Dan is het te hopen dat het met de gladde kant eerst is!quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:15 schreef Sprookjesbos het volgende:
Als ik jou was zou ik pas gaan klagen als het dopje weer naar buiten moet
Maar meestal gaan dat soort dingen overdwars naar buitenquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:18 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Dan is het te hopen dat het met de gladde kant eerst is!![]()
Ah kijk, een ervaringsdeskundige?quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:19 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
Maar meestal gaan dat soort dingen overdwars naar buiten![]()
Ik ben er ook bang voorquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:19 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
Maar meestal gaan dat soort dingen overdwars naar buiten![]()
Heb ik niet....kheb wel een labello stickquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:22 schreef Shagster het volgende:
Dat word lachen morgen.Ik zou je poepert alvast insmeren met een beetje vaseline, want dit gaat pijn doen.
zolang je maar geen pritt stift gebruikt!quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:24 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Heb ik niet....kheb wel een labello stick![]()
Labello moet ook wel lukken.... Wel oppassen dat je 'em niet kwijtraakt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:24 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Ah, slik die er even achteraan.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:24 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:31 schreef Devox het volgende:
Dan heb je morgen wel gekleurde shit in de wc pot liggen![]()
Ik slik vaak meer dan me lief is iddquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ah kijk, een ervaringsdeskundige?
Ik zie je wel bij jopies bikbarquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:41 schreef EvilThijn het volgende:
Ik heb nu nog een rauwe keel van die dopzitten gemene hoekjes aan
Ik vrees voor morgen...maar veel bier en shoarma vannacht!
quote:
kan, maar zorg wel dat je t niet vergeet, anders zou je die labello nog wel 's voor je mond kunnen gebruiken daarnaquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:24 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
zulke dingen wil ik dus net niet horen!quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:02 schreef Shagster het volgende:
Oh jee. Ik hoop niet dat dat lipje lam ligt, want dat kan nog fungeren als weerhaak, als het tegenzit.
Je moet wel de punt van de stift bedekken, anders kun je de hele stift weggooien; of doorslikken, net wat je 't liefste doet.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:59 schreef EvilThijn het volgende:
[afbeelding]
foto van de boosdoener..er zit nog een gemeen lipje aan de achterkant die de foto niet toont!![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:03 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Je moet wel de punt van de stift bedekken, anders kun je de hele stift weggooien; of doorslikken, net wat je 't liefste doet.
Ik ga naar het unrealcafé vanavond, en dan om een uurtje of half 2 even snacken bij de bikbarquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:54 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
zit er dik in...traditioneel een zak kroketten met satesaus vrijdag 's nachts
![]()
goed planquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ga naar het unrealcafé vanavond, en dan om een uurtje of half 2 even snacken bij de bikbar
quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:03 schreef Loohcs het volgende:
of doorslikken, net wat je 't liefste doet.
Mooi, als ET acute darmkrampen krijgt weet Cerror i.i.g. wat er aan de hand isquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:12 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
goed planUnreal zat ook in mijn planning...goeie pooltafel en Hertog-Jan
![]()
Prima, ik zal je daar wel zien denk ikquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:12 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
goed planUnreal zat ook in mijn planning...goeie pooltafel en Hertog-Jan
![]()
Kijk dat is advies waar ik wat mee kanquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:27 schreef Shagster het volgende:
Zou je het niet juist even laten wachten? Misschien als je lang genoeg wacht dat je maagzuren die dop helemaal kapot bijten, zodat er straks niks mis kan gaan.
Ik zou alvast even een pakje tampons halen, zou kunnen helpen tegen het bloedenquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:35 schreef LeFTBuRN het volgende:
en dan met die harde druk op de ketel, blijft dat "weerhaakje" net hangen, zodat het hele zooitje gaat bloeden als jij zit te beren op de plee.
Na een half uur later en veel bloedverlies later word je weg getild van de wc door de ambulance medewerkers.
Neehoorquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:38 schreef Dirkh het volgende:
Klote voor je, nu droogt je stift uit.
Je koffie staat er en die stift mag je houdenquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:52 schreef EvilThijn het volgende:
aaaah mijn dierbare collega MSXUser gaat koffie voor me halen nuhij wil het dopje terug van zijn merkstift
![]()
tja welke moet je maandag uit je la halen he als je iets te markeren hebtquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:56 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je koffie staat er en die stift mag je houden![]()
Maandag vroeg beginnen dus... of moeten we alvast gaan sparen voor een fruitmandje?quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:00 schreef EvilThijn het volgende:
tja welke moet je maandag uit je la halen he als je iets te markeren hebt![]()
![]()
nope..we zijn directe collega's..werk in Assenquote:
Toch drenthequote:Op vrijdag 10 december 2004 15:04 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
nope..we zijn directe collega's..werk in Assen
Fruitquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:03 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Maandag vroeg beginnen dus... of moeten we alvast gaan sparen voor een fruitmandje?
Nee, natuurlijk niet. Het is nu zijn stiftquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:08 schreef Mikkie het volgende:
Wil je het dopje wel nog terug misschien?
Pak wel een nieuwequote:Op vrijdag 10 december 2004 15:10 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Het is nu zijn stift
en zijn probleem
Is die veilig naar buiten gekomen?quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:19 schreef luciferist het volgende:
ik had ooit zoiets met een nepnagel van mijn ex
Aan de eerder geplaatste foto te zien was het een eigen merk stift van Ahrend......quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:21 schreef EvilThijn het volgende:
Pak wel een nieuwegaat niet om de stift maar om de dop die straks mischien klem zit
![]()
Ben ik even blij dat we alleen collega's zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:20 schreef Mikkie het volgende:
Een échte vriend zou hem helpen dat dopje te begeleiden tijdens de laatste centimeters...
Misschien moet je vanavond/morgenvroeg nog maar een flinke slok (olijf)olie nemen voordat je je nest in duikt?quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:21 schreef EvilThijn het volgende:
Pak wel een nieuwegaat niet om de stift maar om de dop die straks mischien klem zit
![]()
Wat een interessequote:Op vrijdag 10 december 2004 15:22 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Is die veilig naar buiten gekomen?
quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:26 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat we alleen collega's zijn.
[..]
Misschien moet je vanavond/morgenvroeg nog maar een flinke slok (olijf)olie nemen voordat je je nest in duikt?
Weet je hoe groot zo'n dop is!quote:
en zorgen dat je het binnenhoud anders kots je het zoweer uitquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:26 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat we alleen collega's zijn.
[..]
Misschien moet je vanavond/morgenvroeg nog maar een flinke slok (olijf)olie nemen voordat je je nest in duikt?
Uhmmm nou nee die heb ik "gelukkig" nooit nodig gehadquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:29 schreef Cheiron het volgende:
Tvp
Heb je een aambeienkussentje bij de hand?
zou ik nu ook kunnen proberen maar als het lipje dan echt een weerhaak is heb ik een serieus probleemquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:29 schreef sjeppert het volgende:
[..]
en zorgen dat je het binnenhoud anders kots je het zoweer uit![]()
Volgende keer zou ik als ik jou was (ik snap dat je er in zo'n situatie niet echt over nadenkt) de heimlich greep op jezelf proberen.. --> vouw je handen samen tot een bal, en zet die vuistenbal net onder je ribbenboog en duwen maar !quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:06 schreef EvilThijn het volgende:
Ik knijp hem wel een beetje...die dop was redelijk fors, was ook 2 keer slikken en bijna stikken voordat ie weg was
Niet mauwen. Negers hebben ook zwarte handen en die hoor je ook niet klagen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:12 schreef EvilThijn het volgende:
Nu heb ik ook nog zwarte vingers omdat ik schrok en de merkstift vasthad![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:56 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
shit man das wel veel gevraagd![]()
Ha nijna ik doe vrolijk met je mee..quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:01 schreef Nijna het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe dit afloopt (tvp dus)
quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:30 schreef luciferist het volgende:
[..]
neej bloede als een rund..
trauma's aan over gehouden
zelfs de huisarts stond verbijsterd
hoezo?![]()
Lijkt me een errug slecht plan! die dop komt er echt niet zomaar meer uit..stel dat het lipje blijft hakenquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:51 schreef JDude het volgende:
Kun je 'm niet uitkotsen?
Hehehehe mijn geest is wel zo ziek dat ik de camera al opgeladen hebquote:
Ach ik zat verveeld op het werk te kauwen op de dop van een (redelijk grote) merkstift..ondertussen te fokken. collega stuurde een linkje naar een post. ik moest lachen en een soort van hoestniezen en slikte zo die dop door..quote:
Directeur Omo opgepakt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:25 schreef Thetallguy het volgende:
Welke post moest je nou eigenlijk zo om lachen?
Ja! en mijn collega (MSXUser hehehe)quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:30 schreef Thetallguy het volgende:
Dus eigenlijk is het gfree's schuld
Neeeej ik heb wel gelachen omdat topic..nu nog steedsquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:33 schreef King_Nothing het volgende:
Ik zou gfree aanklagen omdat hij geen waarschuwing heeft gegeven van tevoren
haha ja net nog op mijn lippen gedaanquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:36 schreef King_Nothing het volgende:
Heb je je Labello al klaarstaan?
We hebben je nog gezien vandaagquote:
Excuse me?quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:50 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
We hebben je nog gezien vandaag(tenminste dat zei hij)
![]()
Je werkt in Assen? geloof dat ie jouw usernaam koppelde aan het gezichtquote:
Nikky werkt in Assenquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:52 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Je werkt in Assen? geloof dat ie jouw usernaam koppelde aan het gezicht![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:52 schreef Ronhui het volgende:
ik ga het voor me zien, evilthijn in de beugels, doktoren, studenten en verpleegkundigen die de ruimte bevolken, allemaal gapen en misselijk kijken naar het gat waar het dopje langzaam uitgepeuterd wordt. De schoonmakers zijn al strotjes aan het trekken wie het moet opruimen.
keejquote:
Ben bang van welquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:21 schreef King_Nothing het volgende:
Whehehe. Straks blijftie haken.
Evilthijn tegen de dokter: 'Nee, ik heb 'm ingeslíkt! Echt waar!'
Dokter zo van: 'Het geeft niks hoor. Ik zie wel vreemdere dingen. Niks om je voor te schamen.Bwhahahahahaaa'
Hahahaquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:21 schreef King_Nothing het volgende:
Whehehe. Straks blijftie haken.
Evilthijn tegen de dokter: 'Nee, ik heb 'm ingeslíkt! Echt waar!'
Dokter zo van: 'Het geeft niks hoor. Ik zie wel vreemdere dingen. Niks om je voor te schamen.Bwhahahahahaaa'
Haha nee helaas nog nietquote:
Nee maar bananen maken het wat dikker...hopelijk werk dat als een kapsel om de dop dat het makkelijker eruit gaatquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:15 schreef veldmuis het volgende:
Bananen zorgen juist dat je niet zo snel moet schijten, sukkel.
Oh! Zou je, bij wijze van experiment, de volgende keer dit eens willen proberen met een merkloze stift?.
Ik ben benieuwd naar je bevindingen!.
neee Norit is voor mietjesquote:
Maaruh ik ben geen hond (hehe noujaquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:26 schreef dribbel79 het volgende:
Eet watten, die watten vormen een "cocon" om de dop heen, zodat er geen scherpe randjes aanzitten.
Onze vorige hond vrat ook alles op, zelfs een open veiliheidsspeld (ja, welke zieke hond vreet dat op!) kwam er zonder kleerscheuren uit...
quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:19 schreef peejdorie het volgende:
respect hoor.. ook nog bananen gaan eten![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:40 schreef Mute_Me het volgende:
misschien dat anus je kan helpen, die doet voor der werk geloof ik..
matige garpjes herhalen is zooo 192004quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:42 schreef R2cksson het volgende:
"Dokter, ik heb een dopje van een merkstift in mijn anus..."
"Hoe komt die daar dan terecht?!"
"Ja, ik heb die doorgeslikt..."
"Ja, dat zeggen ze allemaal..."
van wanneer?quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:52 schreef veldmuis het volgende:
[..]
matige garpjes herhalen is zooo 192004
quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:58 schreef ondeugend het volgende:![]()
Hilarisch !
Ik kan niet wachten tot je moet poepen... hoe lang duurt het nog denk je ?
Mijn god ik kan niet geloven dat we het nu over mijn stoelgangpatroon hebbenquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:00 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
ow guttegut ik ben vanmiddag voor het incident net nog geweest..was ook geen misselijke hoop toen dus kweet het echt niet. voel nu niet de behoefte iniedergeval
![]()
Ik welquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:03 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Mijn god ik kan niet geloven dat we het nu over mijn stoelgangpatroon hebben![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:15 schreef veldmuis het volgende:
Bananen zorgen juist dat je niet zo snel moet schijten, sukkel.
Oh! Zou je, bij wijze van experiment, de volgende keer dit eens willen proberen met een merkloze stift?.
Ik ben benieuwd naar je bevindingen!.
Normaal eens per dag...'s ochtends bij opstaan na een bak koffie en een peukquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:06 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik wel
Maar wat is je gemiddelde ?
Ik moet natuurlijk wel een indicatie hebben voor als ik alert moet gaan zijn he![]()
Mooi... morgen meer nieuws en misschien een extra journaaluitzendingquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:09 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Normaal eens per dag...'s ochtends bij opstaan na een bak koffie en een peuklekker standaard.
Maaaarja ik ga nu op stap met bier en vertier....en waarschijnlijk shoarma![]()
Mijn darmen begrijpen helaas niet mijn Outlook Agenda dusss kan er weinig over zeggen. keb nu niet de drang in iedergeval![]()
hij heeft dus in ze stront zitten roerenquote:Op zaterdag 11 december 2004 00:54 schreef doraantje het volgende:
whahahaha geweldig!
ik zit me helemaal rot te lachen
toen ik nog in groep acht zat had een klasgenoot van me z'n vulpendop ingeslikt! "meester...ik heb m'n dop ingeslikt"
wat hebben we toen gelachen zeg! maar die kwam een paar dagen later met z'n vulpendop gewoon weer op school! dus hij heeft het overleefd...
maar die was wel iets langer en dunner als die dop die jij ingeslikt hebt. dus die draaide moeilijker, en die floepte er dus makkelijker uit...
maar ik wens je veel sterkte hoor!
Hmm ja ben net thuis en nogsteeds geen nieuwsquote:
Oehh ik hoop het niet..dan ben ik nog moe en brak en hoop ik nog fijn te slapenquote:
Hmm neen kwart over 7 is wel errug te vroeg voor de zaterdag...doordeweeks zou kunnen omdat ik dan ongeveer op mijn werk ben.quote:Op zaterdag 11 december 2004 02:03 schreef BIGGI het volgende:
ik ga voor kwart over 7
Uhmmmmm neequote:
sick... wie bouwt er nou zo'n sitequote:Op zaterdag 11 december 2004 02:55 schreef Rocho het volgende:
Dit kan ook leuke plaatjes opleveren voor rate my poo![]()
zo laat? ik gok vanmiddag om 16.38quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:09 schreef Biancavia het volgende:
*Gok hier hoe laat de dop er weer uit komt!*
Ik zeg 19.07 uur vanavond.
Nee joh, die chirurg heeft pas maandag tijd voor de operatie.quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:09 schreef Biancavia het volgende:
*Gok hier hoe laat de dop er weer uit komt!*
Ik zeg 19.07 uur vanavond.
Mits de dop niet blijft haken zou hij er best op natuurlijke wijze uit kunnen komen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:14 schreef Murray het volgende:
[..]
Nee joh, die chirurg heeft pas maandag tijd voor de operatie.
Eerst koffie drinken!quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:06 schreef GrupoBalanca het volgende:
hey welcome back, nou en nu als de sodemieter poepen!!
veel plezier!quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:49 schreef EvilThijn het volgende:
Hmm ik voel nu wel echt de drang..keb ook belachelijk veel gegeten gister![]()
durft niet!![]()
en heb je dr ook nog wat van geleerd?quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:56 schreef EvilThijn het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!! hij is er uit!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Foutloos!! grote hoop..heeele grote hoopoooooh dat ik daar anderhalve dag zo voor in de stress heb gezeten zeg.
Deed wel wat pijn trouwens..zat ook wel wat bloed aan het toiletpapierMan..die dop is groter dan ik kon herinneren! dat ik dat heb kunnen doorslikken zeg...
Pfew ik ben helemaal opgelucht dat het goed is gekomen zeg, weinig mensen die ik er over gesproken heb haden er vertrouwen in.
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuh! blij blij blij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja waar blijven ze nou?quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:59 schreef arco_corleone het volgende:
foto's!!!!!!!!!
Hehehe ik heb foto's gemaakt..keb alleen geen webspace om ze te plaatsen..troubles met mijn xs4all accountquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:59 schreef arco_corleone het volgende:
foto's!!!!!!!!!
Op deze dop zal ik in iedergeval niet meer kauwenquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:59 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
en heb je dr ook nog wat van geleerd?
dat je bijvoorbeeld nooit meer grappige dingen moet lezen met een markerstift dop in je mond![]()
bij die dop weet je iig zeker dat hij dr ook weer normaal uit komt...quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:02 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Op deze dop zal ik in iedergeval niet meer kauwen![]()
Voor mij niet! ik zat echt in de stressquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:58 schreef Inca het volgende:
nah wat een saai eind
Proberen?quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:03 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
bij die dop weet je iig zeker dat hij dr ook weer normaal uit komt...
www.imageshack.usquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:01 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Hehehe ik heb foto's gemaakt..keb alleen geen webspace om ze te plaatsen..troubles met mijn xs4all account![]()
Kewl zal even wat plaatsen daarquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:56 schreef EvilThijn het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!! hij is er uit!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuh! blij blij blij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:16 schreef EvilThijn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Excuses voor de kwaliteit van de foto's...de flitser op mijn camera is gaar![]()
Hahaha geen ideequote:Op zaterdag 11 december 2004 14:20 schreef XiChico het volgende:
Bleh .. Nja .. Gefeliciteerd met je bevalling, hoe noem je em?
Haha neen ik denk dat de stift een ereplaats krijgt op het werk naast mijn monitorquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:37 schreef LeFTBuRN het volgende:
flikker die stift maar weg, en maak van die dop leuke sleutelhanger
Hij zit weer op de stift en ligt hier naast mequote:Op zaterdag 11 december 2004 14:49 schreef Biancavia het volgende:Je hebt die dop toch niet weer in gebruik genomen he?
je bent toch wel een beetje vreemdquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:52 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Hij zit weer op de stift en ligt hier naast meik heb hem goed afgewassen met zeep. Hij was trouwens opmerkelijk schoon. het lijkt wel of organisch materiaal niet hecht aan dit plastic
Hoe kom je daaar nu bijquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:54 schreef peejdorie het volgende:
[..]
je bent toch wel een beetje vreemd![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:52 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Hij zit weer op de stift en ligt hier naast meik heb hem goed afgewassen met zeep. Hij was trouwens opmerkelijk schoon. het lijkt wel of organisch materiaal niet hecht aan dit plastic
quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:08 schreef veldmuis het volgende:
En maandag zit je collega op jouw dop te kauwen...?
Wel verleidelijkquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:09 schreef Biancavia het volgende:
[..]Ga je er nu ook weer op kauwen enzo?
Maandag ligt het ding gewoon weer bij de voorraad. Wij gaan in ieder geval de eerste 2 jaar geen nieuwe stiften halenquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:08 schreef veldmuis het volgende:
En maandag zit je collega op jouw dop te kauwen...?
Ik zou maar vroeg opt werk zijn maandag als ik jou wasquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:20 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Maandag ligt het ding gewoon weer bij de voorraad. Wij gaan in ieder geval de eerste 2 jaar geen nieuwe stiften halen
Ja en dan om uitleg vragen over iets op het Whiteboard!!quote:
Jaaaah en daar dan even een foto van makenquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:25 schreef King_Nothing het volgende:
Een collega net zo'n stift (of gewoon deze) geven en later deze foto's laten zien![]()
![]()
![]()
Waarom niet? Kan tie gelijk harsen!quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:26 schreef Ronhui het volgende:
[..]
zolang je maar geen pritt stift gebruikt!
Dank u! ik ben weer een heeele ervaring rijkerquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:47 schreef Ronhui het volgende:
Tja, wat moet ik zeggen, feli met de geboorte van uw eerste dop!
Hmm ja een mobiel telefoontje zal vast lekker naar binnen glijdenquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:04 schreef arco_corleone het volgende:
wel raar dat ie er zo netjes schoon naast ligt. Het had veel leuker geweest als ie er tussen had gezeten en je er lekker in had mogen prakken. Wie doet het volgende expiriment? Iemand interesse voor de stift zelf?? Of iemand een leuk mobieltje??
Hij lag er niet echt naast hoor..ik heb hem met een potlood er onder vandaan getrokken voor de fotoquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:04 schreef arco_corleone het volgende:
wel raar dat ie er zo netjes schoon naast ligt.
goeie vraag!quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:15 schreef arco_corleone het volgende:
maar hij zat niet in het mengseltje dus?? hij kwam er apart uit??
idd! Wil ik ook wetenquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:15 schreef arco_corleone het volgende:
Ben op zich blij dat het jouw ervaring was en niet die van mijquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:10 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Dank u! ik ben weer een heeele ervaring rijker![]()
Aangezien ik errug veel geten had..vnml bewust vezels en muesli (gore troep trouwens!), had ik twee puntgave keutels na mekaar waar het dopje min of meer de wervel van was. Hij was vrij schoon toen hij eruit was..ik heb met een potlood even het dopje verplaatst voor de fotoquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:15 schreef arco_corleone het volgende:
Mischien is het een gerust stelling voor je als ik vertel dat bij mijn kakbeurt net er nog bloed aan het toiletpapiertje zatquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:28 schreef teknomist het volgende:
Ik mis het blood enzo wel een beetje.
.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:25 schreef King_Nothing het volgende:
Een collega net zo'n stift (of gewoon deze) geven en later deze foto's laten zien![]()
![]()
![]()
doorgeslikt....uitgepoept....afgewassen(met de franse slag)....op de stift gedaan....maandag argeloos bij een collega neerleggen en uitleg vragen over iets op het Whiteboardquote:Op zaterdag 11 december 2004 22:23 schreef alsem het volgende:
en dan moet je uitleggen wat je met dan dopje hebt uitgevogeld..
Vergeet niet z'n gezicht te fotograferen als hij de pics uit dit topic zietquote:Op zaterdag 11 december 2004 22:25 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
doorgeslikt....uitgepoept....afgewassen(met de franse slag)....op de stift gedaan....maandag argeloos bij een collega neerleggen en uitleg vragen over iets op het Whiteboard![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:46 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Vergeet niet z'n gezicht te fotograferen als hij de pics uit dit topic ziet
[med] wat ik vandaag toch weer mee maaktequote:Op zaterdag 11 december 2004 01:16 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Anusdie moest laatst een 1,5liter cola fles uit iemand zn hol verwijderen
![]()
ervaring?quote:Op zondag 12 december 2004 01:22 schreef ReadMe het volgende:
Hahaha, lekker voor je.
Is erg goed voor je maag dat spul!
Dat mag ook wel na alles dat ik gegeten heb die avond er voorquote:Op zondag 12 december 2004 00:58 schreef Shagster het volgende:![]()
Die drol is qua massa trouwens een dikke voldoende waard. Hulde!
Neen echt niet...Ik heb echt wel in de stress gezeten anderhalve dag..pfew gelukkig is het goed gekomen...quote:Op zondag 12 december 2004 14:21 schreef patty het volgende:
TS heeft een garp gemaaktHij heeft ons allemaal in het ootje genomen
Kloptquote:Op zondag 12 december 2004 20:39 schreef alsem het volgende:
en zo komt het topic over het dopje langzaam tot zijn einde..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |