Je bent een alcoholist.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:26 schreef Bioslock het volgende:
Ik denk dat ik maar heel veel bier ga drinken.. Ofzo. Voor de verandering. Ofzo.
Ik F5 me de pleuris. Maar niks. Noppes. Nada. Niente.quote:
Oldbiequote:Op vrijdag 10 december 2004 22:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Vroeger was Fok! leuk."
En toen ging één van mijn katten in de keuken staan kotsen.quote:
Niet dat het uitmaakt, het is slechts een constatering.quote:
Open er een topic over.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:26 schreef Bioslock het volgende:
Ik denk dat ik maar heel veel bier ga drinken.. Ofzo. Voor de verandering. Ofzo.
Ik denk dat ik maar heel veel bier ga drinken. Ofzo.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja BS, ga anders even "dingen" doen.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik F5 me de pleuris. Maar niks. Noppes. Nada. Niente..
Kom eens met je engelige armpje, ik heb een brandende sigaar.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:32 schreef Bioslock het volgende:
Sadist.
Weet je nog? Vroeger?quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:32 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik weet hoe het voelt..
mijn f5 toets is weggesleten
ja, en dat je je nog gewoon blauw kon likken.....quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Weet je nog? Vroeger?
Toen er allemaal bifis gepost werden? En dat dat leuk was enzo?.
Het zijn barre tijden stinkiequote:Op vrijdag 10 december 2004 22:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, en dat je je nog gewoon blauw kon likken.....
ik denk dat maanvis of Stinkie meer decolleté hebbenquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:37 schreef boebiedoe het volgende:
[afbeelding]
Die vond ik net. Zomaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |