tuurlijk, de wet van de afnemende meerwaarde geldt altijd.quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:12 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Jullie gaan ook vervelen![]()
Nee echt, ik heb een het beetje gehad met 'lekker niksen'. Werk geeft toch meer voldoening. Niet full-time natuurlijk, ik en gekke Henkie niet![]()
Klootzak, ik dacht dat je een jonge vrouw van 23 met grote borsten wasquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:13 schreef George-Butters het volgende:
Op het internet kan ik zijn wie ik wil.
Kijk nu ben ik een oma van 70!
En nu een jongen van 16.
Zoooo simpel
Grote borsten heb ik welquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:14 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Klootzak, ik dacht dat je een jonge vrouw van 23 met grote borsten was
Voor mij blijf je de 24-jarige yupquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:13 schreef George-Butters het volgende:
Op het internet kan ik zijn wie ik wil.
Kijk nu ben ik een oma van 70!
En nu een jongen van 16.
Zoooo simpel
Ik werk in een fabriek aan de lopende band.... Hoe kan ik dan yup zijn. Kan me niet eensquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:18 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Voor mij blijf je de 24-jarige yup.
Dan ben je een yup die aan de lopende band werkt en geen fiets kan kopen. SPREEK ME NIET TEGEN EN ZEG RICHARDQUEEEEEEEST'OE AKHBAR.quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:20 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik werk in een fabriek aan de lopende band.... Hoe kan ik dan yup zijn. Kan me niet eens
een fatsoenlijke fiets veroorloven...
Voor jou doe ik nu een overhemd met de kraag omhoog aan. En 4 polo's eronderquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:21 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dan ben je een yup die aan de lopende band werkt en geen fiets kan kopen. SPREEK ME NIET TEGEN EN ZEG RICHARDQUEEEEEEEST'OE AKHBAR.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:21 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dan ben je een yup die aan de lopende band werkt en geen fiets kan kopen. SPREEK ME NIET TEGEN EN ZEG RICHARDQUEEEEEEEST'OE AKHBAR.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:24 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Voor jou doe ik nu een overhemd met de kraag omhoog aan. En 4 polo's eronder
Dat is toch meer student dan yup?quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:24 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Voor jou doe ik nu een overhemd met de kraag omhoog aan. En 4 polo's eronder
Is dat mijn probleemquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:17 schreef George-Butters het volgende:
en steenpuisten op beide billen
Ikkequote:Op vrijdag 10 december 2004 15:43 schreef George-Butters het volgende:
Zeg RQ....
Zou je een poll willen aanmaken met de volgende vraag:
Want wie wil er nou niét met Dione De Graaf neuken?
Dat moet je niet tegen moslims zeggen. Dan krijg je een paar rake klappen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:56 schreef George-Butters het volgende:
Zo zie je maar weer. Elke moeder is een loeder. Je kunt niet allemaal Maria zijn en onbevlekt ontvangen.
Klowjow! Ook jouw moeder is een loeder!quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat moet je niet tegen moslims zeggen. Dan krijg je een paar rake klappen.
Ik had het over het meerendeel aan niet-geintegreerde, amper goed-Nederlands sprekende moslims die veelal in getto's wonen. Niet over die enkele liberale moslim.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:02 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Klowjow! Ook jouw moeder is een loeder!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |