abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23879197
Zwangerschap & Geboorte deel 118 (Suzanna's bevallingstopic)

2004
***21 december 2004: texelonia en Micha***

2005
3 januari 2005: Sanne72
4 januari 2005: Martineke --> KS
7 januari 2005: Bietjuh
13 januari 2005: meneerdeman (papa)
16 januari 2005: lily
***20 januari 2005: Bixister en GHaven***
31 januari 2005: Smirre
26 januari 2005: Ladybos
2 februari 2005: Lentemeisje en Dop
2 februari 2005: Gomorrah (papa)
3 februari 2005: Edje34 (papa)
7 februari 2005: DaanBanaantje
8 februari 2005: Githa
12 februari 2005: Xanthe
13 februari 2005: Jdee
21 februari 2005: Ma-Maatje
17 maart 2005: TearSong
18 maart 2005: Luisa
18 maart 2005: DrFonk (papa)
21 maart 2005: weirdmiss
1 april 2005: renzell
2 april 2005: Superted (papa)
15 april 2005: Wiseguy79 (papa)
26 april 2005: melonovy
2 mei 2005: Snakelady
4 mei 2005: Lewis.de.boxer
10 mei 2005: Yfke en SPIRO
15 mei 2005: Romek (papa)
01 juni 2005: Mobious (papa)
18 juni 2005: Jonnetje
05 juli 2005: Basset (papa)
19 juli 2005: Snowwww

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door Karin op 17-12-2004 19:32:22 ]
pi_23879250
Mijn laatste berichtje voordat ik het vorige topic sloot;

Heb Jeroen vandaag maar even links laten liggen en ik denk dat ik dat vaker moet doen
Voor het eerst in 2 maand staat de droger op zijn plek , is de kinderkamer verder ingericht en heeft er zelf een karpet neer gelegd die we niet meer gebruikten omdat de hond er zo heerlijk haar haar op achter liet en dit er niet met de stofzuiger uit te krijgen was.
Plankje in de keuken opgehangen zodat er een doos waar kruiden inzitten uitgeruimd kan worden...
Hij is dus druk bezig geweest en ik heb heerlijk op bed gelegen.
  vrijdag 10 december 2004 @ 16:35:35 #3
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_23881165
OE

het is weer babyboomtijd
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_23881190
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 15:06 schreef Xanthe het volgende:
Hij is dus druk bezig geweest en ik heb heerlijk op bed gelegen.
Da's mooi dan

Jammer dat het zo kut ging gisteren (en ook jammer dat ik zo ver weg woon . . . )
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_23883262
Waarom staat Smirre eigenlijk boven Ladybos, als Ladybos op de 26ste uitgerekend is en Smirre op de 31ste?
En waarom loopt Smirre trouwens al bijna een jaar overtijd?

viel me eventjes op
  vrijdag 10 december 2004 @ 19:40:12 #6
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23885005
4d is live 3d, en mooi om te zien hoor ik heb dat gehad, echt geweldig om te zien hoe die kleine lekker in mijn buikkie aant bewegen was, mondje open en dicht. ik persoonlijk vin dhet mooier dan 2d
pi_23887337
Xanthe, ik zal dat dan ook eens bij Remco proberen, hier moet ook nog vanalles gebeuren.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_23887502
Remco heeft het overigens in zijn hoofd genomen dat hij 5-5-2005 wel een hele mooie datum vindt (ook i.v.m. bevrijdingsdag ) dus hij of zij moet dan maar geboren worden.

Ik hoop iniedergeval niet 4-5-2005 aangezien dan mijn broer jarig is,.
Een vriend , neefje en stiefmoeder zijn ook rond die datum jarig.
Mei wordt dadelijk een drukke maand voor ons.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_23887644
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 18:04 schreef Evil-Cherry het volgende:
Waarom staat Smirre eigenlijk boven Ladybos, als Ladybos op de 26ste uitgerekend is en Smirre op de 31ste?

viel me eventjes op
Misschien omdat Smirre twee beebjes krijgt, dus die loopt toch niet door tot de 40 weken.
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  † In Memoriam † vrijdag 10 december 2004 @ 22:52:25 #10
81992 Githa
pi_23888846
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 21:55 schreef snakelady het volgende:
Remco heeft het overigens in zijn hoofd genomen dat hij 5-5-2005 wel een hele mooie datum vindt (ook i.v.m. bevrijdingsdag ) dus hij of zij moet dan maar geboren worden.

Ik hoop iniedergeval niet 4-5-2005 aangezien dan mijn broer jarig is,.
Een vriend , neefje en stiefmoeder zijn ook rond die datum jarig.
Mei wordt dadelijk een drukke maand voor ons.
same here .... januari februari zijn drukke maanden voor ons. In mijn familie kunnen ze alleen in de wintermaanden bevallen
Mijn moeder denkt dat hij 30 januari geboren wordt en mijn vriend denkt de 29 ste.
Zelf heb ik er helemaal geen gevoel over het komt gewoon wanneer het komt Wel leuk dat ze allemaal al aan het speculeren zijn
pi_23889609
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 18:04 schreef Evil-Cherry het volgende:

viel me eventjes op
't zal wel een vergissinkje zijn maar ik durf er heel wat om te verwedden dat Smirre me voor gaat zijn hoor, dus wat mij betreft mag het lekker zo blijven
pi_23889640
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 21:55 schreef snakelady het volgende:
Snakelady ik ben het helemaal met Remco eens ! Ons beebje is namelijk gemaakt op bevrijdingsdag
  zaterdag 11 december 2004 @ 07:56:43 #13
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_23894273
Hé, het valt mij nu ook ineens op. Maar eh...pffff een jaar zwanger . Ik hoop het niet, als ik eerlijk ben. En ik denk dat ik dan als alleenstaande moeder ga bevallen, want dat trekt mijn huisgenoot ook niet. Wel ga ik er stiekum ook vanuit dat de beebjes geen 40 weken blijven zitten. Mijn (jaar-)telling gaat tot 37 weken. Mijn gyn heeft ook beloofd dat het niet langer dan 38 weken zal duren en als hij zich daar niet aan houdt , dan zal hem dat zuur komen te staan.
Verder over zuur gesproken: Een vk in het ziekenhuis gaf als tip bij ZUURBRANDEN om een augurk te eten. Dit kwam aanvankelijk raar bij me over, maar is wel een beetje de basis van alternatieve geneeswijzen. Zuur met zuur bestrijden, in dit geval.
  zaterdag 11 december 2004 @ 09:45:39 #14
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23894545
goedemorgen

die zal ik onthouden Smirre die zuurtip, gisteren lag ik te plat in bed, partijtje zuuraanvallen

best wel ok geslapen, behalve dat ik beetje verkouden ben maar dat heerst geloof ik
vandaag 36 weken precies het voelt als een hele mijlpaal
ik ben er ook ready voor, ik heb het kamertje helemaal schoon gemaakt, alle kleertjes gewassen en gestreken en een systeem gemaakt in de kast qua wegleggen
vriendje gisteren laatste dingen opgehangen in het kamertje nu alleen nog de wieg in onze kamer en we zijn er helemaal klaar voor laat maar komen ons kleintje

hoe gaat het met de rest vd dames, lekker geslapen>?

ow we hebben alleen weer een naam dilemma das het enige nog
  † In Memoriam † zaterdag 11 december 2004 @ 10:28:03 #15
43556 miss_dynastie
pi_23894787
Martineke, hoe bedoel je dilemma? Is er geen naam die jullie allebei mooi vinden?

Snakelady
quote:
Dan vind ik 20-05-2005 nog mooier, maar 18 dagen over tijd gaan is ook wat drastisch he
  zaterdag 11 december 2004 @ 10:33:07 #16
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23894823
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 10:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Martineke, hoe bedoel je dilemma? Is er geen naam die jullie allebei mooi vinden?
we hebben nu al 7 maanden lang ong dat de 1 een naam tegenkomt, de ander em helemaal mooi vind, en na paar weken vinden we er beide niks meer
ik dacht dat we nu een naam hadden, ik vind em mooi, maar vriendlief vind em te goedkoop klinken
komt nog eens bij dat vriendlief van lekker hollands houd, en ik van iets aparts. ast aan hem ligt krijgt kleintje een naam die al zo vaak voorkomt in nl, vind ik maar niks
en dan ook nog eens : we hebben korte achternaam, en vriendlief vind een korte naam ervoor erg mooi kort-kort dus, en ik vind lang-kort mooi. dus ik ben bang dat we straks als kindje geboren word nog met een dilemma zitten
  zaterdag 11 december 2004 @ 13:08:20 #17
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23896789

[ Bericht 100% gewijzigd door Martineke op 11-12-2004 13:52:42 (laat maar) ]
  zaterdag 11 december 2004 @ 14:33:31 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23898163
Smirre, ik heb je olifantendracht aangepast hoor!
pi_23899191
Zo effe berichtje van mij. Ik ben op vakantie geweest en momenteel heel erg druk. Zal nog wel even zo blijven tot na de kerst ben ik bang.

Ik voel me kiplekker. Heb geen hoofdpijn meer. Al sinds ongeveer 1 week. Dus ik ga er vanuit dat dat nu echt over is. Eigenlijk heb ik echt heel weinig last van gewoon helemaal niks. Al die pijntjes van mijn eerste zwangerschap zullen allemaal wel het rekken geweest zijn. Ik heb zelfs helemaal geen pijn aan mijn heupen dit keer. En dat vindt ik toch wel heerlijk. Alhoewel het wel drukker is met een uk in huis, heb ik dus wel wat meer last van mijn rug. Maar ja das logisch. Dus met deze meid gaat het prima, ben zeer tevreden zo

Ik heb de 22ste mijn 20 weken scan. Ik heb niet bijgelezen maar wel de dames gefeliciteerd met hun dochters.

Tex, ik had echt gedacht dat jij toch wel bevallen zou zijn omdat je al zoveel last had van die oefen weeen. Gek kan het toch lopen he.

Nou ja ik ga snel even een tukkie doen, het was vannacht heel laat.
pi_23900873
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 15:31 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Tex, ik had echt gedacht dat jij toch wel bevallen zou zijn omdat je al zoveel last had van die oefen weeen. Gek kan het toch lopen he.
Mijn moeder riep ook al steeds "als je de 32 weken maar haalt" nadat ik toen naar het ziekenhuis moest vanwege die harde buiken. M'n zus dacht (of hoopte ) ook wel dat het kind eerder zou komen. Maar nee, er gebeurt laatste tijd helemaal niks meer
Let nu wel steeds meer op elk pijntje en dingetje dat ik voel. En nou is sinds gisteren de baby wat rustiger dan normaal, en hoop ik stiekem dat dat wat betekent. Maar goed, paar weken geleden was ie ook rustiger. Voor 2 dagen

Fijn trouwens dat het met jou zo lekker gaat

En BrightEyes, hoe gaat het eigenlijk met jouw zus??
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 11 december 2004 @ 17:09:27 #21
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_23900899
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 10:28 schreef miss_dynastie het volgende:

Snakelady
[..]

Dan vind ik 20-05-2005 nog mooier, maar 18 dagen over tijd gaan is ook wat drastisch he
Doe dat maar niet idd.
  zaterdag 11 december 2004 @ 17:10:44 #22
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_23900926
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 22:52 schreef Githa het volgende:

[..]

same here .... januari februari zijn drukke maanden voor ons. In mijn familie kunnen ze alleen in de wintermaanden bevallen
Mijn moeder denkt dat hij 30 januari geboren wordt en mijn vriend denkt de 29 ste.
Zelf heb ik er helemaal geen gevoel over het komt gewoon wanneer het komt Wel leuk dat ze allemaal al aan het speculeren zijn
Ik ben 19 januari geboren. ook een leuke dag.
Alleen wel wat vroeg dan.
  zaterdag 11 december 2004 @ 17:11:19 #23
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_23900936
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 23:24 schreef Ladybos het volgende:

[..]

Snakelady ik ben het helemaal met Remco eens ! Ons beebje is namelijk gemaakt op bevrijdingsdag
Moet wel een hele mooie dag zijn dan, nou ik zal het proberen hoor.
pi_23900946
Snakelady is dan een steenbok?
Ik wil geen steenbok Ik wil een waterman...
  zaterdag 11 december 2004 @ 17:13:51 #25
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_23900989
Ik ben idd een steenbok, maar volgens sommige horoscopen weer een waterman.

Meestal begint waterman vanaf 20 of 21 januari.
pi_23901027
Ik wil juist wel een steenbok
Als de baby eerder komt dan wordt het een boogschutter, en micha én mijn zus zijn al boogschutter. Als ie de 21ste of later komt, dan wordt het een steenbok. Een steenbokje hebben we nog niet in onze directe omgeving, dus da's veel origineler

Maar goed, als ie er eindelijk is ben ik waarschijnlijk toch wel blij, ongeacht wat z'n sterrenbeeld wordt Ik geloof daar trouwens toch niet zo in
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_23905253
Ik ben ook verder niet zo thuis in de horoscopen. Damon en man zijn vissen en ik ben kreeft. Baby zal steenbok of waterman worden. Mijn broer is 8 januari jarig dus steenbok.
Ik heb zelf het idee dat ik de uitgerekende datum zal overschrijden dus zal het waterman worden (zoals mijn vader).

Het zal mij verder worst wezen

Smirre, die tip wat betreft zuurbranden (augurk) ga ik proberen, want oh oh het is weer errug .... Ik kan haast niet meer liggen en dat resulteert in vreselijk gebroken nachten en zit dan ook vaak midden in de nacht in de huiskamer op de bank.

Tex, ik had ook niet verwacht dat je nog zo ver zou komen. Gelukkig maar van wel hoor....
pi_23909209
Remco en ik zijn scorpio's Chiara is een stier en MellyBelly wordt ook in de Stier tijd verwacht. Ik ben niet erg thuis is de astrologie enzo, maar weet wel dat de stieren en de scorpio's lijnrecht tegenover elkaar staan. Dat hoeft trouwens niet te betekenen dat we het niet goed met elkaar zouden kunnen vinden, maar als de kids straks in de puberteit zitten, zullen we wel leuke momenten krijgen, maar dat heeft ieder pubergezin...

Ik heb net nog wel even opgezocht wat voor Chinees teken de kids hier krijgen, voor ergens in jan of feb geboren kindjes zullen aapjes worden, en daarna begint het jaar van de haan. Zie ook: http://www.chinees.net/horoscoop/horoscoop.php3?symbool=10
Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 11 december 2004 @ 23:45:58 #29
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23909672
Oeh dat wordt vast weer een heel leuk setje bij de Hema!
  zondag 12 december 2004 @ 13:02:57 #30
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_23917356
*meldt*

Gebeurt nog niks hier.
©Dumbo
pi_23917749
Heerlijk uit eten geweest gisteren.
Onze buren nodigden ons uit en we hebben echt genoten van een heerlijk 5 gangen diner.
De kleine was gelukkig redelijk rustig , want de stoelen zaten niet echt geweldig als je zwanger bent.

Wat betreft de chinese astrologie gaat het er bij ons om spannen of nog net een aapje of een haantje....
Aapjes gaan geloof ik tot 9 februari en de 12e ben ik uitgeteld.
pi_23917867
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 23:45 schreef Luchtbel het volgende:
Oeh dat wordt vast weer een heel leuk setje bij de Hema!
Nou het Hema setje was idd wel de oorzaak waarom ik het ben gaan opzoeken, want verder ben ik daar al helemaal niet in thuis!
Het voelt goed hè?
A je to!
  zondag 12 december 2004 @ 13:47:43 #33
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_23918280
nog geen verse beebs hier?
Tex.... sterkte met de laatste loodjes hoor!!
Dat die kleine er nog niet is zeg.... ik had toch heel anders gedacht een week of 2 geleden....
Maar jullie zelf ook zo te lezen. In ieder geval veel succes de laatste dagen.

Zie dat we in januari flink aan de f5 kunnen met de fok-baby-boom
Wat een mooi jaar moet het voor velen van jullie worden!
  zondag 12 december 2004 @ 14:09:46 #34
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23918738
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 17:08 schreef texelonia het volgende:
En BrightEyes, hoe gaat het eigenlijk met jouw zus??
Even kort, ik word net gebeld dat ik visite krijg en het is hier een puinhoop.

Ik moet idd ook steeds aan jou denken, jullie gaan zo leuk samen op. Op zich gaat het prima met haar, maar ze heeft wel heel erg last van ruimtegebrek. Ze is niet zo heel groot, 1.58 als ik het goed heb, dus het beebje heeft niet zo veel ruimte.
Paar weken terug gleed ze uit over een los plankje in huis en aangezien ze al last had van haar bekken ging dat even mis zeg maar, spagaat is dan niet handig. Toen heeft ze echt 2 dagen bijna niet kunnen lopen en op handen en knieeen de trap op gemoeten, maar dat is wel weer weggetrokken.

Ik vind het wel heel spannend worden nu. 24 december komt al zo dichtbij!
pi_23938780
quote:
Op zondag 12 december 2004 14:09 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Even kort, ik word net gebeld dat ik visite krijg en het is hier een puinhoop.

Ik moet idd ook steeds aan jou denken, jullie gaan zo leuk samen op. Op zich gaat het prima met haar, maar ze heeft wel heel erg last van ruimtegebrek. Ze is niet zo heel groot, 1.58 als ik het goed heb, dus het beebje heeft niet zo veel ruimte.
Paar weken terug gleed ze uit over een los plankje in huis en aangezien ze al last had van haar bekken ging dat even mis zeg maar, spagaat is dan niet handig. Toen heeft ze echt 2 dagen bijna niet kunnen lopen en op handen en knieeen de trap op gemoeten, maar dat is wel weer weggetrokken.

Ik vind het wel heel spannend worden nu. 24 december komt al zo dichtbij!
Is het nou nog niet zover?

Voor mn gevoel is ze al 12 maanden zwanger

Maar goed. Na een spagaat is er wellicht meer ruimte voor een makkelijke bevalling Sterkte alvast!
  maandag 13 december 2004 @ 12:30:45 #36
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23939145
goedemiddag

hier alles goed, stikzenuwachtig voor morgen *nagels bijt*. ben alleen snipsieverkouden

ben weer weg, visite

hoe is het met de rest??
  maandag 13 december 2004 @ 12:33:07 #37
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_23939186
Weet niet waar ik het moet neerplempen dus dan maar hier.. waarschuwing voor de LLM.
Las vandeweek een eng stukje tijdens het surfen, ik weet dat ibuprofen niet mag tijdens zwangerschap maar dat het zó link is...
quote:
Gebruik ibuprofen absoluut niet vanaf de zevende maand.
Het kan nier- en longproblemen veroorzaken bij het kind.
Bovendien kan het de bevalling uitstellen en vertragen, doordat de weeën niet goed doorzetten.
Hopen dat er geen migraine-aanvallen komen dus..
Fok!hokker... en NietKlieker.
pi_23939718
Met mij gaat het goed, het is erg rustig de laatste tijd in dit topic, een echte stilte voor de storm, leuk hoor!

De baby maakt het goed, heeft het heerlijk naar zn zin in mijn buik, is de laatste tijd erg actief en ook voor papa goed waarneembaar. Ik merk nu wel dat het weer een stukje zwaarder wordt allemaal, het huishouden moet echt op een loco loco tempo gedaan worden. Bukken en tillen wordt nu al steeds lastiger door de pijn in mijn bekken, maar echt klagen mag ik nog niet hoor, ik kom nog erg goed de dag door!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_23939764
bah, klinkt griezelig inderdaad NoNick. ik zou 't sowieso niet nemen hoor. maar ik ben al ruim een week iedere nacht aan de paracetamol, ook niet echt een prettig idee vind ik (al 'mag' dat wel gewoon volgens de VK).

martineke wat heb je ook weer morgen? ook al zo verkouden, balen he. beterschap.

vanmorgen weer op controle geweest en alles prima, alleen deed ze er wat ongerust over dat de baby nog niet is ingedaald. hij/zij ligt overigens al wel wéken braaf met 't koppie naar beneden. we kregen 't hele verhaal weer te horen over wat we moeten doen als de vliezen breken of de weeën beginnen. bloeddruk nog steds mooi laag (70/120) en het hartje klopte luid & duidelijk.

Gerrie wordt dus ook een 'aap' hoogstwaarschijnlijk, klinkt leuk. maar verder hecht ik geen waarde aan astrologie dus of 't een steenbok of waterman wordt zal mij ook worst wezen. al vind ik waterman wel wat zeikerig klinken.
pi_23939821
Leer hoor Bix, dat het weer goed was bij de VK.
Wie schreef nou laatst iets over het indalen bij een 2e of volgend kindje, dat geberut lang niet zo vroeg als bij de eerste om een erg aannemelijke reden... Raar dat je Vk je daar dan niet op wijst...
Het voelt goed hè?
A je to!
  maandag 13 december 2004 @ 13:10:46 #41
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_23939859
Ibuprofen wekt ook weeën op

LLM spannend

Oho Martinekre naam troubles das niet fijn

Lewis lekker meid dat het zo goed gaat
pi_23939865
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:09 schreef melonovy het volgende:
Leer hoor Bix, dat het weer goed was bij de VK.
ja leer he? ( ? )
quote:
Wie schreef nou laatst iets over het indalen bij een 2e of volgend kindje, dat geberut lang niet zo vroeg als bij de eerste om een erg aannemelijke reden... Raar dat je Vk je daar dan niet op wijst...
ja dat dacht ik ook. en dat bevestigde ze ook wel maar toch deed ze er wat (vond ik overdreven) paniekerig over. naja, is misschien slechts mijn waarneming geweest.
pi_23940457
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:10 schreef bixister het volgende:

[..]

ja leer he? ( ? )
[..]
he, ut, doet de " " het weer eens niet....

Ik ben echt zo warrig met typen de laatste tijd, dat ik heb besloten niet ieder typefoutje te editten, jullie begrijpen me wel hoe en wat er staat hoop ik...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_23940466
Bij ons is mama Basset al zo'n beetje 11 weken van de zo'n beetje 11 weken zwangerschap misselijk . We hopen dat dat met 1 of 2 weken toch echt wel over zal zijn. Mijn nicht was 2 keer 9 maanden misselijk.

Over 4 daagjes voor het eerst weer eens naar de verloskundige.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 december 2004 @ 13:48:53 #45
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23940622
Steenbokjes zijn lief
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_23940654
* Aanmeld als papa*

1 juni 2005 wordt hij/zij verwacht.

Mijn vrouw is al bijna 16 weken permanent misselijk . (Ow, dat was niet zo aardig).
En weer een stukje onzinnige proza.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 december 2004 @ 13:53:31 #47
13151 crew  Rewimo
pi_23940723
Gefeliciteerd Mobious (en wees eens wat aardiger voor mevrouw Mobious!)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_23940891
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:50 schreef Mobious het volgende:
* Aanmeld als papa*

1 juni 2005 wordt hij/zij verwacht.

Mijn vrouw is al bijna 16 weken permanent misselijk . (Ow, dat was niet zo aardig).
Feli daar! Ik begrijp dat ze deze site niet leest
Maar ik begrijp dat er meer mensen continu misselijk zijn

Je zal mij ook nooit horen zeggen dat ik wou dat we konden ruilen.
  maandag 13 december 2004 @ 14:05:02 #49
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_23940989
[hormoonmodus aan]

Moet je die kerels eens een paar weken misselijk laten zijn , het huis is te klein van het geklaag.
En een onlangs gesteriliseerde kennis (man) van me... gut gut gut, hij heeft denk ik een week op de bank gehangen, en nog niet lekker...
Bevallen doet zeer, de meeste andere dingen zijn peanuts, en een sneetje in je zak valt voor mij in die categorie .

[hormoonmodus uit]
En dat luchtte nog lekker op ook!
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  maandag 13 december 2004 @ 14:05:27 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23941000
Gefeliciteerd Mobious!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 december 2004 @ 14:05:48 #51
13151 crew  Rewimo
pi_23941008
Leah
pi_23941236
Dank jullie wel.

Ik zou ook voor geen goud willen ruilen. Als ik 's ochtend over m'n nek ga, voel ik me de hele dag ziek (Leah heeft gelijk !). En dan bevallen... vind het al een opgave om het te moeten aanschouwen. Zal van tevoren zorgen dat alle scherpe hoeken en randen waar ik tegenaan flauw kan vallen bedekt zullen zijn met kussens oid.
En weer een stukje onzinnige proza.
pi_23941278
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:09 schreef melonovy het volgende:
Dat was ik.

Mijn kindje is ook (nog) niet ingedaald maar volgens de vlos hoeft dit dus niet bij een 2de kindje. Reden indaling: laten zien dat kind door bekken past. Bij een 2de (of meer natuurlijk) hoeft je lichaam dit dus niet meer te "bewijzen". Indalen gebeurd dan ook vaker pas bij de bevalling.
pi_23941298
Gefeliciteerd Mobious
pi_23941315
quote:
Op maandag 13 december 2004 14:14 schreef Mobious het volgende:
En dan bevallen... vind het al een opgave om het te moeten aanschouwen.
mijn man is het hiermee eens...

Hij zei vorige keer: 36 uur op een krukje zitten is ook niet niks hoor...
pi_23941453
* texelonia meldt zich ook weer eens

Ik ben net weer bij de vk geweest. Bloeddruk was ietsje hoger dan normaal, 120/82. Omdat ik ook wat meer last heb gehad van hoofdpijn, heeft ze m'n urine getest op eiwitten, maar dat was gelukkig in orde. Alleen beetje in de gaten houden enzow.

Verder vond ze dat de baby de laatste weken niet echt meer gegroeid was. Dus krijg ik weer een echo. Wordt nog gebeld voor wanneer precies, misschien vandaag nog, maar waarschijnlijk morgen.
Ze vertelde ook nog over een vrouw die ze een paar keer had doorverwezen naar het ziekenhuis vanwege een te kleine buik, en die uiteindelijk was bevallen van een baby van 4 kilo Dus het hoeft niks te betekenen. Maak me ook geen zorgen eigenlijk, vind het stiekem wel leuk dat ik nog een echootje krijg Ze had het er ook over dat ze dan kijken of de placenta enzow nog in orde is, en of de baby dus nog genoeg te eten krijgt. Maar de baby is nog heel beweeglijk, dus heeft nog genoeg energie blijkbaar. Dus het zal allemaal wel meevallen neem ik aan
©Dumbo
pi_23941755
Oh ben net gebeld en we mogen er meteen heen. Micha mocht ook weg van z'n werk, dus die komt me zo ophalen.
©Dumbo
  maandag 13 december 2004 @ 14:40:06 #58
1087 Merisse
broddeltante
pi_23941814
Succes Tex, hopelijk is er niets aan de hand
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  maandag 13 december 2004 @ 14:41:41 #59
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_23941857
succes tex
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 december 2004 @ 14:44:34 #60
13151 crew  Rewimo
pi_23941908
Succes Tex!
pi_23942122
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:06 schreef bixister het volgende:
vanmorgen weer op controle geweest en alles prima, alleen deed ze er wat ongerust over dat de baby nog niet is ingedaald. hij/zij ligt overigens al wel wéken braaf met 't koppie naar beneden. we kregen 't hele verhaal weer te horen over wat we moeten doen als de vliezen breken of de weeën beginnen. bloeddruk nog steds mooi laag (70/120) en het hartje klopte luid & duidelijk.
Ik lees hier niet zo vaak mee, maar hier sloeg ik bijna van achterover, ik dacht dat je nog maar op de helft was
Ik heb even snel in t lijstje gekeken, ben je gewoon volgende maand al uitgerekend
En Lily ook Jeetje, wat gaat dat snel zeg!
Tex succes met de echo en de rest van de dames succes met alle kwalen
Screw them.
We're going home.
  maandag 13 december 2004 @ 14:54:59 #62
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_23942124
succes tex!!!
er is vast niks aan de hand en je bent al iets van 38 weken
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  maandag 13 december 2004 @ 14:58:47 #63
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_23942215
Tex, mij was ook een zespondertje maximaal 'beloofd'. Het werden er ruim 8

Maarre succes, en ik sluit me aan bij CarOnline: andermans zwangerschap gaat echt sneller dan die van jezelf. Jemig, Lily en bix zijn al weer bijna zover
pi_23942281
succes Tex
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_23942289
Hier was een achtpondertje beloofd, het werden er slechts 11
En 2x 2000 gram en dat werden er 2450 en 2850
Ik geloof daar niet meer zo in, dat begrijp je.
Screw them.
We're going home.
  maandag 13 december 2004 @ 15:56:27 #66
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_23943565
Leah
..en laat gaan...
pi_23943685
quote:
Op maandag 13 december 2004 14:58 schreef pluisje het volgende:
Maarre succes, en ik sluit me aan bij CarOnline: andermans zwangerschap gaat echt sneller dan die van jezelf. Jemig, Lily en bix zijn al weer bijna zover
mijn eigen zwangerschap gaat zelfs sneller dan die van anderen op dit moment geloof ik. ik kan 't zelf ook nauwelijks bijbenen.

en oja CarOnline die volle 11 ponden van Lara zal ik niet snel vergeten. ik denk dat je daarmee hier nog steeds het record hebt, of niet?
  † In Memoriam † maandag 13 december 2004 @ 16:04:39 #68
43556 miss_dynastie
pi_23943752
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:50 schreef Mobious het volgende:
Weet je dat ik op internet weleens heb gelezen over culturen waarbij, als bij de vrouwen de weeen beginnen, de man een touwtje om zijn piemel heen gebonden krijgt en die vrouw er aan mag trekken als de pijn haar teveel wordt? Misschien ook een leuk idee voor jouw vrouw, kan zij ook eens
Kweet ook niet hoe het komt, maar toen ik jouw post las, moest ik daar ineens aan denken

Verder gefeliciteerd met je aanstaand vaderschap. Ik hoop dat je je vrouw een beetje tot steun kunt zijn.
pi_23943804
en tex, de reden is natuurlijk niet zo leuk maar al die extra echo's lijken me toch wel speciaal! steeds weer even naar babylonia (babylonio!) kijken. hopelijk ziet alles er goed uit.
pi_23943822
quote:
Op maandag 13 december 2004 16:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Weet je dat ik op internet weleens heb gelezen over culturen waarbij, als bij de vrouwen de weeen beginnen, de man een touwtje om zijn piemel heen gebonden krijgt en die vrouw er aan mag trekken als de pijn haar teveel wordt?
jahoor, wat voor ranzige sites bezoek jij allemaal.
  maandag 13 december 2004 @ 16:16:31 #71
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23944027
quote:
Op maandag 13 december 2004 14:54 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ik lees hier niet zo vaak mee, maar hier sloeg ik bijna van achterover, ik dacht dat je nog maar op de helft was
Ik heb even snel in t lijstje gekeken, ben je gewoon volgende maand al uitgerekend
Dit had ik dus ook! Huh? 20 januari al?
  † In Memoriam † maandag 13 december 2004 @ 16:35:11 #72
81992 Githa
pi_23944457
ohw ohw wat gaan jullie hard ...ik kon de hele dag niet op Inet heel de pc ligt in de puin en het is nog maar de vraag of vriendje dat allemaal nog goed gaat krijgen zolang dus afhankelijk van de laptop die alleen in de avonduurtjes even beschikbaar is.

Martinke, Ilk duim voor je mee morgen als ik me niet vergis krijg je dan toch meer te horen over een eventuele keizersnee ?

Tex, da's idd een hoge onderdruk ...hebben ze niet gezegd waar dat door komt ? een bevalling inm aantocht ofzo ?

Bixister, zo laat ben je toch nog niet met indalen Ik ben nu 32 weken en ik heb alle klachten en pijntjes van het indalen maar aldus mijn Vk kan dat nog helemaal niet ...veel te vroeg zegt ze. Wat raar he dat die regeltjes zo kunnen verschillen per praktijk.
pi_23944587
We zijn weer terug en alles was in orde. Echo gehad, babietje opgemeten, en hij zat nét iets onder het gemiddelde van 40 weken. En ik ben morgen 39 weken. Je zult zien dat ie nog 1 of 2 weken te laat komt en nog even gauw een inhaalrace maakt en het alsnog een grote baby is
©Dumbo
pi_23944668
bij een eerste zwangerschap ligt het tijdstip van indalen gemiddeld wat vroeger. bij tweede (en evt. latere zwangerschappen) zit de rek nog goed in je buik dus heeft die kleine wat langer genoeg ruimte om hoger te blijven zitten. het gaat er vooral om of het indalen de 1e keer goed plaats heeft gevonden. en het stomme is: dat wist ik dus niet meer zo goed van de vorige keer. op zich lag Piet (die toen nog 'Skippy' heette. ) al een hele tijd een beetje vast met z'n hoofd, maar echt diep ingedaald was hij volgens mij nooit. maar ik ben ook best veel vergeten van die vorige zwangerschap, stom is dat. en kijk, dit was de VK-afspraak waarbij ze alle regeltjes omtrent 'wat te doen als de bevalling begint' met me ging doornemen, en doordat de baby nog niet ingedaald was heeft ze me heel erg op het hart gedrukt dat ik meteen zou bellen en gaan liggen als de vliezen nu zouden breken, met het oog op het risico dat de navelstreng tussen hoofd v/d baby en 'uitgang' zou kunnen zakken. ik heb zelf helemaal niet het gevoel dat Gerrie zich vroegtijdig zal aandienen (beetje naief wellicht, maar Piet was ook 11 dagen 'over tijd' dus ga ik er niet vanuit dat Gerrie voor 40 weken geboren zal worden) dus ik reageerde daardoor misschien wat laconiek op haar verhaal (want is voorlopig toch niet aan de orde dacht ik ), waardoor ze nog eens extra benadrukte hoe belangrijk dat toch was.
pi_23944686
tex fijn dat alles OK is!
pi_23944700
Martineke heel veel succes morgen!!!!! en je niet te druk maken hoor, gyn gaat alleen kijken of beebje idd in stuit ligt en zal daarna een afspraak maken

Tex lekker dat alles goed is
pi_23944883
Hms we hebben een uitdraaitje gekregen van de metingen voor de verloskundige.
Hoofdomtrek: 329,5 mm - conform 37w4d
Buikomtrek: 317,4 mm - conform 36w6d
Femurlengte wat is dat?? bovenbeentje? 68,7 mm - conform 36w6d
EFW:2776 gram - conform 35w6d

Klinkt wel klein enzow! Het is wel hoger dan wat het minimaal moet zijn. Maar als je niet weet hoe groot het precies 1, 2 en 3 weken geleden was. Hoe weet je dan zeker dat de groei nog goed is? Kan toch net zo goed zijn dat ie sinds een paar weken inderdaad niet meer is gegroeid?
©Dumbo
  † In Memoriam † maandag 13 december 2004 @ 17:01:24 #78
81992 Githa
pi_23945062
quote:
Op maandag 13 december 2004 16:53 schreef texelonia het volgende:

Klinkt wel klein enzow! Het is wel hoger dan wat het minimaal moet zijn. Maar als je niet weet hoe groot het precies 1, 2 en 3 weken geleden was. Hoe weet je dan zeker dat de groei nog goed is? Kan toch net zo goed zijn dat ie sinds een paar weken inderdaad niet meer is gegroeid?
Ik vraag me dat dus ook af Ik heb dezelfde metingen gehad en overal kwam 34w5d of 34w2d uit terwijl ik toen precies 31 weken was, ik hoop dat ik die vraag 21 dec. bij de vk beantwoord krijg.
  maandag 13 december 2004 @ 17:56:05 #79
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23946319
quote:
Op maandag 13 december 2004 16:45 schreef Anitra het volgende:
....... en zal daarna een afspraak maken[/sub]
juist, daar ben ik zo zenuwachtig voor dan weet ik n datum

verder tnx iedereen

vandaag heb ik me weer lekker op de kast laten jagen ik vertel tegen vriendin van me dat het waarschijnlijk ks word, ff over gepraat, ze snapt niet goed waarom ik draaien niet wil e.d. nou vooruit kan ik mee inkomen hoor, zegt ze op gegeven moment "no offence hoor, maar ist ook niet een beetje omdat je bang bent voor de bevalling en niet met je kooi open wil liggen, ik ken jou "
kheb r wel gezegd dat het dat echt niet is, maar schijnbaar kent ze me niet dan had ze wel geweten dat ik niet bang ben voor pijn, en heb wel vaker met me kooi open gelegen voor uitstrijkjes en spiraaltje erin en eruit e.d.
kweet dat ze het zo niet bedoeld, maar toch ben ik er pissed om
pi_23948509
quote:
Op maandag 13 december 2004 17:01 schreef Githa het volgende:
Ik vraag me dat dus ook af Ik heb dezelfde metingen gehad en overal kwam 34w5d of 34w2d uit terwijl ik toen precies 31 weken was, ik hoop dat ik die vraag 21 dec. bij de vk beantwoord krijg.
Maar jij hebt een paar keer gehad dat de meting op de echo voor liep op hoeveel weken je was, en daarom vroeg je je af of je niet langer zwanger was dan gedacht werd, toch? Of was het alleen die ene keer?

Met 13 weken en 26 weken heb ik ook een echo gehad, en de metingen toen waren precies gemiddeld. Dus of hij is de afgelopen 13 weken gewoon net iets minder dan gemiddeld gegroeid, of hij is de afgelopen 2 à 3 weken ofzow (bijna) helemaal niet meer gegroeid. De metingen van vandaag sluiten dat laatste in principe niet uit toch?
©Dumbo
pi_23948995
Ik moet erg lachen om Leah, en Lily Remco heeft het ook zwaar gehad hoor bij de bevalling, weet je wel hoe hard je me geknepen hebt, en die houten stoeltjes zijn ook 3 keer niets een hele nacht... Maar verder meer dan lof en respect hoor!

Tex, lekker dat je nog even naar je kleintje hebt mogen gluren, fijn dat alles goed gaat!

Martineke, zulke opmerkingen zijn idd niet leuk om te horen, je hebt heel bewust en weloverwogen een besluit genomen, trek het je niet te veel aan, maar das makkelijker gezegd dan gedaan...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_23949086
Martineke probeer het je niet aan te trekken en zoals je zelf al zegt waarschijnlijk kent ze je dan niet zo goed. Jij heb de beslissing gemaakt volgens jou gevoel de beste is en dat is ook de bedoeling. Niks tegen je zin doen. en ik ben ook niet bang om met mijn kooi open te liggen, heb immers al een "gewone" bevalling met Djen gehad
  † In Memoriam † maandag 13 december 2004 @ 21:36:43 #83
81992 Githa
pi_23953345
quote:
Op maandag 13 december 2004 19:30 schreef texelonia het volgende:

[..]

Maar jij hebt een paar keer gehad dat de meting op de echo voor liep op hoeveel weken je was, en daarom vroeg je je af of je niet langer zwanger was dan gedacht werd, toch? Of was het alleen die ene keer?

Met 13 weken en 26 weken heb ik ook een echo gehad, en de metingen toen waren precies gemiddeld. Dus of hij is de afgelopen 13 weken gewoon net iets minder dan gemiddeld gegroeid, of hij is de afgelopen 2 à 3 weken ofzow (bijna) helemaal niet meer gegroeid. De metingen van vandaag sluiten dat laatste in principe niet uit toch?
nee, lijkt me niet hoor tex ...je gaat toch niet zomaar 3 weken terug in tijd, dan hadden ze dat bij eerdere metingen ook moeten zien lijkt me.
wat mijn metingen betreft was het idd zo dat blij elke meting al mijn hummeltje groter was. Nu zeiden ze in het begin dat dat alleen het hoofdje kon zijn en dat dat nog wel bij trok maar met de laatste screening hebben ze werkelijk alles opgemeten en daar is een volledig rapport over naar de VK gestuurd alleen ken ik de inhoud daar niet van. Ik weet alleen dat bij elke lichaamsdeel dat ze hebben gemeten ik zowat 3 weken verder was maar of dat normaal is en ik gewoon een groot kindje heb weet ik niet..... het zou natuurlijk ook goed kunnen dat ik verder ben omdat het bij elke echo naar voren komt.
Maar in principe hebben wij beide dezelfde vraag alleen is ie bij mij te groot en bij jou te klein
  † In Memoriam † maandag 13 december 2004 @ 21:40:14 #84
81992 Githa
pi_23953417
Martineke lekker tactloos van je vriendin! Ik denk dat ze helemaal niet beseft wat ze zegt Het zal best een vervelend gevoel geven want niemand kiest ervoor om een stuit te krijgen....wees trots dat je voor je kindje op komt en alle risico's uit wil sluiten
pi_23953766
hihi kooi! die kende ik nog niet.
martineke, gewoon 'projectie!' roepen, dat zal haar de mond snoeren.

tex, volgens mij kun je dat inderdaad niet helemaal uitsluiten, tenzij ze het kindje een paar weken geleden ook hebben gemeten? maar misschien is hij gewoon ongeveer klaar. en ze hebben nu je placenta bekeken toch, dus als dat allemaal ok is komt je baby vast niks tekort. geduld hebben maar weer, succes ermee. (hebben we eigenlijk wel een kadootjes-update gehad?)
pi_23953914
ik had een even een vraagje (dit leek me de beste plek om t te posten)

hoe groot is de kans op zwangerschap als je aan de pil bent geweest, maar aan het eind van de strip maar 1 dag ongesteld bent?

ik heb nu al een paar keer gehoord dat dit mogelijk is, als je bijvoorbeeld de pil vergeet, maar daarna verder gaat met de strip..daarna wel ongesteld word..maar dan tóch zwanger blijkt te zijn..

iemand die dit weet?
pi_23954085
quote:
Op maandag 13 december 2004 16:53 schreef texelonia het volgende:
femur is het bovenbeen, dus dan zal het idd wel de bovenbeenlengte zijn.
eten!!!
pi_23954810
quote:
Op maandag 13 december 2004 21:36 schreef Githa het volgende:
nee, lijkt me niet hoor tex ...je gaat toch niet zomaar 3 weken terug in tijd, dan hadden ze dat bij eerdere metingen ook moeten zien lijkt me.
Nee niet terug in de tijd. Maar met ongever 13 en 27 weken hebben ze metingen gedaan en toen was ie gewoon gemiddeld, nu met 39 weken loopt ie paar weken achter. Kan toch zijn dat ie dan tot 36 weken normaal gemiddeld groeide en dat daarna de groei min of meer is gestagneerd?
Of tot 27 weken groeide hij gemiddeld, en daarna groeide hij nog wel door maar iets minder dan gemiddeld.
Als het dat laatste is, is het geen probleem. Maar als het dat eerste is lijkt het me niet helemaal okay eigenlijk?
quote:
Op maandag 13 december 2004 21:56 schreef bixister het volgende:
tex, volgens mij kun je dat inderdaad niet helemaal uitsluiten, tenzij ze het kindje een paar weken geleden ook hebben gemeten? maar misschien is hij gewoon ongeveer klaar. en ze hebben nu je placenta bekeken toch, dus als dat allemaal ok is komt je baby vast niks tekort. geduld hebben maar weer, succes ermee.
Placenta heeft ze voor zover ik gezien heb niet echt naar gekeken, wel naar de doorstroming van de navelstreng en die was in orde. En hij beweegt ook nog gewoon goed, dus hij heeft genoeg energie blijkbaar. Dus dacht ook al niet dat dat een probleem zou zijn. Verder geen idee waardoor de groei kan achterblijven (ik rook niet in elk geval ) en wat dat allemaal zou kunnen betekenen.
quote:
(hebben we eigenlijk wel een kadootjes-update gehad?)
Ownee Al paar dagen niet volgens mij....

Vandaag hadden we een tuinbroekje met een rood-wit-gestreept t-shirt
Gisteren een heel schattig rood gebreid truitje met gekleurde blokjes aan de voorkant, met korte mouwtjes, met een oranje broekje erbij. Dat oranje komt dus ook terug in het truitje
Eergisteren een rode trui met een witte, groene en nog een witte streep, met een spijkerbroekje.
De dag daarvoor plastic stapelbekertjes om mee te spelen
©Dumbo
  maandag 13 december 2004 @ 23:19:17 #89
61800 Rottdog
pi_23955916
Tex wat meer drinken wil ook wel eens helpen tegen hoofdpijn

Heeft ook altijd gedacht dat een 2-de kindje niet vroeg indaalde kon ook nog wel eens 2 uur voor een geboorte

Martineke wat een ongelovelijke zou ook pissed worden

Gaat echt wel hard de tijd
  † In Memoriam † dinsdag 14 december 2004 @ 09:20:33 #90
43556 miss_dynastie
pi_23961147
Martineke
Wat k#t dat je vriendin zo reageert zeg
Ik zou zeggen: jij en je vriend hebben samen een keuze gemaakt waar jullie achterstaan, daar hoeven jullie je helemaal niet voor te verantwoorden!! En bedenk je goed: mensen hebben altijd een mening, als je had besloten om wel te draaien, had je van een ander weer kritiek gehad
Moraal van het verhaal: volg je eigen gevoel, dat is altijd goed
  dinsdag 14 december 2004 @ 09:31:44 #91
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23961251
thanks

ik wil heel wat typen, maar doe t maar nie ik laat het wel rusten en weet beter, ga me niet druk maken om iemand die niet weet waar ie over praat dat was overigens het eerste wat mijn oma zei toen ik dat vertelde tegen haar
pi_23961311
Môge

Redelijk geslapen, alleen alles doet pijn, verder gebeurt er nog niks

Martineke succes straks!
©Dumbo
pi_23964622
Zo hel ffies hier een beetje bij gelezen , maar ik merk dat ik de helft niet goed in me op neem
Heb zelf net weer alle financiën de deur uit gedaan en weet weer wat we nog te besteden hebben de rest van de maand.
En verder heb ik net telefoon gehad van de kraamzorg die eigenlijk volgende week wilden komen , maar morgen ook een gaatje hadden dus ze komen morgen hier langs , ben erg benieuwd!

Beebje reageerde vanmorgen nogal heftig toen we een boos telefoontje aan het plegen waren en Jeroen met een behoorlijke stemverheffing begon te praten
Toen hij weer rustig begon te praten was beeb ook weer rustig , wel grappig om te merken dat beebje zo op zijn/haar papa reageerde
  dinsdag 14 december 2004 @ 13:14:55 #94
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23965436
dit is raar ik weet n datum.....
  dinsdag 14 december 2004 @ 13:16:35 #95
61800 Rottdog
pi_23965471
Hebben ze je net gebelt
pi_23965548
Oeh Martineke, wat spannend...
Mogen wij het ook weten?

Xanthe, grappig is dat he, deze baby vindt zijn/haar zus ook zo leuk!

Tex, sterkte weer, jammer dat je zo veel pijn hebt en er ondertussen zo relatief weinig gebeurt. Sterkte nog even met de laatste lootjes!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_23965568
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 13:16 schreef Rottdog het volgende:
Hebben ze je net gebelt
Zo te zien is vanochtend om 10:45 uur geweest
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 14 december 2004 @ 13:22:35 #98
61800 Rottdog
pi_23965616
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 13:20 schreef melonovy het volgende:

[..]

Zo te zien is vanochtend om 10:45 uur geweest
Vaag bij mij staat ze om 13.14 uur
  dinsdag 14 december 2004 @ 13:36:37 #99
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23965934
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 13:22 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Vaag bij mij staat ze om 13.14 uur
in mijn onderschrift Rottdog

4 januari is the day!
vandaag over 3 weken worden wij ouders.... erg raar om te weten...
moet 3 januari om 11 uur binnen zijn, gaan ze bloed afnemen en echo maken e.d. de anesthesist komt langs en blabla.. en dan de volgende dag word me beebje gehaald weet nog geen tijd, maar zal wel in de ochtend zijn gok ik zo.

vandaag was alles goed, beebje is erg groot (wisten we al gelukkig) normaal is deze gyn geen voorstander van keizersnee, maar in mijn geval adviseerde hij het wel aangezien beebje dus erg groot is, en 2/3 van alle stuitbevallingen eindigt alsnog in een keizersnee, best veel vind ik!
pi_23966009
Whoepie spannend Martineke!!!!
Ik weet nog dat ik het ook heel raar vond om de datum te weten. Nu kan je echt aftellen. Maar houd er rekening mee dat altijd je vliezen nog kunnen breken en de bevalling zichzelf ik kan luiden!!!! Dus 4 januari is de max datum!! Ik tel met je mee en als je nog vragen hebt geef maar een gil
pi_23966029
Wat heerlijk voor je, maar ook superspannend! Het ga je goed deze spannende weken!!!
Het voelt goed hè?
A je to!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')