Je begrijpt niet wat ik bedoel: de situatie nu is VEEL, maar dan ook VEEL beter dan de situatie onder Saddam.quote:En wie heeft deze situatie van NU, gecreeerd denk je?
Dream on my child.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Geen argumenten meer om je nogal kromme positie recht te praten?
ROFL!!!quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:31 schreef Speth het volgende:
[..]
Je begrijpt niet wat ik bedoel: de situatie nu is VEEL, maar dan ook VEEL beter dan de situatie onder Saddam.
Nogmaals: die smerige oorlog is gebaseerd op leugens en dus niet gerechtvaardigd.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jordaanse terroristen en ander tuig?
Het is onzin en mede daarom veel te simpel.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:37 schreef andromeda1968 het volgende:
Nogmaals: die smerige oorlog is gebaseerd op leugens en dus niet gerechtvaardigd.
Zo moeilijk is dat toch niet?
Zucht............. Ik zou hier cijfers kunnen geven over de doden waarvoor Saddam verantwoordelijk is, en de doden veroorzaakt door de terroristen die nu bezig zijn, maar het zal je toch niet interesserenquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:33 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
ROFL!!!
![]()
![]()
![]()
Meen je dat nu werkelijk?
Ik ben bang van wel. En dat is nou net het erge van die Bush aanhangers. Ze geloven hun eigen onzin.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:33 schreef andromeda1968 het volgende:
ROFL!!!
![]()
![]()
![]()
Meen je dat nu werkelijk?
Tegenstanders van de oorlog weten dat een oorlog gerechtvaardigd was als er inderdaad kernwapens waren. En je raadt het al: DIE WAREN ER NIET! Bush is een oorlog begonnen onder valse voorwendsels... en dat is een zeer kwalijke zaak.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:42 schreef Speth het volgende:
[..]
Zucht............. Ik zou hier cijfers kunnen geven over de doden waarvoor Saddam verantwoordelijk is, en de doden veroorzaakt door de terroristen die nu bezig zijn, maar het zal je toch niet interesseren
Tegenstanders van de oorlog interesseren zich namelijk niet voor mensenlevens.
Blijkbaar zijn uw argumentaties op, om deze oorlog te kunnen rechtvaardigen, geeft niet "nobody is perfect"quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is onzin en mede daarom veel te simpel.
Geen WMD's wil niet zeggen dat Saddam geen boef was die het verdiende om te worden verwijderd. Een wrede massamoordenaar die uit menselijkheid diende te worden verwijderd.
Het is heel vervelend om een discussie te houden waarbij de tegenpartij weet dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel. En dat is nou net het erge van die Bush aanhangers. Ze geloven hun eigen onzin.
Daar gaat het mij helemaal niet om, en dit heb ik al zo vaak op fok herhaald dat ik het eigenlijk gewoon in mijn sig zou moeten zetten: Ik wist al dat er geen WMD's waren, en dat interesseert me geen ruk. Het gaat mij om een afweging van mensenlevens en de situatie op de lange termijn.quote:Tegenstanders van de oorlog weten dat een oorlog gerechtvaardigd was als er inderdaad kernwapens waren. En je raadt het al: DIE WAREN ER NIET! Bush is een oorlog begonnen onder valse voorwendsels... en dat is een zeer kwalijke zaak.
Een oorlog is gerechtvaardigd als je daarmee erge vormen van tuig weghaalt. Dat is gebeurt, of Kofi het nou leuk vindt of niet.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:45 schreef scanman01 het volgende:
Tegenstanders van de oorlog weten dat een oorlog gerechtvaardigd was als er inderdaad kernwapens waren. En je raadt het al: DIE WAREN ER NIET! Bush is een oorlog begonnen onder valse voorwendsels... en dat is een zeer kwalijke zaak.
De jij-bak bij gebrek aan beter? Wil je echt zo laag zinken?quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:46 schreef andromeda1968 het volgende:
Blijkbaar zijn uw argumentaties op, om deze oorlog te kunnen rechtvaardigen, geeft niet "nobody is perfect"
Je hoeft hier geen cijfers neer te strijken, de terroristen die nu met hopen ontwaken hebben we te danken aan de heer Bush.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:42 schreef Speth het volgende:
[..]
Zucht............. Ik zou hier cijfers kunnen geven over de doden waarvoor Saddam verantwoordelijk is, en de doden veroorzaakt door de terroristen die nu bezig zijn, maar het zal je toch niet interesseren
Voorstanders van deze oorlog hebben enorme oogkleppen op en zien de lijken niet liggen.quote:Tegenstanders van de oorlog interesseren zich namelijk niet voor mensenlevens.
Tuurlijk hebben die lui geen eigen bewustzijn en verantwoordelijkheid voor hun daden.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:54 schreef andromeda1968 het volgende:
Je hoeft hier geen cijfers neer te strijken, de terroristen die nu met hopen ontwaken hebben we te danken aan de heer Bush.
De lijken die Saddam bv. in de straten van Halabja liet liggen worden door jou gebagatelliseerd.quote:Voorstanders van deze oorlog hebben enorme oogkleppen op en zien de lijken niet liggen.
Laten we dan toch ook maar de VN opdoeken, want die hebben dan ook geen nut meer. Komt bij dat het nu in Irak een grotere puinhoop is dan ooit en ik zie het ook niet meer goedkomen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Een oorlog is gerechtvaardigd als je daarmee erge vormen van tuig weghaalt. Dat is gebeurt, of Kofi het nou leuk vindt of niet.
Oorlog is gerechtvaardigd als er een 'rechtvaardige' reden voor is!quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Een oorlog is gerechtvaardigd als je daarmee erge vormen van tuig weghaalt. Dat is gebeurt, of Kofi het nou leuk vindt of niet.
Daar heb je meteen het probleem: De VS en nadenken gaat vooral de laatste 4 jaar niet samen is gebleken.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:07 schreef andromeda1968 het volgende:
De VS vallen uw land binnen, onder het mom van 'chemische wapens'. (WMD) Na heel heel veel bloedvergieten valt Saddam. Het land verzeilt in een totale wanorde, omdat de VS niet hebben nagedacht over 'wat na de oorlog?'.
Die lijken hebben ze te danken aan de VS en de rest van de westerse wereld, die Irak lekker met veel chemische en andere vernietigende wapens bevoorrade mijn best'e.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben die lui geen eigen bewustzijn en verantwoordelijkheid voor hun daden.
[..]
De lijken die Saddam bv. in de straten van Halabja liet liggen worden door jou gebagatelliseerd.
En dat is inmiddels al met geen pen meer te beschrijven of in te schatten. De gevolgen zullen hoogstwaarschijnlijk veel erger zijn dan Hoessein in zijn hele leven heeft kunnen aanrichten.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:54 schreef andromeda1968 het volgende:
Je hoeft hier geen cijfers neer te strijken, de terroristen die nu met hopen ontwaken hebben we te danken aan de heer Bush.
Jammer genoeg lijkt het er zo wel op ja.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar heb je meteen het probleem: De VS en nadenken gaat vooral de laatste 4 jaar niet samen is gebleken.
Ik wou dat je ongelijk had maar helaas is de realiteit anders, Bush heeft een lucifer gevonden en heeft het lont des onheils aangestoken.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat is inmiddels al met geen pen meer te beschrijven of in te schatten. De gevolgen zullen hoogstwaarschijnlijk veel erger zijn dan Hoessein in zijn hele leven heeft kunnen aanrichten.
Deze posting geeft al blijk van uw inteligentie, Ik ben trouwens op zoek naar het eerste zinnige dat U te zeggen hebt , maar ben het helaas nog niet tegen gekomen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De jij-bak bij gebrek aan beter? Wil je echt zo laag zinken?
Een bezoek aan Europa dus! Niet alleen België. Bovendien is Brussel de hoofdstad van Europa. Als alle 24 lidstaten van de Europese Unie/ het meerendeel van de Europeanen beslissen dat de Europese organen verhuizen van Brussel naar een andere plaats bijvoorbeeld Madrid. Ik noem maar wat. Dan zal de frequentie van het aantal bezoeken van belangrijke personen aan Brussel drastisch verminderen. Bush zal dan Madrid bezoeken. Wat ik dus wil zeggen: dit is een bezoek aan Europa. Powell heeft bijvoorbeeld afgelopen week Den Haag bezocht. Veel Belangrijke personen hebben Den haag het afgelopen half jaar bezocht, Poetin bij Rusland Europa top en afgelopen week Europa -China top.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:47 schreef Frederic het volgende:
Op 22 januari 2005 zal Bush voor de tweede maal een bezoek brengen aan België. Dit kan en mag niet onopgemerkt voorbij gaan. (nuja, die kans is klein)
Vanaf het ogenblik dat Air Force One landt op Zaventem tot het ogenblik dat het toestel Brussel weer verlaat zullen er protestacties plaatsvinden. Iedereen die zich dus geroepen voelt: naar Brussel!
[..]
quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:06 schreef Tikorev het volgende:
Is het niet een bezoek aan de Europese Unie i.p.v. een staatsbezoek aan Belgie? Schandalig dat een klein clubje Belgen denkt voor de rest van Europa wel even te kunnen uitmaken of een democratisch gekozen president welkom is in Europa of niet.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:25 schreef MrCrowley het volgende:
[..]
Het zijn geen Belgen maar Euopeanen![]()
En hier ben ik het weer niet mee eens tenzij een Amerikaan, Nederlander, Belg, Duitser ook holle termen zijn. Anders is een Europeaan, een burger die een Europees pasoport/identiteit heeft en dus ook van Europese rechten geniet en Europese plichten heeft, kan stemmen op het Europees parlement, geniet van Europese bescherming net zoals in Ivoorkust waar er niet alleen Franse Europeanen maar alle Europeanen geëvacueerd werden toen het gevaarlijk werd. Het is een identiteit.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:13 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Europeaan zijn is niets. Europeaan is een juridische omschrijving voor verschillde volken die slechts geografisch gezien iets met elkaar gemeen hebben. Voor de rest is het net zo'n holle term als 'wereldburger'.![]()
Tuurlijk jongen. Kom jij maar eens met een heldere redenering met oorzaak, gevolg en conclusie, dan praten we wel verder. Meer dan je mantra "geen WMD's dus onrechtvaardig" heb ik nog niet van je gehoord. En zelfs dat zonder fatsoenlijke onderbouwing of redenering.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:08 schreef andromeda1968 het volgende:
Deze posting geeft al blijk van uw inteligentie, Ik ben trouwens op zoek naar het eerste zinnige dat U te zeggen hebt , maar ben het helaas nog niet tegen gekomen.
Dus de persoon die het uiteindelijke commando geeft om die troep in te zetten is niet verantwoordelijk, alleen de leverancier?quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:14 schreef andromeda1968 het volgende:
Die lijken hebben ze te danken aan de VS en de rest van de westerse wereld, die Irak lekker met veel chemische en andere vernietigende wapens bevoorrade mijn best'e.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |