abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 december 2004 @ 14:05:48 #51
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23941008
Leah
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_23941236
Dank jullie wel.

Ik zou ook voor geen goud willen ruilen. Als ik 's ochtend over m'n nek ga, voel ik me de hele dag ziek (Leah heeft gelijk !). En dan bevallen... vind het al een opgave om het te moeten aanschouwen. Zal van tevoren zorgen dat alle scherpe hoeken en randen waar ik tegenaan flauw kan vallen bedekt zullen zijn met kussens oid.
En weer een stukje onzinnige proza.
pi_23941278
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:09 schreef melonovy het volgende:
Wie schreef nou laatst iets over het indalen bij een 2e of volgend kindje, dat geberut lang niet zo vroeg als bij de eerste om een erg aannemelijke reden... Raar dat je Vk je daar dan niet op wijst...
Dat was ik.

Mijn kindje is ook (nog) niet ingedaald maar volgens de vlos hoeft dit dus niet bij een 2de kindje. Reden indaling: laten zien dat kind door bekken past. Bij een 2de (of meer natuurlijk) hoeft je lichaam dit dus niet meer te "bewijzen". Indalen gebeurd dan ook vaker pas bij de bevalling.
pi_23941298
Gefeliciteerd Mobious
pi_23941315
quote:
Op maandag 13 december 2004 14:14 schreef Mobious het volgende:
En dan bevallen... vind het al een opgave om het te moeten aanschouwen.
mijn man is het hiermee eens...

Hij zei vorige keer: 36 uur op een krukje zitten is ook niet niks hoor...
pi_23941453
* texelonia meldt zich ook weer eens

Ik ben net weer bij de vk geweest. Bloeddruk was ietsje hoger dan normaal, 120/82. Omdat ik ook wat meer last heb gehad van hoofdpijn, heeft ze m'n urine getest op eiwitten, maar dat was gelukkig in orde. Alleen beetje in de gaten houden enzow.

Verder vond ze dat de baby de laatste weken niet echt meer gegroeid was. Dus krijg ik weer een echo. Wordt nog gebeld voor wanneer precies, misschien vandaag nog, maar waarschijnlijk morgen.
Ze vertelde ook nog over een vrouw die ze een paar keer had doorverwezen naar het ziekenhuis vanwege een te kleine buik, en die uiteindelijk was bevallen van een baby van 4 kilo Dus het hoeft niks te betekenen. Maak me ook geen zorgen eigenlijk, vind het stiekem wel leuk dat ik nog een echootje krijg Ze had het er ook over dat ze dan kijken of de placenta enzow nog in orde is, en of de baby dus nog genoeg te eten krijgt. Maar de baby is nog heel beweeglijk, dus heeft nog genoeg energie blijkbaar. Dus het zal allemaal wel meevallen neem ik aan
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_23941755
Oh ben net gebeld en we mogen er meteen heen. Micha mocht ook weg van z'n werk, dus die komt me zo ophalen.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 13 december 2004 @ 14:40:06 #58
1087 Merisse
broddeltante
pi_23941814
Succes Tex, hopelijk is er niets aan de hand
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  maandag 13 december 2004 @ 14:41:41 #59
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_23941857
succes tex
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 december 2004 @ 14:44:34 #60
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23941908
Succes Tex!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_23942122
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:06 schreef bixister het volgende:
vanmorgen weer op controle geweest en alles prima, alleen deed ze er wat ongerust over dat de baby nog niet is ingedaald. hij/zij ligt overigens al wel wéken braaf met 't koppie naar beneden. we kregen 't hele verhaal weer te horen over wat we moeten doen als de vliezen breken of de weeën beginnen. bloeddruk nog steds mooi laag (70/120) en het hartje klopte luid & duidelijk.
Ik lees hier niet zo vaak mee, maar hier sloeg ik bijna van achterover, ik dacht dat je nog maar op de helft was
Ik heb even snel in t lijstje gekeken, ben je gewoon volgende maand al uitgerekend
En Lily ook Jeetje, wat gaat dat snel zeg!
Tex succes met de echo en de rest van de dames succes met alle kwalen
Screw them.
We're going home.
  maandag 13 december 2004 @ 14:54:59 #62
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_23942124
succes tex!!!
er is vast niks aan de hand en je bent al iets van 38 weken
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  maandag 13 december 2004 @ 14:58:47 #63
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_23942215
Tex, mij was ook een zespondertje maximaal 'beloofd'. Het werden er ruim 8

Maarre succes, en ik sluit me aan bij CarOnline: andermans zwangerschap gaat echt sneller dan die van jezelf. Jemig, Lily en bix zijn al weer bijna zover
pi_23942281
succes Tex
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_23942289
Hier was een achtpondertje beloofd, het werden er slechts 11
En 2x 2000 gram en dat werden er 2450 en 2850
Ik geloof daar niet meer zo in, dat begrijp je.
Screw them.
We're going home.
  maandag 13 december 2004 @ 15:56:27 #66
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_23943565
Leah
..en laat gaan...
pi_23943685
quote:
Op maandag 13 december 2004 14:58 schreef pluisje het volgende:
Maarre succes, en ik sluit me aan bij CarOnline: andermans zwangerschap gaat echt sneller dan die van jezelf. Jemig, Lily en bix zijn al weer bijna zover
mijn eigen zwangerschap gaat zelfs sneller dan die van anderen op dit moment geloof ik. ik kan 't zelf ook nauwelijks bijbenen.

en oja CarOnline die volle 11 ponden van Lara zal ik niet snel vergeten. ik denk dat je daarmee hier nog steeds het record hebt, of niet?
  † In Memoriam † maandag 13 december 2004 @ 16:04:39 #68
43556 miss_dynastie
pi_23943752
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:50 schreef Mobious het volgende:
Mijn vrouw is al bijna 16 weken permanent misselijk . (Ow, dat was niet zo aardig).
Weet je dat ik op internet weleens heb gelezen over culturen waarbij, als bij de vrouwen de weeen beginnen, de man een touwtje om zijn piemel heen gebonden krijgt en die vrouw er aan mag trekken als de pijn haar teveel wordt? Misschien ook een leuk idee voor jouw vrouw, kan zij ook eens
Kweet ook niet hoe het komt, maar toen ik jouw post las, moest ik daar ineens aan denken

Verder gefeliciteerd met je aanstaand vaderschap. Ik hoop dat je je vrouw een beetje tot steun kunt zijn.
pi_23943804
en tex, de reden is natuurlijk niet zo leuk maar al die extra echo's lijken me toch wel speciaal! steeds weer even naar babylonia (babylonio!) kijken. hopelijk ziet alles er goed uit.
pi_23943822
quote:
Op maandag 13 december 2004 16:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Weet je dat ik op internet weleens heb gelezen over culturen waarbij, als bij de vrouwen de weeen beginnen, de man een touwtje om zijn piemel heen gebonden krijgt en die vrouw er aan mag trekken als de pijn haar teveel wordt?
jahoor, wat voor ranzige sites bezoek jij allemaal.
  maandag 13 december 2004 @ 16:16:31 #71
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23944027
quote:
Op maandag 13 december 2004 14:54 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ik lees hier niet zo vaak mee, maar hier sloeg ik bijna van achterover, ik dacht dat je nog maar op de helft was
Ik heb even snel in t lijstje gekeken, ben je gewoon volgende maand al uitgerekend
Dit had ik dus ook! Huh? 20 januari al?
  † In Memoriam † maandag 13 december 2004 @ 16:35:11 #72
81992 Githa
pi_23944457
ohw ohw wat gaan jullie hard ...ik kon de hele dag niet op Inet heel de pc ligt in de puin en het is nog maar de vraag of vriendje dat allemaal nog goed gaat krijgen zolang dus afhankelijk van de laptop die alleen in de avonduurtjes even beschikbaar is.

Martinke, Ilk duim voor je mee morgen als ik me niet vergis krijg je dan toch meer te horen over een eventuele keizersnee ?

Tex, da's idd een hoge onderdruk ...hebben ze niet gezegd waar dat door komt ? een bevalling inm aantocht ofzo ?

Bixister, zo laat ben je toch nog niet met indalen Ik ben nu 32 weken en ik heb alle klachten en pijntjes van het indalen maar aldus mijn Vk kan dat nog helemaal niet ...veel te vroeg zegt ze. Wat raar he dat die regeltjes zo kunnen verschillen per praktijk.
pi_23944587
We zijn weer terug en alles was in orde. Echo gehad, babietje opgemeten, en hij zat nét iets onder het gemiddelde van 40 weken. En ik ben morgen 39 weken. Je zult zien dat ie nog 1 of 2 weken te laat komt en nog even gauw een inhaalrace maakt en het alsnog een grote baby is
©Dumbo
pi_23944668
bij een eerste zwangerschap ligt het tijdstip van indalen gemiddeld wat vroeger. bij tweede (en evt. latere zwangerschappen) zit de rek nog goed in je buik dus heeft die kleine wat langer genoeg ruimte om hoger te blijven zitten. het gaat er vooral om of het indalen de 1e keer goed plaats heeft gevonden. en het stomme is: dat wist ik dus niet meer zo goed van de vorige keer. op zich lag Piet (die toen nog 'Skippy' heette. ) al een hele tijd een beetje vast met z'n hoofd, maar echt diep ingedaald was hij volgens mij nooit. maar ik ben ook best veel vergeten van die vorige zwangerschap, stom is dat. en kijk, dit was de VK-afspraak waarbij ze alle regeltjes omtrent 'wat te doen als de bevalling begint' met me ging doornemen, en doordat de baby nog niet ingedaald was heeft ze me heel erg op het hart gedrukt dat ik meteen zou bellen en gaan liggen als de vliezen nu zouden breken, met het oog op het risico dat de navelstreng tussen hoofd v/d baby en 'uitgang' zou kunnen zakken. ik heb zelf helemaal niet het gevoel dat Gerrie zich vroegtijdig zal aandienen (beetje naief wellicht, maar Piet was ook 11 dagen 'over tijd' dus ga ik er niet vanuit dat Gerrie voor 40 weken geboren zal worden) dus ik reageerde daardoor misschien wat laconiek op haar verhaal (want is voorlopig toch niet aan de orde dacht ik ), waardoor ze nog eens extra benadrukte hoe belangrijk dat toch was.
pi_23944686
tex fijn dat alles OK is!
pi_23944700
Martineke heel veel succes morgen!!!!! en je niet te druk maken hoor, gyn gaat alleen kijken of beebje idd in stuit ligt en zal daarna een afspraak maken

Tex lekker dat alles goed is
pi_23944883
Hms we hebben een uitdraaitje gekregen van de metingen voor de verloskundige.
Hoofdomtrek: 329,5 mm - conform 37w4d
Buikomtrek: 317,4 mm - conform 36w6d
Femurlengte wat is dat?? bovenbeentje? 68,7 mm - conform 36w6d
EFW:2776 gram - conform 35w6d

Klinkt wel klein enzow! Het is wel hoger dan wat het minimaal moet zijn. Maar als je niet weet hoe groot het precies 1, 2 en 3 weken geleden was. Hoe weet je dan zeker dat de groei nog goed is? Kan toch net zo goed zijn dat ie sinds een paar weken inderdaad niet meer is gegroeid?
©Dumbo
  † In Memoriam † maandag 13 december 2004 @ 17:01:24 #78
81992 Githa
pi_23945062
quote:
Op maandag 13 december 2004 16:53 schreef texelonia het volgende:

Klinkt wel klein enzow! Het is wel hoger dan wat het minimaal moet zijn. Maar als je niet weet hoe groot het precies 1, 2 en 3 weken geleden was. Hoe weet je dan zeker dat de groei nog goed is? Kan toch net zo goed zijn dat ie sinds een paar weken inderdaad niet meer is gegroeid?
Ik vraag me dat dus ook af Ik heb dezelfde metingen gehad en overal kwam 34w5d of 34w2d uit terwijl ik toen precies 31 weken was, ik hoop dat ik die vraag 21 dec. bij de vk beantwoord krijg.
  maandag 13 december 2004 @ 17:56:05 #79
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23946319
quote:
Op maandag 13 december 2004 16:45 schreef Anitra het volgende:
....... en zal daarna een afspraak maken[/sub]
juist, daar ben ik zo zenuwachtig voor dan weet ik n datum

verder tnx iedereen

vandaag heb ik me weer lekker op de kast laten jagen ik vertel tegen vriendin van me dat het waarschijnlijk ks word, ff over gepraat, ze snapt niet goed waarom ik draaien niet wil e.d. nou vooruit kan ik mee inkomen hoor, zegt ze op gegeven moment "no offence hoor, maar ist ook niet een beetje omdat je bang bent voor de bevalling en niet met je kooi open wil liggen, ik ken jou "
kheb r wel gezegd dat het dat echt niet is, maar schijnbaar kent ze me niet dan had ze wel geweten dat ik niet bang ben voor pijn, en heb wel vaker met me kooi open gelegen voor uitstrijkjes en spiraaltje erin en eruit e.d.
kweet dat ze het zo niet bedoeld, maar toch ben ik er pissed om
pi_23948509
quote:
Op maandag 13 december 2004 17:01 schreef Githa het volgende:
Ik vraag me dat dus ook af Ik heb dezelfde metingen gehad en overal kwam 34w5d of 34w2d uit terwijl ik toen precies 31 weken was, ik hoop dat ik die vraag 21 dec. bij de vk beantwoord krijg.
Maar jij hebt een paar keer gehad dat de meting op de echo voor liep op hoeveel weken je was, en daarom vroeg je je af of je niet langer zwanger was dan gedacht werd, toch? Of was het alleen die ene keer?

Met 13 weken en 26 weken heb ik ook een echo gehad, en de metingen toen waren precies gemiddeld. Dus of hij is de afgelopen 13 weken gewoon net iets minder dan gemiddeld gegroeid, of hij is de afgelopen 2 à 3 weken ofzow (bijna) helemaal niet meer gegroeid. De metingen van vandaag sluiten dat laatste in principe niet uit toch?
©Dumbo
pi_23948995
Ik moet erg lachen om Leah, en Lily Remco heeft het ook zwaar gehad hoor bij de bevalling, weet je wel hoe hard je me geknepen hebt, en die houten stoeltjes zijn ook 3 keer niets een hele nacht... Maar verder meer dan lof en respect hoor!

Tex, lekker dat je nog even naar je kleintje hebt mogen gluren, fijn dat alles goed gaat!

Martineke, zulke opmerkingen zijn idd niet leuk om te horen, je hebt heel bewust en weloverwogen een besluit genomen, trek het je niet te veel aan, maar das makkelijker gezegd dan gedaan...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_23949086
Martineke probeer het je niet aan te trekken en zoals je zelf al zegt waarschijnlijk kent ze je dan niet zo goed. Jij heb de beslissing gemaakt volgens jou gevoel de beste is en dat is ook de bedoeling. Niks tegen je zin doen. en ik ben ook niet bang om met mijn kooi open te liggen, heb immers al een "gewone" bevalling met Djen gehad
  † In Memoriam † maandag 13 december 2004 @ 21:36:43 #83
81992 Githa
pi_23953345
quote:
Op maandag 13 december 2004 19:30 schreef texelonia het volgende:

[..]

Maar jij hebt een paar keer gehad dat de meting op de echo voor liep op hoeveel weken je was, en daarom vroeg je je af of je niet langer zwanger was dan gedacht werd, toch? Of was het alleen die ene keer?

Met 13 weken en 26 weken heb ik ook een echo gehad, en de metingen toen waren precies gemiddeld. Dus of hij is de afgelopen 13 weken gewoon net iets minder dan gemiddeld gegroeid, of hij is de afgelopen 2 à 3 weken ofzow (bijna) helemaal niet meer gegroeid. De metingen van vandaag sluiten dat laatste in principe niet uit toch?
nee, lijkt me niet hoor tex ...je gaat toch niet zomaar 3 weken terug in tijd, dan hadden ze dat bij eerdere metingen ook moeten zien lijkt me.
wat mijn metingen betreft was het idd zo dat blij elke meting al mijn hummeltje groter was. Nu zeiden ze in het begin dat dat alleen het hoofdje kon zijn en dat dat nog wel bij trok maar met de laatste screening hebben ze werkelijk alles opgemeten en daar is een volledig rapport over naar de VK gestuurd alleen ken ik de inhoud daar niet van. Ik weet alleen dat bij elke lichaamsdeel dat ze hebben gemeten ik zowat 3 weken verder was maar of dat normaal is en ik gewoon een groot kindje heb weet ik niet..... het zou natuurlijk ook goed kunnen dat ik verder ben omdat het bij elke echo naar voren komt.
Maar in principe hebben wij beide dezelfde vraag alleen is ie bij mij te groot en bij jou te klein
  † In Memoriam † maandag 13 december 2004 @ 21:40:14 #84
81992 Githa
pi_23953417
Martineke lekker tactloos van je vriendin! Ik denk dat ze helemaal niet beseft wat ze zegt Het zal best een vervelend gevoel geven want niemand kiest ervoor om een stuit te krijgen....wees trots dat je voor je kindje op komt en alle risico's uit wil sluiten
pi_23953766
hihi kooi! die kende ik nog niet.
martineke, gewoon 'projectie!' roepen, dat zal haar de mond snoeren.

tex, volgens mij kun je dat inderdaad niet helemaal uitsluiten, tenzij ze het kindje een paar weken geleden ook hebben gemeten? maar misschien is hij gewoon ongeveer klaar. en ze hebben nu je placenta bekeken toch, dus als dat allemaal ok is komt je baby vast niks tekort. geduld hebben maar weer, succes ermee. (hebben we eigenlijk wel een kadootjes-update gehad?)
pi_23953914
ik had een even een vraagje (dit leek me de beste plek om t te posten)

hoe groot is de kans op zwangerschap als je aan de pil bent geweest, maar aan het eind van de strip maar 1 dag ongesteld bent?

ik heb nu al een paar keer gehoord dat dit mogelijk is, als je bijvoorbeeld de pil vergeet, maar daarna verder gaat met de strip..daarna wel ongesteld word..maar dan tóch zwanger blijkt te zijn..

iemand die dit weet?
pi_23954085
quote:
Op maandag 13 december 2004 16:53 schreef texelonia het volgende:
femur is het bovenbeen, dus dan zal het idd wel de bovenbeenlengte zijn.
eten!!!
pi_23954810
quote:
Op maandag 13 december 2004 21:36 schreef Githa het volgende:
nee, lijkt me niet hoor tex ...je gaat toch niet zomaar 3 weken terug in tijd, dan hadden ze dat bij eerdere metingen ook moeten zien lijkt me.
Nee niet terug in de tijd. Maar met ongever 13 en 27 weken hebben ze metingen gedaan en toen was ie gewoon gemiddeld, nu met 39 weken loopt ie paar weken achter. Kan toch zijn dat ie dan tot 36 weken normaal gemiddeld groeide en dat daarna de groei min of meer is gestagneerd?
Of tot 27 weken groeide hij gemiddeld, en daarna groeide hij nog wel door maar iets minder dan gemiddeld.
Als het dat laatste is, is het geen probleem. Maar als het dat eerste is lijkt het me niet helemaal okay eigenlijk?
quote:
Op maandag 13 december 2004 21:56 schreef bixister het volgende:
tex, volgens mij kun je dat inderdaad niet helemaal uitsluiten, tenzij ze het kindje een paar weken geleden ook hebben gemeten? maar misschien is hij gewoon ongeveer klaar. en ze hebben nu je placenta bekeken toch, dus als dat allemaal ok is komt je baby vast niks tekort. geduld hebben maar weer, succes ermee.
Placenta heeft ze voor zover ik gezien heb niet echt naar gekeken, wel naar de doorstroming van de navelstreng en die was in orde. En hij beweegt ook nog gewoon goed, dus hij heeft genoeg energie blijkbaar. Dus dacht ook al niet dat dat een probleem zou zijn. Verder geen idee waardoor de groei kan achterblijven (ik rook niet in elk geval ) en wat dat allemaal zou kunnen betekenen.
quote:
(hebben we eigenlijk wel een kadootjes-update gehad?)
Ownee Al paar dagen niet volgens mij....

Vandaag hadden we een tuinbroekje met een rood-wit-gestreept t-shirt
Gisteren een heel schattig rood gebreid truitje met gekleurde blokjes aan de voorkant, met korte mouwtjes, met een oranje broekje erbij. Dat oranje komt dus ook terug in het truitje
Eergisteren een rode trui met een witte, groene en nog een witte streep, met een spijkerbroekje.
De dag daarvoor plastic stapelbekertjes om mee te spelen
©Dumbo
  maandag 13 december 2004 @ 23:19:17 #89
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_23955916
Tex wat meer drinken wil ook wel eens helpen tegen hoofdpijn

Heeft ook altijd gedacht dat een 2-de kindje niet vroeg indaalde kon ook nog wel eens 2 uur voor een geboorte

Martineke wat een ongelovelijke zou ook pissed worden

Gaat echt wel hard de tijd
  † In Memoriam † dinsdag 14 december 2004 @ 09:20:33 #90
43556 miss_dynastie
pi_23961147
Martineke
Wat k#t dat je vriendin zo reageert zeg
Ik zou zeggen: jij en je vriend hebben samen een keuze gemaakt waar jullie achterstaan, daar hoeven jullie je helemaal niet voor te verantwoorden!! En bedenk je goed: mensen hebben altijd een mening, als je had besloten om wel te draaien, had je van een ander weer kritiek gehad
Moraal van het verhaal: volg je eigen gevoel, dat is altijd goed
  dinsdag 14 december 2004 @ 09:31:44 #91
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23961251
thanks

ik wil heel wat typen, maar doe t maar nie ik laat het wel rusten en weet beter, ga me niet druk maken om iemand die niet weet waar ie over praat dat was overigens het eerste wat mijn oma zei toen ik dat vertelde tegen haar
pi_23961311
Môge

Redelijk geslapen, alleen alles doet pijn, verder gebeurt er nog niks

Martineke succes straks!
©Dumbo
pi_23964622
Zo hel ffies hier een beetje bij gelezen , maar ik merk dat ik de helft niet goed in me op neem
Heb zelf net weer alle financiën de deur uit gedaan en weet weer wat we nog te besteden hebben de rest van de maand.
En verder heb ik net telefoon gehad van de kraamzorg die eigenlijk volgende week wilden komen , maar morgen ook een gaatje hadden dus ze komen morgen hier langs , ben erg benieuwd!

Beebje reageerde vanmorgen nogal heftig toen we een boos telefoontje aan het plegen waren en Jeroen met een behoorlijke stemverheffing begon te praten
Toen hij weer rustig begon te praten was beeb ook weer rustig , wel grappig om te merken dat beebje zo op zijn/haar papa reageerde
  dinsdag 14 december 2004 @ 13:14:55 #94
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23965436
dit is raar ik weet n datum.....
  dinsdag 14 december 2004 @ 13:16:35 #95
61800 Rottdog
pi_23965471
Hebben ze je net gebelt
pi_23965548
Oeh Martineke, wat spannend...
Mogen wij het ook weten?

Xanthe, grappig is dat he, deze baby vindt zijn/haar zus ook zo leuk!

Tex, sterkte weer, jammer dat je zo veel pijn hebt en er ondertussen zo relatief weinig gebeurt. Sterkte nog even met de laatste lootjes!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_23965568
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 13:16 schreef Rottdog het volgende:
Hebben ze je net gebelt
Zo te zien is vanochtend om 10:45 uur geweest
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 14 december 2004 @ 13:22:35 #98
61800 Rottdog
pi_23965616
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 13:20 schreef melonovy het volgende:

[..]

Zo te zien is vanochtend om 10:45 uur geweest
Vaag bij mij staat ze om 13.14 uur
  dinsdag 14 december 2004 @ 13:36:37 #99
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23965934
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 13:22 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Vaag bij mij staat ze om 13.14 uur
in mijn onderschrift Rottdog

4 januari is the day!
vandaag over 3 weken worden wij ouders.... erg raar om te weten...
moet 3 januari om 11 uur binnen zijn, gaan ze bloed afnemen en echo maken e.d. de anesthesist komt langs en blabla.. en dan de volgende dag word me beebje gehaald weet nog geen tijd, maar zal wel in de ochtend zijn gok ik zo.

vandaag was alles goed, beebje is erg groot (wisten we al gelukkig) normaal is deze gyn geen voorstander van keizersnee, maar in mijn geval adviseerde hij het wel aangezien beebje dus erg groot is, en 2/3 van alle stuitbevallingen eindigt alsnog in een keizersnee, best veel vind ik!
pi_23966009
Whoepie spannend Martineke!!!!
Ik weet nog dat ik het ook heel raar vond om de datum te weten. Nu kan je echt aftellen. Maar houd er rekening mee dat altijd je vliezen nog kunnen breken en de bevalling zichzelf ik kan luiden!!!! Dus 4 januari is de max datum!! Ik tel met je mee en als je nog vragen hebt geef maar een gil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')