Van jou heb ik een hard gevoelsleven gekregenquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:00 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Er zit daar geen model in, het is net of hij zo z'n nest uit is komen stappen.
No offence Speth, dat weet je hé
Je ondertitel bevat ook een spelfoutje zo te zien, ik zou die middelste h even vervangen, nu we het er toch over hebbenquote:
Taalpuristquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:09 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Je ondertitel bevat ook een spelfoutje zo te zien, ik zou die middelste h even vervangen, nu we het er toch over hebben
AAh heb jij een nieuwe OPquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:15 schreef 205_Lacoste het volgende:
Geen dank, tot uw dienst.![]()
Op deze manier komt het topic nog wel vol dacht ik zo.
Goed Ideequote:Op vrijdag 24 december 2004 09:29 schreef Speth het volgende:
We kunnen hem dicht fotosoepen...
*zoekt plaatjes*
Thnxquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:08 schreef Ontopic het volgende:
Je haar zat destijds best goed Lacoste
Speth is uit de kast gekomenquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:16 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik vind het héél bedenkelijk dat jij al die plaatjes zo hebt op je pc... Onder het mom van "maar ik soep Fok!kers" kan jij ongegeneerd alle homosites afzoeken zeker?
U vraagt, wij draaien....quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:38 schreef MadGuy het volgende:
Ben ik even blij dat ik geen foto heb geplaatst in de afgelopen tijd!Of roep ik nu dingen over mezelf af?
quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:09 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.....
[afbeelding]
Idd.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:32 schreef Speth het volgende:
[..]
Je kiest wel een ongelukkig moment om een foto te posten...
whahahahaaaaa, ik kwam niet meer bij toen ik deze foto zag, thanks, ik had een beetje lachen echt nodig vandaag!quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:09 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.....
[afbeelding]
Als je er niet van gediend bent, is 'ie net zo snel weer weg hoor...quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:28 schreef MadGuy het volgende:
Hier kom ik dus een aantal delen niet meer...
Kom nou, dit is toch niet de eerste keer dat je een naakte man ziet?quote:
Het is allemaal hilarisch bedoeldquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:28 schreef MadGuy het volgende:
Hier kom ik dus een aantal delen niet meer...
Ja... dat snap ik wel, maar ik voel me écht beledigd! De mijne is veel groter dan op die foto!quote:
Jou een minderwaardigheidscomplex bezorgen is wel het laatste wat ik wil.... hij is al weg hoor...quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:53 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ja... dat snap ik wel, maar ik voel me écht beledigd! De mijne is veel groter dan op die foto!
jammer, maar wel ff gelachen hoorquote:Op vrijdag 24 december 2004 19:01 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Jou een minderwaardigheidscomplex bezorgen is wel het laatste wat ik wil.... hij is al weg hoor....
Er was geen piemel te zien toch? Alleen een paar...quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:53 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ja... dat snap ik wel, maar ik voel me écht beledigd! De mijne zijn veel groter dan op die foto!
Deze opmerking in ogenschouw nemende, neem ik aan dat jij je haar inderdaad meer in je gezicht draagt?quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:37 schreef Speth het volgende:
[..]
Er was geen piemel te zien toch? Alleen een paar...
Ik zag alleen een forse balzak, of ik heb niet genoeg gekeken, ik vond het niet nodig om er lang naar te kijkenquote:Deze opmerking in ogenschouw nemende, neem ik aan dat jij je haar inderdaad meer in je gezicht draagt?
Ik moest de realiteit checken. Als men mij fotosoept, wil ik wel dat er iets van waarheid in schuilt...quote:Op vrijdag 24 december 2004 20:23 schreef Speth het volgende:
[..]
Ik zag alleen een forse balzak, of ik heb niet genoeg gekeken, ik vond het niet nodig om er lang naar te kijken
Een beetje als die Karl Urban, maar dan een versie die nodig naar de kapper moet vrees ik....quote:Op vrijdag 24 december 2004 20:30 schreef MadGuy het volgende:
Maar heb je een voorbeeld hoe het ernu uit ziet dan?
@ Speth, wel eens aan een gaywall gedacht?
Daar heb je gelijk in...quote:Op vrijdag 24 december 2004 20:36 schreef Speth het volgende:
Dan kan je wel zo ongeveer elk model kiezen dat je wilt.... Dat is een voordeel, dunkt mij
Misschien zoals die Scapa gast?
quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:35 schreef Speth het volgende:
[..]
Kom nou, dit is toch niet de eerste keer dat je een naakte man ziet?
Zag je die dan ook voor het eerst?quote:Op zaterdag 25 december 2004 14:06 schreef super-muffin het volgende:
[..]
maar daar zag je geen snikkel.
quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:07 schreef Lucske het volgende:
[..]
Zag je die dan ook voor het eerst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |