hoezo, wou je hetero worden dan?quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:44 schreef FlyingFox het volgende:
Mogen hetero's hier ook posten?
Ik ben hetero én ik post hier. Maar ik heb dan ook lak aan regels.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:44 schreef FlyingFox het volgende:
FIGHT THE POWER DAGO!!!!!!!!!!!!!!!1111!!!1!!1!quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ben hetero én ik post hier. Maar ik heb dan ook lak aan regels.
Sinds wanneer ben jij hetero?quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:44 schreef FlyingFox het volgende:
Neequote:
precies, als jij nou een bifi post, dan mogen ze mij wel blauw maken!quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Posten PP, dan mogen we op ONZ.
En meelachen enzo.
WICKED!!!1!!!!quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
FIGHT THE POWER DAGO!!!!!!!!!!!!!!!1111!!!1!!1!
Die komt vast nog wel.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:48 schreef FlyingFox het volgende:
Kut man, ik mis de grap.
Pffff, nog zo'n para figuur.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waarom dan die enge smiley?
nee, lees je in!quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:51 schreef Shark.Bait het volgende:
Kan iemand het e.e.a. samenvatten?
Ja dat kan, maar dit is geen reeks en er valt niets te neuken. yvonne heeft Dirkh en MUUS heeft kasta en johny_footballhero.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:51 schreef Shark.Bait het volgende:
Kan iemand het e.e.a. samenvatten?
Mijn neus wel.quote:
noem je BE nou een sok?quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar dit is geen reeks en er valt niets te neuken. yvonne heeft Dirkh en MUUS heeft kasta en johny_footballhero.
Stinkie een sok.
Dan had ik 'wil' gebruikt ipv 'kan'quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
nee, lees je in!
Oh kut ja, da's waar ook BE neukt stinkie! Of was dat alleen een verjaardagskado?quote:
Nou ja, 'hebben'... ik noem het liever een nog lopend 'projectje'.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar dit is geen reeks en er valt niets te neuken. yvonne heeft Dirkh en MUUS heeft kasta en johny_footballhero.
Stinkie een sok.
Ik was dronken Dagoquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oh kut ja, da's waar ook BE neukt stinkie! Of was dat alleen een verjaardagskado?
En wat vindt Tessje daarvan?
This packet of condoms, wanna make'em secondhand? [wiebel met wenkbrauwsmilie.gif]quote:
*scribble scribble*quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:56 schreef Dagonet het volgende:
This packet of condoms, wanna make'em secondhand? [wiebel met wenkbrauwsmilie.gif]
Ik ben altijd eerlijk tegen je, JK, en altijd geweest ook. Als ik je een lul vind, zeg ik dat gewoon en dan ga ik niet zitten smiechten met een PI. Dat weet je best.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hè, gezellig, die PI-subtiliteiten.
*MUUS een snotlapje geeft*
quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
This packet of condoms, wanna make'em secondhand? [wiebel met wenkbrauwsmilie.gif]
Alleen bij de interessante dingenquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:56 schreef MUUS het volgende:
En wat let jij goed op, Dago.
Ik vind dequote:Op vrijdag 10 december 2004 21:58 schreef MUUS het volgende:
Ik ben altijd eerlijk tegen je, JK, en altijd geweest ook. Als ik je een lul vind, zeg ik dat gewoon en dan ga ik niet zitten smiechten met een PI. Dat weet je best.
Lul.
Dank voor het snotlapje..
gewoon een gluiperige engerd.
Zo gauw jij correct Nederlands bezigt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
doe 'm dan wel ff in correct engels!
[14.gif]
ik doelde op Dago's quote, niet jouw gekrasquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo gauw jij correct Nederlands bezigt.
Ik vind Maanvis een gluiperige engerd.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik vind de [afbeelding] gewoon een gluiperige engerd..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |