Je gaat toch niet luisteren naar je ouders, enzquote:Op donderdag 30 december 2004 10:30 schreef superheist het volgende:
pff, vandaag dan toch naar de kapperiedereen zat te zeiken, ouders, zusjes, vriendin, vrienden, opa, oma
![]()
ik had er geen zin in, dus heeft m'n moeder een afspraak gemaakt...
dit klinkt ZOOO bekend.quote:Op donderdag 30 december 2004 10:30 schreef superheist het volgende:
pff, vandaag dan toch naar de kapperiedereen zat te zeiken, ouders, zusjes, vriendin, vrienden, opa, oma
![]()
ik had er geen zin in, dus heeft m'n moeder een afspraak gemaakt...
Gelijk heb je, op een of andere manier snappen de meeste kappers niet wat een beetje eraf betekent en zien ze het liefst grote plukken haar in het rond vliegen.... Nou ja, je hebt iig al een goed voornemen voor 2005quote:Op donderdag 30 december 2004 12:12 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
dit klinkt ZOOO bekend.
elke avond aan tafel was het wel flauwe grappen, die me in een bepaalde richting duwde. 'rattenkop' of 'ragebol, mag ik...' uiteindelijk naar een kapper gegaan die me kon verzekeren dat ze alleen het model zou behouden. dus... HEEEEEEL weinig eraf he mevrouw? ja, is goed.
het resultaat kan je raden... kort, dus kut. Ik ga tot aan 2006 niet meer naar de kapper![]()
Ik moest een tijdje geleden mijn haar wat bij laten knippen, wat rechter enzo, dus ik zeg, maar een beetje eraf want ik wil mijn haar lbnger laten groeien.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:24 schreef Samson het volgende:
[..]
Gelijk heb je, op een of andere manier snappen de meeste kappers niet wat een beetje eraf betekent en zien ze het liefst grote plukken haar in het rond vliegen.... Nou ja, je hebt iig al een goed voornemen voor 2005![]()
Ik durf ook niet meer naar de kapper te gaan, ik ben er dan ook weer bang voor dat het kort wordquote:Op donderdag 30 december 2004 12:12 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
dit klinkt ZOOO bekend.
elke avond aan tafel was het wel flauwe grappen, die me in een bepaalde richting duwde. 'rattenkop' of 'ragebol, mag ik...' uiteindelijk naar een kapper gegaan die me kon verzekeren dat ze alleen het model zou behouden. dus... HEEEEEEL weinig eraf he mevrouw? ja, is goed.
het resultaat kan je raden... kort, dus kut. Ik ga tot aan 2006 niet meer naar de kapper![]()
Er zou een speciale kapsalon moeten zijn voor mensen die iets langer haar prefereren, gat in de markt!quote:Op donderdag 30 december 2004 12:43 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Ik durf ook niet meer naar de kapper te gaan, ik ben er dan ook weer bang voor dat het kort word
alle kappers en kapsters zijn kut
Die is er niet omdat MBO meisjes liever kortharige gasten zien. Weinig vwo meisjes zullen de ambitie hebben kapster te wordenquote:Op donderdag 30 december 2004 12:50 schreef Samson het volgende:
[..]
Er zou een speciale kapsalon moeten zijn voor mensen die iets langer haar prefereren, gat in de markt!![]()
Dat lijkt me wel héquote:Op donderdag 30 december 2004 14:49 schreef super-muffin het volgende:
een beetje te kort naar smaak. Maar het groeit nog door hoop ik.
quote:Op donderdag 30 december 2004 15:48 schreef super-muffin het volgende:
Vanmorgen
Foto's van ná het bezoek aan de kapper komen vanmiddag wel.
Post jij dan ook een fotoquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:24 schreef Lucske het volgende:
Nog 53 berichten te gaan, als de heren wat foto's posten moet dat lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |