Van jou heb ik een hard gevoelsleven gekregenquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:00 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Er zit daar geen model in, het is net of hij zo z'n nest uit is komen stappen.
No offence Speth, dat weet je hé
Je ondertitel bevat ook een spelfoutje zo te zien, ik zou die middelste h even vervangen, nu we het er toch over hebbenquote:
Taalpuristquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:09 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Je ondertitel bevat ook een spelfoutje zo te zien, ik zou die middelste h even vervangen, nu we het er toch over hebben
AAh heb jij een nieuwe OPquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:15 schreef 205_Lacoste het volgende:
Geen dank, tot uw dienst.![]()
Op deze manier komt het topic nog wel vol dacht ik zo.
Goed Ideequote:Op vrijdag 24 december 2004 09:29 schreef Speth het volgende:
We kunnen hem dicht fotosoepen...
*zoekt plaatjes*
Thnxquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:08 schreef Ontopic het volgende:
Je haar zat destijds best goed Lacoste
Speth is uit de kast gekomenquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:16 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik vind het héél bedenkelijk dat jij al die plaatjes zo hebt op je pc... Onder het mom van "maar ik soep Fok!kers" kan jij ongegeneerd alle homosites afzoeken zeker?
U vraagt, wij draaien....quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:38 schreef MadGuy het volgende:
Ben ik even blij dat ik geen foto heb geplaatst in de afgelopen tijd!Of roep ik nu dingen over mezelf af?
quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:09 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.....
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |