quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:40 schreef Mute_Me het volgende:
misschien dat anus je kan helpen, die doet voor der werk geloof ik..
matige garpjes herhalen is zooo 192004quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:42 schreef R2cksson het volgende:
"Dokter, ik heb een dopje van een merkstift in mijn anus..."
"Hoe komt die daar dan terecht?!"
"Ja, ik heb die doorgeslikt..."
"Ja, dat zeggen ze allemaal..."
van wanneer?quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:52 schreef veldmuis het volgende:
[..]
matige garpjes herhalen is zooo 192004
quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:58 schreef ondeugend het volgende:![]()
Hilarisch !
Ik kan niet wachten tot je moet poepen... hoe lang duurt het nog denk je ?
Mijn god ik kan niet geloven dat we het nu over mijn stoelgangpatroon hebbenquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:00 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
ow guttegut ik ben vanmiddag voor het incident net nog geweest..was ook geen misselijke hoop toen dus kweet het echt niet. voel nu niet de behoefte iniedergeval
![]()
Ik welquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:03 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Mijn god ik kan niet geloven dat we het nu over mijn stoelgangpatroon hebben![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:15 schreef veldmuis het volgende:
Bananen zorgen juist dat je niet zo snel moet schijten, sukkel.
Oh! Zou je, bij wijze van experiment, de volgende keer dit eens willen proberen met een merkloze stift?.
Ik ben benieuwd naar je bevindingen!.
Normaal eens per dag...'s ochtends bij opstaan na een bak koffie en een peukquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:06 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik wel
Maar wat is je gemiddelde ?
Ik moet natuurlijk wel een indicatie hebben voor als ik alert moet gaan zijn he![]()
Mooi... morgen meer nieuws en misschien een extra journaaluitzendingquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:09 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Normaal eens per dag...'s ochtends bij opstaan na een bak koffie en een peuklekker standaard.
Maaaarja ik ga nu op stap met bier en vertier....en waarschijnlijk shoarma![]()
Mijn darmen begrijpen helaas niet mijn Outlook Agenda dusss kan er weinig over zeggen. keb nu niet de drang in iedergeval![]()
hij heeft dus in ze stront zitten roerenquote:Op zaterdag 11 december 2004 00:54 schreef doraantje het volgende:
whahahaha geweldig!
ik zit me helemaal rot te lachen
toen ik nog in groep acht zat had een klasgenoot van me z'n vulpendop ingeslikt! "meester...ik heb m'n dop ingeslikt"
wat hebben we toen gelachen zeg! maar die kwam een paar dagen later met z'n vulpendop gewoon weer op school! dus hij heeft het overleefd...
maar die was wel iets langer en dunner als die dop die jij ingeslikt hebt. dus die draaide moeilijker, en die floepte er dus makkelijker uit...
maar ik wens je veel sterkte hoor!
Hmm ja ben net thuis en nogsteeds geen nieuwsquote:
Oehh ik hoop het niet..dan ben ik nog moe en brak en hoop ik nog fijn te slapenquote:
Hmm neen kwart over 7 is wel errug te vroeg voor de zaterdag...doordeweeks zou kunnen omdat ik dan ongeveer op mijn werk ben.quote:Op zaterdag 11 december 2004 02:03 schreef BIGGI het volgende:
ik ga voor kwart over 7
Uhmmmmm neequote:
sick... wie bouwt er nou zo'n sitequote:Op zaterdag 11 december 2004 02:55 schreef Rocho het volgende:
Dit kan ook leuke plaatjes opleveren voor rate my poo![]()
zo laat? ik gok vanmiddag om 16.38quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:09 schreef Biancavia het volgende:
*Gok hier hoe laat de dop er weer uit komt!*
Ik zeg 19.07 uur vanavond.
Nee joh, die chirurg heeft pas maandag tijd voor de operatie.quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:09 schreef Biancavia het volgende:
*Gok hier hoe laat de dop er weer uit komt!*
Ik zeg 19.07 uur vanavond.
Mits de dop niet blijft haken zou hij er best op natuurlijke wijze uit kunnen komen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:14 schreef Murray het volgende:
[..]
Nee joh, die chirurg heeft pas maandag tijd voor de operatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |