Da's mooi danquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:06 schreef Xanthe het volgende:
Hij is dus druk bezig geweest en ik heb heerlijk op bed gelegen.![]()
Misschien omdat Smirre twee beebjes krijgt, dus die loopt toch niet door tot de 40 weken.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:04 schreef Evil-Cherry het volgende:
Waarom staat Smirre eigenlijk boven Ladybos, als Ladybos op de 26ste uitgerekend is en Smirre op de 31ste?
En waarom loopt Smirre trouwens al bijna een jaar overtijd?
viel me eventjes op
same here .... januari februari zijn drukke maanden voor ons. In mijn familie kunnen ze alleen in de wintermaanden bevallenquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:55 schreef snakelady het volgende:
Remco heeft het overigens in zijn hoofd genomen dat hij 5-5-2005 wel een hele mooie datum vindt (ook i.v.m. bevrijdingsdag ) dus hij of zij moet dan maar geboren worden.
Ik hoop iniedergeval niet 4-5-2005 aangezien dan mijn broer jarig is,.
Een vriend , neefje en stiefmoeder zijn ook rond die datum jarig.
Mei wordt dadelijk een drukke maand voor ons.
't zal wel een vergissinkje zijn maar ik durf er heel wat om te verwedden dat Smirre me voor gaat zijn hoor, dus wat mij betreft mag het lekker zo blijvenquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:04 schreef Evil-Cherry het volgende:
Waarom staat Smirre eigenlijk boven Ladybos, als Ladybos op de 26ste uitgerekend is en Smirre op de 31ste?
En waarom loopt Smirre trouwens al bijna een jaar overtijd?
viel me eventjes op
Snakelady ik ben het helemaal met Remco eens ! Ons beebje is namelijk gemaakt op bevrijdingsdagquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:55 schreef snakelady het volgende:
Remco heeft het overigens in zijn hoofd genomen dat hij 5-5-2005 wel een hele mooie datum vindt (ook i.v.m. bevrijdingsdag ) dus hij of zij moet dan maar geboren worden.
Dan vind ik 20-05-2005 nog mooier, maar 18 dagen over tijd gaan is ook wat drastisch hequote:Remco heeft het overigens in zijn hoofd genomen dat hij 5-5-2005 wel een hele mooie datum vindt (ook i.v.m. bevrijdingsdag ) dus hij of zij moet dan maar geboren worden.
we hebben nu al 7 maanden lang ong dat de 1 een naam tegenkomt, de ander em helemaal mooi vind, en na paar weken vinden we er beide niks meerquote:Op zaterdag 11 december 2004 10:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Martineke, hoe bedoel je dilemma? Is er geen naam die jullie allebei mooi vinden?
Mijn moeder riep ook al steeds "als je de 32 weken maar haalt" nadat ik toen naar het ziekenhuis moest vanwege die harde buiken. M'n zus dacht (of hooptequote:Op zaterdag 11 december 2004 15:31 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Tex, ik had echt gedacht dat jij toch wel bevallen zou zijn omdat je al zoveel last had van die oefen weeen. Gek kan het toch lopen he.
Doe dat maar niet idd.quote:Op zaterdag 11 december 2004 10:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Martineke, hoe bedoel je dilemma? Is er geen naam die jullie allebei mooi vinden?
Snakelady
[..]
Dan vind ik 20-05-2005 nog mooier, maar 18 dagen over tijd gaan is ook wat drastisch he![]()
Ik ben 19 januari geboren.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:52 schreef Githa het volgende:
[..]
same here .... januari februari zijn drukke maanden voor ons. In mijn familie kunnen ze alleen in de wintermaanden bevallen![]()
Mijn moeder denkt dat hij 30 januari geboren wordt en mijn vriend denkt de 29 ste.
Zelf heb ik er helemaal geen gevoel overhet komt gewoon wanneer het komt
Wel leuk dat ze allemaal al aan het speculeren zijn
![]()
Moet wel een hele mooie dag zijn dan, nou ik zal het proberen hoor.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:24 schreef Ladybos het volgende:
[..]
Snakelady ik ben het helemaal met Remco eens ! Ons beebje is namelijk gemaakt op bevrijdingsdag
Nou het Hema setje was idd wel de oorzaak waarom ik het ben gaan opzoeken, want verder ben ik daar al helemaal niet in thuis!quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:45 schreef Luchtbel het volgende:
Oeh dat wordt vast weer een heel leuk setje bij de Hema!
Even kort, ik word net gebeld dat ik visite krijg en het is hier een puinhoop.quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:08 schreef texelonia het volgende:
En BrightEyes, hoe gaat het eigenlijk met jouw zus??
Is het nou nog niet zover?quote:Op zondag 12 december 2004 14:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Even kort, ik word net gebeld dat ik visite krijg en het is hier een puinhoop.
Ik moet idd ook steeds aan jou denken, jullie gaan zo leuk samen op. Op zich gaat het prima met haar, maar ze heeft wel heel erg last van ruimtegebrek. Ze is niet zo heel groot, 1.58 als ik het goed heb, dus het beebje heeft niet zo veel ruimte.
Paar weken terug gleed ze uit over een los plankje in huis en aangezien ze al last had van haar bekken ging dat even mis zeg maar, spagaat is dan niet handig. Toen heeft ze echt 2 dagen bijna niet kunnen lopen en op handen en knieeen de trap op gemoeten, maar dat is wel weer weggetrokken.
Ik vind het wel heel spannend worden nu. 24 december komt al zo dichtbij!
Hopen dat er geen migraine-aanvallen komen dus..quote:Gebruik ibuprofen absoluut niet vanaf de zevende maand.
Het kan nier- en longproblemen veroorzaken bij het kind.
Bovendien kan het de bevalling uitstellen en vertragen, doordat de weeën niet goed doorzetten.
ja leer he?quote:Op maandag 13 december 2004 13:09 schreef melonovy het volgende:
Leer hoor Bix, dat het weer goed was bij de VK.
ja dat dacht ik ook. en dat bevestigde ze ook wel maar toch deed ze er wat (vond ik overdreven) paniekerig over. naja, is misschien slechts mijn waarneming geweest.quote:Wie schreef nou laatst iets over het indalen bij een 2e of volgend kindje, dat geberut lang niet zo vroeg als bij de eerste om een erg aannemelijke reden... Raar dat je Vk je daar dan niet op wijst...
he, ut, doet de " " het weer eens niet....quote:
Feli daar! Ik begrijp dat ze deze site niet leestquote:Op maandag 13 december 2004 13:50 schreef Mobious het volgende:
* Aanmeld als papa*
1 juni 2005 wordt hij/zij verwacht.
Mijn vrouw is al bijna 16 weken permanent misselijk. (Ow, dat was niet zo aardig).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |