volgende:
[afbeelding]
Die vond ik net. Zomaar.
Maanvis wint glansrijkquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik denk dat maanvis of Stinkie meer decolleté hebben
Vroeger was Yvonne beter in haar topic keuzequote:Op vrijdag 10 december 2004 22:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Weet je nog? Vroeger?
Toen er allemaal bifis gepost werden? En dat dat leuk was enzo?.
Ja, en wat waren we dichtbij hequote:Op vrijdag 10 december 2004 22:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het zijn barre tijden stinkie.
Haar TTs gaan er wel op vooruit.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:41 schreef Tessje het volgende:
[..]
Vroeger was Yvonne beter in haar topic keuze
Oeh. Cleavage.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:37 schreef boebiedoe het volgende:
[het mag de naam cleavage niet eens hebben!]
Die vond ik net. Zomaar.
Nu jij er in staat welquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Haar TTs gaan er wel op vooruit..
nope, but you want toquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
thats need-to-know-info, and I dont need to know
Zo dichtbij. zo dichtbij.quote:
Bepaal jij dat Kees flodderquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:41 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Tief op naar b&h. Je hoort hier niet.
Ze heeft de directe link alquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:45 schreef boebiedoe het volgende:
Wel doorposten mensen. Anders gaat BE boos worden. Op mij.
same here, en het rood lonkte al aan de horizonquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zo dichtbij. zo dichtbij..
Ik kon het blauw al bijna ruiken. Maar dat kan ook dirkh geweest zijn. Ik rook iets in ieder geval..
Dus toch?! Ik dacht dat dat de tampons van yvonne waren.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:47 schreef stinkie het volgende:
[..]
same here, en het rood lonkte al aan de horizon![]()
?quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:49 schreef Aventura het volgende:
Is een flamuusje een flamoesje van een muusje?![]()
ik zag het lonken, maar dat zegt niet dat je ongelijk hebtquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dus toch?! Ik dacht dat dat de tampons van yvonne waren..
quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:50 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja. Toen die werd gemaakt lag ik al in bed
Scherp stinkie, scherp. Dat jij nog niet blauw bent.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:50 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik zag het lonken, maar dat zegt niet dat je ongelijk hebt
we worden nu eenmaal onderschat hequote:Op vrijdag 10 december 2004 22:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Scherp stinkie, scherp. Dat jij nog niet blauw bent..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |