abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24294398
So much for eigen inspraak in wat je op je hoofd hebt...
pi_24294914
quote:
Op donderdag 30 december 2004 10:30 schreef superheist het volgende:
pff, vandaag dan toch naar de kapper iedereen zat te zeiken, ouders, zusjes, vriendin, vrienden, opa, oma
ik had er geen zin in, dus heeft m'n moeder een afspraak gemaakt...
Je gaat toch niet luisteren naar je ouders, enz als jij het maar mooi vind
pi_24295101
quote:
Op donderdag 30 december 2004 10:30 schreef superheist het volgende:
pff, vandaag dan toch naar de kapper iedereen zat te zeiken, ouders, zusjes, vriendin, vrienden, opa, oma
ik had er geen zin in, dus heeft m'n moeder een afspraak gemaakt...
dit klinkt ZOOO bekend.

elke avond aan tafel was het wel flauwe grappen, die me in een bepaalde richting duwde. 'rattenkop' of 'ragebol, mag ik...' uiteindelijk naar een kapper gegaan die me kon verzekeren dat ze alleen het model zou behouden. dus... HEEEEEEL weinig eraf he mevrouw? ja, is goed.

het resultaat kan je raden... kort, dus kut. Ik ga tot aan 2006 niet meer naar de kapper
pi_24295322
quote:
Op donderdag 30 december 2004 12:12 schreef De_Warme_bakker het volgende:

[..]

dit klinkt ZOOO bekend.

elke avond aan tafel was het wel flauwe grappen, die me in een bepaalde richting duwde. 'rattenkop' of 'ragebol, mag ik...' uiteindelijk naar een kapper gegaan die me kon verzekeren dat ze alleen het model zou behouden. dus... HEEEEEEL weinig eraf he mevrouw? ja, is goed.

het resultaat kan je raden... kort, dus kut. Ik ga tot aan 2006 niet meer naar de kapper
Gelijk heb je, op een of andere manier snappen de meeste kappers niet wat een beetje eraf betekent en zien ze het liefst grote plukken haar in het rond vliegen.... Nou ja, je hebt iig al een goed voornemen voor 2005
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_24295528
quote:
Op donderdag 30 december 2004 12:24 schreef Samson het volgende:

[..]

Gelijk heb je, op een of andere manier snappen de meeste kappers niet wat een beetje eraf betekent en zien ze het liefst grote plukken haar in het rond vliegen.... Nou ja, je hebt iig al een goed voornemen voor 2005
Ik moest een tijdje geleden mijn haar wat bij laten knippen, wat rechter enzo, dus ik zeg, maar een beetje eraf want ik wil mijn haar lbnger laten groeien.
kapper: waarom wil je je haar langer laten groeien waarom? waarom?
Hij bleef er maar op aan dringen dat ik het kort nam maar het is toch goed gekomen
pi_24295688
Het lijkt me eigenlijk best irritant als je ouders hebt die kort haar prefereren.. Mijn ouders zijn gelukkig lang haar fans
pi_24295690
quote:
Op donderdag 30 december 2004 12:12 schreef De_Warme_bakker het volgende:

[..]

dit klinkt ZOOO bekend.

Ik durf ook niet meer naar de kapper te gaan, ik ben er dan ook weer bang voor dat het kort word

alle kappers en kapsters zijn kut
pi_24295848
quote:
Op donderdag 30 december 2004 12:43 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

Ik durf ook niet meer naar de kapper te gaan, ik ben er dan ook weer bang voor dat het kort word

alle kappers en kapsters zijn kut
Er zou een speciale kapsalon moeten zijn voor mensen die iets langer haar prefereren, gat in de markt!
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_24295956
quote:
Op donderdag 30 december 2004 12:50 schreef Samson het volgende:

[..]

Er zou een speciale kapsalon moeten zijn voor mensen die iets langer haar prefereren, gat in de markt!
Die is er niet omdat MBO meisjes liever kortharige gasten zien. Weinig vwo meisjes zullen de ambitie hebben kapster te worden
pi_24296023
zo, tis weer beetje kort (langer dan sommige hier nog hebben ) maar geen gezeik meer ben er opzich wel blij mee
pi_24296237
Foto .
pi_24297742
Hier is het haar nog lang hoor, geen kapper die er voorlopig aan mag komen
pi_24297891
Ik laat 't ook nog wel een paar maanden doorgroeien
pi_24298242
Ik ben ook geweest vanmiddag.

een beetje te kort naar smaak. Maar het groeit nog door hoop ik.

Foto's zo meteen.
pi_24298348
quote:
Op donderdag 30 december 2004 14:49 schreef super-muffin het volgende:
een beetje te kort naar smaak. Maar het groeit nog door hoop ik.
Dat lijkt me wel hé

Ben benieuwd...
pi_24299199
Ik heb ook nog foto's van er voor. Even verkleinen
pi_24299344
Vanmorgen

Foto's van ná het bezoek aan de kapper komen vanmiddag wel.
pi_24300158
quote:
Op donderdag 30 december 2004 15:48 schreef super-muffin het volgende:
Vanmorgen

Foto's van ná het bezoek aan de kapper komen vanmiddag wel.
... Jezus... qua lengte van de 'pony' scheelde het niet eens zoveel met mijn haar van voor de slachting.... . Het kwam bij mij tot net onder m'n kin....
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
pi_24302196
nog n paar...ik wil ook zo'n lang haar
Azwethinkweiz
  vrijdag 31 december 2004 @ 10:20:17 #245
87381 r00d
Welke Letter?
pi_24314496
Ik doe nog steeds mee hoor!!! En mn goede voornemen is dan ook: GROEIEN!!! :p en dat het bij jullie allemaal ook maar lekker door mag groeien!
pi_24318566
Iedereen een happy growing year!

Ja supergebakje, dat vind ik persoonlijk dus iets te lang...
pi_24319023
ik ga dit hele jaar niet meer naar de kapper
Azwethinkweiz
pi_24319972
Nog 53 berichten te gaan, als de heren wat foto's posten moet dat lukken .
pi_24321076
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 14:24 schreef Lucske het volgende:
Nog 53 berichten te gaan, als de heren wat foto's posten moet dat lukken .
Post jij dan ook een foto
pi_24321542
Alweer, hm, hm, straks eens ff kijken, want een hoofd onder de tex is ook niet alles .

[ Bericht 3% gewijzigd door Lucske op 31-12-2004 16:38:38 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')