Van jou heb ik een hard gevoelsleven gekregenquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:00 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Er zit daar geen model in, het is net of hij zo z'n nest uit is komen stappen.
No offence Speth, dat weet je hé
Je ondertitel bevat ook een spelfoutje zo te zien, ik zou die middelste h even vervangen, nu we het er toch over hebbenquote:
Taalpuristquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:09 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Je ondertitel bevat ook een spelfoutje zo te zien, ik zou die middelste h even vervangen, nu we het er toch over hebben
AAh heb jij een nieuwe OPquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:15 schreef 205_Lacoste het volgende:
Geen dank, tot uw dienst.![]()
Op deze manier komt het topic nog wel vol dacht ik zo.
Goed Ideequote:Op vrijdag 24 december 2004 09:29 schreef Speth het volgende:
We kunnen hem dicht fotosoepen...
*zoekt plaatjes*
Thnxquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:08 schreef Ontopic het volgende:
Je haar zat destijds best goed Lacoste
Speth is uit de kast gekomenquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:16 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik vind het héél bedenkelijk dat jij al die plaatjes zo hebt op je pc... Onder het mom van "maar ik soep Fok!kers" kan jij ongegeneerd alle homosites afzoeken zeker?
U vraagt, wij draaien....quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:38 schreef MadGuy het volgende:
Ben ik even blij dat ik geen foto heb geplaatst in de afgelopen tijd!Of roep ik nu dingen over mezelf af?
quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:09 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.....
[afbeelding]
Idd.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:32 schreef Speth het volgende:
[..]
Je kiest wel een ongelukkig moment om een foto te posten...
whahahahaaaaa, ik kwam niet meer bij toen ik deze foto zag, thanks, ik had een beetje lachen echt nodig vandaag!quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:09 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.....
[afbeelding]
Als je er niet van gediend bent, is 'ie net zo snel weer weg hoor...quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:28 schreef MadGuy het volgende:
Hier kom ik dus een aantal delen niet meer...
Kom nou, dit is toch niet de eerste keer dat je een naakte man ziet?quote:
Het is allemaal hilarisch bedoeldquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:28 schreef MadGuy het volgende:
Hier kom ik dus een aantal delen niet meer...
Ja... dat snap ik wel, maar ik voel me écht beledigd! De mijne is veel groter dan op die foto!quote:
Jou een minderwaardigheidscomplex bezorgen is wel het laatste wat ik wil.... hij is al weg hoor...quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:53 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ja... dat snap ik wel, maar ik voel me écht beledigd! De mijne is veel groter dan op die foto!
jammer, maar wel ff gelachen hoorquote:Op vrijdag 24 december 2004 19:01 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Jou een minderwaardigheidscomplex bezorgen is wel het laatste wat ik wil.... hij is al weg hoor....
Er was geen piemel te zien toch? Alleen een paar...quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:53 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ja... dat snap ik wel, maar ik voel me écht beledigd! De mijne zijn veel groter dan op die foto!
Deze opmerking in ogenschouw nemende, neem ik aan dat jij je haar inderdaad meer in je gezicht draagt?quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:37 schreef Speth het volgende:
[..]
Er was geen piemel te zien toch? Alleen een paar...
Ik zag alleen een forse balzak, of ik heb niet genoeg gekeken, ik vond het niet nodig om er lang naar te kijkenquote:Deze opmerking in ogenschouw nemende, neem ik aan dat jij je haar inderdaad meer in je gezicht draagt?
Ik moest de realiteit checken. Als men mij fotosoept, wil ik wel dat er iets van waarheid in schuilt...quote:Op vrijdag 24 december 2004 20:23 schreef Speth het volgende:
[..]
Ik zag alleen een forse balzak, of ik heb niet genoeg gekeken, ik vond het niet nodig om er lang naar te kijken
Een beetje als die Karl Urban, maar dan een versie die nodig naar de kapper moet vrees ik....quote:Op vrijdag 24 december 2004 20:30 schreef MadGuy het volgende:
Maar heb je een voorbeeld hoe het ernu uit ziet dan?
@ Speth, wel eens aan een gaywall gedacht?
Daar heb je gelijk in...quote:Op vrijdag 24 december 2004 20:36 schreef Speth het volgende:
Dan kan je wel zo ongeveer elk model kiezen dat je wilt.... Dat is een voordeel, dunkt mij
Misschien zoals die Scapa gast?
quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:35 schreef Speth het volgende:
[..]
Kom nou, dit is toch niet de eerste keer dat je een naakte man ziet?
Zag je die dan ook voor het eerst?quote:Op zaterdag 25 december 2004 14:06 schreef super-muffin het volgende:
[..]
maar daar zag je geen snikkel.
quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:07 schreef Lucske het volgende:
[..]
Zag je die dan ook voor het eerst?
Ja hoor je gaat even op vakantie en je ziet al wat er gebeurt als je terug komtquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:37 schreef Speth het volgende:
[afbeelding]
Ik moet toegeven dat een bepaald thema wel populair is.. maar misschien ligt dat wel aan de onderwerpen
Sorry, je keek gewoon precies de goede kant op voor die foto, het was niet mijn bedoeling bepaalde insinuaties te makenquote:Op dinsdag 28 december 2004 18:19 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja hoor je gaat even op vakantie en je ziet al wat er gebeurt als je terug komt![]()
Je kunt ze ook niet alleen laten hier tsss.
quote:Als je er niet van gediend bent, is 'ie net zo snel weer weg hoor....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:37 schreef Speth het volgende:
[afbeelding]
Ik moet toegeven dat een bepaald thema wel populair is.. maar misschien ligt dat wel aan de onderwerpen
Wát ga je precies proberen?quote:
hehe, stout meisje rulez....quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:01 schreef Stoutmeisje het volgende:
[afbeelding]
Wel een beetje te groot sorry![]()
Het is dat ik nu achter een computer zonder photoshop zit, anders had ik er even heel groot "GAY" van gemaaktquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:01 schreef Stoutmeisje het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:01 schreef Stoutmeisje het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:39 schreef Speth het volgende:
[..]
Het is dat ik nu achter een computer zonder photoshop zit, anders had ik er even heel groot "GAY" van gemaakt
jullie zijn het wel vaker ergens niet over eens..quote:Op woensdag 29 december 2004 12:32 schreef Speth het volgende:
[..]
* Speth geeft de voorkeur aan zijn PDA met 512mb compactflash
Klopt.quote:Op woensdag 29 december 2004 18:21 schreef Samson het volgende:
[..]
jullie zijn het wel vaker ergens niet over eens..![]()
Te bekendquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:42 schreef DJ-Maurits het volgende:
Vandaag naar de kapper geweest en het is kort en kut, precies zoals verwacht.....
Je gaat toch niet luisteren naar je ouders, enzquote:Op donderdag 30 december 2004 10:30 schreef superheist het volgende:
pff, vandaag dan toch naar de kapperiedereen zat te zeiken, ouders, zusjes, vriendin, vrienden, opa, oma
![]()
ik had er geen zin in, dus heeft m'n moeder een afspraak gemaakt...
dit klinkt ZOOO bekend.quote:Op donderdag 30 december 2004 10:30 schreef superheist het volgende:
pff, vandaag dan toch naar de kapperiedereen zat te zeiken, ouders, zusjes, vriendin, vrienden, opa, oma
![]()
ik had er geen zin in, dus heeft m'n moeder een afspraak gemaakt...
Gelijk heb je, op een of andere manier snappen de meeste kappers niet wat een beetje eraf betekent en zien ze het liefst grote plukken haar in het rond vliegen.... Nou ja, je hebt iig al een goed voornemen voor 2005quote:Op donderdag 30 december 2004 12:12 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
dit klinkt ZOOO bekend.
elke avond aan tafel was het wel flauwe grappen, die me in een bepaalde richting duwde. 'rattenkop' of 'ragebol, mag ik...' uiteindelijk naar een kapper gegaan die me kon verzekeren dat ze alleen het model zou behouden. dus... HEEEEEEL weinig eraf he mevrouw? ja, is goed.
het resultaat kan je raden... kort, dus kut. Ik ga tot aan 2006 niet meer naar de kapper![]()
Ik moest een tijdje geleden mijn haar wat bij laten knippen, wat rechter enzo, dus ik zeg, maar een beetje eraf want ik wil mijn haar lbnger laten groeien.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:24 schreef Samson het volgende:
[..]
Gelijk heb je, op een of andere manier snappen de meeste kappers niet wat een beetje eraf betekent en zien ze het liefst grote plukken haar in het rond vliegen.... Nou ja, je hebt iig al een goed voornemen voor 2005![]()
Ik durf ook niet meer naar de kapper te gaan, ik ben er dan ook weer bang voor dat het kort wordquote:Op donderdag 30 december 2004 12:12 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
dit klinkt ZOOO bekend.
elke avond aan tafel was het wel flauwe grappen, die me in een bepaalde richting duwde. 'rattenkop' of 'ragebol, mag ik...' uiteindelijk naar een kapper gegaan die me kon verzekeren dat ze alleen het model zou behouden. dus... HEEEEEEL weinig eraf he mevrouw? ja, is goed.
het resultaat kan je raden... kort, dus kut. Ik ga tot aan 2006 niet meer naar de kapper![]()
Er zou een speciale kapsalon moeten zijn voor mensen die iets langer haar prefereren, gat in de markt!quote:Op donderdag 30 december 2004 12:43 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Ik durf ook niet meer naar de kapper te gaan, ik ben er dan ook weer bang voor dat het kort word
alle kappers en kapsters zijn kut
Die is er niet omdat MBO meisjes liever kortharige gasten zien. Weinig vwo meisjes zullen de ambitie hebben kapster te wordenquote:Op donderdag 30 december 2004 12:50 schreef Samson het volgende:
[..]
Er zou een speciale kapsalon moeten zijn voor mensen die iets langer haar prefereren, gat in de markt!![]()
Dat lijkt me wel héquote:Op donderdag 30 december 2004 14:49 schreef super-muffin het volgende:
een beetje te kort naar smaak. Maar het groeit nog door hoop ik.
quote:Op donderdag 30 december 2004 15:48 schreef super-muffin het volgende:
Vanmorgen
Foto's van ná het bezoek aan de kapper komen vanmiddag wel.
Post jij dan ook een fotoquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:24 schreef Lucske het volgende:
Nog 53 berichten te gaan, als de heren wat foto's posten moet dat lukken.
Hetzelfde.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 10:48 schreef Samson het volgende:
Allemaal de beste wensen voor 2005 en veel haargroeiplezier gewenst!![]()
Het is te kort.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:14 schreef MadGuy het volgende:
Iedereen een happy growing year!
Ja supergebakje, dat vind ik persoonlijk dus iets te lang...
Damn, jij hebt een kapper nodig. Dit is toch echt _lelijk_quote:Op donderdag 30 december 2004 15:48 schreef super-muffin het volgende:
Vanmorgen
[afbeelding]
[afbeelding]
Foto's van ná het bezoek aan de kapper komen vanmiddag wel.
Nee, dat *is* niet lelijk. Wat wel waar *is*, is dat die flauwekul van jou een mening *is* en je zou die best wel iets minder als definitie mogen brengen....quote:Op maandag 3 januari 2005 14:21 schreef TYP het volgende:
[..]
Damn, jij hebt een kapper nodig. Dit is toch echt _lelijk_
Nee, je kunt immers feiten postenquote:Op maandag 3 januari 2005 18:31 schreef MadGuy het volgende:
Luckse, is het per definitie niet al niet zo dat wat men op een forum post een mening is?
Draag jij ook roze tasjes oud wijf? Het is gewoon lelijk, zit geen model in en is duidelijk _te lang_quote:Op maandag 3 januari 2005 17:12 schreef Lucske het volgende:
[..]
Nee, dat *is* niet lelijk. Wat wel waar *is*, is dat die flauwekul van jou een mening *is* en je zou die best wel iets minder als definitie mogen brengen....
Dan trek je er een voyant mannengezicht bij.quote:Op maandag 3 januari 2005 22:08 schreef Speth het volgende:
Ik ga binnenkort weer naar de kapper, vind het wel mooi geweest zo, te lang staat vrouwelijk.
Normaal zat het wel iets netter hoor, ik was net onder de douche vandaan.quote:Op maandag 3 januari 2005 14:21 schreef TYP het volgende:
[..]
Damn, jij hebt een kapper nodig. Dit is toch echt _lelijk_
Mijn eerdere opmerking over meningen en fora slaat dus duidelijk niet op genuanceerde meningen...quote:Op maandag 3 januari 2005 22:23 schreef TYP het volgende:
[..]
Draag jij ook roze tasjes oud wijf? Het is gewoon lelijk, zit geen model in en is duidelijk _te lang_
Nee, het is weer terug. Erg fucked dus.quote:And just out of interest; is je haar probleem inmiddels weer een beetje bijgetrokken?
Mijn gezicht is ook niet echt super mannelijk te noemen helaas...quote:Dan trek je er een voyant mannengezicht bij.
Precies wat ik al zei MG, iemand die niet begrijpt dat iets zijn mening is (en dat die onbeargumenteerd niet relevant is, hoewel er nu wek al vorderingen worden gemaakt wat dat betreft). Een jaar geleden leerde je op school nog je kop houden als je niks zinnigs te melden hadquote:Op maandag 3 januari 2005 22:23 schreef TYP het volgende:
[..]
Draag jij ook roze tasjes oud wijf? Het is gewoon lelijk, zit geen model in en is duidelijk _te lang_
Als ik dat van mij laat groeien ziet het er binnenkort ongeveer zo uit. Niet helemaal zo want mijn haar is te vergelijken met stro.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:47 schreef 205_Lacoste het volgende:
Is dit niet wat voor je GF
[afbeelding]
Past dan wel bij je guitaar imago
Het is inderdaad langer dan gemilimeterd haar, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Hieraan voeg ik even toe dat dit een mening is, geen feit (speciaal voor Lucskequote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:18 schreef Boeman het volgende:
Wat vinden jullie van zoiets?
Het is dan wel niet enorm lang, maar wel langer
Klik Hier voor Langer haar
Maar het is lekker wel on-topicquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:23 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Het is inderdaad langer dan gemilimeterd haar, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Hieraan voeg ik even toe dat dit een mening is, geen feit (speciaal voor Lucske).
Ik denk dat het ook wel komt omdat je best blond haar hebt, als je in principe wat donkerder haar zou hebben lijkt het direct al minder vrouwelijk. Kijk maar ns goed, je ziet weinig mannen met langer lichtblond haar wat dan nog wel mannelijk staat. Maar idd speelt de vorm van je gezicht ook wel mee..quote:Op dinsdag 4 januari 2005 06:17 schreef Speth het volgende:
[..]
Het punt is dat het er nu op de een of andere manier onwijs gay (letterlijk) uitziet. Heel verwijfd, ik heb hier geen cam, maar zal het wel asap laten zien...
[..]
Mijn gezicht is ook niet echt super mannelijk te noemen helaas...
Hehe, dat heb ik nu bijna al wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:47 schreef 205_Lacoste het volgende:
Is dit niet wat voor je GF
[afbeelding]
Past dan wel bij je guitaar imago
Ja, dat is waar. Ik gooi altijd redelijk wat brylcreem in m'n haar na het douchen, dan is het wat vetter en donkerder, anders ziet het er erg pluizig en kinderachtig uit.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:43 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel komt omdat je best blond haar hebt, als je in principe wat donkerder haar zou hebben lijkt het direct al minder vrouwelijk. Kijk maar ns goed, je ziet weinig mannen met langer lichtblond haar wat dan nog wel mannelijk staat. Maar idd speelt de vorm van je gezicht ook wel mee..
Brylcream blijft zacht... heel zacht. Het lijkt een beetje op leave in conditioner, maar is wel vetter. Je krijgt er een beetje klef hoofd van bij overmatig gebruik.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:55 schreef MadGuy het volgende:
Ja dat brylcream... wordt dat nu hard? En voelt dat net zo vies aan als wax na een tijdje?
Nee, het is juist boterzacht... Dat is het verschil met wax. Het nadeel van dat spul is dat je haar er niet dikker op wordt, eerder slierteriger, maar het gaat wel beter hangen en het is dus wat donkerder.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:55 schreef MadGuy het volgende:
Ja dat brylcream... wordt dat nu hard? En voelt dat net zo vies aan als wax na een tijdje?
Man, dat is helemaal niet langquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:18 schreef Boeman het volgende:
Wat vinden jullie van zoiets?
Het is dan wel niet enorm lang, maar wel langer
Klik Hier voor Langer haar
Er is voor zover ik weet maar 1 merk, Sara Lee, een grote rode pot met witte draaidop onderop. Ligt gewoon in de meeste supermarktenquote:Hm, toch maar even een keer uitproberen dan. Ik neem aan dat je haar er ook niet zo droog door blijft aanvoelen. Aanraders qua merk?
Sara Leequote:Op woensdag 5 januari 2005 17:07 schreef Speth het volgende:
[..]
Er is voor zover ik weet maar 1 merk, Sara Lee, een grote rode pot met witte draaidop onderop. Ligt gewoon in de meeste supermarkten
Zou kunnenquote:Op woensdag 5 januari 2005 17:30 schreef Samson het volgende:
[..]
Sara LeeDat is toch geen merk, maar een producent? Het topic is trouwens bijna vol
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |