Dan is het te hopen dat het met de gladde kant eerst is!quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:15 schreef Sprookjesbos het volgende:
Als ik jou was zou ik pas gaan klagen als het dopje weer naar buiten moet
Maar meestal gaan dat soort dingen overdwars naar buitenquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:18 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Dan is het te hopen dat het met de gladde kant eerst is!![]()
Ah kijk, een ervaringsdeskundige?quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:19 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
Maar meestal gaan dat soort dingen overdwars naar buiten![]()
Ik ben er ook bang voorquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:19 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
Maar meestal gaan dat soort dingen overdwars naar buiten![]()
Heb ik niet....kheb wel een labello stickquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:22 schreef Shagster het volgende:
Dat word lachen morgen.Ik zou je poepert alvast insmeren met een beetje vaseline, want dit gaat pijn doen.
zolang je maar geen pritt stift gebruikt!quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:24 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Heb ik niet....kheb wel een labello stick![]()
Labello moet ook wel lukken.... Wel oppassen dat je 'em niet kwijtraakt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:24 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Ah, slik die er even achteraan.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:24 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:31 schreef Devox het volgende:
Dan heb je morgen wel gekleurde shit in de wc pot liggen![]()
Ik slik vaak meer dan me lief is iddquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ah kijk, een ervaringsdeskundige?
Ik zie je wel bij jopies bikbarquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:41 schreef EvilThijn het volgende:
Ik heb nu nog een rauwe keel van die dopzitten gemene hoekjes aan
Ik vrees voor morgen...maar veel bier en shoarma vannacht!
quote:
kan, maar zorg wel dat je t niet vergeet, anders zou je die labello nog wel 's voor je mond kunnen gebruiken daarnaquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:24 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
zulke dingen wil ik dus net niet horen!quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:02 schreef Shagster het volgende:
Oh jee. Ik hoop niet dat dat lipje lam ligt, want dat kan nog fungeren als weerhaak, als het tegenzit.
Je moet wel de punt van de stift bedekken, anders kun je de hele stift weggooien; of doorslikken, net wat je 't liefste doet.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:59 schreef EvilThijn het volgende:
[afbeelding]
foto van de boosdoener..er zit nog een gemeen lipje aan de achterkant die de foto niet toont!![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:03 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Je moet wel de punt van de stift bedekken, anders kun je de hele stift weggooien; of doorslikken, net wat je 't liefste doet.
Ik ga naar het unrealcafé vanavond, en dan om een uurtje of half 2 even snacken bij de bikbarquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:54 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
zit er dik in...traditioneel een zak kroketten met satesaus vrijdag 's nachts
![]()
goed planquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ga naar het unrealcafé vanavond, en dan om een uurtje of half 2 even snacken bij de bikbar
quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:03 schreef Loohcs het volgende:
of doorslikken, net wat je 't liefste doet.
Mooi, als ET acute darmkrampen krijgt weet Cerror i.i.g. wat er aan de hand isquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:12 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
goed planUnreal zat ook in mijn planning...goeie pooltafel en Hertog-Jan
![]()
Prima, ik zal je daar wel zien denk ikquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:12 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
goed planUnreal zat ook in mijn planning...goeie pooltafel en Hertog-Jan
![]()
Kijk dat is advies waar ik wat mee kanquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:27 schreef Shagster het volgende:
Zou je het niet juist even laten wachten? Misschien als je lang genoeg wacht dat je maagzuren die dop helemaal kapot bijten, zodat er straks niks mis kan gaan.
Ik zou alvast even een pakje tampons halen, zou kunnen helpen tegen het bloedenquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:35 schreef LeFTBuRN het volgende:
en dan met die harde druk op de ketel, blijft dat "weerhaakje" net hangen, zodat het hele zooitje gaat bloeden als jij zit te beren op de plee.
Na een half uur later en veel bloedverlies later word je weg getild van de wc door de ambulance medewerkers.
Neehoorquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:38 schreef Dirkh het volgende:
Klote voor je, nu droogt je stift uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |